Dat snap ik. Maar dan hoef je er niet zo'n droevig stuk muziek bij te draaien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee hoor het is juist opwindenend en egostrelend om een gebonden vrouw alle hoeken van de kamer te laten zien en te laten ervaren wat echte seks is
Och dat schoot me te binnen, in werkelijkheid heb ik altijd de grootste lol als ik me het gezicht van haar kerel voorstel op het moment dat ik met zijn vrouw bezig benquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan hoef je er niet zo'n droevig stuk muziek bij te draaien.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Och dat schoot me te binnen, in werkelijkheid heb ik altijd de grootste lol als ik me het gezicht van haar kerel voorstel op het moment dat ik met zijn vrouw bezig ben
Naar mijn weten een tiental (gokje), van veel vrouwen weet ik eigenlijk niet eens of ze thuis ook nog wat hadden zitten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En hoeveel vrouwen heb je al gehad met een kerel?
En hoe kwam je ermee in aanraking?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Naar mijn weten een tiental (gokje), van veel vrouwen weet ik eigenlijk niet eens of ze thuis ook nog wat hadden zitten.
Kroeg en in een aantal gevallen vriendenkring.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe kwam je ermee in aanraking?
Ik vraag me dan af...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Kroeg en in een aantal gevallen vriendenkring.
Ga je die arrogante kwal ook nog zijn ego strelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met mannen zoals jij. Met ervaring, de looks, de uitstraling en het sterke karakter.
Heeft hij je gekwetst?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ga je die arrogante kwal ook nog zijn ego strelen.
Sowieso mensen die die gast serieus nemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja want ik ben natuurlijk ook serieus als ik zoiets zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Uit welke eeuw kom jij zeg?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat een vrouw alleen naar een kroeg gaat...
Echt als je me ziet dan zul je je afvragen waarom je in hemelsnaam een slipje aan hebt en als ik in je oor fluister zul je beseffen dat mijn terechte arrogantie het grootste afrodisiacum ooit is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je weet dat je hem wil. Op hoogst oneerzame wijzequote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen, maar je hebt me doorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Je weet dat je hem wil. Op hoogst oneerzame wijze
Ja gvd, die gozer gaat er met alle wijven vandoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen, maar je hebt me door![]()
![]()
Beschrijf eens hoe je eruit ziet? Heb je goed gevormde borsten, dik bruin of zwart haar (een must), een fris ruikend kruis onder alle denkbare omstandigheden, een levendige onderzoekende blik in lichtkleurige ogen, ben je tussen de 1.69 en de 1.74 lang, vrij van schimmels en infecties? Schroom dan niet en spring het bedleven van Ffleamig in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen, maar je hebt me door![]()
![]()
Controleer je dat nou ook echt? Dat je na het sporten even zegt van luister schat, doe je benen even uit elkaar. Doe je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Beschrijf eens hoe je eruit ziet? Heb je goed gevormde borsten, dik bruin of zwart haar (een must), een fris ruikend kruis onder alle denkbare omstandigheden, een levendige onderzoekende blik in lichtkleurige ogen, ben je tussen de 1.69 en de 1.74 lang, vrij van schimmels en infecties? Schroom dan niet en spring het bedleven van Ffleamig in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |