Life is good.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Stukje onzekerheid: dat ik er met een ander vandoor ga.
Geen behoefte aan. Ik vind gewoon veel geil, puur lust ook dus.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:42 schreef shanti83 het volgende:
Ik denk dat het bij vrouwen meer gaat om aandacht en liefde krijgen en niet om de seks.
Ik denk het wel. In tegenstelling tot veel mannen gaat seks bij vrouwen ook samen met liefde en is niet alleen voor de lust. Als zij iets missen in de relatie waarbij ik het vooral heb over liefde, aandacht gaan zij hier onbewust naar op zoek en zo ontstaat vreemdgaan bij vrouwen vaak. Daarom zie je ook vaak dat vrouwen langere tijd met dezelfde man vreemdgaan. Het gemis is in hun relatie zoeken ze in seks met een ander, waarbij ze wel aandacht krijgen, het gevoel dat iemand je graag wil.quote:quote:
Op dinsdag 2 oktober 2012 13:42 schreef shanti83 het volgende:
Ik denk dat het bij vrouwen meer gaat om aandacht en liefde krijgen en niet om de seks.
Ik denk het niet.
Hoe kan het eigenlijk zijn dat het ''integenstelling tot'' is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. In tegenstelling tot veel mannen gaat seks bij vrouwen ook samen met liefde en is niet alleen voor de lust. Als zij iets missen in de relatie waarbij ik het vooral heb over liefde, aandacht gaan zij hier onbewust naar op zoek en zo ontstaat vreemdgaan bij vrouwen vaak. Daarom zie je ook vaak dat vrouwen langere tijd met dezelfde man vreemdgaan. Het gemis is in hun relatie zoeken ze in seks met een ander, waarbij ze wel aandacht krijgen, het gevoel dat iemand je graag wil.
De man met wie ik ben vreemdgegaan tijdens mijn (vorige) relatie, daar ben ik nu nog steeds bij. En het plan is ook dat dit altijd zo zal blijven. Het is een goede relatie en ik wil niet eens aan vreemgaan denken!!
Alsof een man een bepaald patroon moet hanteren opdat de vrouw niet vreemdgaat.quote:Dat liet mij vreemdgaan. En ik weet dat dat voor veel meer vrouwen zo werkt.
Dus gewoon je vrouw/vriendin genoeg aandacht en liefde geven, laten merken hoe blij je met haar bent, compimentjes blijven geven en zo nu en dan uit je zelf eens wat doen in het huishouden en je vrouw zal naar mijn mening nooittttt behoefte hebben aan een ander
Ik snap niet waarom je het niet uitmaakte met je vorige partner vóór je met die ander ging neuken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. In tegenstelling tot veel mannen gaat seks bij vrouwen ook samen met liefde en is niet alleen voor de lust. Als zij iets missen in de relatie waarbij ik het vooral heb over liefde, aandacht gaan zij hier onbewust naar op zoek en zo ontstaat vreemdgaan bij vrouwen vaak. Daarom zie je ook vaak dat vrouwen langere tijd met dezelfde man vreemdgaan. Het gemis is in hun relatie zoeken ze in seks met een ander, waarbij ze wel aandacht krijgen, het gevoel dat iemand je graag wil.
De man met wie ik ben vreemdgegaan tijdens mijn (vorige) relatie, daar ben ik nu nog steeds bij. En het plan is ook dat dit altijd zo zal blijven. Het is een goede relatie en ik wil niet eens aan vreemgaan denken!!
Ga heen met je suffe algemeenheden alsjeblieft.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Omdat ik vast zat in een KUTrelatie met mishandelingen en bedreigingen met de dood, waar ik niet uit kon komen. Degene met wie ik vreemdging heeft me hier uitgehaald en zal ik never nooit niet bedriegen. Want ik ben het zeker met je eens dat als je een ander wilt je het eerst uit moet maken, alleen lag het in mijn geval een beetje lastiger.quote:Ik snap niet waarom je het niet uitmaakte met je vorige partner vóór je met die ander ging neuken.
Nee zeker niet, het is meer bedoeld als hoe je een vrouw gelukkig maakt, en ze niks zal missen in de relatie. Bovendien zal ze meer zin in seks met jou hebben. Verder betekent het inderdaad niet dat een vrouw anders maar vreemd kan/mag gaan. Zeker niet, zoals ik hierboven al zei vind ik ook dat de vrouw de relatie maar eens moet gaan bespreken dan of het eerst moet uitmaken. Anders zijn het inderdaad zoals jij het verwoord "kuthoeren" Het is zeker niet iets waar ik trots op ben of weer zal doen, maar ik probeer jullie mannen duidelijk te maken om welke reden vrouwen vooral vreemdgaan wanneer ze in een relatie zitten en niet om het goed te praten. Het geeft alleen maar aan dat wanneer je een goede relatie hebt en je gelukkig met elkaar bent, je niet bang hoeft te zijn dat je vrouwtje vreemdgaat. Tenzij je er één uit de veel minder grote groep "echte kuthoeren" hebt die gewoon jan en alleman neuken voor seks omdat ze sletjes zijn.quote:Alsof een man een bepaald patroon moet hanteren opdat de vrouw niet vreemdgaat.
Maar is het andersom anders dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:47 schreef shanti83 het volgende:
Nee zeker niet, het is meer bedoeld als hoe je een vrouw gelukkig maakt, en ze niks zal missen in de relatie. Bovendien zal ze meer zin in seks met jou hebben. Verder betekent het inderdaad niet dat een vrouw anders maar vreemd kan/mag gaan. Zeker niet, zoals ik hierboven al zei vind ik ook dat de vrouw de relatie maar eens moet gaan bespreken dan of het eerst moet uitmaken. Anders zijn het inderdaad zoals jij het verwoord "kuthoeren" Het is zeker niet iets waar ik trots op ben of weer zal doen, maar ik probeer jullie mannen duidelijk te maken om welke reden vrouwen vooral vreemdgaan wanneer ze in een relatie zitten en niet om het goed te praten. Het geeft alleen maar aan dat wanneer je een goede relatie hebt en je gelukkig met elkaar bent, je niet bang hoeft te zijn dat je vrouwtje vreemdgaat. Tenzij je er één uit de veel minder grote groep "echte kuthoeren" hebt die gewoon jan en alleman neuken voor seks omdat ze sletjes zijn.
Ik heb geen idee, ik kan niet spreken hoe het voor mannen werkt. Ik persoonlijk denk dat mannen vaker vreemdgaan puur voor de lust dan voor een gemis (buiten seks) in hun relatie. Ik dacht dat mannen vooral vreemdgaan omdat ze thuis niet genoeg krijgen.quote:Maar is het andersom anders dan?
Ik denk in de kern niet
Dan zijn we het eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:04 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kan niet spreken hoe het voor mannen werkt. Ik persoonlijk denk dat mannen vaker vreemdgaan puur voor de lust dan voor een gemis (buiten seks) in hun relatie. Ik dacht dat mannen vooral vreemdgaan omdat ze thuis niet genoeg krijgen.
Voor de rest is het zeker hetzelfde ja. Vrouw moet man ook gelukkig maken. En man moet ook relatie bespreken als iets niet goed zit, of het het uitmaken als hij zo graag een ander wilt neuken
Mannen gaan vaker vreemd uit lust...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:04 schreef shanti83 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kan niet spreken hoe het voor mannen werkt. Ik persoonlijk denk dat mannen vaker vreemdgaan puur voor de lust dan voor een gemis (buiten seks) in hun relatie. Ik dacht dat mannen vooral vreemdgaan omdat ze thuis niet genoeg krijgen.
Voor de rest is het zeker hetzelfde ja. Vrouw moet man ook gelukkig maken. En man moet ook relatie bespreken als iets niet goed zit, of het het uitmaken als hij zo graag een ander wilt neuken
Dat is wat ik bedoel......... Voor vrouwen heeft het meer te maken met het krijgen van aandach'/liefde die ze mist dan met seks alleen.. (niet in alle gevallen..) Daarom gaan ze vaak ook niet eenmaal vreemd maar dat duurt het langere tijd met dezelfde minnaar. En mannen gewoon voor 1x.quote:Tevens hebben vrouwen vaker een affaire.... Duurt gewoon vaak een halfjaar of langer... Ze date ook gewoon onder haar relatie...
De man daarentegen neukt een dag en ziet de geile opdonder nooit meer... .Nogal een verschil.. Beide niet goed, maar de een nog even misselijkmakender dan de ander
Voor iemand met nul komma nul ervaring blaas je nogal hoog vd toren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen gaan vaker vreemd uit lust...
Meeste onderzoekjes op bijv nu.nl die ik gelezen heb, wijzen uit dat vrouwen gemiddeld vaker vreemdgaan... (dan bedoel ik het aantal vrouwen van het totaal.. Like 30% van de vrouwen gaat vreemd tov 25% van de mannen)
Tevens hebben vrouwen vaker een affaire.... Duurt gewoon vaak een halfjaar of langer... Ze date ook gewoon onder haar relatie...
De man daarentegen neukt een dag en ziet de geile opdonder nooit meer... .Nogal een verschil.. Beide niet goed, maar de een nog even misselijkmakender dan de ander.
Dankje denk ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor iemand met nul komma nul ervaring blaas je nogal hoog vd toren.
Nee. Kom nou maar terug over tien jaar als je wat praktijkervaring hebt opgedaan. Met je 'kuthoeren'...terwijl je maar wat graag het met ze zou doen als je de kans hadquote:
Ik noem vreemdgaande vrouwen kuthoeren, so what?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee. Kom nou maar terug over tien jaar als je wat praktijkervaring hebt opgedaan. Met je 'kuthoeren'...terwijl je maar wat graag het met ze zou doen als je de kans had
Ik ruik frustratie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik noem vreemdgaande vrouwen kuthoeren, so what?
En nee ik zou het niet doen, kijk op ze neer, vandaar ook dat woord ''kuthoeren''
En ik heb geen praktijk ervaring nodig om informatie uit artikeltjes te repeteren.
Je klinkt als een vrijgezel die hiervoor iets te vaak bedrogen is door een verkeerde vrouw, zonde.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen gaan vaker vreemd uit lust...
Meeste onderzoekjes op bijv nu.nl die ik gelezen heb, wijzen uit dat vrouwen gemiddeld vaker vreemdgaan... (dan bedoel ik het aantal vrouwen van het totaal.. Like 30% van de vrouwen gaat vreemd tov 25% van de mannen)
Tevens hebben vrouwen vaker een affaire.... Duurt gewoon vaak een halfjaar of langer... Ze date ook gewoon onder haar relatie...
De man daarentegen neukt een dag en ziet de geile opdonder nooit meer... .Nogal een verschil.. Beide niet goed, maar de een nog even misselijkmakender dan de ander.
Waarschijnlijk met mannen zoals jij. Met ervaring, de looks, de uitstraling en het sterke karakter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je klinkt als een vrijgezel die hiervoor iets te vaak bedrogen is door een verkeerde vrouw, zonde.
Ik heb inderdaad al aardig wat relaties vernietigdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met mannen zoals jij. Met ervaring, de looks, de uitstraling en het sterke karakter.
En hard lachen natuurlijk om die drommels die thuis zaten te wachten op hun meisje. Ik geef je groot gelijk, je leeft maar één keer. Stevig tekeergaan is de sleutel tot groot geluk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al aardig wat relaties vernietigd
Oh, she was right next door and I'm such a strong persuaderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En hard lachen natuurlijk om die drommels die thuis zaten te wachten op hun meisje. Ik geef je groot gelijk, je leeft maar één keer. Stevig tekeergaan is de sleutel tot groot geluk.
Tering daar zou ik als geheime minnaar nog depressief van worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Oh, she was right next door and I'm such a strong persuader
She was just another notch on my guitar
She's gonna lose the man that really loves her
In the silence I could hear their broken hearts
Nee hoor het is juist opwindenend en egostrelend om een gebonden vrouw alle hoeken van de kamer te laten zien en te laten ervaren wat echte seks isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Tering daar zou ik als geheime minnaar nog depressief van worden.
Jij bent dan de cameraman die de vrouw in kwestie plus dikke neger opneemt, of wat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee hoor het is juist opwindenend en egostrelend om een gebonden vrouw alle hoeken van de kamer te laten zien en te laten ervaren wat echte seks is
Dat snap ik. Maar dan hoef je er niet zo'n droevig stuk muziek bij te draaien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee hoor het is juist opwindenend en egostrelend om een gebonden vrouw alle hoeken van de kamer te laten zien en te laten ervaren wat echte seks is
Och dat schoot me te binnen, in werkelijkheid heb ik altijd de grootste lol als ik me het gezicht van haar kerel voorstel op het moment dat ik met zijn vrouw bezig benquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan hoef je er niet zo'n droevig stuk muziek bij te draaien.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Och dat schoot me te binnen, in werkelijkheid heb ik altijd de grootste lol als ik me het gezicht van haar kerel voorstel op het moment dat ik met zijn vrouw bezig ben
Naar mijn weten een tiental (gokje), van veel vrouwen weet ik eigenlijk niet eens of ze thuis ook nog wat hadden zitten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
En hoeveel vrouwen heb je al gehad met een kerel?
En hoe kwam je ermee in aanraking?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Naar mijn weten een tiental (gokje), van veel vrouwen weet ik eigenlijk niet eens of ze thuis ook nog wat hadden zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |