abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117536404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 15:31 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. In tegenstelling tot veel mannen gaat seks bij vrouwen ook samen met liefde en is niet alleen voor de lust. Als zij iets missen in de relatie waarbij ik het vooral heb over liefde, aandacht gaan zij hier onbewust naar op zoek en zo ontstaat vreemdgaan bij vrouwen vaak. Daarom zie je ook vaak dat vrouwen langere tijd met dezelfde man vreemdgaan. Het gemis is in hun relatie zoeken ze in seks met een ander, waarbij ze wel aandacht krijgen, het gevoel dat iemand je graag wil.

De man met wie ik ben vreemdgegaan tijdens mijn (vorige) relatie, daar ben ik nu nog steeds bij. En het plan is ook dat dit altijd zo zal blijven. Het is een goede relatie en ik wil niet eens aan vreemgaan denken!!
Ga heen met je suffe algemeenheden alsjeblieft.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117537312
quote:
Ik snap niet waarom je het niet uitmaakte met je vorige partner vóór je met die ander ging neuken.
Omdat ik vast zat in een KUTrelatie met mishandelingen en bedreigingen met de dood, waar ik niet uit kon komen. Degene met wie ik vreemdging heeft me hier uitgehaald en zal ik never nooit niet bedriegen. Want ik ben het zeker met je eens dat als je een ander wilt je het eerst uit moet maken, alleen lag het in mijn geval een beetje lastiger.

quote:
Alsof een man een bepaald patroon moet hanteren opdat de vrouw niet vreemdgaat.
Nee zeker niet, het is meer bedoeld als hoe je een vrouw gelukkig maakt, en ze niks zal missen in de relatie. Bovendien zal ze meer zin in seks met jou hebben. Verder betekent het inderdaad niet dat een vrouw anders maar vreemd kan/mag gaan. Zeker niet, zoals ik hierboven al zei vind ik ook dat de vrouw de relatie maar eens moet gaan bespreken dan of het eerst moet uitmaken. Anders zijn het inderdaad zoals jij het verwoord "kuthoeren" Het is zeker niet iets waar ik trots op ben of weer zal doen, maar ik probeer jullie mannen duidelijk te maken om welke reden vrouwen vooral vreemdgaan wanneer ze in een relatie zitten en niet om het goed te praten. Het geeft alleen maar aan dat wanneer je een goede relatie hebt en je gelukkig met elkaar bent, je niet bang hoeft te zijn dat je vrouwtje vreemdgaat. Tenzij je er één uit de veel minder grote groep "echte kuthoeren" hebt die gewoon jan en alleman neuken voor seks omdat ze sletjes zijn.
pi_117537440
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:47 schreef shanti83 het volgende:

Nee zeker niet, het is meer bedoeld als hoe je een vrouw gelukkig maakt, en ze niks zal missen in de relatie. Bovendien zal ze meer zin in seks met jou hebben. Verder betekent het inderdaad niet dat een vrouw anders maar vreemd kan/mag gaan. Zeker niet, zoals ik hierboven al zei vind ik ook dat de vrouw de relatie maar eens moet gaan bespreken dan of het eerst moet uitmaken. Anders zijn het inderdaad zoals jij het verwoord "kuthoeren" Het is zeker niet iets waar ik trots op ben of weer zal doen, maar ik probeer jullie mannen duidelijk te maken om welke reden vrouwen vooral vreemdgaan wanneer ze in een relatie zitten en niet om het goed te praten. Het geeft alleen maar aan dat wanneer je een goede relatie hebt en je gelukkig met elkaar bent, je niet bang hoeft te zijn dat je vrouwtje vreemdgaat. Tenzij je er één uit de veel minder grote groep "echte kuthoeren" hebt die gewoon jan en alleman neuken voor seks omdat ze sletjes zijn.
Maar is het andersom anders dan?

Ik denk in de kern niet.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117537715
quote:
Maar is het andersom anders dan?

Ik denk in de kern niet
Ik heb geen idee, ik kan niet spreken hoe het voor mannen werkt. Ik persoonlijk denk dat mannen vaker vreemdgaan puur voor de lust dan voor een gemis (buiten seks) in hun relatie. Ik dacht dat mannen vooral vreemdgaan omdat ze thuis niet genoeg krijgen.

Voor de rest is het zeker hetzelfde ja. Vrouw moet man ook gelukkig maken. En man moet ook relatie bespreken als iets niet goed zit, of het het uitmaken als hij zo graag een ander wilt neuken
pi_117537748
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:04 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik kan niet spreken hoe het voor mannen werkt. Ik persoonlijk denk dat mannen vaker vreemdgaan puur voor de lust dan voor een gemis (buiten seks) in hun relatie. Ik dacht dat mannen vooral vreemdgaan omdat ze thuis niet genoeg krijgen.

Voor de rest is het zeker hetzelfde ja. Vrouw moet man ook gelukkig maken. En man moet ook relatie bespreken als iets niet goed zit, of het het uitmaken als hij zo graag een ander wilt neuken
Dan zijn we het eens :)
pi_117539217
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:04 schreef shanti83 het volgende:

[..]

Mannen gaan vaker vreemd uit lust...
Meeste onderzoekjes op bijv nu.nl die ik gelezen heb, wijzen uit dat vrouwen gemiddeld vaker vreemdgaan... (dan bedoel ik het aantal vrouwen van het totaal.. Like 30% van de vrouwen gaat vreemd tov 25% van de mannen)

Tevens hebben vrouwen vaker een affaire.... Duurt gewoon vaak een halfjaar of langer... Ze date ook gewoon onder haar relatie...

De man daarentegen neukt een dag en ziet de geile opdonder nooit meer... .Nogal een verschil.. Beide niet goed, maar de een nog even misselijkmakender dan de ander.
Rustig aan.
pi_117539394
quote:
Tevens hebben vrouwen vaker een affaire.... Duurt gewoon vaak een halfjaar of langer... Ze date ook gewoon onder haar relatie...

De man daarentegen neukt een dag en ziet de geile opdonder nooit meer... .Nogal een verschil.. Beide niet goed, maar de een nog even misselijkmakender dan de ander
Dat is wat ik bedoel......... Voor vrouwen heeft het meer te maken met het krijgen van aandach'/liefde die ze mist dan met seks alleen.. (niet in alle gevallen..) Daarom gaan ze vaak ook niet eenmaal vreemd maar dat duurt het langere tijd met dezelfde minnaar. En mannen gewoon voor 1x.

Inderdaad beiden ontzettend fout .............
pi_117539395
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meeste onderzoekjes op bijv nu.nl die ik gelezen heb, wijzen uit dat vrouwen gemiddeld vaker vreemdgaan... (dan bedoel ik het aantal vrouwen van het totaal.. Like 30% van de vrouwen gaat vreemd tov 25% van de mannen)

De man daarentegen neukt een dag en ziet de geile opdonder nooit meer... .Nogal een verschil.. Beide niet goed, maar de een nog even misselijkmakender dan de ander.
Voor iemand met nul komma nul ervaring blaas je nogal hoog vd toren.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117539481
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Voor iemand met nul komma nul ervaring blaas je nogal hoog vd toren.
Dankje denk ik? :? :')
Rustig aan.
pi_117539625
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dankje denk ik? :? :')
Nee. Kom nou maar terug over tien jaar als je wat praktijkervaring hebt opgedaan. Met je 'kuthoeren'...terwijl je maar wat graag het met ze zou doen als je de kans had :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117539720
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee. Kom nou maar terug over tien jaar als je wat praktijkervaring hebt opgedaan. Met je 'kuthoeren'...terwijl je maar wat graag het met ze zou doen als je de kans had :')
Ik noem vreemdgaande vrouwen kuthoeren, so what?
En nee ik zou het niet doen, kijk op ze neer, vandaar ook dat woord ''kuthoeren''

En ik heb geen praktijk ervaring nodig om informatie uit artikeltjes te repeteren. :')
Rustig aan.
pi_117539742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik noem vreemdgaande vrouwen kuthoeren, so what?
En nee ik zou het niet doen, kijk op ze neer, vandaar ook dat woord ''kuthoeren''

En ik heb geen praktijk ervaring nodig om informatie uit artikeltjes te repeteren. :')
Ik ruik frustratie.
pi_117539757
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:19 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik ruik frustratie.
Oki :o
Back ontopic dan maar? :+
Rustig aan.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:39:06 #164
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117542242
Altijd leuk als kingtoppie even in het topic komt kijken
Heaven is a place on earth with you
pi_117542302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je klinkt als een vrijgezel die hiervoor iets te vaak bedrogen is door een verkeerde vrouw, zonde.
pi_117542425
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Je klinkt als een vrijgezel die hiervoor iets te vaak bedrogen is door een verkeerde vrouw, zonde.
Waarschijnlijk met mannen zoals jij. Met ervaring, de looks, de uitstraling en het sterke karakter.
pi_117542497
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waarschijnlijk met mannen zoals jij. Met ervaring, de looks, de uitstraling en het sterke karakter.
Ik heb inderdaad al aardig wat relaties vernietigd :7
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:50:34 #168
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117542586
_O-
Heaven is a place on earth with you
pi_117542616
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad al aardig wat relaties vernietigd :7
En hard lachen natuurlijk om die drommels die thuis zaten te wachten op hun meisje. Ik geef je groot gelijk, je leeft maar één keer. Stevig tekeergaan is de sleutel tot groot geluk.
pi_117542697
;(
Rustig aan.
pi_117542704
Dus _O-
Rustig aan.
pi_117542733
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En hard lachen natuurlijk om die drommels die thuis zaten te wachten op hun meisje. Ik geef je groot gelijk, je leeft maar één keer. Stevig tekeergaan is de sleutel tot groot geluk.
Oh, she was right next door and I'm such a strong persuader
She was just another notch on my guitar
She's gonna lose the man that really loves her
In the silence I could hear their broken hearts

Naar mijn bescheiden mening is iedere vrouw in bed te krijgen.
pi_117542784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:54 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Oh, she was right next door and I'm such a strong persuader
She was just another notch on my guitar
She's gonna lose the man that really loves her
In the silence I could hear their broken hearts

Tering daar zou ik als geheime minnaar nog depressief van worden.
pi_117542863
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:55 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Tering daar zou ik als geheime minnaar nog depressief van worden.
Nee hoor het is juist opwindenend en egostrelend om een gebonden vrouw alle hoeken van de kamer te laten zien en te laten ervaren wat echte seks is :7
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:00:02 #175
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_117542934
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee hoor het is juist opwindenend en egostrelend om een gebonden vrouw alle hoeken van de kamer te laten zien en te laten ervaren wat echte seks is :7
Jij bent dan de cameraman die de vrouw in kwestie plus dikke neger opneemt, of wat?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')