Ja maar dan zit je met zo'n sexloze zoutzak. Daar heb je toch ook niets aan?quote:
En als ze dan op jou klimt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wie kruipt er nu op een hoer, dan ben je echt een zielige loser die niemand kan krijgen
En weer stalk je DH. En dus ik jou weerquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:19 schreef Robijn48 het volgende:
TS zijn eigen vrouw gaat natuurlijk vreemd, vandaar dit topic.
Ja, als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik weet het.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer stalk je DH. En dus ik jou weer.
Ja, zo is het iddquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik weet het.
En ga zo door, Heatwave.
Ik negeer jou voortaan. Dat is waar je om vraagt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo is het idd.
Jij hebt iets tegen hem, dat je tegen hem ingaat in POL en NWS prima, maar je laat geen mogelijkheid onbenut om hem tegen te zitten, met zijn schoendentopic, nu dit weer.
Obsessietje?
Dat gaat je niet lukken, wedden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik negeer jou voortaan. Dat is waar je om vraagt.
Haha, jij bent echt niet helemaal in orde op het geestelijke vlak he Robijntje?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, als iemand in de sloot springt doe jij het ook, ik weet het.
En ga zo door, Heatwave.
Nee dat is algemeen bekend hier, gevalletje borderline met een ziekelijke obsessie voor MJ, maag goed leven en laten leven zullen we maar zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Haha, jij bent echt niet helemaal in orde op het geestelijke vlak he Robijntje?
MJ? Micheal jackson? Die pedofiele, verslaafde bouwdoos?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dat is algemeen bekend hier, gevalletje borderline met een ziekelijke obsessie voor MJ, maag goed leven en laten leven zullen we maar zeggen
Heb ik dat ergens gezegd? Nee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je wil de halve wereld neuken maar je doet het niet omdat je bang bent daarmee je relatie kwijt te raken, toch?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:58 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een 'gezonde' sex drive hebben, maar principes hebben?
Yups, check haar avatarquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MJ? Micheal jackson? Die pedofiele, verslaafde bouwdoos?.
Dat wou ik net vragen ja. Die pedofiele kindervriend die volledig van de wereld was?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MJ? Micheal jackson? Die pedofiele, verslaafde bouwdoos?.
Nu wordt jij sowieso niet zo vaak genomen natuurlijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Idd. Ik neem de bovenstaande figuren toch al helemaal niet serieus.
Doe eens iets geks?quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wellicht als ze een zonnebril op zet om de verontrustende en afwijkende schittering in haar ogen te verbergen dat ze best nog goed te doen is hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu wordt jij sowieso niet zo vaak genomen natuurlijk.
Ach, ik zie een interessante stelling in de AT, kijk in het topic (zag niet eens dat het van DH was) en daar was jij weer, net als in zijn schoenentopic om hem aan te vallen. Was puur toeval hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in. Als je een vrouw wil waarbij de kans op vreemdgaan zo klein mogelijk is, moet je er 1 hebben die Hema-tenten aan heeft in plaats van geile strings.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goedemorgen sletjes en studs,
Zeg, ik durf zo onderhand, na vele jaren ervaring vol met blauwtjes, avonturen, relaties, geilerijen usw toch wel te stellen dat eigenlijk alle vrouwen die echt van sex houden, die vaak geil zijn, gewoon non-stop bezig zijn met die geilerij toe te passen en dat die zodoende allemaal, zonder uitzondering, vroeg of laat vreemd gaan/hun lover bedriegen/meerdere relaties naast elkaar erop na houden.
Mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |