werd te moeilijk voor mequote:
moet je horen... vanuit mijn kadertje:quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Je kan ook wel gelijk hebben, want hoe vaak wij nu al niet mee hebben gemaakt dat hele vriendinnengroepen vriendjes erbij hebben, elkaars back-up zijn etc
Pfoe... ik denk bij mij nog meer dan de helft.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
moet je horen... vanuit mijn kadertje:
al met is meer dan de helft van mijn scharrels en/of vriendjes vreemd gegaan..
en dan heb ik het niet over open relaties
wrm hoop jij in de toekomst wel weer dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef Northside het volgende:
Nou, dan zal ik ook even mijn ervaringen delen: in mijn vriendengroep wordt tegenwoordig (leeftijden 27-35) niet meer vreemdgegaan. Iedereen is te druk bezig met samenwonen, huizen kopen, kinderen krijgen etc. Voorheen gebeurde dit nog wel eens en ik hoop in de toekomst weer, maar nu is het aql een paar jaar rustig.
Omdat het dan weer een beetje spannend wordt. Nu gaat het op verjaardagen enzo alleen maar over de kleur van de kinderkamer of de inrichting van het appartement. Daar kan ik als single niets mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:51 schreef dolfina-chica het volgende:
wrm hoop jij in de toekomst wel weer dan?
maar als er vreemd gegaan wordt, hoor je dat niet op verjaardagen lijkt mequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:53 schreef Northside het volgende:
[..]
Omdat het dan weer een beetje spannend wordt. Nu gaat het op verjaardagen enzo alleen maar over de kleur van de kinderkamer of de inrichting van het appartement. Daar kan ik als single niets mee.
Zeker wel, als je met een paar mannen semi-dronken buiten in de tuin staat te roken... daar worden de echte verhalen verteld. Vroeger tenminste...quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:54 schreef dolfina-chica het volgende:
maar als er vreemd gegaan wordt, hoor je dat niet op verjaardagen lijkt me
Dat dus. ik kwam er van de week achter dat de acharrel van een maat fewoon vriend thuis heeft zitten met wie ze gaat samenwonen.quote:Op vrizeerag 28 september 2012 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou er geen vergif op innemen.
schitterend...!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
Gaan permanent droge grotten die absoluut geen lol hebben in seks ook wel eens vreemd?
En ben je, als je vreemdgaat, altijd een geile slet?
En ben je, als je nooit vreemdgaat, dan ook geen geile slet?
Dit topic roept meer vragen op dan het beantwoordt!
Ah, dus je had de TT net zo goed 'Stelling: alle geile mensen gaan vroeg of laat vreemd' kunnen maken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Neuh absoluut niet. Dat denkt men wel vaak, maar vrouwen zijn er stiekumer over.
Ik weet niet waar jij uithangt dan, want ik ben echt niet de enige die wel 3 keer op een dag zou willen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:14 schreef heloef het volgende:
Nooit gemerkt dat ze zo geil zijn. Zal wel aan mij liggen.
Ben jij een man of een vrouw.quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:17 schreef ahcatan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij uithangt dan, want ik ben echt niet de enige die wel 3 keer op een dag zou willen.
Vergif innemen is sowieso te stom voor woorden, seks hebben met een lijk is ook zo wat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zou er geen vergif op innemen.
Dat denk ik ook. Nu ben ik aan het bedenken wat precies.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef ahcatan het volgende:
Ik ben een vrouwtje en als ze niet met jou willen dan pak je het misschien verkeerd aan?
Of je pakt niet aan, dat kan ook nog he.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:02 schreef ahcatan het volgende:
Ik ben een vrouwtje en als ze niet met jou willen dan pak je het misschien verkeerd aan?
Te weinig in contact komen met onbekende dames denk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Nu ben ik aan het bedenken wat precies.
Want?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een bange slet die bang is om betrapt te worden?
Je kunt toch ook een 'gezonde' sex drive hebben, maar principes hebben?quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:35 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een bange slet die bang is om betrapt te worden?
Je wil de halve wereld neuken maar je doet het niet omdat je bang bent daarmee je relatie kwijt te raken, toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |