i know. Ik kon zo snel geen goed plaatje vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:07 schreef Viking84 het volgende:
Die regenpakken in de OP matchen niet.
Heul nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:13 schreef V1z0R het volgende:
Nette lijstjes zoals altijd Mar en GB!
Niet echt geen gevangenisbed, eh?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef MarMar het volgende:
Owja, ik vergeet mijn B helemaal..
B: De wandeling en druk bakken en koken, de lasagnasaus wordt gemaakt van tomaten uit eigen tuin.
Oeh kewl!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.huisvanbewaring.nu/suite-c27
Ik hoop zo dat we vanavond in deze kamer slapen.Altijd al eens in een rond bed willen slapen.
Zo af en toe hollandse pot vind ik echt heerlijk. En morgen maak ik van de restjes Shepherds Piequote:
Je mag ook nee zeggen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:02 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 voegt punt tiramisugebak toe aan lijstje.
Damn vertrekkende collega's.
Aaahhhhhhhhhhhh, doe niet zo ongezellig joh!quote:
Nee van Multivlaaiquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zelfgebakken gebak Vik? En was het lekker?
Ik heb net een stuk boterkoek met appel op.
Zweedse Marktplaats?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, geen tweedehandsfiets te vinden in de stad. ik stel het nog maar even uit, dan denk ik.
In een envelop stoppen en naar Zweden sturen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Over fietsen en sloten gesproken.
Ik kreeg gisteren een superkekke sleutelhanger van de politie toen ik langs het Malieveld fietste met "zet je fiets goed vast, dan word je niet verrast" oid erop.
Eerst even vragen of ze een Zweedse versie hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
In een envelop stoppen en naar Zweden sturen.
Twee zelfs!quote:
^^quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb overigens ook nog nooit een bekeuring gehad.
Maar jij rijdt niet dagelijks autoquote:
^^quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:59 schreef conleche het volgende:
Echt niet?Ik wel 100 of zo. Nou misschien niet helemaal, maar veel zal het niet schelen.
jij bent toch de persoon die haar verzekeringen niet naloopt en geen flauw benul heeft wat ze waaraan uitgeeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het gewoon zonde van mn geld. In het buitenland houd ik me sowieso aan de snelheid. In Nederland lang niet altijd, maar ik let op snelheidscontroles die worden gemeld op de radio. Niet genoeg parkeergeld overkomt me niet, dan parkeer ik maar ergens anders of ik zorg dat ik voldoende bij me heb. Licht op de fiets doet het, zodra die het niet doet, laat ik het maken en APK krijg je briefje van de RDW, dus das best knap om te vergeten.
Jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij bent toch de persoon die haar verzekeringen niet naloopt en geen flauw benul heeft wat ze waaraan uitgeeft
Ja, ineens werkt het dan weer!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:28 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 gniffelt om Co die lekker door blijft quoten.
Krijg je standaard de foto bij ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:32 schreef loveli het volgende:
Duitse boetes zijn veel toffer dan NLse.
tot nu toe heb ik dit jaar meer bespaard op mn verzekeringen, dan dat ik boetes heb gekregen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb weleens boetes gehad. Kan uit ervaring vertellen dat ik beter in Duitsland het gas in kan trappen dan in Nederland
tof.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
Zo; vandaag 6 boterhammen met pindakaas; 6 mueslirepen en 2 pakken volle melk gehad. + appel en mandarijntje
Goede dag dus, kom met ontbijt en avondeten op 3600 kcals.
Lekker van je collega's op die afdeling dan!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:38 schreef the85mc het volgende:
Had ik al gezegd dat t mijn dag niet was? Had bespreking, kom ik terug bij werkplek, en alles op slot..
Hele afdeling al naar huis..
Dus na zoeken een receptie gevonden die open was. Wilden ze eerst niet komen.omdat het niet dringend was. Niet dringend?? Telefoon, paspoort huissleutels, jas, alles lag binnen! Nee, dat kan niet wachten tot maandag! Wat denk je zelf?
Na drie kwartier toch beveiliger gekomen, dus nu kan ik naar huis.
Is studentenwerk kamer.. En mn spullen lagen niet direct in het zicht. Blijkbaar gaan ze er vanuit dat studenten op vrijdag niet na 5 uur bezig zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker van je collega's op die afdeling dan!![]()
Je kan door het bed zakkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is studentenwerk kamer.. En mn spullen lagen niet direct in het zicht. Blijkbaar gaan ze er vanuit dat studenten op vrijdag niet na 5 uur bezig zijn.
Wet van murphy gaat vandaag wel op... Wilde met de auto naar vrienden, heb ik lekke band.
Ik geloof dat ik beter op bed kan gaan liggen, dan kan er weinig meer fout gaan.
Best goede dag zo te horen. je bent op de goede wegquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:42 schreef drumstickNL het volgende:
Zo; vandaag 6 boterhammen met pindakaas; 6 mueslirepen en 2 pakken volle melk gehad. + appel en mandarijntje
Goede dag dus, kom met ontbijt en avondeten op 3600 kcals.
Ga je onzin elders uitventen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef Xblister het volgende:
[..]
Best goede dag zo te horen. je bent op de goede weg
OT:
Ik drink nu ongeveer 6 wheyshakes per dag, die doe ik met 300 gr magere melk. verder probeer ik daarnaast zo weinig mogelijk te eten. Maar op de een of andere manier lijkt dit niet echt het gewenste effect te hebben. Ik krijg toch gewoon voldoende binnen dus waarom (lijkt) het niet te werken?
Ja je moet wat met een vitamine allergie..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:22 schreef Xblister het volgende:
[..]
Best goede dag zo te horen. je bent op de goede weg
OT:
Ik drink nu ongeveer 6 wheyshakes per dag, die doe ik met 300 gr magere melk. verder probeer ik daarnaast zo weinig mogelijk te eten. Maar op de een of andere manier lijkt dit niet echt het gewenste effect te hebben. Ik krijg toch gewoon voldoende binnen dus waarom (lijkt) het niet te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |