SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Volgens mij moet je dan even met EA bellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:37 schreef vanpers het volgende:
Zelf heb ik in het begin van Fifa 12 ook FUT gespeeld, in de loop van tijd ben ik het niet meer gaan doen. Nu Speel ik inmiddels FUT met Fifa 13, op mijn PS3 gaat alles goed maar ik kan niet inloggen op de webapp. Ik krijg steeds de melding dat mijn account vergrendeld is. Wel heb ik een veiligheidsvraag ingesteld op de PS3. Nu geeft hij aan dat ik met mijn PS3 in moet loggen en het daarna nog een keer moet proberen maar ook dit helpt niet.
Misschien is dit hier al regelmatig voorbij gekomen maar heeft iemand een oplossing voor mij om in de webapp te komen?
Je bedoelt dat je steeds een daily gift krijgt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een fout weer van EA, hopelijk ben ik de enige die het ontdekt heeft
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Meld je steeds af en daarna weer aan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.
Wat kut dat je steeds moet refreshen omdat de web app vast loopt bij het zoeken zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.
Ik weet niet zeker of het bij jou ook werkt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat kut dat je steeds moet refreshen omdat de web app vast loopt bij het zoeken zeg
Had dat eerder gezegd, voordat ik daily gifts kreegquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Ach, deze bug is zo erg nog niet. Ik heb er zo weer 10k bij verdient in 10 minuten
Kom er ook pas nu achter. Jammer dat ik nu weg moet, maarja 10k erbij!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, voordat ik daily gifts kreeg
Dankje, even op zoek naar een telefoon nummer dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan even met EA bellen.
Heb je tamper data al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:49 schreef stoereboii het volgende:
Hoe doe je die bug dan?
Verlengd weekend
idd die dingen zijn fucking irritantquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
ik maar denken dat die skillgames leuk zouden zijn, frustrerende kut dingen zeg
als je ze mastert wordt je misschien eindelijk een goede spitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
Klopt, is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Same thing happened to me, I connected my router to my PS3 with wire instead of wireless and it got fixed.
denk niet dat dat met elkaar te maken heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:59 schreef OmniRocket het volgende:
@ P4L
Had gevraagd op EA forum of ze daar iets wisten van de foutmelding in FUT....
[..]
ik denk het wel. Zie niet in waarom die gast zou trollenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk niet dat dat met elkaar te maken heeftSowieso met draad verbonden hier.
Als je de pagina refresht op het moment dat je de daily gift ontvangt, krijg je die nog een keer volgens Ajacied7. En dat oneindigquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:05 schreef Maver24 het volgende:
Wat is die bug dan met die free gifts ?
gvd ik klik em net doorquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de pagina refresht op het moment dat je de daily gift ontvangt, krijg je die nog een keer volgens Ajacied7. En dat oneindig
Heb het zelf niet geprobeerd.
huh wtf, serieus johquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de pagina refresht op het moment dat je de daily gift ontvangt, krijg je die nog een keer volgens Ajacied7. En dat oneindig
Heb het zelf niet geprobeerd.
Hier zal je geen ban voor krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
huh wtf, serieus joh
ik ga het maar niet testen, wil geen ban krijgen, maar ja, je kan ook per ongeluk op F5 hebben gedrukt, hier kunnen ze niks aan doen denk ik
Ik hoop het, dan kan ik eindelijk van mijn spelers af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef Maver24 het volgende:
Van persie is weer duurder geworden,
klopt het dat alle spelers weeer duurder aan het worden zijn
ik krijg me arnautovic gewoon niet verkochtquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan kan ik eindelijk van mijn spelers af.
Ik krijg mijn Emenike voor 5.5K niet verkocht, 2x Martins voor 3K een McGeady voor 8K, Doumbia voor 8.5Kquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik krijg me arnautovic gewoon niet verkocht
hahaha. ik heb ook een nieuw team gemaakt. ik ga voor Bundesliga want die eredivisie verdediging van mij is gewoon te sloom. Ik verlies wedstrijden door dat spelers zoals Eto'o 5x zo snel zijn dan Mathias Jattah-Njie Jørgensenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik krijg mijn Emenike voor 5.5K niet verkocht, 2x Martins voor 3K een McGeady voor 8K, Doumbia voor 8.5Kheb een nieuw team gemaakt.
Ik heb gewoon mijn formatie aangepast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahaha. ik heb ook een nieuw team gemaakt. ik ga voor Bundesliga want die eredivisie verdediging van mij is gewoon te sloom. Ik verlies wedstrijden door dat spelers zoals Eto'o 5x zo snel zijn dan Mathias Jattah-Njie Jørgensen
Dan zou ik voor Etoó gaan die vent is retesnel alhoewel mijn narsingh sneller is;pquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn formatie aangepast.
[ afbeelding ]
Nog nooit in 4-1-2-1-2 gespeeld met FUT. Kijken of het beter is als 3-4-1-2. Heb nog 55K te besteden. Moet nog Akinfeev halen en dan nog Eto'o of Hulk, weet nog niet welke.
Hulk en Eto'o zullen niet veel voor elkaar onderdoen gok ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Etoó gaan die vent is retesnel alhoewel mijn narsingh sneller is;p
mcgeady spinquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hulk en Eto'o zullen niet veel voor elkaar onderdoen gok ik.Maar op de RM heb ik ook al een toppertje, McGeady en die is ook al niet de traagste.
lol aap. zit ik dan met me 2k en 2 spelers op de tradepilequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:23 schreef KrAlex het volgende:
Als die gold contract binnenkort eens wat waard worden ben ik weer 50K rijkerHeb 75 gold contract in mijn consumables zitten. Zitten ook rares tussen.
heb je weer zakgeld gehad?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Roypsv het volgende:
vanmiddag wel 25 euro paketten openen ;p
Heb ik gister gedaan, zat niet veel lekkers in. Tioté, Vagner Love, Felipe Santana en een Modric als enige die het waard zijn om het op te noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Roypsv het volgende:
vanmiddag wel 25 euro paketten openen ;p
Dan kan je beter een rooney uit een 5k pack trekkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Heb ik gister gedaan, zat niet veel lekkers in. Tioté, Vagner Love, Felipe Santana en een Modric als enige die het waard zijn om het op te noemen.Wel een hele consumable list vol met contracts an wat andere zooi.
hoezo dat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:29 schreef poker4lifee het volgende:
LOL wtf is dit voor FIFA dan1e potje fut gespeeld net, verdedigen kan gewoon niet meer
wie had dat?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan kan je beter een rooney uit een 5k pack trekken
wennen man, veel moeilijker dan in 12quote:
ja idd. komt omdat het dribbelen ook anders isquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wennen man, veel moeilijker dan in 12
maak een team met rooney?!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:30 schreef Maver24 het volgende:
Zit te denken of ik me rooney nu moet gaan verkopen of ff een week wachten,
ben niet van fan hem in het echt, wilde RVP daar hebben staan, maar ja, hij is wel erg goed zeg !!quote:
ja oke, dan zou ik hem verkopen maar nu nog neitquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben niet van fan hem in het echt, wilde RVP daar hebben staan, maar ja, hij is wel erg goed zeg !!
Ps. goedemorgenquote:Delete the EA Sports Central app and the freeze should not appear.
LOL ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Goedemorgen, halfvolle trade pile en 257k, niet slecht voor een weekje handelen
yep. bal afpakken lijkt ook veel moeilijkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja idd. komt omdat het dribbelen ook anders is
gewoon tackelen. Ik pak gemiddeld 1 op de 3 wedstrijden rood omdat ik gefrustreerd raak ;pquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yep. bal afpakken lijkt ook veel moeilijker
Ik wacht nog even met mijn rooney verkopen. Verwacht wel dat hij duurder gaat worden, dan waar jij hem voor hebt gekocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ben niet van fan hem in het echt, wilde RVP daar hebben staan, maar ja, hij is wel erg goed zeg !!
ik heb em nu voor 150k gekocht, daarna staat alles erop voor 190k etcquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met mijn rooney verkopen. Verwacht wel dat hij duurder gaat worden, dan waar jij hem voor hebt gekocht.
Zelfde als in 12, maar nu met nog meer rust. Jockeyend naar achter lopen of afwachten en op het juiste moment instappen. Slidings zijn nu ook belangrijker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Clubsen is wel nicequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ben kiepert.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Clubsen is wel nice, moet alleen in de gaten houden dat ik in positie blijf. Op CAM ben ik daar beter in.
idd beetje aan positie houden wel handig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Clubsen is wel nice, moet alleen in de gaten houden dat ik in positie blijf. Op CAM ben ik daar beter in.
yep, oefenenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zelfde als in 12, maar nu met nog meer rust. Jockeyend naar achter lopen of afwachten en op het juiste moment instappen. Slidings zijn nu ook belangrijker.
skillgames ;]quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd beetje aan positie houden wel handig.
[..]
yep, oefenen
Dat klopt, ik had een McClean voor 3.6k en hij is meer dan 15k waardquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:32 schreef dion_v_k het volgende:
Mensen zijn nog niet wakker, ik koop net een Evra voor 2k en een Sturridge voor veel te weinig
dat helpt me niet bij verdedigenquote:
Probeerde het net op mijn tweede account, maar het werkte niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef Vijf_voor het volgende:
Die F5 bug heb ik ook. Terwijl ik vannacht het pakketje al had opengemaakt
Weet iemand hoe je de moonwalk doet? moet je deze eerst unlocken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat helpt me niet bij verdedigenAl die aanvallende dingen kan ik wel.
Hij doet het 1 op de 3x ongeveer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Probeerde het net op mijn tweede account, maar het werkte niet.
ook al heb je hem al een x geopend? hoe werkt het precies?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Hij doet het 1 op de 3x ongeveer.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik had een McClean voor 3.6k en hij is meer dan 15k waard
Vast wel meer dan dat. McClean is inmiddels verkocht voor 16.750quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Ik koop net Nene voor 1.8k ik weet alleen niet wat hij waard is
Dat tikt door!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel meer dan dat. McClean is inmiddels verkocht voor 16.750
Die is geen rare toch dit seizoen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Ik koop net Nene voor 1.8k ik weet alleen niet wat hij waard is
Jawel (84) LWquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die is geen rare toch dit seizoen?
Evra gaat gewoon voor 12k, 10k winstquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel meer dan dat. McClean is inmiddels verkocht voor 16.750
Staat voor 5k-5,5k BIN te koopquote:
Club deleten en opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef Groninger. het volgende:
Fuck door een foutje heb ik nog maar 10 spelers en geen geld meer
Hoe kan ik nu verder?
[ afbeelding ]
Kunnen jullie btw die foto zien?
die spelers zijn niks waardquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Handelen in Feyenoord spelet schijnt goed te werken
Ultimate Edition? Nieuwe cd kopen in de winkelquote:
Al je spelers verkopen en een team maken met goedkopere spelers zodat je wel een wedstrijd kan spelen. En met de coins die je verdient steeds een positie versterken.quote:
Oke thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Spelers discarden en even gaan handelen?
Nee normalequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ultimate Edition? Nieuwe cd kopen in de winkel
'quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Al je spelers verkopen en een team maken met goedkopere spelers zodat je wel een wedstrijd kan spelen. En met de coins die je verdient steeds een positie versterken.
Voor die 300 coins kan je maar 2 bronze spelers kopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:55 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oke thanks
[..]
Nee normale
[..]
'
Probeer wel 1tje te verkopen die redelijk wat waard is en aantal bronzen terug te halen
paar spelers discarden en pakjes kopen. Spelers daarvan gebruiken en hopen op iets waardevols om te verkopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor die 300 coins kan je maar 2 bronze spelers kopen![]()
En aangezien je bank ook nog leeg is betekent dat 10x 2 = 20, dat komt ongeveer uit
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef TheFastOne het volgende:
Stuur ik een klaagmail naar FRS, is het antwoord dat ze de bestelling geannuleerd hebben
Als healing kaarten duurder gaan worden gaat het wel weer werkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:02 schreef WezepAFCA het volgende:
Benieuwd wanneer de bronze pack methode weer aanslaat.
Moeten er wel blessures vallen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als healing kaarten duurder gaan worden gaat het wel weer werken
Krijg mn golden nog niet eens verkocht voor 250 coins :p maar bewaar ze wel, 50 ingekocht voor 200c per stuk straks er uit voor 400-500quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als healing kaarten duurder gaan worden gaat het wel weer werken
Ze hadden hem niet meerquote:
EA haat je.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef iJR het volgende:
Ik kocht voor 12 euro fifa punten, vervolgens 10 goud pakketten gekocht niet een speler waar ik blij mee was..
JNR-045 = PSN
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ze hadden hem niet meerVanmiddag dus maar een tripje naar de intertoys voor de ultimate edition.
Nice, als je tijd hebt kan je idd snel winst maken ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:10 schreef dion_v_k het volgende:
Nu in een uurtje tijd van 38k naar 79k gegaan![]()
![]()
Helaas moet ik nu gaan, veel plezier met traden!
M'n Evra is trouwens alweer gekocht voor 13k BIN![]()
EA zegt: "dank je wel voor die 12 euro, sukkel!"quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef iJR het volgende:
Ik kocht voor 12 euro fifa punten, vervolgens 10 goud pakketten gekocht niet een speler waar ik blij mee was..
JR-045 = PSN
Ligt er aan of hij nog een IF krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef KrAlex het volgende:
Even een IF Henry scoren, die word nog wel meer waard dan de 17K die hij nu waard is.
Heb nu 1 bronzen pakketje gekocht, hoeveel wissels moet je minimaal hebben?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor die 300 coins kan je maar 2 bronze spelers kopen![]()
En aangezien je bank ook nog leeg is betekent dat 10x 2 = 20, dat komt ongeveer uit
Nog steeds een en al kut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:27 schreef ertdop het volgende:
Web app al gemaakt of nog steed fout melding bij zoeken?
Je bent gewoon ....quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
nou 4 fut potjes gespeeld en kampioen/titel divisie 5
gr gr.
Team?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
nou 4 fut potjes gespeeld en kampioen/titel divisie 5
gr gr.
1 van de laatste posts in vorig topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Team?
Trouwens wat is nou bekend over de FUT App voor de Iphone?
Dat is mooi meegenomenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef GuRBuH het volgende:
Ging ff kijken hoe duur IF Buttner was geworden, zag ik deze staan:
[ afbeelding ]
Laagste BIN is momenteel 59k, hoogste bod 27k
Volgens mij heeft iemand daar een stroke gehad ofzo en het licht gezien. Dit zijn we niet gewend van EA.quote:EA annuleert NBA Live 13
Door Jurian Ubachs, vrijdag 28 september 2012 10:23, views: 665
Uitgever Electronic Arts heeft bekendgemaakt NBA Live 13 te hebben geschrapt. Het bedrijf is van mening dat het spel kwalitatief niet voldoet aan de EA Sports-standaard. Misschien komt er in het komende jaar wel een NBA Live-game uit.
"Onze fans verwachten een spelervaring van hoge kwaliteit en dat eisen we ook van onszelf. Games maken is echter moeilijk, en NBA Live 13 is niet waar het zou moeten zijn", legde EA Sports vice president Andrew Wilson uit in een verklaring. "Het is duidelijk dat we het spel zeker niet in oktober hadden kunnen uitbrengen. In plaats van dan midden in het NBA-seizoen uit te komen, wachten we een volledig seizoen en proberen we voor volgend jaar wel een goede game te maken", aldus Wilson.
Het wegvallen van NBA Live 13 betekent een jaar uitstel van wat EA Sports' terugkeer in de NBA-games moet worden. Het bedrijf bracht na NBA Live 10, dat in oktober 2009 op de markt kwam, geen games meer uit binnen die franchise. In 2010 liet EA de media wel al kennismaken met NBA Elite 11, maar ook dat spel werd geannuleerd.
Helaas zit mn TP vol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomenHet gebeurt wel vaker dat je naar een speler zoekt en dat er 1 goedkoop op staat.
Nee die 3 lege plaatsen links op de bank moeten nog vol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:41 schreef Groninger. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit genoeg spelers om een wedstrijd te starten?
Fuck moet ik dus nog 1 bronzen pakketje regelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee die 3 lege plaatsen links op de bank moeten nog vol.
gewoon doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef GuRBuH het volgende:
Mn Early Access is verlopen en nu zit ik toch te twijfelen of ik FIFA12,5 zal gaan halen
Ik vind hem nu al leuker dan 12. Verdedigen is alleen wat lastiger gewordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
60¤ voor een half spelEN het regent
Welquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem nu al leuker dan 12. Verdedigen is alleen wat lastiger gewordenen ik kon het al niet.
Je tegen laten houden door regen is wel de slechtste smoes die ik sinds jaren heb gehoord. Je bent toch niet van suiker
Ik zit nu in Divisie 1 en dat is echt een niveau te hoog voor mequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem nu al leuker dan 12. Verdedigen is alleen wat lastiger gewordenen ik kon het al niet.
Je tegen laten houden door regen is wel de slechtste smoes die ik sinds jaren heb gehoord. Je bent toch niet van suiker
Nu speel je fifa 11,5quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef GuRBuH het volgende:
Mn Early Access is verlopen en nu zit ik toch te twijfelen of ik FIFA12,5 zal gaan halen
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Hij doet het nog steeds!7! Nu vol op vernieuwen drukken!
Vooral hier gaan melden, zodat het snel opgelost wordtquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik zit nu in Divisie 1 en dat is echt een niveau te hoog voor me
divisie 1 al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik zit nu in Divisie 1 en dat is echt een niveau te hoog voor me
Hey roy wil je een potje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar het is maar moeilijk. Ik kom echt tegen zieke mannetjes met mijn psv team
Jij kijkt voetbal op de tv ook in slowmotion?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef KrAlex het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd het tempo in FUT veel te hoog zitten. Tempo in FIFA12 was perfect, nou gaat het allemaal zo snel dat ik helemaal geen skills meer doe.
Ik kan maar één skill en dat is trigger in de looprichting en dan 90 graden draaien. Omhoog/omlaag. Volgens mij een 4* skill. De rest kan ik niet. Roulette lukt niet eensquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef KrAlex het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd het tempo in FUT veel te hoog zitten. Tempo in FIFA12 was perfect, nou gaat het allemaal zo snel dat ik helemaal geen skills meer doe.
Wat is dat voor een domme opmerkingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij kijkt voetbal op de tv ook in slowmotion?
je moet naar de achterlijn lopen en dan je trigger --> en ^ dan doe je ene leuke trickquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan maar één skill en dat is trigger in de looprichting en dan 90 graden draaien. Omhoog/omlaag. Volgens mij een 4* skill. De rest kan ik niet. Roulette lukt niet eens
In FUT12 had ik van die skillrushes af en toe waarbij ik verschillende dingen combineerde, maar de verdedigers enzo zijn allemaal veel sneller en alerter waardoor skillen gewoon moeilijker is. In H2H is dit wel anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Die doe ik ook altijd + de ronaldo chop
Dat is die fake shot? of waarbij je de rechter trigger twee keer schuin naar beneden moet doen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Die doe ik ook altijd + de ronaldo chop
Volgens mij komt dat door een bug ofzo dat alle stats veel te hoog zijn dus ook shotpower en pace enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat is dat voor een domme opmerkingwe hebben het over een spel. En ik vind het verschil tussen FUT12 en FUT13 wel groot. En dan met name de pace gedeelte.
Dat is die skill die ik net opnoemquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:57 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moet naar de achterlijn lopen en dan je trigger --> en ^ dan doe je ene leuke trick
ja maar als je er voorbij bent met een trick dan ben je ook helemaal wegquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
In FUT12 had ik van die skillrushes af en toe waarbij ik verschillende dingen combineerde, maar de verdedigers enzo zijn allemaal veel sneller en alerter waardoor skillen gewoon moeilijker is. In H2H is dit wel anders.
je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:57 schreef stoereboii het volgende:
Godver*}+}*|*[*[^ EA ik speel gelijk tegen een lb y noob en dan gooien ze me van d server eht jemdjsuawldushwubajdba
Roy en school in 1 zin? Ben ik aan het dromen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef Roypsv het volgende:
[..]
yo, ik zit op school gevangen tot 5 uur man
tot 5 uur conceptingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Roy en school in 1 zin? Ben ik aan het dromen?
Dat is die ja. Maar makkelijker is om een fakeshot te doen en je trigger in te drukken. 2x schuin naar achter is moeilijker vind ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is die fake shot? of waarbij je de rechter trigger twee keer schuin naar beneden moet doen?
Kan best kloppen, maakte met Gokhan Töre een longshot goal van 35/40 meter en hij heeft 68 voor shots.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door een bug ofzo dat alle stats veel te hoog zijn dus ook shotpower en pace enzo.
Zo scoor ik ze nou nooit. Mijn goals zijn allemaal standaard. Vorig jaar ook geen enkele omhaal gedaan, geen scorpion kick of hakje. Nietsquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Roypsv het volgende:
mijn 2 beste goals tot nu toe
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136639371
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136517335
Lekker;Pquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Kan best kloppen, maakte met Gokhan Töre een longshot goal van 35/40 meter en hij heeft 68 voor shots.
nou ik moet zeggen dat deze goals puur komen door die first touch control. Die omhaal komt omdat bony hem (verkeerd) op zijn voet krijgtquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo scoor ik ze nou nooit. Mijn goals zijn allemaal standaard. Vorig jaar ook geen enkele omhaal gedaan, geen scorpion kick of hakje. Niets
Als je op x box speelt en je( LT inhoudt + schieten) als de bal hoog komt of als je met de rug naar het doel staat dan doet hij omhalen of iets anders;)quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zo scoor ik ze nou nooit. Mijn goals zijn allemaal standaard. Vorig jaar ook geen enkele omhaal gedaan, geen scorpion kick of hakje. Niets
Ik heb dit online getest en daar was dit niet zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door een bug ofzo dat alle stats veel te hoog zijn dus ook shotpower en pace enzo.
Nou doe je jezelf toch echt te kort, jij bent gewoon een geniale FIFA spelersquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nou ik moet zeggen dat deze goals puur komen door die first touch control. Die omhaal komt omdat bony hem (verkeerd) op zijn voet krijgt
die 2equote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Roypsv het volgende:
mijn 2 beste goals tot nu toe
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136639371
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/136517335
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nou doe je jezelf toch echt te kort, jij bent gewoon een geniale FIFA spelers
Gaan ze daar nu ook al voor bannenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:08 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1958113.page#19930576
Nu weet ik waarom er wéér bans worden uitgedeeld
quote:
Ik heb het uittenue van Liverpool die vind ik wel vetquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of dit mooie ingame tenues zijn. Misschien doe ik Zenit away wel als die van Leverkusen mij niet bevalt.
Thuis en uit shirt van Feyenoord incl. de badge. Anders thuis en uit van RKC Waalwijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of dit mooie ingame tenues zijn. Misschien doe ik Zenit away wel als die van Leverkusen mij niet bevalt.
lolzzzquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thuis en uit shirt van Feyenoord incl. de badge. Anders thuis en uit van RKC Waalwijk
Heb niks met Feyenoord, en vind Puma gewoon kut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Thuis en uit shirt van Feyenoord incl. de badge. Anders thuis en uit van RKC Waalwijk
Wat wil je daarmee gaan spelen? Met seasons speel je tegen gouden teams, en hier bestaat nog geen toernooi voor.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit aan zoiets te denken.
Heb ook seasons gespeeld met mn Eredivisie bronzes en dat speelde nog beter dan mn full gold teamquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:38 schreef Fifut het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee gaan spelen? Met seasons speel je tegen gouden teams, en hier bestaat nog geen toernooi voor.
Die GK en RB zijn (nu nog) 0 weightquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit aan zoiets te denken.
Mijn russische team speelt beter dan ik verwacht had. Volledig goud. 4-2-2-2 en is tot nu toe ongeslagen. Stuk of 7 wedstrijden achter elkaar nu. Is me volgens mij nog nooit geluktquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb ook seasons gespeeld met mn Eredivisie bronzes en dat speelde nog beter dan mn full gold team
Godverquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die GK en RB zijn (nu nog) 0 weight
Er zijn veel spelers die al hebben gespeeld in het echt en die zouden dus eigenlijk geen 0 weight moeten zijn. Maar ja, EA is luiquote:
Haha ja want jij hebt er mee gespeeldquote:
15 Yen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef Timez het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 CAM>CM kaartjes. Wat kosten deze ongeveer?
Veel! rond de 6K per stukquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef Timez het volgende:
Er komt in week 1 nog geen HH lijkt mij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef Vijf_voor het volgende:
Komt er een HH vandaag of is dat nog niet bekend?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:52 schreef Timez het volgende:
Je moet met puush je screenshot maken. Daarna kun je hem hier posten door hem tussen IMG tags te zettenquote:
Dankje, heb nu in tekstquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet met puush je screenshot maken. Daarna kun je hem hier posten door hem tussen IMG tags te zetten
dus [ IMG ] (link naar het plaatje) [ / IMG ]
Dat zonder spaties.
Rooneyquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel tussen Van Persie of Rooney, help
van persie. Lagere rating -> minder last van handicapquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:04 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel tussen Van Persie of Rooney, help
Handicap, bestaat niet meer hoor deze fifa, heb er nog geen last van gehad na ongeveer 80 potjes al hebben gespeeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
van persie. Lagere rating -> minder last van handicap
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:05 schreef DannyDeko het volgende:
Oeh geen btw bij de Media Markt dit weekend. Straks even tijd maken om langs te gaan en dan eindelijk Fifa spelen
Nee:P ben nog bezig dit is via futwizquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
is die van jou?
Wat een team al zo vroeg in fifa
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kutteam
gr gr
Ben ik weer trouwens
hoiquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kutteam
gr gr
Ben ik weer trouwens
\\Waaaaarom heb je ons verwijderd?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
kutteam
gr gr
Ben ik weer trouwens
Omdat ik mijn xbox mee had genomen naar tilburg omdat ik daar een paar dagen was bij een vriend en geen zin had in party invites om te clubben / iets anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
\\Waaaaarom heb je ons verwijderd?
Zet je je status op offline$quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik mijn xbox mee had genomen naar tilburg omdat ik daar een paar dagen was bij een vriend en geen zin had in party invites om te clubben / iets anders.
okeeeeeeeeej welkom terug verloren zoonquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat ik mijn xbox mee had genomen naar tilburg omdat ik daar een paar dagen was bij een vriend en geen zin had in party invites om te clubben / iets anders.
Ik had al een privé detective ingezet, we misten jequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
vanavond clubben=quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had al een privé detective ingezet, we misten je
Jaquote:
Van mij welquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
okeeeeeeeeej welkom terug verloren zoon
In dat eerste team zitten veel spelers die ik goedkoop heb gekocht vorige week:quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:16 schreef Michaelvanb het volgende:
@Maver24, hoeveel kost dat eerste team in totaal denk je?
nice team
Neequote:
Hee ben jij er ook weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Papa, krijg ik een ipad omdat ik een paar daagjes niet op FOK! ben geweest?
Ja was paar dagen in tilburg ook slapen enzo .quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee ben jij er ook weer
Toetsje Micro al gemaakt?
We zijn geen familie van GJE.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Papa, krijg ik een ipad omdat ik een paar daagjes niet op FOK! ben geweest?
Oh mooi, moet nog doen namelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja was paar dagen in tilburg ook slapen enzo .
JaWas best simpel
Want?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat zou wel heel raar zijn als jij familie van gje was
ja of je vadertquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jawel. Alleen dan moet ik iets naars gedaan hebben
Ja dat accounting is voor mij nog makkelijker omdat ik m&o heb gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh mooi, moet nog doen namelijkAccounting wel al gedaan, die was simpel
heb hem voor 2k gekochtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Maver24 het volgende:
Witsel kost echt helemaal niets, nice
ben nu in divisie 1 maar die is wel pittig ;pquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Seasons in Fut is wel echt simpel3 seizoenen gespeeld allemaal kampioen
In Divisie 2 gewoon 10k als je kampioen wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |