SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)![]()
Volgens mij moet je dan even met EA bellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:37 schreef vanpers het volgende:
Zelf heb ik in het begin van Fifa 12 ook FUT gespeeld, in de loop van tijd ben ik het niet meer gaan doen. Nu Speel ik inmiddels FUT met Fifa 13, op mijn PS3 gaat alles goed maar ik kan niet inloggen op de webapp. Ik krijg steeds de melding dat mijn account vergrendeld is. Wel heb ik een veiligheidsvraag ingesteld op de PS3. Nu geeft hij aan dat ik met mijn PS3 in moet loggen en het daarna nog een keer moet proberen maar ook dit helpt niet.
Misschien is dit hier al regelmatig voorbij gekomen maar heeft iemand een oplossing voor mij om in de webapp te komen?
Je bedoelt dat je steeds een daily gift krijgt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een fout weer van EA, hopelijk ben ik de enige die het ontdekt heeft
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Meld je steeds af en daarna weer aan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.
Wat kut dat je steeds moet refreshen omdat de web app vast loopt bij het zoeken zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik refresh gewoon, dan krijg ik bijna iedere keer opnieuw een daily gift, hoe sneu.
Ik weet niet zeker of het bij jou ook werkt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat kut dat je steeds moet refreshen omdat de web app vast loopt bij het zoeken zeg
Had dat eerder gezegd, voordat ik daily gifts kreegquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Ach, deze bug is zo erg nog niet. Ik heb er zo weer 10k bij verdient in 10 minuten
Kom er ook pas nu achter. Jammer dat ik nu weg moet, maarja 10k erbij!quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, voordat ik daily gifts kreeg
Dankje, even op zoek naar een telefoon nummer dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan even met EA bellen.
Heb je tamper data al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:49 schreef stoereboii het volgende:
Hoe doe je die bug dan?
Verlengd weekend
idd die dingen zijn fucking irritantquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
ik maar denken dat die skillgames leuk zouden zijn, frustrerende kut dingen zeg
als je ze mastert wordt je misschien eindelijk een goede spitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
Klopt, is gewoon niet leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:56 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Same thing happened to me, I connected my router to my PS3 with wire instead of wireless and it got fixed.
denk niet dat dat met elkaar te maken heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:59 schreef OmniRocket het volgende:
@ P4L
Had gevraagd op EA forum of ze daar iets wisten van de foutmelding in FUT....
[..]
ik denk het wel. Zie niet in waarom die gast zou trollenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
denk niet dat dat met elkaar te maken heeftSowieso met draad verbonden hier.
Als je de pagina refresht op het moment dat je de daily gift ontvangt, krijg je die nog een keer volgens Ajacied7. En dat oneindigquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:05 schreef Maver24 het volgende:
Wat is die bug dan met die free gifts ?
gvd ik klik em net doorquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de pagina refresht op het moment dat je de daily gift ontvangt, krijg je die nog een keer volgens Ajacied7. En dat oneindig
Heb het zelf niet geprobeerd.
huh wtf, serieus johquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je de pagina refresht op het moment dat je de daily gift ontvangt, krijg je die nog een keer volgens Ajacied7. En dat oneindig
Heb het zelf niet geprobeerd.
Hier zal je geen ban voor krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
huh wtf, serieus joh
ik ga het maar niet testen, wil geen ban krijgen, maar ja, je kan ook per ongeluk op F5 hebben gedrukt, hier kunnen ze niks aan doen denk ik
Ik hoop het, dan kan ik eindelijk van mijn spelers af.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef Maver24 het volgende:
Van persie is weer duurder geworden,
klopt het dat alle spelers weeer duurder aan het worden zijn
ik krijg me arnautovic gewoon niet verkochtquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik hoop het, dan kan ik eindelijk van mijn spelers af.
Ik krijg mijn Emenike voor 5.5K niet verkocht, 2x Martins voor 3K een McGeady voor 8K, Doumbia voor 8.5Kquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik krijg me arnautovic gewoon niet verkocht
hahaha. ik heb ook een nieuw team gemaakt. ik ga voor Bundesliga want die eredivisie verdediging van mij is gewoon te sloom. Ik verlies wedstrijden door dat spelers zoals Eto'o 5x zo snel zijn dan Mathias Jattah-Njie Jørgensenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:17 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik krijg mijn Emenike voor 5.5K niet verkocht, 2x Martins voor 3K een McGeady voor 8K, Doumbia voor 8.5Kheb een nieuw team gemaakt.
Ik heb gewoon mijn formatie aangepast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hahaha. ik heb ook een nieuw team gemaakt. ik ga voor Bundesliga want die eredivisie verdediging van mij is gewoon te sloom. Ik verlies wedstrijden door dat spelers zoals Eto'o 5x zo snel zijn dan Mathias Jattah-Njie Jørgensen
Dan zou ik voor Etoó gaan die vent is retesnel alhoewel mijn narsingh sneller is;pquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn formatie aangepast.
[ afbeelding ]
Nog nooit in 4-1-2-1-2 gespeeld met FUT. Kijken of het beter is als 3-4-1-2. Heb nog 55K te besteden. Moet nog Akinfeev halen en dan nog Eto'o of Hulk, weet nog niet welke.
Hulk en Eto'o zullen niet veel voor elkaar onderdoen gok ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Etoó gaan die vent is retesnel alhoewel mijn narsingh sneller is;p
mcgeady spinquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:22 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hulk en Eto'o zullen niet veel voor elkaar onderdoen gok ik.Maar op de RM heb ik ook al een toppertje, McGeady en die is ook al niet de traagste.
lol aap. zit ik dan met me 2k en 2 spelers op de tradepilequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:23 schreef KrAlex het volgende:
Als die gold contract binnenkort eens wat waard worden ben ik weer 50K rijkerHeb 75 gold contract in mijn consumables zitten. Zitten ook rares tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |