game zequote:
niemand komt?quote:
En echt meisjemeisje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben zoet en meisje ja. Roze, snoep, chocola, kleding, schoenen, sieraden, oorbellen, armbandje nametaghartje, cakejes maken, bakken sowieso. jajaja.
brandnetelkaasquote:
omnomnomnomquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
brandnetelkaas
en dat bestaat echt en het is smerig
Whehehe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben een beetje misselijk
Misschien had ik niet dat pak Rum-Rozijnen vla ineens leeg moeten vreten
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben een beetje misselijk
Misschien had ik niet dat pak Rum-Rozijnen vla ineens leeg moeten vreten
sundquote:
Ja, maar jullie zijn hier nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]Je moet ook delen met ons lieve mensen.
Wel de goeie, van de Turk.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En een lief, schattig subje
doe mij maar oud amsterdamquote:
Soms.quote:
quote:
Goed dat je het nu weer weet danquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and I forgot that I might see so many beautiful things
Ook lekker met een wit wijntjequote:
Jawohlll. Mijn vriend wordt wel eens gek. Overal kleren en make up. Overal cremes en schoenen. En vooral; zoveel.quote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawohlll. Mijn vriend wordt wel eens gek. Overal kleren en make up. Overal cremes en schoenen. En vooral; zoveel.
Bazin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and I forgot that I might see so many beautiful things
wel zoete wittequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ook lekker met een wit wijntje
schijtkind ik wil niet zwanger zijn ik wil dronken worden en geile neuqseks hebben terwijl ik goed aangeschoten/ bijna dronken ben
Heel niet. Jje hebt het hier niet eens gezien!quote:
die kleding en schoenen beperken zich hier gelukkig meestal tot de slaapkamer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawohlll. Mijn vriend wordt wel eens gek. Overal kleren en make up. Overal cremes en schoenen. En vooral; zoveel.
Klopt, maar ik ken meerdere dames. Waar ik het wel eens gezien heb enzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet. Jje hebt het hier niet eens gezien!.
WATquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
die kleding en schoenen beperken zich hier gelukkig meestal tot de slaapkamer.
Onze slaapkamer is maar 5 vierkante meter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
die kleding en schoenen beperken zich hier gelukkig meestal tot de slaapkamer.
Het ging in dit geval over dameskleding en damesschoenen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WATecht niet.. ik ruim zeker 3 x in de week schoenen op van een zekere meneer die in de woonkamer blijven staan
Haahahahahahahhaha. Badam bam tsss.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WATecht niet.. ik ruim zeker 3 x in de week schoenen op van een zekere meneer die in de woonkamer blijven staan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onze slaapkamer is maar 5 vierkante meter.
oh ja.. in dat geval klopt het.. mijn schoenen liggen vaak in de hal of slaapkamer.. en de kleding slaapkamer..quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ging in dit geval over dameskleding en damesschoenen.
7dus. :.$ ja.wel. alleen niet voor al mijn kleren.quote:
nog voorkeur voor bepaald soort?quote:
Violate all the love that I'm missingquote:
Het hangt er prima.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ja.. in dat geval klopt het.. mijn schoenen liggen vaak in de hal of slaapkamer.. en de kleding slaapkamer..
Jouw schoenen vaak woonkamer..en er hangt ook nog ergens een pak die er niet hoort te hangen..
straks gebeurt hetzelfde als met je auto's
*proest*quote:
Walk in closet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
*proest*
ja.. lijkt ook op een kledingkast
let me be the one that shines with youquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Tamashii het volgende:
muziek. Makes me wanna cry and laugh and has the same effects as chocolate.
This is a song for a scribbled out namequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef Tamashii het volgende:
muziek. Makes me wanna cry and laugh and has the same effects as chocolate.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
This is a song for a scribbled out name
And my love keeps writing again and again
This is a song for a scribbled out name
And my love keeps writing again and again
ik hou er wel mee opquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering is dit het lyricstopic ofzo
no offencemaar dan ga ik wel tv kijken
Ik verveel me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering is dit het lyricstopic ofzo
no offencemaar dan ga ik wel tv kijken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
Sometimes I feel like saying: Lord, I just don't care! But you've got the love I need to see me through
die vind ik zo leukquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:32 schreef Fera het volgende:
Sometimes I feel like saying: Lord, I just don't care! But you've got the love I need to see me through
Ik word er blij van, zulke muziek.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
Maar danvan Gnarls Barkly of hoe die ook heet.
Crazy.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
Maar danvan Gnarls Barkly of hoe die ook heet.
quote:
das ook het enige nummer wat ik van em kenquote:
zoals?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:36 schreef Tamashii het volgende:
Lalalallaa craaaaaazyyyyy. Ik weet de tekst niet mee, maar dat maaaaakt niet uihuit want je kan alles op die melody zingen!
Ik zong in gedachte mijn vorige post mee met het nummer en toen leek het alsof dat kon.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zong in gedachte mijn vorige post mee met het nummer en toen leek het alsof dat kon.
The sweetest of words have the bitterest tastequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm nu was ik de partypooper die het topic deed killen
sorry carry one.. ik ga wel tv kijken![]()
van mij mag je wel blijven hoor meeste muziek wat iedereen hier luistert ken ik niet of heb ik niks meequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm nu was ik de partypooper die het topic deed killen
sorry carry one.. ik ga wel tv kijken![]()
What do you like?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
van mij mag je wel blijven hoor meeste muziek wat iedereen hier luistert ken ik niet of heb ik niks mee
deze dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
van mij mag je wel blijven hoor meeste muziek wat iedereen hier luistert ken ik niet of heb ik niks mee
verschiltquote:
legendarische band is datquote:
Heb ik niet echt iets mee, hoewel ik Wonderwall echt een prachtnummer vind.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
verschilt
ik luister dingen zoals katzenjammer
en ik ben groot fan van oasis
maar ik luister ook vrij veel black metal vooral
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
legendarische band is datzo op zijn tijd wel lekker
Dat is ook het enige goede van oasisquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet echt iets mee, hoewel ik Wonderwall echt een prachtnummer vind.
dat vind ik juist een van de minderequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik niet echt iets mee, hoewel ik Wonderwall echt een prachtnummer vind.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is ook het enige goede van oasis
Slaap lekker!quote:
ff luisterenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]Ik heb dat nummer in een periode echt grijsgedraaid. Net als deze die ik nu op heb, Nemo van Nightwish.
slaap lekkerquote:
daar heb ik alleen century child van geluisterdquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]Ik heb dat nummer in een periode echt grijsgedraaid. Net als deze die ik nu op heb, Nemo van Nightwish.
Tarja is niet meer bij de band.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
slaap lekker
[..]
daar heb ik alleen century child van geluisterd
ben er niet zo super kapot van
ze kan wel goed zingen dat ontken ik dan ook niet
ja dat album toen ik net in het metal goth wereldje kwam heb ik het kort geluisterdquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Tarja is niet meer bij de band.
Century Child, als in het album? Once vind ik ook een van de beste.
Heb ik het niet zo opquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat album toen ik net in het metal goth wereldje kwam heb ik het kort geluisterd
daarna vrij snel black metal en grindcore en dat soort herrie leren kennen
Herrie indeed, ik ben altijd bij de symfonische metal gebleven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja dat album toen ik net in het metal goth wereldje kwam heb ik het kort geluisterd
daarna vrij snel black metal en grindcore en dat soort herrie leren kennen
ow maar dat kan ik ook wel waarderen hoor zeer zekerquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb ik het niet zo opIk luister oude 'rock' zoals The Who, Rolling stones etc. En dan wat moderne bagger/top40 enzo
dan raad ik je dimmu borgir met perfection or vanity aanquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Herrie indeed, ik ben altijd bij de symfonische metal gebleven.
Hmmm, heb Dimmu Borgir nooit echt wat gevonden eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan raad ik je dimmu borgir met perfection or vanity aan
die is wel vet komt ook geen zang in voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, heb Dimmu Borgir nooit echt wat gevonden eerlijk gezegd.
Ik zal eens een keer luisteren, nu niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is wel vet komt ook geen zang in voor
hoeft ook niet perse nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal eens een keer luisteren, nu niet zoveel zin in.
trustenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoeft ook niet perse nu
maar goed ik ga slapen
fijne nacht iedereen
Weltrusten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoeft ook niet perse nu
maar goed ik ga slapen
fijne nacht iedereen
Coldplayquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:54 schreef Fera het volgende:
Nobody said it was easy, no one ever said it would be so haaaaard
I'm going back to the staaaaart
FTW.quote:
zozo druk schemaquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
FTW.
Ik ga morgen vast huiswerk voor volgende week maken, werken, boodschapjes doen en in de avond lekker naar vrienden toe om te zuipen en lol te hebben.
Nu maar zin of het allemaal gebeurd.
Ja, maar dankzij FOK! krijg ik meestal maar de helft gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dankzij FOK! krijg ik meestal maar de helft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet gewoon 's ochtends niet achter de computer en andere dingen eerst gaan doen. Maar ik moet ook achter de computer om te werken, dus dat moet ik echt als laatste doen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet gewoon 's ochtends niet achter de computer en andere dingen eerst gaan doen. Maar ik moet ook achter de computer om te werken, dus dat moet ik echt als laatste doen.
Ik ga friet snijden voor de lunchquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Mss ff boodschappen, maar verder weinig.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga friet snijden voor de lunch
Awesomeness.quote:
omg iemand met smaakquote:
As I move my feet towards your body, I can hear this beatquote:
Ouwe jazzquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg iemand met smaakWauw
ik hou een beetje van je
mijn mp4 staat vol louis, ella, etta, nina, milesquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ouwe jazz![]()
![]()
krijgt spontaan een harde pener van het luisteren naar dit soort platen![]()
hehe kytemanquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mp4 staat vol louis, ella, etta, nina, miles
en ook caro emerald en sorry van kyteman
Caroquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mp4 staat vol louis, ella, etta, nina, miles
en ook caro emerald en sorry van kyteman
ook sinatra, johnny cash e.aquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hehe kyteman
geen frank sinatra?maar de rest
Die luister ik als volgende.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liedje
maar dit clipje is zo mooi gemaakt ook
ken je trouwens ook Parov Stellar? Die heeft ook wel gave nummers hoor, iets modernere jazz welquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liedje
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit liedje
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ook sinatra, johnny cash e.a
vindt ik mwoaquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ken je trouwens ook Parov Stellar? Die heeft ook wel gave nummers hoor, iets modernere jazz wel
youtube filmpjes van sinatra met dean martinquote:
Die film was episch.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik hou sowieso ook heel erg van blues
jazz en blues hebben beiden gezorgd voor de muziek van nu..
zijn beiden de wortels van nu
Helaas niet van veel herrie die je tegenwoordig op de radio hoortquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar ik hou sowieso ook heel erg van blues
jazz en blues hebben beiden gezorgd voor de muziek van nu..
zijn beiden de wortels van nu
me 2 moest alleen ff reageren op jouw geweldige muziekquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik slapen
Welterusten iedereen
jazz en blues zijn de grondleggers van alle muziek.. zelfs van de herrie van nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas niet van veel herrie die je tegenwoordig op de radio hoort
quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
me 2 moest alleen ff reageren op jouw geweldige muziek
Ik lig er al in.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
En nu ga ik slapen
Welterusten iedereen
ik heb nog ranja staan en een poesje hier die aandacht wilquote:
Damn, mijn gedachtengang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb nog ranje staan en een poesje hier die aandacht wil
Slaap lekker!quote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 27-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 224 Fera
02 205 Knetterkrankjorum
03 196 Tamashii
04 176 JijHebtGeenRokje
05 146 AldoTheApache
06 140 TheGirlNextDoor
07 130 DevilsWhore
08 128 Giertje
09 114 Murdera
10 108 Samzz
11 101 JJH
12 098 LovelyLady
13 085 kingtoppie
14 082 Cryothic
15 077 -_Guitarist_-
16 052 Ro-ald
17 049 Vinniiee
17 049 Kaneelstokje
19 047 Mistress_X
20 042 MeneerLogica
21 039 GSbrder
21 039 heloef
23 028 goldfinger1963
24 025 Jofunu-kun
25 023 Tally
26 021 Royco1
27 015 gewoonmezelf87
28 014 magnetronkoffie
29 011 Nixx-
29 011 Faxie
31 009 Memento-Mori
32 006 TheClown1
32 006 fietsie
34 005 Drommeldaris
35 004 twi
36 002 JaniesBrownie
37 001 Deliciouss
37 001 Polyfemos
37 001 MissExpert
37 001 Gulmez
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
oh en wij niet he he he ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:14 schreef MeneerLogica het volgende:
Mogge allemaal![]()
![]()
Bijna weekend en haat het om hier te zitten want fifa 13 is geweldig
jij zit op je werk, dus zit je hierquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het haat om op mijn werk te zitten
Mja oke, naja ik vind het (zoals velen) niet prettig om vandaag aanwezig te zijn op mijn werk. Ik weet niet wat de reden daarvoor is bij andere maar die hebben vast wel een geldige reden. Mijn reden persoonlijk is dat ik mijn nieuwe spel wil spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij zit op je werk, dus zit je hier
hihi ik plaag je maarquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Mja oke, naja ik vind het (zoals velen) niet prettig om vandaag aanwezig te zijn op mijn werk. Ik weet niet wat de reden daarvoor is bij andere maar die hebben vast wel een geldige reden. Mijn reden persoonlijk is dat ik mijn nieuwe spel wil spelen.
Zo beter?
Aftrekken telt niet gekkerd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:43 schreef Nixx- het volgende:
Ik zit liever ook thuis, dan op mijn werk.
Ik zou dan iets in de trant doen van anti-panda punten.
Ik hou niet zo van oxiderende derrieres...quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:50 schreef LovelyLady het volgende:
Het zal me echt aan mijn derrière oxideren wat betreft die pandapunten..
ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:51 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van oxiderende derrieres...
Straks ligt mijn ontbijt op de vloer.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
goedemorgen schatten!
controle bij de huisarts en daarna cupcakes maken!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorgen
Morgen naar Arnhem... het speelgoed staat al klaar
[ afbeelding ]
WHOOT!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorgen
Morgen naar Arnhem... het speelgoed staat al klaar
[ afbeelding ]
Geeft niet, vind ik wel schattigquote:
Fijn!quote:
Waar?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al voordat de verkoop begint in de virtuele wachtrij.. Noes
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Aftrekken hoort niet bij de panda punten
Dit ja.quote:
Hoi!quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!
Ik hoop dat ik op tijd door die rij heen ben, en dan hoop ik Pink voor de 5e keer live te mogen zien
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!
Ik hoop dat ik op tijd door die rij heen ben, en dan hoop ik Pink voor de 5e keer live te mogen zien
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yaaaaaaaaay!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
4 minuten na start van verkoop zelfsquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
eindelijk een successverhaal bij de online-ticket-service van een groot optreden
twitter:LiveNation_nl twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 10:09:35Door problemen met de server is onze website op dit moment niet bereikbaar. Voor kaarten ga je direct naar http://t.co/PVFVWME0. reageer retweet
Like a sir.quote:
Maar ik heb ze al binnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Het kan nog we eens drukker worden bij Ticketmaster:twitter:LiveNation_nl twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 10:09:35Door problemen met de server is onze website op dit moment niet bereikbaar. Voor kaarten ga je direct naar http://t.co/PVFVWME0. reageer retweet
Ja dan boeit het ook niet meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb ze al binnen
Voor mij nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan boeit het ook niet meer
Pinkquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!
Sta je daar, met 50 man, omdat de rest van de kaartjes niet verkocht kon worden door de storingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik heb ze al binnen
Dat zou vet zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sta je daar, met 50 man, omdat de rest van de kaartjes niet verkocht kon worden door de storing
Wat een topwijf is het. Ik heb haar gezien op Pinkpop, hoe toepasselijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
![]()
Ik hou van haar. Echt
Ik vind haar stiekem wel een beetje aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
![]()
Ik hou van haar. Echt
Ieder zijn smaakquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar stiekem wel een beetje aantrekkelijk.
Daar heb ik dr ook gezien inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een topwijf is het. Ik heb haar gezien op Pinkpop, hoe toepasselijk.
Sry.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je haar nou niet geil vinden?
Ik vind haar ook gaaf!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Pittig kort kapsel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Oi ik wist niet dat ze een dochter hadquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pink en haar dochter
[ afbeelding ]
Daarom heeft het even geduurd voor ze weer ging touren of uberhaupt een nieuw album uitbrachtquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oi ik wist niet dat ze een dochter had
Logisch welquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom heeft het even geduurd voor ze weer ging touren of uberhaupt een nieuw album uitbracht
Willow Sage heet ze
Yeshquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs daar vind ik dr mooi.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil is ze niet. Wel een hele goede artiest en vooral live.
Smaken verschillen gelukkig, laten we het erop houden dat ze erg goed is in wat ze doetquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs daar vind ik dr mooi.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelfs daar vind ik dr mooi.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig, laten we het erop houden dat ze erg goed is in wat ze doet
Ik vind dr mooi. Ze heeft een bepaalde natuurlijke schoonheid. Jij ziet er vast ook niet geweldig uit op een foto waar je ziek bent, zoals die foto hierboven. Dus vind dat een beetje een kutvergelijking.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]Echt?
Of alleen omdat je weet dat het Pink is?
Hoe lang is hij dan weer thuis?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:18 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja prima
Nog iets meer dan een week en dan ben ik niet meer alleen
Zo zien vrouwen eruit zonder make-up ... Shocking!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:03 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geil is ze niet. Wel een hele goede artiest en vooral live.
Alsof ik seks wil met jou.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:35 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ook.
Nee, dat is geen kwestie van 1 en 1.
hahaha, werkse voor zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Beschuitjes![]()
Maar geen tijd voor en niet in huis![]()
Moet over euh, 5 minuten weg
Dat was een reactie op de 1+1 opmerking.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Mistress_X het volgende:
Dit vind ik een mooie vrouw, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
[ afbeelding ]
Nee maar ik vind pink gewoon niet zo aantrekkelijk. Alsof alle vrouwen er zo uitzien zonder make up.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo zien vrouwen eruit zonder make-up ... Shocking!
Noesquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens.
Ik ga m'n haar trouwens die kleur verven.
Welke kleur?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens.
Ik ga m'n haar trouwens die kleur verven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |