game zequote:
niemand komt?quote:
En echt meisjemeisje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben zoet en meisje ja. Roze, snoep, chocola, kleding, schoenen, sieraden, oorbellen, armbandje nametaghartje, cakejes maken, bakken sowieso. jajaja.
brandnetelkaasquote:
omnomnomnomquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
brandnetelkaas
en dat bestaat echt en het is smerig
Whehehe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben een beetje misselijk
Misschien had ik niet dat pak Rum-Rozijnen vla ineens leeg moeten vreten
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben een beetje misselijk
Misschien had ik niet dat pak Rum-Rozijnen vla ineens leeg moeten vreten
sundquote:
Ja, maar jullie zijn hier nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]Je moet ook delen met ons lieve mensen.
Wel de goeie, van de Turk.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En een lief, schattig subje
doe mij maar oud amsterdamquote:
Soms.quote:
quote:
Goed dat je het nu weer weet danquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and I forgot that I might see so many beautiful things
Ook lekker met een wit wijntjequote:
Jawohlll. Mijn vriend wordt wel eens gek. Overal kleren en make up. Overal cremes en schoenen. En vooral; zoveel.quote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawohlll. Mijn vriend wordt wel eens gek. Overal kleren en make up. Overal cremes en schoenen. En vooral; zoveel.
Bazin.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
and I forgot that I might see so many beautiful things
wel zoete wittequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ook lekker met een wit wijntje
schijtkind ik wil niet zwanger zijn ik wil dronken worden en geile neuqseks hebben terwijl ik goed aangeschoten/ bijna dronken ben
Heel niet. Jje hebt het hier niet eens gezien!quote:
die kleding en schoenen beperken zich hier gelukkig meestal tot de slaapkamer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawohlll. Mijn vriend wordt wel eens gek. Overal kleren en make up. Overal cremes en schoenen. En vooral; zoveel.
Klopt, maar ik ken meerdere dames. Waar ik het wel eens gezien heb enzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet. Jje hebt het hier niet eens gezien!.
WATquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
die kleding en schoenen beperken zich hier gelukkig meestal tot de slaapkamer.
Onze slaapkamer is maar 5 vierkante meter.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef JJH het volgende:
[..]
die kleding en schoenen beperken zich hier gelukkig meestal tot de slaapkamer.
Het ging in dit geval over dameskleding en damesschoenen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WATecht niet.. ik ruim zeker 3 x in de week schoenen op van een zekere meneer die in de woonkamer blijven staan
Haahahahahahahhaha. Badam bam tsss.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WATecht niet.. ik ruim zeker 3 x in de week schoenen op van een zekere meneer die in de woonkamer blijven staan
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onze slaapkamer is maar 5 vierkante meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |