SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Ik doe toch duaal gekkie, ik ben daar aangenomen voor tot het einde van mijn opleidingquote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb je baan aangeboden gekeren?
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, als je geen SC'er bent, wat doe je hier dan. Lul.
OHJA. TUurlijk, maar wist niet dat je ook zelf moest begeleiden, sjeeeetje. Pittig hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik doe toch duaal gekkie, ik ben daar aangenomen voor tot het einde van mijn opleidingEn ik moet als leerling ook stagiaires begeleiden voordat ze me een diploma willen geven
.
ik ben geen duitser maar daar kom ik toch ook wel eensquote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trouwens, als je geen SC'er bent, wat doe je hier dan. Lul.
Ik vind het wel leukquote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OHJA. TUurlijk, maar wist niet dat je ook zelf moest begeleiden, sjeeeetje. Pittig hoor.
Jup.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef leeell het volgende:
maar jij zit in Den Haag en Klipnap in Leiden ?
ik wist gewoon dat het hem wasquote:
Ja? Hij zei toch ook niet van niet?quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje had jij ook zoiets als een 'externe opdracht'?
hij heeft er niks over gezegd, nog ontkent noch bevestigdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja? Hij zei toch ook niet van niet?
so romantiesquote:
Oh, oke.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:25 schreef leeell het volgende:
[..]
hij heeft er niks over gezegd, nog ontkent noch bevestigd
ik zou wel met hem een beschuitje willen eten 's ochtends in onze (ziekenhuis)-kantine :$ :$ :$quote:
Nou, het is een soort van project, waar je 56 uur aan moet besteden, het is een individuele opdracht en je moet iets doen wat aansluit op de competenties van ergotherapie en je mag doen wat je zelf leuk lijkt. D: Hmm, ik kan het het even niet helder uitleggen, Jan misschien wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zou wel met hem een beschuitje willen eten 's ochtends in onze (ziekenhuis)-kantine :$ :$ :$
Ah, die onzin. Jep, dat heb ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, het is een soort van project, waar je 56 uur aan moet besteden, het is een individuele opdracht en je moet iets doen wat aansluit op de competenties van ergotherapie en je mag doen wat je zelf leuk lijkt. D: Hmm, ik kan het het even niet helder uitleggen, Jan misschien wel.
Ze willen zoveel van ons.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, die onzin. Jep, dat heb ik ookgeen idee hoe ik dat in godsnaam moet gaan doen met stage en werk en alles
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |