Het is toch allang niet meer van een biermerk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat badjassen in Godsnaam te maken hebben met een biermerk.
Dat is toch ook geen beeld wat je in het buitenland kunt laten zien, spelers in een badjas van een biermerk die een lullig bekertje omhoog houden
Is traditie. In Duitsland trekken ze lederhosen aan in bepaalde gebiedenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat badjassen in Godsnaam te maken hebben met een biermerk.
Dat is toch ook geen beeld wat je in het buitenland kunt laten zien, spelers in een badjas van een biermerk die een lullig bekertje omhoog houden
Ehhh, jawel, Amstel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch allang niet meer van een biermerk.
Amstel maakt ook ontbijtkoeken.quote:
Dat mag volgens mij niet meer van de reclamecommissie. Maar de badjas-traditie is gebleven.quote:
Wat dacht jij. Als dit een KNVB-Beker topic is, lijkt het me logisch dat hier ook de loting wordt gevolgdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Hier dadelijk ook de loting volgen of wordt daar een apart topic over gemaakt?
Stinho begint tekenen van volwassenheid te vertonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Als dit een KNVB-Beker topic is, lijkt het me logisch dat hier ook de loting wordt gevolgd
Had gekund dat er een apart topic voor werd aangemaakt, maar bedankt voor de info iig.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Als dit een KNVB-Beker topic is, lijkt het me logisch dat hier ook de loting wordt gevolgd
Ieder balletje wordt hier minstens vijf keer gepost ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Hier dadelijk ook de loting volgen of wordt daar een apart topic over gemaakt?
Ik zie naast de goals nog steeds Amstel borden en ook bij de promo's op EL komt het merk prominent als sponsor in beeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij niet meer van de reclamecommissie. Maar de badjas-traditie is gebleven.
geen dank.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had gekund dat er een apart topic voor werd aangemaakt, maar bedankt voor de info iig.
Is de spanningquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ieder balletje wordt hier minstens vijf keer gepost ja.
ja en dan please niet tegenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ieder balletje wordt hier minstens vijf keer gepost ja.
Caland is afgeleid door My Super Ex-girlfriend denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie naast de goals nog steeds Amstel borden en ook bij de promo's op EL komt het merk prominent als sponsor in beeld.
Op grond van artikel 28 van de Reclamecode voor alcoholhoudende dranken (RVA) mag geen reclame worden gevoerd op een sportploeg.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie naast de goals nog steeds Amstel borden en ook bij de promo's op EL komt het merk prominent als sponsor in beeld.
Jij post de spanning van je af? Wat triestquote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen dank.
[..]
Is de spanning
Hij is 14, laat hemquote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij post de spanning van je af? Wat triest.
Tis ook niet OP de shirts nee, maar Amstel sponsort het hele feestje wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Op grond van artikel 28 van de Reclamecode voor alcoholhoudende dranken (RVA) mag geen reclame worden gevoerd op een sportploeg.
Alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij post de spanning van je af? Wat triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar mijn punt was dat amstel niet meer op die badjassen staat.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tis ook niet OP de shirts nee, maar Amstel sponsort het hele feestje wel.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn punt was dat amstel niet meer op die badjassen staat.
Na de finale wel toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn punt was dat amstel niet meer op die badjassen staat.
quote:
Vorig jaar niet meer geloof ik. Wel de badjassen, geen amstel erop.quote:
Zou best kunnen wat je zegt hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar niet meer geloof ik. Wel de badjassen, geen amstel erop.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef Momo... het volgende:
Word er meteen geloot om 23:15 , of krijgen we eerst alle wedstrijden te zien?
Cartoon Network.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
Waarop is de loting nou te zien dan?
Nickelodeon.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
quote:
Ja, wat is het nou?quote:
Ik heb hem ook in mijn team.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
Altidore blijft toch ook wisselvallig. Hij moet nu eens een serie goede wedstrijden neerzetten, ik heb hem niet voor niks in mijn team.
Ik heb nu ook Chadli gekochtquote:
Nee, want dan mogen Ajax spelers niet kijken.quote:
X-MOquote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |