quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Goed een anti PSV TT tegengehouden
Hoe wist je het.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
Goed een anti PSV TT tegengehouden
Omdat ik net online kom? Wat dacht je anders?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je begint opeens veel reacties te plaatsen?
[VBL Slowchat] #890: Met een emostinhoquote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik net online kom? Wat dacht je anders?
Voor zijn doen juist weinigquote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je begint opeens veel reacties te plaatsen?
Rustig steven, wil je het vandaag strak houden?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #890: Met een emostinho
Jupquote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rustig steven, wil je het vandaag strak houden?
Dan zit ik in de ArenAquote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je maar vast voor 3 oktober. AJA-REA
Ik heet niet stijn. ik heet ajacied422.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zit ik in de ArenA
Nu weer ontopic, stijntje
Inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Als een eredivisie club zijn gewone niveau haalt, dan zijn dit maar saaie potjes.
23.15quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
PSV gemist. Baal ik achteraf gezien wel van.
Wanneer wordt er geloot eigenlijk?
Vandaag, Ong. 23:15.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
PSV gemist. Baal ik achteraf gezien wel van.
Wanneer wordt er geloot eigenlijk?
Oke.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb gehoord om 3 uur s nachts
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme wat een kanker grens bij de Zouaven - EHC bizar..
De kans dat iemand er een fuck om geeft is 0.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Godverdomme wat een kanker grens bij de Zouaven - EHC bizar..
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat iemand er een fuck om geeft is 0.
0 wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
De kans dat iemand er een fuck om geeft is 0.
Hier is de film My super ex girlfriend bezig hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Wordt trouwens niks op Veronica uitgezonden zie ik. Is dat nieuw?
Nee is niet nieuw. Gister was het ook niet daarop.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:14 schreef GGMM het volgende:
Wordt trouwens niks op Veronica uitgezonden zie ik. Is dat nieuw?
Je bent in vorm vandaag zeg. Erg grappig weer.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier is de film My super ex girlfriend bezig hoor.
Eens.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier is de film My super ex girlfriend bezig hoor.
Dus loting alleen op EL? Ach, ook prima.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee is niet nieuw. Gister was het ook niet daarop.
Ja, die film ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent in vorm vandaag zeg. Erg grappig weer.
Afschaffen die achterlijke dingen idd.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat badjassen in Godsnaam te maken hebben met een biermerk.
Dat is toch ook geen beeld wat je in het buitenland kunt laten zien, spelers in een badjas van een biermerk die een lullig bekertje omhoog houden
Mooi tochquote:Op donderdag 27 september 2012 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus loting alleen op EL? Ach, ook prima.
Finale 2013 belde. Ze willen dat je wacht met kritiek.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef TLC het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat badjassen in Godsnaam te maken hebben met een biermerk.
Dat is toch ook geen beeld wat je in het buitenland kunt laten zien, spelers in een badjas van een biermerk die een lullig bekertje omhoog houden
Het is toch allang niet meer van een biermerk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef TLC het volgende:
Is traditie. In Duitsland trekken ze lederhosen aan in bepaalde gebiedenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef TLC het volgende:
Ehhh, jawel, Amstel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch allang niet meer van een biermerk.
Amstel maakt ook ontbijtkoeken.quote:
Dat mag volgens mij niet meer van de reclamecommissie. Maar de badjas-traditie is gebleven.quote:
Wat dacht jij. Als dit een KNVB-Beker topic is, lijkt het me logisch dat hier ook de loting wordt gevolgdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Hier dadelijk ook de loting volgen of wordt daar een apart topic over gemaakt?
Stinho begint tekenen van volwassenheid te vertonen.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Als dit een KNVB-Beker topic is, lijkt het me logisch dat hier ook de loting wordt gevolgd
Had gekund dat er een apart topic voor werd aangemaakt, maar bedankt voor de info iig.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij. Als dit een KNVB-Beker topic is, lijkt het me logisch dat hier ook de loting wordt gevolgd
Ieder balletje wordt hier minstens vijf keer gepost ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef FL_Freak het volgende:
Hier dadelijk ook de loting volgen of wordt daar een apart topic over gemaakt?
Ik zie naast de goals nog steeds Amstel borden en ook bij de promo's op EL komt het merk prominent als sponsor in beeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij niet meer van de reclamecommissie. Maar de badjas-traditie is gebleven.
geen dank.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had gekund dat er een apart topic voor werd aangemaakt, maar bedankt voor de info iig.
Is de spanningquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ieder balletje wordt hier minstens vijf keer gepost ja.
ja en dan please niet tegenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ieder balletje wordt hier minstens vijf keer gepost ja.
Caland is afgeleid door My Super Ex-girlfriend denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie naast de goals nog steeds Amstel borden en ook bij de promo's op EL komt het merk prominent als sponsor in beeld.
Op grond van artikel 28 van de Reclamecode voor alcoholhoudende dranken (RVA) mag geen reclame worden gevoerd op een sportploeg.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie naast de goals nog steeds Amstel borden en ook bij de promo's op EL komt het merk prominent als sponsor in beeld.
Jij post de spanning van je af? Wat triestquote:Op donderdag 27 september 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen dank.
[..]
Is de spanning
Hij is 14, laat hemquote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij post de spanning van je af? Wat triest.
Tis ook niet OP de shirts nee, maar Amstel sponsort het hele feestje wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Op grond van artikel 28 van de Reclamecode voor alcoholhoudende dranken (RVA) mag geen reclame worden gevoerd op een sportploeg.
Alle kleine beetjes helpenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij post de spanning van je af? Wat triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar mijn punt was dat amstel niet meer op die badjassen staat.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tis ook niet OP de shirts nee, maar Amstel sponsort het hele feestje wel.
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn punt was dat amstel niet meer op die badjassen staat.
Na de finale wel toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn punt was dat amstel niet meer op die badjassen staat.
quote:
Vorig jaar niet meer geloof ik. Wel de badjassen, geen amstel erop.quote:
Zou best kunnen wat je zegt hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Vorig jaar niet meer geloof ik. Wel de badjassen, geen amstel erop.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:29 schreef Momo... het volgende:
Word er meteen geloot om 23:15 , of krijgen we eerst alle wedstrijden te zien?
Cartoon Network.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
Waarop is de loting nou te zien dan?
Nickelodeon.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
quote:
Ja, wat is het nou?quote:
Ik heb hem ook in mijn team.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
Altidore blijft toch ook wisselvallig. Hij moet nu eens een serie goede wedstrijden neerzetten, ik heb hem niet voor niks in mijn team.
Ik heb nu ook Chadli gekochtquote:
Nee, want dan mogen Ajax spelers niet kijken.quote:
X-MOquote:Op donderdag 27 september 2012 22:32 schreef R-woud88 het volgende:
quote:
Heeja, doe eens lief. Het is toch het gezellige KNVB-beker topic.quote:
Markoooquote:
quote:
Is standaard in Amsterdam.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is de loting in Zeist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2012 23:10:59 ]
Goede vraagquote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af wie het minst slechtste is. Bouma, Derijck, Marcelo of Zanka.
Minst slecht?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk:
Derijck
Bouma
Marcelo
Zanka
Ja van minst slecht naar slechtst.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Minst slecht?
Marcelo
Derijck
Zanka
Bouma
Nee man Bouma helemaal niksquote:Op donderdag 27 september 2012 23:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja van minst slecht naar slechtst.
"Sweet 16 is er ook"quote:Op donderdag 27 september 2012 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Baaschilles
Evert had echt plezier in deze wedstrijd. Koeien in de wei, ballen in het weiland en stuntelende PSV-ers waardoor de underdog nog bijna stunt.
Dat hij dat mee mag maken op zijn oude dag. Dat wij zo`n Evert nog mee mogen maken
Tegen grote tegenstanders hebben jullie het makkelijker dan tegen de kleintjes, dus zou voor jullie prima uitkomenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens gaan ze Ajax/Twente - PSV loten.
Van minst naar meest overgewicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze zijn alle 4 kutmaar zou ook niet weten hoe je ze moet beoordelen..
Heb je het nu over Ajax? PSV heeft het overal moeilijk mee behalve als ze thuis spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen grote tegenstanders hebben jullie het makkelijker dan tegen de kleintjes, dus zou voor jullie prima uitkomen
Over PSV had ik het.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je het nu over Ajax? PSV heeft het overal moeilijk mee behalve als ze thuis spelen.
Uhu, vorig jaar 2-6/2-2 en 2-0/0-0quote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegen grote tegenstanders hebben jullie het makkelijker dan tegen de kleintjes, dus zou voor jullie prima uitkomen
Ik heb het over dit jaar. Spreek me niet tegen aub.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uhu, vorig jaar 2-6/2-2 en 2-0/0-0
Thuis jaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het over dit jaar. Spreek me niet tegen aub.
2 grote waren thuis, een ervan na 8 min al 11-10quote:Op donderdag 27 september 2012 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het over dit jaar. Spreek me niet tegen aub.
Voorbereiding ging het tegen de grote ook al goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 grote waren thuis, een ervan na 8 min al 11-10dusja.. maar opzich heb je een punt.
Zat ook al 2 minuten te zoekenquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kut rotzooiis dit om mensen met een tablet te eren of wat
gewoon op de tv loten stel mongolen.
Nou en. Ik weiger SBS te sponsoren.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Streampje loopt wel 30 seconden voor.
Dan kan je net zo goed dit topic sluiten anders zie je het eerder.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou en. Ik weiger SBS te sponsoren.
Ik zeg niet dat ik het niet eerder wil zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed dit topic sluiten anders zie je het eerder.
Alleen deze ronde nog niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus die clubs kunnen nooit tegen elkaar loten
Wat ongelooflijk dom zeg.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
Ah, nog steeds beschermde status 'Europese' teams.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Thuis tegen FC Twente
WAT EEN KRAKERR
Nja maakt de kwart finales wel leuker.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
Echt zo dom dat Europese clubs elkaar niet kunnen lotenKut knvb.
Beiden uit Rotterdam?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord treft een ploeg van eigen niveau
Boeie, het leuke van de beker is dat je een moeilijke club kan loten vroeg ik het toernooi. Dat verpesten ze nu volledig.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja maakt de kwart finales wel leuker.
Tja, dan krijgen ze de beste ploegen later in het toernooi.. goed voor de kijkcijfers he. Zo gaat dat ook met de CL etc.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:36 schreef GGMM het volgende:
Echt zo dom dat Europese clubs elkaar niet kunnen lotenKut knvb.
Ja, en dat vind ik dus kut.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, dan krijgen ze de beste ploegen later in het toernooi.. goed voor de kijkcijfers he. Zo gaat dat ook met de CL etc.
Ja dusquote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
De joden en de reserve joden naar Sneek
toppiequote:
Reserve joden?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:38 schreef Geo4kant het volgende:
De joden en de reserve joden naar Sneek
Den Bosch is niet echt amateur, he?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:39 schreef GGMM het volgende:
Alle Europese clubs tegen een amateurteam
nu niet meer helaasquote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk wat een amateurclubs zitten er nog in het toernooi
doet t nietquote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://plus-sbs6.sbsnet.nl/#380-1784
Is sneller dan ELquote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://plus-sbs6.sbsnet.nl/#380-1784
Echt super irritant jaquote:
voor de kijkcijfers straksquote:Op donderdag 27 september 2012 23:41 schreef NY_Giant het volgende:
Hoezo kijgen al die Europese ploegen pauper teams als tegenstander? OK, ze konden elkaar niet treffen, maar toch wel de andere eredivisie-ploegen?
PSV lag er al bijna uit, dus dat ze tegen amateurtjes moeten maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 27 september 2012 23:41 schreef NY_Giant het volgende:
Hoezo kijgen al die Europese ploegen pauper teams als tegenstander? OK, ze konden elkaar niet treffen, maar toch wel de andere eredivisie-ploegen?
Als je zoiets bedenkt dan moet je echt gelijk ontslagen worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op play klikken. ergens bijna ontzichtbaar in het midden.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Beter laten ze dadelijk nog een keer dat wijf met die geverfde tetten zien om nog iets goed te maken.
weet jij toevallig of je met je seizoenskaart gratis daarheen kan? Of wordt dat apart verkocht?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Rickazio het volgende:
Een van de leukste wedstrijden van die ronde dus, FCG tegen ADO
Apartquote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet jij toevallig of je met je seizoenskaart gratis daarheen kan? Of wordt dat apart verkocht?
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Beter laten ze dadelijk nog een keer dat wijf met die geverfde tetten zien om nog iets goed te maken.
Dat laatste is gebruikelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet jij toevallig of je met je seizoenskaart gratis daarheen kan? Of wordt dat apart verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |