Dat kinderen gedoe gaat dan ook helemaal niet om de kinderen maar om haar die graag ergens voor wil zorgen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Toch doorzetten met die kinderen terwijl de vriend het niet wilde, die arme kinderen zijn daar nu de dupe van. Dom kind.
Zucht. Nou is er eens een sterke vrouw die niet klakkeloos doet wat de man wil, is het weeer niet goedquote:Op donderdag 27 september 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
Toch doorzetten met die kinderen terwijl de vriend het niet wilde, die arme kinderen zijn daar nu de dupe van. Dom kind.
Ja precies wat ik zei: popjes om mee te spelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat kinderen gedoe gaat dan ook helemaal niet om de kinderen maar om haar die graag ergens voor wil zorgen.
Is heel lastig voor sommige mensen, om dat te bedenken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
Gek he, dat de financien zo slecht gaan, als er geld uitgaat en niets inkomt
Staat ze zelf inmiddels zelf ook op marktplaats?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Piktussendedeur het volgende:
Op marktplaats staat ook dat ze 2 kinderen heeft en nog een zoekt om op te passen, mits het haar is.
"meisje met mooie kleren zoekt gezelligheid voor tijdens een warm bad."quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staat ze zelf inmiddels zelf ook op marktplaats?
quote:
Je zult verbaasd staan kijken, genoeg pedo's die ervoor gaan...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Staat ze zelf inmiddels zelf ook op marktplaats?
niet te geloven he... Deze meid is echt absoluut niet ok hoor, dat kán gewoon echt niet zo zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef kwiwi het volgende:
"en dan doen we daar ons plasje"
echt mens, niet iedereen is een kind....
daarom!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze 'm wit verven hebben ze een jan de bouvrie
Dit. Ze spoort niet, klaarquote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
niet te geloven he... Deze meid is echt absoluut niet ok hoor, dat kán gewoon echt niet zo zijn.
Dat moet je inmiddels toch wel snappen... zij is zijn levensverzekeringquote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Karina het volgende:
Hij vindt haar nog steeds schattig en zo, ik begrijp er niets van.
"hier doen wij ons dingetjee"quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ow jeeee Daniel gaat zich suf neuken als ze getrouwd zijn
24 dacht ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Hoe oud is hij eigenlijk? Heb het niet voorbij horen komen.
Dat hadden we al geconstateerdquote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze klinkt als een 14jarig meisje.
Stukje liefde.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef kwiwi het volgende:
ze kan alleen maar praten in verkleinwoorden
En ook dat ze niet helemaal 100% kan zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden we al geconstateerd
Ziet er ouder uit.quote:
dit hebben we een uur lang aan moeten horenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze klinkt als een 14jarig meisje.
Ik kom hier net.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat hadden we al geconstateerd
Nee, da's nu!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ah, 2 dikkertjes volgende week
doeg doegquote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wees maar blij
nou, ga ik nu naar Ned 1
het was me een genoegen
Nee das nuquote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ah, 2 dikkertjes volgende week
haar pa poste op twitter dat het goed met ze gaat. verder niks.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:30 schreef Piktussendedeur het volgende:
Staat niks meer op de site, wel benieuwd hoe het nu gaat.
Wat een vuilnisbakquote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik slaap niet meer vannacht, sodetering hee...![]()
quote:Jiska & Daniel | Oeganda
- Update september 2012 -
Het is inmiddels bijna een jaar geleden dat ik naar Oeganda verhuisde en in die tijd is er veel gebeurd. Alles gebeurt hier in een achtbaan-snelheid, naar mijn idee. Met Daniel en mij gaat het heel goed. Beter dan ooit kan ik zeggen. We kennen elkaar nu door en door, en al was die weg daarnaar toe niet altijd makkelijk, het heeft ons wel heel sterk gemaakt!
Ik ging met een erg zonnige blik deze kant op, met de gedachte dat als we voor elkaar waren bestemd dat het allemaal goed zou komen. Deze verwachting heeft flink wat blauwe plekken opgelopen, maar was uiteindelijk wel waar! De manier waarop was anders dan we beiden hadden gehoopt, maar ook dat is niet voor niks gebeurd.
In het begin liepen we al snel tegen geldzorgen aan. De baan van Daniel bracht niet genoeg op en niet veel later werd hij ontslagen. En dus zaten we allebei zonder baan en dat betekent hier, zonder eten. Gelukkig hebben we nooit echt honger hoeven hebben. Maar makkelijk was anders. In de tussentijd was ik druk bezig met het opzetten van Gezinshuis Esther. In juli zijn we geopend en omdat ik nog geen goede oppas had, ben ik zelf bij de kids gaan wonen en als hun moeder gaan fungeren.
Daniel was eerst nog niet klaar voor het hebben van een groot gezin, dus woonden we een tijdje apart. Maar we misten elkaar enorm en wilden graag bij elkaar wonen. En dus zette hij alles op alles om de harten te veroveren van mijn inmiddels snel groeiende gezin. Niet veel later kwamen onze oude, vertrouwde meubels en spullen binnenstromen. En met zijn allen zijn we nu een happy family. Daniel en ik hebben elkaar nu geaccepteerd en proberen vooral niet meer elkaar te veranderen. Onze relatie is nu goed, we begrijpen elkaar, maken tijd voor elkaar en de liefde is sterker dan ooit! Daniel heeft ondertussen meerdere banen aangeboden gekregen en financieel hebben we het nu breder dan in het begin.
Mijn lieve poes Rosie is helaas gepakt door een zwerfhond... Erg verdrietig! Via een advertentie in het ziekenhuis vond ik een hond voor gezinshuis Esther, Clarina. Daniel heeft ook een puppy binnengebracht die het huis succesvol terroriseert. Iedere ochtend moeten we op schoenenjacht, aangezien de pup onze schoenen overal verstopt. Clarina en de puppy zijn dikke vrienden geworden.
Groetjes,
Daniel & Jiska
Ah, thanks!quote:
ditquote:
nu rozequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Kekke groene oogschaduw, teven begonnen
en een circusquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:32 schreef Karina het volgende:
Die make-up doet me denken aan synchroonzwemsters.
Ik ook maar vind het niet lelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef kwiwi het volgende:
ik ben zo ontzettend afgeleid door die oogschaduw hekan alleen maar daar naar kijken.
dit heb ik dus ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:39 schreef kwiwi het volgende:
ik ben zo ontzettend afgeleid door die oogschaduw hekan alleen maar daar naar kijken.
dat vraag ik me ook af. Ze komt echt piepjong over.. puberaal zelfs.quote:
Hij heet Anil en woont in hippiestad Goa in India. Hij installeert airco's. Zij heet Laura, is 21 en werkte bij een bouwmarkt maar wil bloemen gaan leveren aan restaurants. Haar pa ziet er ook uit als een hippie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Melochan het volgende:
Oke ben ook ingeschakeld! Wat heb ik gemist? Ze komt een btje labiel op me over weer.
Meisje was op vakantie in India, leuke jonge ontmoet, verhuizen naar India. Bloemetjes verkopen aan hotels, hij repareert airco's.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:46 schreef Melochan het volgende:
Oke ben ook ingeschakeld! Wat heb ik gemist? Ze komt een btje labiel op me over weer.
Labiel niet echt, meer kinderachtig, naďef inderdaad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:47 schreef MissJ het volgende:
precies ja, naďef, labiel en niet volwassen, zo komt dit meiske over.
Ze is een echte romanticus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Labiel niet echt, meer kinderachtig, naďef inderdaad.
Volgens mij is 't ook veel aandachttrekkerij voor de camera.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:54 schreef Melochan het volgende:
Wegtrekkers heeft zewat staat ze nou stom te doen?
ook datquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Ze kleedt zich ook als een 12-jarige moet ik zeggen.
Beter kan je het niet verwoorden. Maar misschien ben ik een sceptische pessimist en blijven ze wel voor altijd bij elkaar en maken ze het helemaal met de bloemetjes en de airco..quote:
Ze heeft hem maar 2 weken meegemaakt op vakantie en toen moest ie ook nog vaak werken. Maar nee, hartstikke logisch dat je dan emigreert naar India.quote:
die denkt: "nigga whitey pleasequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Sjesus die moeder zal wel denken, wat is dat voor raar wijf.
Of erger, wat zijn witte mensen raar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef Karina het volgende:
Sjesus die moeder zal wel denken, wat is dat voor raar wijf.
Nee, accurate beschrijvingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Val er net in, eerst Eastenders gekeken.
Beetje kinderlijk stel, of vergis ik me?
Understatement..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
Val er net in, eerst Eastenders gekeken.
Beetje kinderlijk stel, of vergis ik me?
ernstig uitgeschoten met wilde kleuren oogschaduwquote:
Idd wtf?!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
ernstig uitgeschoten met wilde kleuren oogschaduw
with my mess in a flower pot hihihihiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:04 schreef Disana het volgende:
Hello! I am Laura and I jump up and down a lot like a happy little girlie.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
with my mess in a flower pot hihihihi
Dat dachten we van die vorige ook alquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:05 schreef Vesperfly het volgende:
Haar perceptie van de wereld is een beetje naďef geloof ik, of zou ze geestelijk niet helemaal in orde zijn?
hahahaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef One_of_the_few het volgende:
India en troep, je verwacht het niet.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Vesperfly het volgende:
Laura, run and take ur numbnut brain with you before u get preggers
ur uquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:18 schreef Vesperfly het volgende:
Laura, run and take ur numbnut brain with you before u get preggers
Oreokoekjesquote:
Heerlijk tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Vesperfly het volgende:
Ik vind die voice-over ook nogal sarcastisch, niet?
Moeder is zelf ook labiel, never mindquote:
[NET5] Buitenlandse bruiloftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:32 schreef Melochan het volgende:
Stomme aflevering, hopelijk is BuiBrui beter.
Logisch. Jorine raakte verdwaald in zijn bushquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:28 schreef Karina het volgende:
Vanavond (same old, same old)
Vandaag maken we kennis met Jorine en haar grote liefde Bush. Zes weken na de kennismaking in Kenia was Jorine al in verwachting van hun zoontje Noah, die inmiddels is geboren. Vastbesloten om iets te betekenen voor de Keniaanse bevolking en hun liefdesbaby groot te brengen in het Afrikaanse land vertrekt Jorine naar Kenia. Zal het stel hun geluk vinden?
Bron
Na 6 weken al zwanger
Tuurlijk wel, ze zijn verliefd -> liefdesbabyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:59 schreef Tegan het volgende:
Na zes weken heet dat toch een ongelukje, geen liefdesbaby.
Dit is een jong belegen taart.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Zij lijkt me toch geen naďef jong meisje.
Hij heeft wel gelijk gekregen. Nou ja er is er al 1tje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:38 schreef Aventura het volgende:
Iemand die in je broekje wil en na 3 dagen zegt dat je de moeder van zijn kinderen moet worden serieus nemen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Te erg, ik hoorde huis en ik d8t; Karina op fok gaat hier een opmerking overmaken
Mwoa, in zo'n land wel beter voor je gemoedsrustquote:
Dat is waar, maar het lijkt me toch niet prettig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mwoa, in zo'n land wel beter voor je gemoedsrustWij zijn ook laatst naar een beter beveiligd huis gegaan, je zit wel binnen hekken e.d. maar daar merk je verder niks van als je in huis zit natuurlijk.
Prettig is anders inderdaad. Maar het is wel zo prettig om je spullen nog in huis te hebben als je thuiskomtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het lijkt me toch niet prettig.
Maar hij heeft zoveel potentie, hij kan heel ver komen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef kwiwi het volgende:
wat een gladjakker, zo met z'n witte pak
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar hij heeft zoveel potentie, hij kan heel ver komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |