Voorlopig wel ja. Ik denk trouwens niet dat hij minder is dan Marcelo, maar dat is mijn bescheiden mening. Marcelo brengt zoveel onrust met zich mee. Geeft zijn man altijd te veel ruimte. Kan niet tackelen. Staat altijd lucht te dekken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik schrijf hem nergens af volgens mij. Ik zei alleen maar dat hij en Derijck geen haar beter zijn dan Bouma en Marcelo en dat de keuze van Advocaat dus logisch is.
Van die drie kan ik inderdaad zeggen dat ik ze afgeschreven heb. Gebaseerd op een heel aantal wedstrijden. En dat we met deze verdediging van zijn lang zal ze leven geen kampioen worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik schrijf hem wel af, maar dat doe ik ook met Bouma, Marcelo en Derijck.
PSV heeft het beste middenveld en de beste aanval van de eredivisie, trouwens al twee seizoenen op rij, het is een wonder dat Ajax beide keren landskampioen is geworden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van die drie kan ik inderdaad zeggen dat ik ze afgeschreven heb. Gebaseerd op een heel aantal wedstrijden. En dat we met deze verdediging van zijn lang zal ze leven geen kampioen worden.
Even danquote:
Waar? Heb de wedstrijd gemistquote:
GGMM, het deed pijn aan mijn ogen. Ik ben gek van PSV, maar ik merkte dat ik bijna die amateurs aan het supporteren was.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
Jullie hadden het moeilijk hoorde ik?
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
GGMM, het deed pijn aan mijn ogen. Ik ben gek van PSV, maar ik merkte dat ik bijna die amateurs aan het supporteren was.
Het feit dat je landskampioen moet worden en geen beker of wat dan ook. Je zegt het zelf, beker/jcschaal en el niet voor vechten.. Gewoon kampioen wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
wat snap je niet dan?
Hoe vonden jullie Depay eigenlijk spelen?
Echt? Je denkt dat dat de reden is?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het feit dat je landskampioen moet worden en geen beker of wat dan ook. Je zegt het zelf, beker/jcschaal en el niet voor vechten.. Gewoon kampioen worden
Nee ik lul maar watquote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt? Je denkt dat dat de reden is?
Dat dacht ik al.quote:
Daar was ik stiekem al bang voor, maar ik ging er van uit dat je slimmer was.quote:
Sportief van je.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
GGMM, het deed pijn aan mijn ogen. Ik ben gek van PSV, maar ik merkte dat ik bijna die amateurs aan het supporteren was.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef BlaZ het volgende:
Winst = winst
[..]
Sportief van je.
Winst is winst uiteindelijk. Hoe je wint dat doet er niet toe.
Wel dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |