http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze 40 seconden geleden verteld.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wtf is er met haar bovenlip?
Gestoken ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geprikt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geen ervaring mee? of alleen maar van dunne lippen mogen genieten?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie weet is het wel heel prettig met bepaalde handelingen...
Heb ik gemist.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Heeft ze 40 seconden geleden verteld.
Zie je het dan allemaal verkeerd?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef mootie het volgende:
Waarom blijven mensen toch denken dat je lippen dikker worden van botox? Ze worden er hooguit onbeweeglijk van.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef mootie het volgende:
Waarom blijven mensen toch denken dat je lippen dikker worden van botox? Ze worden er hooguit onbeweeglijk van.
Ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie je het dan allemaal verkeerd?
Of een andere filler, het kan van alles zijn, maar geen botox.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze spuiten collageen in de lippen, geen botox inderdaad.
Ja jezus, net of ik verstand heb van al die dingen. Ging om het ideequote:Op donderdag 27 september 2012 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Of een andere filler, het kan van alles zijn, maar geen botox.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je zometeen vragen wat er met Fajah's lip aan de hand is?
Nee, ik las het hier al.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga je zometeen vragen wat er met Fajah's lip aan de hand is?
DUS GEEN BOTOX WANT DAT IS EIGELIJK COLLAGEEN EN LUXAFLEX ZIN EIGENLIJK OOK HORIZONTALE LAMELLENquote:
Ben je Belg?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:40 schreef DjinN het volgende:
Wat een kinderachtig figuur zeg die FajahHele tijd dom zitten lachen als Olivier genoeg stemmen tegen zich heeft, maar als hij een x naar haar grinnikt gaat ze lopen janken.
Nee ik ben geen Belg. Jij wel?quote:
Ech nie!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb nu wel medelijden met Rambo
Luxaflex is een merknaam voor jaloezieën.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef muzas het volgende:
[..]
DUS GEEN BOTOX WANT DAT IS EIGELIJK COLLAGEEN EN LUXAFLEX ZIN EIGENLIJK OOK HORIZONTALE LAMELLEN
GRGR
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Ties02 het volgende:
Die belgen, echt waar wat een volkselectieve verontwaardiging
Buiten hun sport hebben ze niets om voor te leven.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom lijken die topsporters steeds mentaal de zwaksten?
Voila.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef mootie het volgende:
Waarom laten ze de terugkomst van Fajah niet zien.
Topsporters zijn vaak sociaal wat minder?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
Waarom lijken die topsporters steeds mentaal de zwaksten?
nuquote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef mootie het volgende:
Waarom laten ze de terugkomst van Fajah niet zien.
Nee, want Rambo is hun held..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
Zagen die belgen niet dat Olivier die vorige proef verklootte?
Min Heequote:
Jij wist het en nu weten we het.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee shit we weten dat Zuid wint. vanwege dat stukje met die kaart de vorige keer?
Bedankt manquote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee shit we weten dat Zuid wint. vanwege dat stukje met die kaart de vorige keer?
Ja echt he, wat een kinderachtig wijf is datquote:
Hebben we allemaal gezien vorige week.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij wist het en nu weten we het.
Sowieso ook geen bn'er meer sinds ze haar tieten heeft laten verkleinen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja echt he, wat een kinderachtig wijf is dat
lolquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ook geen bn'er meer sinds ze haar tieten heeft laten verkleinen.
Hihi huhu.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben we allemaal gezien vorige week.
Serieus. Sinds die tietverkleining was ze opeens totaal niet interessant meer. Dat waren dan ook haar enige twee pluspunten.quote:
Ze is nu ook opeens DJquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus. Sinds die tietverkleining was ze opeens totaal niet interessant meer. Dat waren dan ook haar enige twee pluspunten.
Ik vond haar voor haar tietverkleining al oninteressantquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus. Sinds die tietverkleining was ze opeens totaal niet interessant meer. Dat waren dan ook haar enige twee pluspunten.
quote:
Inderdaad. Die Ruud (kruimeltje) doet het ook al volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
[..]!!! Om te huilen vind ik dat, die celebs/bn'ers die zichzelf meteen DJ noemen als ze een x aan een draaitafel gezeten hebben
![]()
Hun zijn gewoon een schande voor de DJ's met echt talentquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Ruud (kruimeltje) doet het ook al volgens mij
Wat een ondankbaar wijf inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef DjinN het volgende:
Ey serieus, als mijn vriend zoals dat wijf met haar fashioncheque zou reageren op mijn cadeautjes had ik em allang buitengeschopt![]()
Zal dan een van de weinig wannabeeDJ's zijn die ook echt goed is in wat ie doet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ruud is al een paar jaar bezig met dj'en dus volgens mij weet hij wel een beetje wat hij doet.
[..]
Wat een ondankbaar wijf inderdaad.
Die hebben nog niet verloren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
Oh, is die Engelse aandachtshoer nog niet weggestemd?
Toch zou ik haar doenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Fatima toch ook lelijk zonder make up omg
iddquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Fatima toch ook lelijk zonder make up omg
Weet ik zo nog net niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks een van die vlaamse wijven er uit.
Het zijn nog steeds 3 Belgen tegen 2 Nederlanders.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks een van die vlaamse wijven er uit.
quote:
Bwahahahquote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
"Dit was de kampioenswedstrijd!"
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Wie heeft die kampen zo ingedeeld? Totaal ongelijk.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef marcodej het volgende:
Zie hier de reden dat Belgie weinig medailles haalt op een OS.
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef DjinN het volgende:
Maar ik moet wel zeggen, Klaagje zeurt en mekkert wel veel, maar ze is er wel nog steeds
Echt ziek hoe erg hij fan van die Olivier is.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:07 schreef mootie het volgende:
Olivier verliest alleen als hij naar huis wil.
Tuuuuuuuuurlijk Gene.
En nog twee he.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Revanches het volgende:
Wauw, een pokerspeler.Moet ik daarvan onder de indruk zijn....
Dat was echt belachelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze krijgen in ieder geval geen hamburgers. Ik denk dat ze beseft hebben dat het vorig seizoen wat te veel was.
Ja dat hoopte ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef muzas het volgende:
Zo jammer dat er geen verf ofzo inzit... gewoon omdat trolollololo
Bezuinigingen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze krijgen in ieder geval geen hamburgers. Ik denk dat ze beseft hebben dat het vorig seizoen wat te veel was.
Inclusief haar dikke lip ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Oke, ik ben verliefd op fajah.
There, I said it.
Haar onderste lippen zijn nog dikkerquote:
Was dat toen dat ene vrouwke zich zelf zo had volgevreten dat ze daarna zichzelf volgescheten had ?quote:
quote:
Hoe is het mogelijk he.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
Hebben die halve zolen het eiland nog niet eens een beetje onderzocht?
Wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Was dat toen dat ene vrouwke zich zelf zo had volgevreten dat ze daarna zichzelf volgescheten had ?En dat ze zoooooooooo'n pijn had
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel knap dat het andere kamp nooit Aagje heeft horen huilen
2 kilometer is nogal een eind daar denkquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
Hebben die halve zolen het eiland nog niet eens een beetje onderzocht?
Dat zou geniaal zijn, ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
En dan gaan ze niet stemmen op Aagje
HE HALLO ER IS GEEN EILANDRAAD IN DIT KAMPquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
Nee, dat is een belg. Die hebben immuniteit. Behalve rambo wat die is dom.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
Maar je checkt de omgeving toch wel even, op zoek naar voedsel. Er groeien daar bananen en dat hebben ze niet opgemerkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
2 kilometer is nogal een eind daar denk
Serieusquote:
Dude, Aagje mag naar de eilandraad..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HE HALLO ER IS GEEN EILANDRAAD IN DIT KAMP
Je zei net ookal iets over haar eruit stemmen![]()
WTFquote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
SerieusZe kon dagenlang niet poepen, en toen hadden ze eindelijk iets gewonnen waarbij ze veel eten kregen. Had ze keiveel gegeten, daarna had ze een complete kuil volgekakt
Zat ze te janken "jaaa ik heb mezelf helemaal volgescheten, het bloedde als een rund wawawawa het deed zooooo'n pijn blablabla"
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
SerieusZe kon dagenlang niet poepen, en toen hadden ze eindelijk iets gewonnen waarbij ze veel eten kregen. Had ze keiveel gegeten, daarna had ze een complete kuil volgekakt
Zat ze te janken "jaaa ik heb mezelf helemaal volgescheten, het bloedde als een rund wawawawa het deed zooooo'n pijn blablabla"
[..]
[..]
[..]
Kijk je wel hetzelfde programma?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HE HALLO ER IS GEEN EILANDRAAD IN DIT KAMP
Je zei net ookal iets over haar eruit stemmen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef dreamdancer90 het volgende:
[..]
Dude, Aagje mag naar de eilandraad..
Oh sorryquote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef June. het volgende:
[..]
Kijk je wel hetzelfde programma?
Welke expeditie was dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, is al een hele tijd geleden, had ook bijna niets ervan gezien, maar dat stuk staat me nog bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |