Dat was echt belachelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze krijgen in ieder geval geen hamburgers. Ik denk dat ze beseft hebben dat het vorig seizoen wat te veel was.
Ja dat hoopte ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef muzas het volgende:
Zo jammer dat er geen verf ofzo inzit... gewoon omdat trolollololo
Bezuinigingen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze krijgen in ieder geval geen hamburgers. Ik denk dat ze beseft hebben dat het vorig seizoen wat te veel was.
Inclusief haar dikke lip ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Oke, ik ben verliefd op fajah.
There, I said it.
Haar onderste lippen zijn nog dikkerquote:
Was dat toen dat ene vrouwke zich zelf zo had volgevreten dat ze daarna zichzelf volgescheten had ?quote:
quote:
Hoe is het mogelijk he.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
Hebben die halve zolen het eiland nog niet eens een beetje onderzocht?
Wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Was dat toen dat ene vrouwke zich zelf zo had volgevreten dat ze daarna zichzelf volgescheten had ?En dat ze zoooooooooo'n pijn had
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel knap dat het andere kamp nooit Aagje heeft horen huilen
2 kilometer is nogal een eind daar denkquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
Hebben die halve zolen het eiland nog niet eens een beetje onderzocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |