Dat was echt belachelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze krijgen in ieder geval geen hamburgers. Ik denk dat ze beseft hebben dat het vorig seizoen wat te veel was.
Ja dat hoopte ik ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef muzas het volgende:
Zo jammer dat er geen verf ofzo inzit... gewoon omdat trolollololo
Bezuinigingen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef egeltje1985 het volgende:
Ze krijgen in ieder geval geen hamburgers. Ik denk dat ze beseft hebben dat het vorig seizoen wat te veel was.
Inclusief haar dikke lip ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:09 schreef Awesome_ het volgende:
Oke, ik ben verliefd op fajah.
There, I said it.
Haar onderste lippen zijn nog dikkerquote:
Was dat toen dat ene vrouwke zich zelf zo had volgevreten dat ze daarna zichzelf volgescheten had ?quote:
quote:
Hoe is het mogelijk he.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
Hebben die halve zolen het eiland nog niet eens een beetje onderzocht?
Wtfquote:Op donderdag 27 september 2012 21:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Was dat toen dat ene vrouwke zich zelf zo had volgevreten dat ze daarna zichzelf volgescheten had ?En dat ze zoooooooooo'n pijn had
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wel knap dat het andere kamp nooit Aagje heeft horen huilen
2 kilometer is nogal een eind daar denkquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef mootie het volgende:
Hebben die halve zolen het eiland nog niet eens een beetje onderzocht?
Dat zou geniaal zijn, ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
En dan gaan ze niet stemmen op Aagje
HE HALLO ER IS GEEN EILANDRAAD IN DIT KAMPquote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
Nee, dat is een belg. Die hebben immuniteit. Behalve rambo wat die is dom.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
Maar je checkt de omgeving toch wel even, op zoek naar voedsel. Er groeien daar bananen en dat hebben ze niet opgemerkt.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
2 kilometer is nogal een eind daar denk
Serieusquote:
Dude, Aagje mag naar de eilandraad..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HE HALLO ER IS GEEN EILANDRAAD IN DIT KAMP
Je zei net ookal iets over haar eruit stemmen![]()
WTFquote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
SerieusZe kon dagenlang niet poepen, en toen hadden ze eindelijk iets gewonnen waarbij ze veel eten kregen. Had ze keiveel gegeten, daarna had ze een complete kuil volgekakt
Zat ze te janken "jaaa ik heb mezelf helemaal volgescheten, het bloedde als een rund wawawawa het deed zooooo'n pijn blablabla"
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
SerieusZe kon dagenlang niet poepen, en toen hadden ze eindelijk iets gewonnen waarbij ze veel eten kregen. Had ze keiveel gegeten, daarna had ze een complete kuil volgekakt
Zat ze te janken "jaaa ik heb mezelf helemaal volgescheten, het bloedde als een rund wawawawa het deed zooooo'n pijn blablabla"
[..]
[..]
[..]
Kijk je wel hetzelfde programma?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HE HALLO ER IS GEEN EILANDRAAD IN DIT KAMP
Je zei net ookal iets over haar eruit stemmen![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef dreamdancer90 het volgende:
[..]
Dude, Aagje mag naar de eilandraad..
Oh sorryquote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef June. het volgende:
[..]
Kijk je wel hetzelfde programma?
Welke expeditie was dat?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, is al een hele tijd geleden, had ook bijna niets ervan gezien, maar dat stuk staat me nog bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |