lolquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ook geen bn'er meer sinds ze haar tieten heeft laten verkleinen.
Hihi huhu.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben we allemaal gezien vorige week.
Serieus. Sinds die tietverkleining was ze opeens totaal niet interessant meer. Dat waren dan ook haar enige twee pluspunten.quote:
Ze is nu ook opeens DJquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus. Sinds die tietverkleining was ze opeens totaal niet interessant meer. Dat waren dan ook haar enige twee pluspunten.
Ik vond haar voor haar tietverkleining al oninteressantquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus. Sinds die tietverkleining was ze opeens totaal niet interessant meer. Dat waren dan ook haar enige twee pluspunten.
quote:
Inderdaad. Die Ruud (kruimeltje) doet het ook al volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef DjinN het volgende:
[..]!!! Om te huilen vind ik dat, die celebs/bn'ers die zichzelf meteen DJ noemen als ze een x aan een draaitafel gezeten hebben
![]()
Hun zijn gewoon een schande voor de DJ's met echt talentquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Ruud (kruimeltje) doet het ook al volgens mij
Wat een ondankbaar wijf inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef DjinN het volgende:
Ey serieus, als mijn vriend zoals dat wijf met haar fashioncheque zou reageren op mijn cadeautjes had ik em allang buitengeschopt![]()
Zal dan een van de weinig wannabeeDJ's zijn die ook echt goed is in wat ie doet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Ruud is al een paar jaar bezig met dj'en dus volgens mij weet hij wel een beetje wat hij doet.
[..]
Wat een ondankbaar wijf inderdaad.
Die hebben nog niet verloren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Caland het volgende:
Oh, is die Engelse aandachtshoer nog niet weggestemd?
Toch zou ik haar doenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Fatima toch ook lelijk zonder make up omg
iddquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Wat is Fatima toch ook lelijk zonder make up omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |