en daar kom je nu mee?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:27 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Afgelopen weekend was er nog een docu van Queen op tv.
dat vind ik top van je maar ik haal heel veel van spotnet afquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:32 schreef Rucky het volgende:
Het was dat iemand het in een forum zei anders had ik het ook niet geweten. Maar je mag wel een dvd van me lenen.
Sommige dingen wil ik origineel hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef espri het volgende:
[..]
dat vind ik top van je maar ik haal heel veel van spotnet af
Shop zequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef espri het volgende:
ik ga afsluiten en onderweg naar Leiden, hopelijk slaag ik vandaag.
fijne dag allemaal
* Pulver gaat espri pesten:quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:29 schreef espri het volgende:
[..]
en daar kom je nu mee?
wat heb ik nou aan jou?
ECHT???????///quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver gaat espri pesten:
Ik heb Freddie nog levend gezien met Queen in de Groenoordhallen.
Jawohl!!!
gaat niet meer, was toen in 1982.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:39 schreef espri het volgende:
[..]
ECHT???????///
had ik ook heeeeeel graag gewild
dat hoop ik ook, vertel het later en nu echt wegquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:39 schreef Ehhe het volgende:
Have fun espri! Hoop ook voor je dat je een leuke outfit kan vinden
ik dacht dat jij ook een ouwe muts was....heb ik me zo vergist?quote:
Jepquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook een ouwe muts was....heb ik me zo vergist?
toen was ik 1quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
gaat niet meer, was toen in 1982.
Was echt nog een pikkie toen.
Wees blij dat je niet - negen maanden was, dan had ik meer uit te leggenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet - negen maanden was, dan had ik meer uit te leggen
Ah, je bent 9 maanden na het feestje met de kerstballen en de piek geboren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik verdenk mijn ouders ervan een iets te gezellige kerst te hebben gevierd
Neuh dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, je bent 9 maanden na het feestje met de kerstballen en de piek geboren?
Hahhaahhahahaaaa
haha met een natte vacht stellen katten ook verrekte weinig voor hehquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
toen was ik 1
Mogguh!
[ afbeelding ]
Toen zat ik de Falklandoorlog te volgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
toen was ik 1
Mogguh!
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben het op de camping te gezellig gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik verdenk mijn ouders ervan een iets te gezellige kerst te hebben gevierd
Ik ook niet, maar weet bijna zeker dat het 8 maanden voor mijn geboorte is geweest... :xquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil niet weten waar en wanneer mijn ouders gesekst hebben
Ze hebben het echt een keer gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil niet weten waar en wanneer mijn ouders gesekst hebben
Mama iig wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze hebben het echt een keer gedaan.
Wat? Wel 3 keer!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze hebben het echt een keer gedaan.
Ach, zolang je het beeld van facial cumshots nog niet voor je ziet, valt het allemaal toch wel mee?quote:
Trutquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
sorry, had t echt even nodig om te lachen
Tegenwoordig welquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
Jullie zijn vrouwtjes, jullie kunnen niet trouwen
Lekker scharen en schuren.... (als we toch bezig zijn)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
Jullie zijn vrouwtjes, jullie kunnen niet trouwen
Dikke lul, drie cola!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel
Welkom in 2012
lekker binnenkomen is ditquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lekker scharen en schuren.... (als we toch bezig zijn)
Jij had vampier moeten wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dikke lul, drie cola!
Ik ben van 1968 en in MIJN tijd mocht dat niet.
En daar hou ik me heel erg aan vast, aan die goede oude tijd.
fixedquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Pulver het volgende:
Waarom hebben de topics heeft dit topic tegenwoordig geen beginnummer meer?
omdat ik niets wistquote:
Dit topic heeft toch een volgnr. #227 of bedoel je wat anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |