Te hard gezongen onder de douche?quote:
Scheelt een hoop afvegenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Inlognaam het volgende:
Genoegen redenen gezien hier dat condooms naast SOA's ook een andere preventieve functie hebben
je hoeft de hoop niet af te vegen, je moet het kontje afvegenquote:
* nu beeldscherm moet afdrogenvegen *quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hoeft de hoop niet af te vegen, je moet het kontje afvegen
is wat anders dan afvegenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* nu beeldscherm moet afdrogen *
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is te zien.. je kan gelijk niet meer normaal een post maken
Ik raak er langzaamaan aan gewend....quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
je moet ook nooit een slok drinken nemen als je een post gaat lezen van mij..
je weet maar nooit wat er in staat
Kak, ik ben verkeerd voorgelicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hoeft de hoop niet af te vegen, je moet het kontje afvegen
nu pas???quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik raak er langzaamaan aan gewend....
inderdaad...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kak, ik ben verkeerd voorgelicht.![]()
* vannelle kan gaan besparen op wc-papier
Je hebt een steile leercurvequote:
ik kom eens de bocht om scheuren met een stomme opmerking bedoel je?quote:
Lekker door de bochten scheuren.... Met zout en peper voor de flauwe...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
dat is de reden waarom er kranten in de auto liggen
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kom eens de bocht om scheuren met een stomme opmerking bedoel je?
nog niet allemaal..quote:
Ik hou wel van wat goede humor op zijn tijdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog niet allemaal..
want merlijn proest nog steeds zijn scherm onder
Ik denk iedereen. Maar wat ik onder goed versta hoef jij nog niet leuk te vindenquote:
Nee kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk iedereen. Maar wat ik onder goed versta hoef jij nog niet leuk te vinden
klopt als een bus...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk iedereen. Maar wat ik onder goed versta hoef jij nog niet leuk te vinden
Vroeger vond ik dat leuk. Nu vraag ik me af hoe ik dat ooit leuk heb kunnnen vinden?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt als een bus...
mr bean = voor mij een![]()
maar hij is goed, met zijn sakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |