heel eerlijk gezegd is dat ook niet een organisatie waarbij je betrokken wilt zijn..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik eigenlijk al heel lang niet van "Fathers voor justice' heb gehoord.
klopt..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef Ehhe het volgende:
Gek eigenlijk hoe het je beinvloedt als volwassen mens dat je je niet gewenst voelt door 1 van je ouders. Of hoe je het je laat beinvloeden... Kweenie.
Bij mij ook. Maar ik wil dat helemaal niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt..
werkt heel ver en heel lang door...
hier werkt het nog steeds door...
ik in sommige opzichten ook niet..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik wil dat helemaal niet.
Ik wil dat verdriet niet. Die boosheid en allergie voor neppe mensen vind ik lang zo erg niet, maar dat verdrietquote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik in sommige opzichten ook niet..
het werkt hier soms in zijn voordeel door..
ik heb een allergie voor liegende, dominerende, kleinerende en denigrerende mensen..
(vind ik op zich nog niet zo erg)
jammer genoeg werken andere dingen ook door...
het verdriet houdt mij alertquote:Op donderdag 27 september 2012 21:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil dat verdriet niet. Die boosheid en allergie voor neppe mensen vind ik lang zo erg niet, maar dat verdriet
Jammer dat er geen knopje voor is om 't uit te zetten...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef espri het volgende:
helaas, dat herken ik, en zelfs op veel latere leeftijd![]()
en nu hoeft het ook niet meer van mij
dat is zeker jammer, vooral nu ook, je staat weer voor een belangrijke fase in je leven en toch had ik dat met mn ma willen delen maarja....quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jammer dat er geen knopje voor is om 't uit te zetten...
Ja, logisch...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
dat is zeker jammer, vooral nu ook, je staat weer voor een belangrijke fase in je leven en toch had ik dat met mn ma willen delen maarja....
Of we gaan op een vrolijker noot verder....quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef espri het volgende:
volgens mij kan ik beter vroeg naar bed gaan
Goed plan.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Of we gaan op een vrolijker noot verder....
dat is te zien.. je kan gelijk niet meer normaal een post makenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Rucky het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[/quo* Rucky kruipt met een toetsebord onder de dekens.te]
Geen sorry, toch? Ik heb je edit nog gelezen, vreselijk voor jequote:
Noooo, ik wil 't niet wetenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Rucky het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[/quo* Rucky kruipt met een toetsebord onder de dekens.te]
Lekker schor, me like!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Inlognaam het volgende:
Genoegen redenen gezien hier dat condooms naast SOA's ook een andere preventieve functie hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |