Absoluutquote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rucky het volgende:
Belle je hebt een hele leuke Merlijn.
Ik heb al een klein kipje rondlopenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:22 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest.
Maar voor het trouwen, eerst wat kipjes voor Merlijn en Belle. Mochten die niet bevallen..tja, dan zit er misschien niets anders op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het nou kipje of draakje?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb al een klein kipje rondlopen
Vandaag was ze vergeetachtig, dus was ze een kip...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat is het nauw kipje of draakje?
heb je kipje/draakje om de week ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vandaag was ze vergeetachtig, dus was ze een kip...
Alleen donderdag en om het weekend.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je kipje/draakje om de week ofzo?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen donderdag en om het weekend.
Meestal wel, ik haal dan van school.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]lijkt me rot..
wel elke donderdag?
dus jullie wonen wel dichtbij elkaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meestal wel, ik haal dan van school.
15 minuten met de auto, maar er is een omgangsregeling afgesproken en het is heel erg een mammakindje.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus jullie wonen wel dichtbij elkaar?
waarom zie haar dan zo weinig?
(als ik te persoonlijk word, gaan we het over de regen hebben hoor)
ff kort door de bocht..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
15 minuten met de auto, maar er is een omgangsregeling afgesproken en het is heel erg een mammakindje.
hangt van de situatie af..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
Mijn dochter vindt het wel prima dat ze d'r pa niet ziet, vind ik best erg.....
Je kunt niet verwachten dat iemand een scheiding verwerkt op 3 maanden....quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
Mijn dochter vindt het wel prima dat ze d'r pa niet ziet, vind ik best erg.....
Mijn deur staat altijd open. Als ze oud genoeg is, krijgt ze een sleutel en kan ze altijd binnenstappen. En als ze belt, sta ik ook binnen een uur voor de deur.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff kort door de bocht..
dat blijft ze ook, op deze manier..
als kind zijnde baalde ik enorm dat ik mijn pa niet vaak zag.. en ik was echt een mama's kindje..
Lijkt me ook k*t.. maar papa mag wel voor de volle mep betalen waarschijnlijk aan alimentatie. Maar dr zien, verzorgen, opvoeden. 1-2 dagen in de week?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff kort door de bocht..
dat blijft ze ook, op deze manier..
als kind zijnde baalde ik enorm dat ik mijn pa niet vaak zag.. en ik was echt een mama's kindje..
Ik ga even verder niet op de situatie in. Ze leest ongetwijfeld mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook k*t.. maar papa mag wel voor de volle mep betalen waarschijnlijk aan alimentatie. Maar dr zien, verzorgen, opvoeden. 1-2 dagen in de week?
ik snap je..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Mijn deur staat altijd open. Als ze oud genoeg is, krijgt ze een sleutel en kan ze altijd binnenstappen. En als ze belt, sta ik ook binnen een uur voor de deur.
Dat was ook net persoonlijk bedoeld, maar meer algemeen eigenlijk. Vind het een soort van misbruik van macht van vrouwen. En incompetentie van rechters ed. die zulke voorstellen kennelijk heel normaal vindenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga even verder niet op de situatie in. Ze leest ongetwijfeld mee.
mijn ma heeft 1 keer gezegd dat mijn broers niet naar mijn vader mochten..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook k*t.. maar papa mag wel voor de volle mep betalen waarschijnlijk aan alimentatie. Maar dr zien, verzorgen, opvoeden. 1-2 dagen in de week?
Soms lees je die verhalen weleens over die egoitistisch teringwijven die dat ook echt streng naleven ook. Kind wil wel naar papa, maar kind MAG niet naar papa.
Samen kinderen, samen opvoedenIn beginsel dan.. kan natuurlijk altijd wel dat een en ander niet mogelijk is helaas, maar toch.
Dit.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat was ook net persoonlijk bedoeld, maar meer algemeen eigenlijk. Vind het een soort van misbruik van macht van vrouwen. En incompetentie van rechters ed. die zulke voorstellen kennelijk heel normaal vinden![]()
![]()
![]()
]
Maar is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen allemaal. Maar als papa fulltime werkt en mama niet, ja... dan is het natuurlijk redelijk voor de hand liggend dat mams de zorg op zich neemt omdat pa overdag werkt.
Mocht mij dat overkomen zoiets, dan ga ik dus lekker minder werken en me 100% ervoor inzetten dat ik mn kotertje kan zien opgroeien. En als kotertje dan wat langer bij mama wil blijven, dan is dat prima. Maar als kotertje naar papa wilt, moet dat ook probleemloos kunnen. MJa, makkelijk lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |