Jullie oud-wethouder.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie zwaait in Goor eigenlijk de scepter?
450 stuks? Komt wel opquote:Op donderdag 27 september 2012 16:55 schreef Lonaa het volgende:
Wil er iemand gehaktballen komen eten?
Hoe staat het met jullie seksleven? Laat je hem daar wel vrij in? Dat ie bv wel mag masturberen als jullie niet samen zijn?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie seksleven? Laat je hem daar wel vrij in? Dat ie bv wel mag masturberen als jullie niet samen zijn?
Morgen ben je 450 kilo! Geen probleem, je komt in Enschede in aanmerking voor een scootmobiel. Wat zeg ik? 450 scootmobielen!quote:
Wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker geeft Nath een correctieve tik op d'r wang.
Ik wil deze, echt fantastisch!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen ben je 450 kilo! Geen probleem, je komt in Enschede in aanmerking voor een scootmobiel. Wat zeg ik? 450 scootmobielen!
Nou, dat is ook een beetje cru, vind je niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat?
* TheGirlNextDoor trapt in ballen van 100% Rukker
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat?
* TheGirlNextDoor trapt in ballen van 100% Rukker
Nee. Gelijk duidelijk maken dat mij slaan niet zomaar goed is.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, dat is ook een beetje cru, vind je niet?
Extra gehaktballen zijn nooit verkeerd.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, dat is ook een beetje cru, vind je niet?
Een wat?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
Een tafelezel gekocht voor 15 euro.
Een schildersezel, maar dan voor op tafelquote:
* Googeltquote:Op donderdag 27 september 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een schildersezel, maar dan voor op tafel.
Ik heb er nu tweequote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Googelt
O, een schilderezel!
Ik had er nooit van gehoord![]()
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Googelt
O, een schilderezel!
Ik had er nooit van gehoord![]()
Een schildersezel wel te verstaan.quote:
Nee echt nooit. Maar ja, hoe vaak schilder ikquote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
Had je er echt nog nooit van gehoord?
Dat ene topic!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie seksleven? Laat je hem daar wel vrij in? Dat ie bv wel mag masturberen als jullie niet samen zijn?
Paar tikken op de bips tijdens doggystylequote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Gelijk duidelijk maken dat mij slaan niet zomaar goed is.
Mr.T die iets niet kent?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee echt nooit. Maar ja, hoe vaak schilder ik
MarkoHengelo, de ideale schoonzoonquote:
gezien zijn omvang had ik ook wel zo'n "tas" voor een hele pizza kunnen dragenquote:
Misschien zitten er wel meerdere punten in?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezien zijn omvang had ik ook wel zo'n "tas" voor een hele pizza kunnen dragen
lijkt me beetje te plat voor 4 punten, maar zou kunnenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel meerdere punten in?
Ik zei ook meerdere, niet perse 4quote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijkt me beetje te plat voor 4 punten, maar zou kunnen
ik zeg ook "zou kunnen"quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zei ook meerdere, niet perse 4
Tuulkquote:Op donderdag 27 september 2012 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MarkoHengelo, de ideale schoonzoon
McMood, niet heel bijzonder. Wel lekker om te proberen, maar verwacht niet dat je veel van het ei proeft. Ik zou de augurk er af laten, ander proef je echt alleen frietsaus en augurk.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand hier de McMood al gehad? zo ja, lekker?
teveel frietsaus en augurk, of te weinig ei?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
McMood, niet heel bijzonder. Wel lekker om te proberen, maar verwacht niet dat je veel van het ei proeft. Ik zou de augurk er af laten, ander proef je echt alleen frietsaus en augurk.
De ei heeft gewoon geen smaak. Alleen het eigeel merk je omdat het wat cremiger is, verder stelt het ei echt niets voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
teveel frietsaus en augurk, of te weinig ei?
nou, dan hoef ik hem dus ook niet te gaan proberen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De ei heeft gewoon geen smaak. Alleen het eigeel merk je omdat het wat cremiger is, verder stelt het ei echt niets voor.
De ei?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De ei heeft gewoon geen smaak. Alleen het eigeel merk je omdat het wat cremiger is, verder stelt het ei echt niets voor.
Je zou 'm wel moeten proberen. Er zijn mensen die er helemaal lyrisch over zijn. En dat zijn de mensen die de Tasty niets vinden. Ik vind de Tasty geweldig, dus ik vind de Mood niksquote:Op donderdag 27 september 2012 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, dan hoef ik hem dus ook niet te gaan proberen.
en bij PSV speel Zanka Jörgensen nu mee, bij de naam Zanka denk ik altijd gelijk aan Cool Runnings
geen idee of ik de Tasty ooit al eens heb gehad, zo ja dan vast zonder bacon ofzoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou 'm wel moeten proberen. Er zijn mensen die er helemaal lyrisch over zijn. En dat zijn de mensen die de Tasty niets vinden. Ik vind de Tasty geweldig, dus ik vind de Mood niks![]()
Maar je zou 'm alleen al moeten proberen voor de combinatie met frietsaus, dat is wel lekker.
Maar om het ei, hoef je het niet te doen
Achter het station?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:01 schreef haakon het volgende:
Ik kwam Markooooo nog wel tegen gister!
quote:
Hij welquote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Redbaron het volgende:
Zo ff dikke schnitzel naar binnen werken!
Leuk! Ik hoop dat ik erbij kan zijn. Maandag laat ik het je weten.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Oh, mensen, trouwens, mijn housewarming is op 6 oktober. Jullie zijn welkom.
Is goed. Ik hoop het.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat ik erbij kan zijn. Maandag laat ik het je weten.
Op de vermoeidheid na gaat het goed. Gister scan laten maken en vandaag zou ik 'm moeten ophalen maar het kutziekenhuis heeft niet gebeld dus ga ik er morgen zelf maar weer achteraan.quote:
Ah, fijn dat je je verder wel goed voeltquote:Op donderdag 27 september 2012 19:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op de vermoeidheid na gaat het goed. Gister scan laten maken en vandaag zou ik 'm moeten ophalen maar het kutziekenhuis heeft niet gebeld dus ga ik er morgen zelf maar weer achteraan.
Hoe is het met jou?
Ha skatquote:
je bent al de derde die wat op 6 oktober organiseertquote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Oh, mensen, trouwens, mijn housewarming is op 6 oktober. Jullie zijn welkom.
quote:
Zodra ik meer energie heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je je verder wel goed voelt![]()
Wanneer gaan we nou eens mixen?
Met mij gaat het ook goed!
Hoi Justinquote:
Let me know babe!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zodra ik meer energie heb.
Ik met 2 muisklikken. Rechtermuisknop op speakericoon en klikken op Playback Devices (of Afspeelapparaten).quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, ik kan nu met 3 muisklikken kiezen tussen m'n receiver, koptelefoon of pc speakers als uitgang voor het geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
en dan moet je nog een keer klikken om het apparaat te selecteren en dan moet je dat venster nog afsluiten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik met 2 muisklikken. Rechtermuisknop op speakericoon en klikken op Playback Devices (of Afspeelapparaten).
Muziek heb ik via de receiver, en de Windows-geluiden via pc-speaker. Geen gedoe met schakelenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
ah, het zijn er nu 2 geworden
ja, maar jij woont alleen. ik heb d'r hier nog een rondlopen en die wil wel eens de tv aanzetten en zo de receiver in gebruik nemenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Muziek heb ik via de receiver, en de Windows-geluiden via pc-speaker. Geen gedoe met schakelen
Gewoon vrij? Mag die zomaar overal aanzitten?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, maar jij woont alleen. ik heb d'r hier nog een rondlopen en die wil wel eens de tv aanzetten en zo de receiver in gebruik nemenof dat ik de koptelefoon op moet zetten.
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoef alleen maar te denken en m'n apparaat springt aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
niet overal, maar als ze geen tv kan kijken kan ik wel inpakkenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gewoon vrij? Mag die zomaar overal aanzitten?
wat is dat voor een functie dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb zelf alleen maar een draadloze AKG headset aangesloten maar hetgeen wat ik het meest mis is de functie "what u hear" "wat men hoort" in W7
Tsss, het lef! Meteen uit huis gooienquote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar jij woont alleen. ik heb d'r hier nog een rondlopen en die wil wel eens de tv aanzetten en zo de receiver in gebruik nemenof dat ik de koptelefoon op moet zetten.
dat wordt heel ingewikkeldquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Tsss, het lef! Meteen uit huis gooien
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mogge, heerser van Justin's bips.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:03 schreef Kreator het volgende:
Was wel gezellig met pokeren gisteren. Dat dan weer wel. En uiteraard weer gewonnen..
@Tukker: ik heb nog 3-kwart krat bier over. Jij en Jeroen waren er niet..
Dat wordt dan volgende week.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:17 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder kijkt ook graag naar dat programma omdat Hongarije..
Je mag het wel komen opdrinken. Anders gaat het toch over datum.
Helaas, vandaag niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je geen saucijzebroodje voor me?
Minder.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt dan volgende week.
Ja, dat zei ik na 1 dag al. Dat ie graag praat en weinig luistert.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik irriteer mij aan een duitse ik-praat-7-uur-per-dag-met-mensen-en-ik-'werk'-1-uur-per-dag collega.
Ik mis ze ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je geen saucijzebroodje voor me?
Ik doelde op 'die chick'.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik na 1 dag al. Dat ie graag praat en weinig luistert..
Och, achteraf hebben we niet echt spijt van de keuze hoor. Doet z'n werk prima. Hij heeft z'n (rare) fratsen, maar die hebben we allemaal...quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh die. Ja dat snap ik ook niet. Ik snap 'Ernie' ook niet trouwens als asset for the company.
Ja ik weet dat jullie er tevreden over zijn. Niet dat ik dat snap, maar ik hoef er niet mee te werken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, achteraf hebben we niet echt spijt van de keuze hoor. Doet z'n werk prima. Hij heeft z'n (rare) fratsen, maar die hebben we allemaal...
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och, achteraf hebben we niet echt spijt van de keuze hoor. Doet z'n werk prima. Hij heeft z'n (rare) fratsen, maar die hebben we allemaal...
Was maar een garpje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik je haat?
Workpace.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
weet iemand hoe zo'n kutprogramma heet dat je om het uur (bv) waarschuwt dat je oefeningen moet doen ivm computerwerk enzo?
dit schijnt namelijk geen goed googlezoekzin te zijn![]()
Ging het gisteren te heftig bij Rico Latino?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, maar even voor m'n nek nodig.
Gister weinig gedanst. Van m'n fijne schoenen is het dopje van de hak eraf. En m'n tweede paar blijkt mij een wond te bezorgen op m'n voet. Dus moest vroeg stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ging het gisteren te heftig bij Rico Latino?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gelukt!![]()
* TheGirlNextDoor stuitert van bank af.
De kat van mijn kameraad gaat ook z'n hoofd zo schuin naar voren doen als je "Kus" zegt.quote:
Seinfeldquote:
"My people's native dance."quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
More like:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier weet je vast ook wel een mooie tekst bij:
*hhhhhhhmmmmm ppprrllppttt*quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier weet je vast ook wel een mooie tekst bij:
[ afbeelding ]
Oh, daar heb ik geen drank voor nodigquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het kost wat drank, maar dan heeft het publiek ook wat.
Ik wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen drank voor nodig.
Ik dacht dat er veel meer standjes warenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
ik zit net de site van de Kamasutrabeurs te bekijken en er zijn maar vijf stands.
quote:
Ik sta niet graag achter het raam onder het rode licht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:40 schreef Lonaa het volgende:
Waaaaaaaaaarom wil niemand een dienst ruilen?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef Kreator het volgende:
ik ga zo als ik thuis kom eerst een postzegel op de tong leggen. Die trip is minder hard dan mijn dag tot op heden.
Hoe moet je die truffels eten dan? Gewoon zoals je ze koopt of moet je ze nog bakken/koken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beter koop je truffels bij Kosmic Kitchen. Ik kan het je alleen maar aanraden.Niets eten, truffels bikken, uurtje wachten, Thievery Corporation cd in de spelert op repeat... gegarandeerd 8 uur dikke spaß!
![]()
Een wereld- en tijdreis in één. Waar kan je dat nog voor ¤17,50?![]()
Eén of ander bandje heeft er zelfs een leuk liedje over geschreven:
Gewoon zoals je ze koopt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe moet je die truffels eten dan? Gewoon zoals je ze koopt of moet je ze nog bakken/koken?
Dan ga ik die maar eens een keer proberenquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon zoals je ze koopt.Qua textuur lijkt het een beetje op sompige noten...
Nathalie in the sky with diamonds (8)quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens een keer proberen![]()
Niets eten voor de tijd zeg je?
Haha, zolang ik vrijgezel ben wil ik experimenteren met mijn leven. Echtquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nathalie in the sky with diamonds (8)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zolang ik vrijgezel ben wil ik experimenteren met mijn leven. Echt
Zou ik me eerst maar even goed inlezen als ik jou was.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens een keer proberen![]()
Niets eten voor de tijd zeg je?
Goede tip. Vooral dat inlezen. Je gaat echt niet zomaar denken dat je kan vliegen, maar ik zou er ook wel iemand bij willen die het in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou ik me eerst maar even goed inlezen als ik jou was.Het kan vrij heftig spul zijn.
Doe het in ieder geval met een nuchter of ervaren iemand bij je in de buurt.
Als n00b één zak Dragon's Dynamite opeten zou ik niet doen de eerste keer.
Het is een fantastische ervaring kan ik je vertellen. Zeker wel iets dat je éénmaal in je leven gedaan moet hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zolang ik vrijgezel ben wil ik experimenteren met mijn leven. Echt
Zin om een keertje naar Amersfoort te komen dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is een fantastische ervaring kan ik je vertellen. Zeker wel iets dat je éénmaal in je leven gedaan moet hebben.
Ja zeker met een nuchter persoon doen. Als het fout gaat wil je echt iemand hebben die weet wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zin om een keertje naar Amersfoort te komen dan?
Dat sowieso. Voorlichting bij Kosmic Kitchen is trouwens erg goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goede tip. Vooral dat inlezen. Je gaat echt niet zomaar denken dat je kan vliegen, maar ik zou er ook wel iemand bij willen die het in de gaten houdt.
Ja, wil het sowieso niet alleen doen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja zeker met een nuchter persoon doen. Als het fout gaat wil je echt iemand hebben die weet wat er aan de hand is.
Dat kan ik wel overwegen ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zin om een keertje naar Amersfoort te komen dan?
Ja, is goed. Ik heb alleen nooit echt tijd om dat te gaan halenquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan ik wel overwegen ja.Lees je eerst maar even in. Het is niet als even een jointje roken. Je moet ook in de goede 'mood' en geestelijke gesteldheid zijn.
Dat is erg belangrijk.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Redbaron het volgende:
Eindelijk op naar huis.. alleen nog ff 4u sturen
Ik ook! Was wel vet, maar ik voel me soms wel wat dubbel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden MDMA gehad. Dat was ook wel een zeer toffe ervaring. Ik vind dat persoonlijk iets veiliger, want het is niet zo tripperig. Zeker als je niet 100% zeker weet of je wel goed genoeg in je vel zit.
En de ervaring is ook mega-vet.
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook! Was wel vet, maar ik voel me soms wel wat dubbel.
Dat heb ik dan nooit gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:17 schreef Kreator het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden MDMA gehad. Dat was ook wel een zeer toffe ervaring. Ik vind dat persoonlijk iets veiliger, want het is niet zo tripperig. Zeker als je niet 100% zeker weet of je wel goed genoeg in je vel zit.
En de ervaring is ook mega-vet.
Wordt geregeld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, is goed. Ik heb alleen nooit echt tijd om dat te gaan halen
Tabak? Goeie shit ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat ene spul wat je moet roken lijkt me ook wel tof.
Ik wilde ook al reageren met een simpelequote:
Maar dat weet je pas als je het hebt gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit gehad.
Het is juist de trip die zo vet is. De truc is dat je het gewoon over je heen moet laten komen. Proberen met één been nog enigzins in de realiteit te blijven. Iets wat je wel of niet kan. Ik kan dat gelukkig wel (ook met andere zaken, zoals drank), anderen helaas wat minder...
Nee. Ik weet niet meer hoe het heet. Geen Sharia, geen sativa, geen latvia. Maar ik geloof wel zo'n soort naamquote:
Kwestie van beginnen met een lage dosering.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat weet je pas als je het hebt gehad.
Ik weet wat je bedoeld. Ooit eens geprobeerd, helemaal niet van gevoeld. Eerst weinig gedaan en de dosering steeds hoger gedaan. Vervolgens hele zakje erin gemieterd, maar echt zo nuchter gebleven als maar kon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Ik weet niet meer hoe het heet. Geen Sharia, geen sativa, geen latvia. Maar ik geloof wel zo'n soort naam
lachen johquote:
Salvia. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Ooit eens geprobeerd, helemaal niet van gevoeld. Eerst weinig gedaan en de dosering steeds hoger gedaan. Vervolgens hele zakje erin gemieterd, maar echt zo nuchter gebleven als maar kon.
quote:
jowquote:
Teunquote:
Nooit geweten dat het zo'n kleur heeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Kreator het volgende:
http://cheezburger.com/6621281792
Kwam em tegen op mn werk in een folder van een leverancier..
Altijd al verkrachtingsgeel op de muur willen hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:20 schreef Kreator het volgende:
http://cheezburger.com/6621281792
Kwam em tegen op mn werk in een folder van een leverancier..
Want gemeente Enschede deelt aan 450 gelukkigen geld uit om nooit meer te hoeven werken. Echt fantastisch!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:38 schreef Lonaa het volgende:
HA HA HAHAHAHAHA
Ik hoef niet te werken
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Want gemeente Enschede deelt aan 450 gelukkigen geld uit om nooit meer te hoeven werken. Echt fantastisch!
Oui ouiquote:
Strippers kijken? Nou, spannendquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tijdje geleden dienst van iemand over genomen, die wilde mij vandaag wel uit de brand helpen zodat ik strippers kijken kan. Ik vind het geen slechte deal.
En wijn drinken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Strippers kijken? Nou, spannend![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hier nog een stukje koe van 450g. Die ga ik verorberenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oui oui. 450 euro, het was echt fantastisch.
Ik vind 450 euro leukerquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een stukje koe van 450g. Die ga ik verorberen![]()
* Piepers jassen gaat
dan is het goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat. En dat gaat er ook wel in.
Kiek es anquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ik had net nog een mini-ToF-meet
supermarktmeet met Remco
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, ik had net nog een mini-ToF-meet
supermarktmeet met Remco
Haha ja idd bedankt nog hequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:12 schreef Gulmez het volgende:
Ik had vandaag nog iemand uit hengelo die fiets heeft gekocht bij mij voor 150 euro eg zon tukker hahaha grappige mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dat kan niet was een giant fiets helemaal nieuw bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks nieuwquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
dat kan niet was een giant fiets helemaal nieuw bijna
ketting valt er wel af en toe af idd ik had proefrit gemaakt van zwolle centraal naar huis maar dat is alleen als je hem naar een anderen versnelling doet als je hem op de standaard versnellling laat rijdt ie goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niks nieuw
Kats verroest van binnen
eventjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt toch nu wel ff voldoende?
jij hebt 'm van een of andere junk gekocht?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ketting valt er wel af en toe af idd ik had proefrit gemaakt van zwolle centraal naar huis maar dat is alleen als je hem naar een anderen versnelling doet als je hem op de standaard versnellling laat rijdt ie goed
ik praat niet over zaken op internet je weet zelf popo lees meequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt 'm van een of andere junk gekocht?
geen zuiver zaakje dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:28 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik praat niet over zaken op internet je weet zelf popo lees mee
nee, jij nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee man was grapje ik heb hem niet gestolen,
vroeger had je hier scooter service voor 150 euro had je er een maar tegenwoordig is zwolle schoon zoals veel stedenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:37 schreef ACT-F het volgende:
Ik vind dat ik wel een biertje verdiend heb
Ook leuk te combinerenquote:
Ik vond die nazi met dat masker echt wijs!quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zit weer Kate Bush Christmas Special te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |