ik keek ook net op het goede moment.quote:
ik hoorde net een *ping. eens even kijkenquote:
ik ga uit van topic per dag, dus 50 dagen; dus 15 novemberquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Wanneer pakken we de 1000? Ik zeg 5 November.
Myfreewebs? Cu2? lycos?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal gratis? Ik moet toch op z'n minst betalen voor een domeinnaam
joah, dat kan ikquote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
hoiTwente door in de beker, en hoe
nu NEC tegen Feyenoord, 1-0 met 40 seconden
en zie die Wouter LaPo-hunten
lycosquote:
Zo'n gratis webspace zal wel bulken van de reclamequote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Het enige is dat er .daportfolio.com achter staat
. En je kan niet alles 100% zelf regelen, maar het voldoet aan mijn eisen en ik kan hem persoonlijk genoeg maken
.
Geen reclame. Alleen links helemaal onderin de hoek een kleine verwijzing naar de hostsitequote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo'n gratis webspace zal wel bulken van de reclame
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen reclame. Alleen links helemaal onderin de hoek een kleine verwijzing naar de hostsite.
Ik heb voor het eerst naar je UI gekeken. Je naam staat er gewoon in!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Redbaron het volgende:
Ff onmeunig tegen de bal an schoppen!
Zie DMquote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst naar je UI gekeken. Je naam staat er gewoon in!
Of krijgt de griep mij te pakken?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik voel me een beetje ziekjes. Zou ik dan ook de griep te pakken krijgen?
dan heb je "een verstoring van de homeostase"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je "een verstoring van de homeostase"Ben vanaf de basisschool niet meer ziek geweest. (Ja van de drank). Soms heb ik het idee dat ik straks in 1 x heel ziek ga worden en dat het dan ook aflopende zaak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
How u doin.quote:
Nathquote:
joah, wel goedquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sjef, Wouter![]()
Ja, goed hier. Moe wel.
Daar?
Ja, ik ga ook nog maar even wat kijken met een jointje drbie en slapenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, wel goed
nu maar eens roken en dan richting m'n nest
Warm douchen als je moe bent en dan slapenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Bek schrobben en slapen. Wou nog douchen maar de vermoeidheid knalt erin.
ik word altijd wakker van zo'n douche. Ik vind douchen vlak voor het slapen maar niksquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Warm douchen als je moe bent en dan slapen
Dat vind ik afgrijselijk, krijg het dan altijd extreem warm in bed, gevolgd door jeukquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Warm douchen als je moe bent en dan slapen
Woelmuis gratis hosting.quote:[img] http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen reclame. Alleen links helemaal onderin de hoek een kleine verwijzing naar de hostsite.
vooral de afsluiterquote:Op donderdag 27 september 2012 08:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Deel 949 was een goed deel.
Ben me een partijtje verlept hier. Als Tom Hanks in het laatste half uur van Philadelphia.
Och, er doen nķg oudere bokken mee. Tempo lag vrij hoog gisteren. Wel een paar toppie goals gemaakt, dat scheelt. En het publiek maar scanderen: "JA-LA-LA-LA-LAAA, SINGING DRAGAN DRAGAN!"quote:
Dit past mij wel:quote:Op donderdag 27 september 2012 09:15 schreef Kreator het volgende:
Ik ben meer dit vandaag. Geen idee waarom:
Linker hand en rechter hand?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Vanavond pokeravond. Met m'n echte vrienden....
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar is mijn vrolijke goedemorgen.
Huilliequote:Op donderdag 27 september 2012 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]'oi.
.
@Samzz: Die homo van een Tukker komt niet. 'ik heb niet zo'n zin...' De homo.
Nou, aan mij heb je vandaag echt wat.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
Vanavond pokeravond. Met m'n echte vrienden....
Ben je ziek?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, aan mij heb je vandaag echt wat.Dat zou echt kei-gezellig worden!
Nee, ik kan niet pokerenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent!
Wat zijn vandaag de plannen? Kan je pokeren?
Alleen in Enschedequote:Op donderdag 27 september 2012 09:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik heb vandaag 450 zere plekken op mijn lichaam. Dat is echt fantastisch."
Wordt vast gezelligquote:Op donderdag 27 september 2012 09:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx.. Gelukkig komen andere mensen wel.
Ja. Hapjes en bier. Moet alleen nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt vast gezellig. Kaasballetjes erbij, die zijn lekker
.
Ja, maar sommige kunnen dan nooit. Dus ik doe 4 datavoorstellen (2x do, 2x vr) via datumprikker en dan kijk ik wanneer de meesten kunnen. Nu is dat dus donderdag helaas.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef Samzz het volgende:
Had je je avondje niet beter op vrijdag kunnen plannen? Kan je het laat maken en uitslapen.
Ik doe het liever op donderdag. Dan ben ik sneller van die ellende af.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef Samzz het volgende:
Had je je avondje niet beter op vrijdag kunnen plannen? Kan je het laat maken en uitslapen.
Ah zo. Je hebt iig een datum.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar sommige kunnen dan nooit. Dus ik doe 4 datavoorstellen (2x do, 2x vr) via datumprikker en dan kijk ik wanneer de meesten kunnen. Nu is dat dus donderdag helaas.
Eng hč, andere mensen.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik doe het liever op donderdag. Dan ben ik sneller van die ellende af.
quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar is mijn vrolijke goedemorgen.
Fok Schoorsteen?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Roken.
Er gaat vandaag veel gerookt worden.
Ik weets. Vandaar ook de tijdklok. Dat helpt al wel. Misschien een keer met rebuy doen. Dan kun je zo weer meedoen.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat eeuwige wachten zuigt altijd stierenballen.
Co-co-co-combobreaker.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:22 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Fok Schoorsteen?![]()
Goede morgen iedereen
Dat zou al helpen denk ik. Niks frustrerender dan all-in gaan met goede kaarten (dat denk je dan) waarna JW (die de hééééééééle avond 'callt') drie azen op tafel legt.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien een keer met rebuy doen.
probleem met rebuys is wel...wanneer stop je daarmee. Dan stel je in feit alleen maar uit en moet er alsnog iemand heel lang wachten.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou al helpen denk ik. Niks frustrerender dan all-in gaan met goede kaarten (dat denk je dan) waarna JW (die de hééééééééle avond 'callt') drie azen op tafel legt.
True. Dan is Brinksy snel uitgespeeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
probleem met rebuys is wel...wanneer stop je daarmee. Dan stel je in feit alleen maar uit en moet er alsnog iemand heel lang wachten.
Ja daarom. Het moet ook wel leuk blijven qua inzet. Niet dat iemand met 50 euro verlies de deur weer uit gaat. Vandaar dit systeem...waarbij je dus soms ff moet wachten.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
True. Dan is Brinksy snel uitgespeeld.
Regel anders gewoon wat fluffers. Dat maakt het wachten wat draaglijker.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja daarom. Het moet ook wel leuk blijven qua inzet. Niet dat iemand met 50 euro verlies de deur weer uit gaat. Vandaar dit systeem...waarbij je dus soms ff moet wachten.
Ik kreeg van Enschede 450 liter Amaruia. Het is fantastisch!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Avondje pokeren? Nee, dan kan ik die 100 euro per maand die ik krijg wel beter besteden...
Nog een jaar en dan is ie uit de schulden! Zegt ie...quote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Avondje pokeren? Nee, dan kan ik die 100 euro per maand die ik krijg wel beter besteden...
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Damn!Dat was weer lekker!
Vanessaquote:Op donderdag 27 september 2012 10:24 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Als 100% Tukker niet komt, ga ik naakt pokeren.
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kreeg van Enschede 450 liter Amaruia. Het is fantastisch!
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Damn!Dat was weer lekker!
Jawel. Maar ik ga niet naar pokeren kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Regel anders gewoon wat fluffers. Dat maakt het wachten wat draaglijker.Samzz, heb jij vanavond tijd?
Je hoeft ook niet naar pokeren te kijken, je gaat de wachtende mannen fellatio geven.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ga niet naar pokeren kijken.
Nee dank je.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet naar pokeren te kijken, je gaat de wachtende mannen fellatio geven.
Er zitten best leuke mannen tussen hoor, en dat zeg ik als hetero zonder enige vorm van schaamte.quote:
Pijpen is viesssssquote:Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er zitten best leuke mannen tussen hoor, en dat zeg ik als hetero zonder enige vorm van schaamte.Of hou je gewoon niet zo van pijpen?
Nee, man. Wie wil er nu zuigen een sabbelen aan een worstvormig stuk vlees waar plas en sperma uit komtquote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Raar. Ik vind het wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is ochtend.. doe eens niet zo smerigquote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Nee, man. Wie wil er nu zuigen een sabbelen aan een worstvormig stuk vlees waar plas en sperma uit komt.
.......quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Raar. Ik vind het wel lekker.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, man. Wie wil er nu zuigen een sabbelen aan een worstvormig stuk vlees waar plas en sperma uit komt.
Ikkkeee, pijpen is lekkeeeuuurrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het is elf uur geweestquote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is ochtend.. doe eens niet zo smerig
Overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ikkkeee, pijpen is lekkeeeuuurr
Hoi.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik overdreef ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je was daarnet ongeveer net zo enthousiast over fellatio als Nath!
Dit ongeveer. Al vind ik het wel echt heel erg leuk en baal ik ervan als ik het niet heb kunnen doen voor hij alweer klaar is..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik overdreef ook.
Ik vind het leuk en lekker om te doen en fijn om te zien/horen dat hij geniet. Maar ik ga niet uit m'n plaat als ik mag pijpen, hoor.
Ik krijg wel uiteindelijk kaakkramp, dat is irritant.
Nah, dat heb ik niet zo. Ik baal meer als hij komt voor ik ben gekomenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ongeveer. Al vind ik het wel echt heel erg leuk en baal ik ervan als ik het niet heb kunnen doen voor hij alweer klaar is..
Cum (whehehehe) laude.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt Harry Potter-isch.
Haha, nee, dit is gewoon zo gemaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tails.
Heb die films nooit gezien, btw.Mis ik iets?
Dat snap ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, nee, dit is gewoon zo gemaakt
Goede films, boeken zijn beter. Niet kijken als je niet tegen fantasy kunt.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat snap ik.Heb nooit een Harry Potter film gezien. De helft is er lovend over, de helft vind het crap. Wat vind jij?
Ik vind HPquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat snap ik.Heb nooit een Harry Potter film gezien. De helft is er lovend over, de helft vind het crap. Wat vind jij?
Kan wel wat fantasy hebben, maar ben geen fantasy-buff of zo. LOTR (bv) vind ik wel aardig als ik in de stemming ben. Maar je zal me niet snel in een bos aantreffen met m'n LARP-matties.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede films, boeken zijn beter. Niet kijken als je niet tegen fantasy kunt.
Stond sowieso nog op de 'planning' om ze een keer te downloaden kopen. Kom ik ooit nog op terug.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind HPMaargoed, het is natuurlijk maar net waar je van houd
Maar dan voornamelijk de boeken
Ik doe ook niet aan LARP, maar ik vind fantasy wel geweldig. De HP-films zijn vermakelijk. Het scheelt ook dat je er niet echt bij hoeft na te denken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan wel wat fantasy hebben, maar ben geen fantasy-buff of zo. LOTR (bv) vind ik wel aardig als ik in de stemming ben. Maar je zal me niet snel in een bos aantreffen met m'n LARP-matties.
[..]
Stond sowieso nog op de 'planning' om ze een keer te downloaden kopen. Kom ik ooit nog op terug.
Eens!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan LARP, maar ik vind fantasy wel geweldig. De HP-films zijn vermakelijk. Het scheelt ook dat je er niet echt bij hoeft na te denken.
Je kan beter de boeken lezen, die zijn vele malen beter.
Ongetwijfeld, maar boeken zijn niet mijn ding.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
Je kan beter de boeken lezen, die zijn vele malen beter.
Kun je er niet 1tje even langs brengen wil er ook wel 1.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Och och och, dat bladerdeeg zo in de mondhoeken... wat lekker, wat lekker...
Ie bint meuj op tiet, Sjoem.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Kun je er niet 1tje even langs brengen wil er ook wel 1.![]()
![]()
de laptops met de meeste uitval (van horen zeggen)quote:
Ik heb geen laptop.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de laptops met de meeste uitval (van horen zeggen)
Je vergeet MaxData en Packerd Bell nogquote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik heb zojuist weer een Samsung besteldquote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Geen last van.. Mijn HP draait al 6 jaar, met af en toe kuren. Maar niet zo extreem.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Heel goed. Waren alle gebruikers hier maar zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen last van.. Mijn HP draait al 6 jaar, met af en toe kuren. Maar niet zo extreem.
Maar dan denk ik alleen maar 'Wij mensen zijn ook wel eens chagrijnig'.
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel goed. Waren alle gebruikers hier maar zo.
Oh god ja. Wat zal dat fijn zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd chagrijnig.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij hebt een beurt nodig...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd chagrijnig.
even de vloeistoffen verversen?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt een beurt nodig...
... ik ook
Precies, onmeunig neudig!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
even de vloeistoffen verversen?
Live @3fm!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Oohooow im still aliive. heeyheeheaaa im still alive.
Waaromquote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt een beurt nodig...
... ik ook
haakoquote:
De draagarmen moesten vervangen worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou? Nieuwe remschijven? Olie verversen?
versleten pakkingquote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou? Nieuwe remschijven? Olie verversen?
Er zijn ook mensen die denken dat bidsprinkhanen een soort kakkerlak zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke... er zijn mensen die denken dat spinnen insecten zijn...
Wist dat het eigen klasse was maar je zet ze snel bij de insecten.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke... er zijn mensen die denken dat spinnen insecten zijn...
Het begint vrij kinderachtig. Dat je echt naar een kinderfilm zit te kijken. Latere delen zijn beter. Laatste deel moet ik nog kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan wel wat fantasy hebben, maar ben geen fantasy-buff of zo. LOTR (bv) vind ik wel aardig als ik in de stemming ben. Maar je zal me niet snel in een bos aantreffen met m'n LARP-matties.
[..]
Stond sowieso nog op de 'planning' om ze een keer te downloaden kopen. Kom ik ooit nog op terug.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vind ik wel. Alles wat goed smaakt met remouladesaus is wat mij betreft een vis.
Dommerdquote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vind ik wel. Alles wat goed smaakt met remouladesaus is wat mij betreft een vis.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wist dat het eigen klasse was maar je zet ze snel bij de insecten.
Niet dat ik een dier ooit in een klasse plaats. Dier = dier. Mits quizvraag ofzo natuurlijk.
And it went in deep.quote:
quote:
Logi!quote:
Dan is het maar goed dat je niet gaat pokeren, ouwe chagrijnquote:Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat een schijtweer zeg.Ben compleet NIET te genieten vandaag.
Ik wil geen discussie beginnen maar dat zijn ook gewoon dieren.quote:
Dat is inderdaad een kek ding.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Mdrop het volgende:
Heb verdomme nog helemaal niets gedaan vandaag, dit weer helpt ook niet echt.
Of het moet dit kekke ding zijn dat ik besteld heb: http://limb.al/#shopping-cart-header
Miss Tuk gaat het ontgelden straks!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je niet gaat pokeren, ouwe chagrijn.
Ja maar of het nou heel goed is voor je poorten.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Mdrop het volgende:
Heb verdomme nog helemaal niets gedaan vandaag, dit weer helpt ook niet echt.
Of het moet dit kekke ding zijn dat ik besteld heb: http://limb.al/#shopping-cart-header
Schimmels? Virussen? Planten? Bomen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wil geen discussie beginnen maar dat zijn ook gewoon dieren.![]()
Alles wat geens mens of bacterie is en wat leeft is en dier.
Dat zien we dan wel weer....quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja maar of het nou heel goed is voor je poorten.
Ik wilde je net een blowjob aanbieden, maar nu durf ik niet meerquote:Op donderdag 27 september 2012 16:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Miss Tuk gaat het ontgelden straks!
Alles zit tegen vandaag.Het is kutweer, ben brak, heb zere voeten, kut smartphones op het werk die niet functioneren, functioneringsgesprek over collega, domme checklists afvinken voor zaken die HELEMAAL NIKS met ICT te maken hebben, complexe verzoeken binnen krijgen om iets te regelen zonder enige vorm van informatie.
Zoals Teun zo mooi zou zeggen: ze kunnen me vandaag allemaal de boom in!
lijkt me niet. mijn telefoon heeft de USB poort aan de bovenkant zitten, dus die zal er nog wel een keer uitvallen, en de telefoon is redelijk zwaar om hem zijdelings in de usb op te hangen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar of het nou heel goed is voor je poorten.
Planten en bomen = natuurquote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schimmels? Virussen? Planten? Bomen?
Dat is niet verstandig vandaag.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde je net een blowjob aanbieden, maar nu durf ik niet meer.
Vraag Miss Tuc.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is niet verstandig vandaag.Een voetmassage kan ik wel gebruiken...
Telefoon 1 zit hij aan de onderkant dus gaat perfect, bij de anders linker kant boven geen idee of dat wil.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef rulerofdeath het volgende:
lijkt me niet. mijn telefoon heeft de USB poort aan de bovenkant zitten, dus die zal er nog wel een keer uitvallen, en de telefoon is redelijk zwaar om hem zijdelings in de usb op te hangen.
quote:
Ik vind het niet grappig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig.Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig.Dan wil ik je wel een blowjob aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
450 euro in de week! 40 uur. Altijd in Enschede!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
...en ik begin om 4:50 met blowen. Dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan wil ik je wel een blowjob aanbieden.
[ afbeelding ]
450 euro in de week! 40 uur. Altijd in Enschede!
Ja!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
...en ik begin om 4:50 met blowen. Dat is echt fantastisch!
We zijn op zoek naar 450 enthousiaste collega's.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja!
Je kan het contract komen tekenen op het gemeentehuis in Enschede.
Vierhonderdvijftigstraat 450
0450 FT Enschede
Die allemaal een blowjob willen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar 450 enthousiaste collega's.
Je kan beter mensen zoeken die ze willen gevenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die allemaal een blowjob willen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter mensen zoeken die ze willen geven
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Succes met vragen en wachten op je beurtquote:
"Ik kon nog nooit zo snel solliciteren met deze videokaart. 450 sollicitaties in één minuut. Het was fantastisch!"quote:Op donderdag 27 september 2012 16:32 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis....gemeente enschede hč.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:29 schreef Redbaron het volgende:
Weer de grens over. Morgen Hamburg 2adresjes lossen
Hmmmmmm...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In ieder geval in de steek gelaten.
Dat is minderquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In ieder geval in de steek gelaten.
Dat was het eerste wat ik ook dacht, vandaar dat ik de rest er nog achter zettequote:
Mr Lonaa zou met t eten thuis zijn. Dus brave huisvrouw als Lonaa is heb ik een heerlijk pannetje eten gemaakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar waar kan Dr. Dragan je mee van dienst zijn? Wat is er gebeurt?
Nee, het is droogquote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef Troel het volgende:
Hoi, zijn jullie ook zo nat van de regen?
Wel nat van andere dingen, maar hier in Amersfoort schijnt de zon heel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef Troel het volgende:
Hoi, zijn jullie ook zo nat van de regen?
Jezusquote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mr Lonaa zou met t eten thuis zijn. Dus brave huisvrouw als Lonaa is heb ik een heerlijk pannetje eten gemaakt.
En toen belde Mr Lonaa dat ie niet hier kwam eten, maar blijft hangen waar ie nu is, en dan bandjes gaat kijken vanavond. Want dan kon ik lekker alleen thuis zitten ()
Precies.quote:
Hier kwam om half 4 een hoooooosbui overzetten met hagel en vooral heeeeel veel regen. Zo van hoofdingang school naar auto 50 meter verderop en dan gewoon overal nat zijn ondanks je paraplu.quote:
Overal?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier kwam om half 4 een hoooooosbui overzetten met hagel en vooral heeeeel veel regen. Zo van hoofdingang school naar auto 50 meter verderop en dan gewoon overal nat zijn ondanks je paraplu.
Wat aardig van hemquote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik zo liet vallen dat ik alleen thuis zitten niet zo chill vind op t moment, en dat ik morgennacht de hele nacht moet werken, en zaterdag ook, vroeg ie of ik het dan leuk vond om ook te komen.
Heb maar ja gezegd, dan kan ik m iig mee naar huis slepen, ipv dat ie om 2 uur vannacht n keer aan komt kakken.
Dat is vreemd gedrag. Hoe bracht ie het en hoe reageerde jij?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mr Lonaa zou met t eten thuis zijn. Dus brave huisvrouw als Lonaa is heb ik een heerlijk pannetje eten gemaakt.
En toen belde Mr Lonaa dat ie niet hier kwam eten, maar blijft hangen waar ie nu is, en dan bandjes gaat kijken vanavond. Want dan kon ik lekker alleen thuis zitten ()
Dat had ik vanmorgenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier kwam om half 4 een hoooooosbui overzetten met hagel en vooral heeeeel veel regen. Zo van hoofdingang school naar auto 50 meter verderop en dan gewoon overal nat zijn ondanks je paraplu.
Geef je hem wel genoeg ruimte?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Precies.
Toen ik zo liet vallen dat ik alleen thuis zitten niet zo chill vind op t moment, en dat ik morgennacht de hele nacht moet werken, en zaterdag ook, vroeg ie of ik het dan leuk vond om ook te komen.
Heb maar ja gezegd, dan kan ik m iig mee naar huis slepen, ipv dat ie om 2 uur vannacht n keer aan komt kakken.
Ik had hem allang laten vallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, vooruit, ik was nog wel droog achter mijn oren enzoquote:
Hij bracht het in al zijn mannelijke onwetendheid, en ik probeerde op een voor kerels te begrijpen zonder hints manier mijn boodschap over te brengen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is vreemd gedrag. Hoe bracht ie het en hoe reageerde jij?
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had hem allang laten vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
De 450 gigawatt die de lampen trekken wordt ook betaald door de gemeente. Werkelijk fantastisch!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
450 planten + uitkering van de gemeente Enschede. Echt fantastisch!
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geef je hem wel genoeg ruimte?
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had hem allang laten vallen
Sterkheidsbaas van alles.
Hij moet nog leren.quote:
Ik zou ze zelf opetenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij moet lekker zelf weten wat ie doet. Maar zeggen dat je rond etenstijd thuis bent, omdat mijn gehaktballen zo fijn zijn, en dan om half 5 bellen dat het voor hem net zo makkelijk is daar te eten en daarna bandjes te kijken vind ik niet zo heul tof.
Oh en of ik ze zo op ga eten.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou ze zelf opetenMaar ja, ik ben geen goed voorbeeld ben ik bang
Zijn de energiebedrijven bij jullie niet geprivatiseerd? O wacht, 450 jaar PvdA, echt fantastisch!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De 450 gigawatt die de lampen trekken wordt ook betaald door de gemeente. Werkelijk fantastisch!
Het is ook wel aandoenlijk jaquote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij moet nog leren.![]()
Kan er prima mee omgaan hoor. Stiekem moet ik er wel een beetje om glimlachen.
Ik denk dat hij ter plekke wat zag liggen wat nog lekkerder is dan jouw befaamde gehaktballen. De liefde van de man gaat immers door de maag, en in zijn geval als muziekliefhebber ook door de oren.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij moet lekker zelf weten wat ie doet. Maar zeggen dat je rond etenstijd thuis bent, omdat mijn gehaktballen zo fijn zijn, en dan om half 5 bellen dat het voor hem net zo makkelijk is daar te eten en daarna bandjes te kijken vind ik niet zo heul tof.
Hij wil het heel graag goed doen, maar ook zelf leuke dingen doen. En dat is natuurlijk helemaal prima, dat moet zelfs, ook zelf leuke dingen doen, alleen brengt ie het altijd zo onhandig.quote:
Ik ga hier niet serieus op reageren.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ter plekke wat zag liggen wat nog lekkerder is dan jouw befaamde gehaktballen. De liefde van de man gaat immers door de maag, en in zijn geval als muziekliefhebber ook door de oren.
Ik vind dat je je excuses aan moet bieden. Hij kan immers de gehaktballen ook 's avonds in de magnetron opwarmen. Ook vind ik het nobel dat hij jou wel tijd voor jezelf gunt. Andersom is dat duidelijk niet het geval. Probeer daar aan te werken.
Klinkt als een hele prima avondquote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Af en toe moet ik gewoon even ranten.
Ik was destijds zo blij dat hij net als ik van de planningen is.Alleen kwam ik ietwat bedrogen uit aangezien hij graag zijn planningen veranderd.
Verandering enzo is eng. Heb altijd even 10 minuten nodig me aan te passen ofzo.
Straks lekker gehaktballen eten, flesje wijn drinken met n vriendin en daarna bandjes kijken en bier drinken. Kortom, prima avond.
Wie zwaait in Goor eigenlijk de scepter?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zijn de energiebedrijven bij jullie niet geprivatiseerd? O wacht, 450 jaar PvdA, echt fantastisch!
Goedzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga hier niet serieus op reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |