ik keek ook net op het goede moment.quote:
ik hoorde net een *ping. eens even kijkenquote:
ik ga uit van topic per dag, dus 50 dagen; dus 15 novemberquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Wanneer pakken we de 1000? Ik zeg 5 November.
Myfreewebs? Cu2? lycos?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helemaal gratis? Ik moet toch op z'n minst betalen voor een domeinnaam
joah, dat kan ikquote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
hoiTwente door in de beker, en hoe
nu NEC tegen Feyenoord, 1-0 met 40 seconden
en zie die Wouter LaPo-hunten
lycosquote:
Zo'n gratis webspace zal wel bulken van de reclamequote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Het enige is dat er .daportfolio.com achter staat
. En je kan niet alles 100% zelf regelen, maar het voldoet aan mijn eisen en ik kan hem persoonlijk genoeg maken
.
Geen reclame. Alleen links helemaal onderin de hoek een kleine verwijzing naar de hostsitequote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo'n gratis webspace zal wel bulken van de reclame
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen reclame. Alleen links helemaal onderin de hoek een kleine verwijzing naar de hostsite.
Ik heb voor het eerst naar je UI gekeken. Je naam staat er gewoon in!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Redbaron het volgende:
Ff onmeunig tegen de bal an schoppen!
Zie DMquote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst naar je UI gekeken. Je naam staat er gewoon in!
Of krijgt de griep mij te pakken?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik voel me een beetje ziekjes. Zou ik dan ook de griep te pakken krijgen?
dan heb je "een verstoring van de homeostase"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je "een verstoring van de homeostase"Ben vanaf de basisschool niet meer ziek geweest. (Ja van de drank). Soms heb ik het idee dat ik straks in 1 x heel ziek ga worden en dat het dan ook aflopende zaak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
How u doin.quote:
Nathquote:
joah, wel goedquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sjef, Wouter![]()
Ja, goed hier. Moe wel.
Daar?
Ja, ik ga ook nog maar even wat kijken met een jointje drbie en slapenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, wel goed
nu maar eens roken en dan richting m'n nest
Warm douchen als je moe bent en dan slapenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Bek schrobben en slapen. Wou nog douchen maar de vermoeidheid knalt erin.
ik word altijd wakker van zo'n douche. Ik vind douchen vlak voor het slapen maar niksquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Warm douchen als je moe bent en dan slapen
Dat vind ik afgrijselijk, krijg het dan altijd extreem warm in bed, gevolgd door jeukquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Warm douchen als je moe bent en dan slapen
Woelmuis gratis hosting.quote:[img] http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen reclame. Alleen links helemaal onderin de hoek een kleine verwijzing naar de hostsite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |