Het is dat het fok is, anders was deze zin erg grappigquote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Logician, wil je achter mijn naam nog pipo_de_clown zetten. Hij is de papamaar geen fok baby hoor.
Ik werk van 18 tot 21 en ik vind voor zessen eten niks, dus dan neem ik altijd zoiets mee. Als ik dan 's avonds nog honger heb maak ik salade of yoghurt met fruit ofzo, maar een broodje Mario vind ik best behoorlijk vullend eerlijk gezegd! Terwijl ik best een vreetzakje ben..quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Mineola het volgende:
[..]
neeeeee, dat is toch geen avondeten?! Dat is een niet eens zo vreselijk lekker tussendoortje! Salami mag je overigens gewoon eten hoor.
He wat vervelend joh.. Ja, bewegen is natuurlijk altijd goed maar als de kleinste dingen al pijn doen maakt dat 't wel erg lastig he. Sterkte johquote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Zandsculptuur sterkte!!
Hier gaan de laatste 16 weken lang duren. Krijg steeds meer moeite om mijn linkerbeen mee te krijgen. Zelfde als de vorige keer. Net al bij de fysio geweest maar die kan er net als de vorige keer weinig aan doen. Blijven bewegen is beste medicijn zei ze. Maar ja dat lukt ook niet altijd. Kom de trap al niet mee op alleen. Dus lief gaat vandaag een campingbedje in de keuken zetten waar Matthias kan slapen als ik alleen thuis ben.
Nee, vroeg ik pas ook al, toen ook geen reactiequote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Iemand Estrys de laatste tijd nog wel gezien?
ja mmmmquote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Troel het volgende:
Ow enne: Suikertante: niet over broodjes Mario beginnen aub. Veel te lekker!
Ja het was heel apart, in het begin dacht ik blegh wat doe ik hier. Niemand van de groep vroeg wat (wanneer er gevraagd werd of er vragen waren of que feedback) en ik was de enige die vragen steldequote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Omentielvo het volgende:
Logican, hoe was het gisteren? Heb je de vragen kunnen stellen die je wilde?
*klapklap*quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef Troel het volgende:
Je bent geen klapjosti
En ik ben zo blij dat het je rustig maakt
Fijn dat je het een zinvolle cursus is Logi, zijn er nog meer bijeenkomsten of was het eenmalig?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:04 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja het was heel apart, in het begin dacht ik blegh wat doe ik hier. Niemand van de groep vroeg wat (wanneer er gevraagd werd of er vragen waren of que feedback) en ik was de enige die vragen steldevoelde me echt een klapjostie (ben ik natuurlijk ook). Ik was ook de enige die geen partner mee had genomen
Toen iedereen weg was heb ik een aantal zaken kunnen vragen die ik hier zelfs niet durf te stellen qua prive en toen gingen de sluizen ook open, de vk's hebben me echt fijn advies en bevestiging kunnen geven op een aantal gebieden waar ik erg veel aan heb en ook veel waarde aan hecht.![]()
Ook de andere onderwerpen zijn na een nachtje slapen en analyseren wel erg fijn qua info.
M.a.w. de groep was but, maar de vk's en cursus zelf een aanrader
Gewone kruidnoten zijn ook voor paupersquote:Op donderdag 27 september 2012 17:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh fijn Logi dat je toch wat aan de cursus hebt gehad!![]()
Over Rennies gesproken trouwens.. Ik dacht wat zijn die krengen duur! Maar toen had ik dus zo''n zilveren doosje Rennies te pakken waar maar 16 stuks in zitten met ik meen calciumcarbonaat en magnesiumhuppelepupnogwat .. Dubbele werking. Duur, maar ze deden prima hun werking![]()
Nu heb ik dus de ''normale'' Rennies, zo''n rood doosje met een stuk of 40 van die dingen erin. Maar ik merk het verschil wel zeg.. Nu moet ik echt 3 van die dingen vreten om de nacht goed door te komen zonder dat mijn keel in de fik staat.
Oww en ze hadden net geen witte chocolade pepernoten bij de super.. Uberhaupt geen chocladepepernoten .. Alleen de gewone kruidnoten en die wil ik niet
Omg dan ben ik een pauper & een klapjostiequote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewone kruidnoten zijn ook voor paupers
kruidnootjes verkruimelen en dan met een klein beetje chocolade smelten en dan op je boterham smeren?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Speculaas kan op brood, zou een kruidnotentosti ook werken?
Ik ben niet zo'n broodeter, liever geroosterd of een tosti. Maar ik weet het al: kruidnotenwentelteefjesquote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef Troel het volgende:
[..]
kruidnootjes verkruimelen en dan met een klein beetje chocolade smelten en dan op je boterham smeren?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n broodeter, liever geroosterd of een tosti. Maar ik weet het al: kruidnotenwentelteefjes
Mijn meneer heeft besloten dat we vanavond friet etenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:53 schreef Logician78 het volgende:
Spen gaat heeeeeeeel erg balen als ik voor "normaal" eten kies, misschien maar gewoon doen dan
Als je dat doet ga ik hele avond naakt voor het huis zitten met een keyboard en een bakje kleingeldquote:Spen gaat heeeeeeeel erg balen als ik voor "normaal" eten kies, misschien maar gewoon doen dan
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:56 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Als je dat doet ga ik hele avond naakt voor het huis zitten met een keyboard en een bakje kleingeld
Ik ben gek op spruitjesstamppotquote:Op donderdag 27 september 2012 17:56 schreef Logician78 het volgende:
Oeh kwarktoetjehmmmmm
Ik zit te twijfelen tussen mac, spareribs, roti enspruitjes stampot
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben gek op spruitjesstamppot![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:59 schreef -Spenny- het volgende:
[..]
Ow ja .................tis dan inderdaad donker..............
Hmz. XD Ik zou dan toch voor spruitjesstampot gaan, maar meer omdat mac bij mij niet gaat ivm maagzuur, spareribs hou ik neit van en roti heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:56 schreef Logician78 het volgende:
Oeh kwarktoetjehmmmmm
Ik zit te twijfelen tussen mac, spareribs, roti enspruitjes stampot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |