Het is dat het fok is, anders was deze zin erg grappigquote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Logician, wil je achter mijn naam nog pipo_de_clown zetten. Hij is de papamaar geen fok baby hoor.
Ik werk van 18 tot 21 en ik vind voor zessen eten niks, dus dan neem ik altijd zoiets mee. Als ik dan 's avonds nog honger heb maak ik salade of yoghurt met fruit ofzo, maar een broodje Mario vind ik best behoorlijk vullend eerlijk gezegd! Terwijl ik best een vreetzakje ben..quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Mineola het volgende:
[..]
neeeeee, dat is toch geen avondeten?! Dat is een niet eens zo vreselijk lekker tussendoortje! Salami mag je overigens gewoon eten hoor.
He wat vervelend joh.. Ja, bewegen is natuurlijk altijd goed maar als de kleinste dingen al pijn doen maakt dat 't wel erg lastig he. Sterkte johquote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Zandsculptuur sterkte!!
Hier gaan de laatste 16 weken lang duren. Krijg steeds meer moeite om mijn linkerbeen mee te krijgen. Zelfde als de vorige keer. Net al bij de fysio geweest maar die kan er net als de vorige keer weinig aan doen. Blijven bewegen is beste medicijn zei ze. Maar ja dat lukt ook niet altijd. Kom de trap al niet mee op alleen. Dus lief gaat vandaag een campingbedje in de keuken zetten waar Matthias kan slapen als ik alleen thuis ben.
Nee, vroeg ik pas ook al, toen ook geen reactiequote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef MeNicole2 het volgende:
Iemand Estrys de laatste tijd nog wel gezien?
ja mmmmquote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef Troel het volgende:
Ow enne: Suikertante: niet over broodjes Mario beginnen aub. Veel te lekker!
Ja het was heel apart, in het begin dacht ik blegh wat doe ik hier. Niemand van de groep vroeg wat (wanneer er gevraagd werd of er vragen waren of que feedback) en ik was de enige die vragen steldequote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Omentielvo het volgende:
Logican, hoe was het gisteren? Heb je de vragen kunnen stellen die je wilde?
*klapklap*quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef Troel het volgende:
Je bent geen klapjosti
En ik ben zo blij dat het je rustig maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |