SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:
Lijnloos Bumba:
Bietels kaktus:
DonnaRush's Joe:
B.ertha's angry birds:
En Yppy's zusterpakket:
[ Bericht 0% gewijzigd door Angelof9 op 27-09-2012 16:24:06 ]You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef trui het volgende:
ik dacht dat we de 4 laatste haaksels uit 't vorige topic zouden kiezen voor de OP? 't maakt mij op zich niet uit hoor, maar ik had de poppen van EsseEi en Whoop er wel in verwacht.
mooie cadeautjes, Yppy!
Maar je angry birds staan er toch gewoon bij?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellenIk mag nooit in de OP
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar je angry birds staan er toch gewoon bij?
Ik blijkbaar ook niet, terwijl ik de laatste wasquote:Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellenIk mag nooit in de OP
OP is OpeningsPost, dus het eerste berichtje in een topic (van de TS = TopicStarter)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef CREADO het volgende:
Vond alle haaksels erg gaaf!
Sorry angelof ik bedoelde eigenlijk beide(poef van trui, trui bedankt en jou kussen bedankt), maar alles gaat hier in rap tempo hahahahaha
Ik vond die pop wel erg sweetie EsseEi. hoe kwam je u aan het patroon is dat van owsly of zoiets?
En oh wat wellicht een domme vraag wat is OP? het opzetten van dit niet gedeelte ofzo? Ik vond het ook veel foto's en miste de mijne ook![]()
hahahaha
Zo is het Angelof! no worriesquote:Er staan zoveel toffe dingen in het vorige topic, als alles in de OP moet, dan is het gewoon nog een keer het vorige topic!
Heb even gekeken (heb t zweedse boekje namelijk op de comp) het hoofd van de zweedse is 42. Die van de grote 54 of 60(heb 60 gedaan omdat mn wol dunner was en nog kwam het niet overeen met zn muts).quote:Op donderdag 27 september 2012 15:39 schreef Angelof9 het volgende:
Deze lijkt wel een stuk kleiner. Maar inderdaad was het me al opgevallen dat deze twee ontwerpsters een erg dezelfde stijl hebben. Maar die Zweedse ontwerpen zijn niet te koop of wel? Of alleen in het Zweeds.
Die vond ik toch zo geweldig!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Angelof9 het volgende:
Of als iets weer eens ter sprake komt, zoals nu, met die popjes. Ik heb het draakje gemaakt, tadaaaah!:
[ afbeelding ]
Ze zitten nog in de verpakking want ik heb ze net een dagquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef CREADO het volgende:
trovey: heb je overigens die brei dingen al gebruikt? ik heb ze ook gezien. ik heb de pompom dingentjes net gekocht
ben benieuwd hoe het eruit ziet als je wat heb gemaakt
[..]
Dat denk ik ook, ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat voor wol is dat? Hij is echt tof.
Ik ga m denk ik ook in draakvorm maken. Maar dan zelf bedenken hoe of wat. Neem aan dat het patroon hetzelfde is en alleen de "extra's" verschillen.
Dat patroon heb ik!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Draakpopje.
Ik vind de kangaroo versie ook zo leuk.
Pop had ik gevonden op Pinterest, het patroon staat hier. Het had wel wat uitgebreider gekunt vind ik, maar opzich kom je er wel uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef CREADO het volgende:
Ik vond die pop wel erg sweetie EsseEi. hoe kwam je u aan het patroon is dat van owsly of zoiets?
Tapijt=Rug in het Engels of misschien mat als je wat kleiners wilt, maar dat is meer formaatje badmatje.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef EsseEi het volgende:
Grappig die muts Nicoleniet echt mijn smaak, maar wel leuke kleuren
Ik mag trouwens een vloerkleed voor een studiegenootje maken (van de winter ergens), iemand idee wat de juiste zoektermen zijn? Denk dat ik bij doily alleen maar tafelkleedjes krijg?
Breien is pas bij topic 5! En wij zijn al bij 148! Zoveel cooler is haken dusquote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef KarinvdB het volgende:
Maar eh, ben ik net begonnen met breien, krijg je zo'n TT, leuk hoor :p
Mm, ok, point taken.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Breien is pas bij topic 5! En wij zijn al bij 148! Zoveel cooler is haken dus
ja, ik vind dat ze veel hebben - ook achter in de voorraad ligt vanalles. Ik vind t een fijn winkeltje, ga er weleens heen met mijn moeder die er vlakbij woont.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto van popding:
[ afbeelding ]
Is iemand hier weleens bij echtstudio geweest? Ik wil maandag gaan, hebben ze ook veel wolletjes in de winkel gewoon?
Ja, maar niet fulltime hoor. Nu haak ik er ook afwisselend met andere projecten aan. Anders wordt het te saai. Nu is het wel fijn om af en toe wat makkelijkers te doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef phluphy het volgende:
Over monnikkenwerk gesproken: yppy, meen je dat dat je denkt dat je deken pas over 1,5 jaar klaar is?![]()
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef YogaLove het volgende:
Ik wil graag deze beanie maken:
http://www.etsy.com/listi(...)eggplant?ref=pr_shop
Alleen kan geen patroon vinden op Ravelry en die Etsy mevrouw vraagt er geld voor.
Iemand een idee/linkje?
![]()
Die had ik al gevonden ja, ik vind die te alleen strak.quote:
Af als je het óp je hoofd hebt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef ow_lol het volgende:
Ik vind m best geinig Nicole... Het is met die mutsen altijd zo dat ze heel anders worden dan dat je het in je hoofd hebt...
Goedgekeurdquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef NicoleM het volgende:
Zo, ik heb een gedeelte uitgehaald en weer opnieuw/anders gehaakt. Nu vind ik hem een stuk leuker geworden, en de bloem maakt het afDochter is er super blij mee in elk geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze en dan zelf het klepje er aan verzinnen. Zoek bij Ravelry eens op 'slouch hat', dan krijg je erg veel resultaten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef YogaLove het volgende:
Ik wil graag deze beanie maken:
http://www.etsy.com/listi(...)eggplant?ref=pr_shop
Alleen kan geen patroon vinden op Ravelry en die Etsy mevrouw vraagt er geld voor.
Iemand een idee/linkje?
![]()
Ik zie dat ik ondertussen 35 projecten in mn favorieten heb staan, ben nog steeds bezig met de Ripple deken, een sssssssslang voor bij de voordeur (Lucy inspired) en een Ripple kussenhoesje.
hoezo is die niet meer leverbaar? das mijn lievelingsquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef CREADO het volgende:
Weet iemand toevallig een vervanger van de niet meer leverbare kleur van phildar coton 3 grenadine :-(...
http://www.gerarddekok.nl/Phildar.htmlquote:Op zaterdag 29 september 2012 07:48 schreef CREADO het volgende:
Het is uit de collectie gehaald :-(. Baal er ook van..
Heeft iemand nog over? Of een adressen waar ze ze nog hebben?
thanks! Hier kan ik ook wel wat mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Nerys het volgende:
[..]
Deze en dan zelf het klepje er aan verzinnen. Zoek bij Ravelry eens op 'slouch hat', dan krijg je erg veel resultaten.
misschien van een ander merk, volgens mij is het garen kwa dikte en structuur hetzelfde als catania, of katia van de pipoos...quote:Op zaterdag 29 september 2012 08:12 schreef CREADO het volgende:
Phluphy, maar dit is geen coton 3 oftewel katoen :-( :-(
Ik zoek de phildar coton 3 nr 015
Dank in ieder geval
even zoeken!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef trui het volgende:
kwakz0r, daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik blijf voorlopig nog even hangen in de haak-uitdaging-fase. gesproken over haak-uitdagingen, hoe heette dat japanse boek met al die verschillende vierkantjes nou ook alweer dat jij gekocht had? ik heb 'm toen digitaal aangeschaft, maar het erge is... ik kan 'm nergens meer vinden.als ik nou een titel heb, kan ik wat gerichter zoeken.
ik heb volgens mij nog wel ver, maar weet niet hoeveel gram er nog op de bol zit.....quote:Op zaterdag 29 september 2012 07:48 schreef CREADO het volgende:
Het is uit de collectie gehaald :-(. Baal er ook van..
Heeft iemand nog over? Of een adressen waar ze ze nog hebben?
Nice!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Eindelijk is het zo ver: m'n Baby Ripple is af!
![]()
Een rand eromheen maakt echt veel verschil!
[ afbeelding ]
Close up van de rand:
[ afbeelding ]
Randje bobbelt nog wel een beetje, maar dat komt met wassen wel goed!
Project pagina
Wow, prachtig! Het ziet er heel fijn uit, alsof je het met een 3mm ipv 5mm naald hebt gehaakt. Mooi hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:
Eindelijk is het zo ver: m'n Baby Ripple is af!
![]()
Een rand eromheen maakt echt veel verschil!
[ afbeelding ]
Close up van de rand:
[ afbeelding ]
Randje bobbelt nog wel een beetje, maar dat komt met wassen wel goed!
Project pagina
Gezellig! Helaas hebben mijn vriendinnen vooralsnog weinig interesse in handwerken en fröbelenquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef Jumpsje het volgende:
Mooi Brainteaser!!Mooi de ripple recht gemaakt voor het randje ook!
Ik krijg zo haakbezoek, hoe leuk is dat!
ERG LIEF!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef phluphy het volgende:
Last but not least: Dotty een fijne dag morgen! En Kirsten nogmaals veel sterkte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 30 september 2012 02:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
ERG LIEF!![]()
Het was super,, heb mijn bruidssjaal niet meer nodig gehad, dus daar geen foto van,, de rest volgt weleven uitzoeken.. heb wel wat heel grappigs gehad van iedereen op het feest!
Oh wat zien jullie er mooi uit en wat een romantische foto! Van harte gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |