abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117312609

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vier laatste haaksels uit het vorige topic:

Lijnloos Bumba:

Bietels kaktus:

DonnaRush's Joe:

B.ertha's angry birds:

En Yppy's zusterpakket:

[ Bericht 0% gewijzigd door Angelof9 op 27-09-2012 16:24:06 ]
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 27 september 2012 @ 14:53:55 #2
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117312822
ik dacht dat we de 4 laatste haaksels uit 't vorige topic zouden kiezen voor de OP? 't maakt mij op zich niet uit hoor, maar ik had de poppen van EsseEi en Whoop er wel in verwacht.

mooie cadeautjes, Yppy!
in de haak.
pi_117312915
Oh, ik wist niet dat er regels waren. Ik kies altijd gewoon vier random dingen uit het vorige topic...
pi_117313027
Leuke dingen weer. Ik ben even helemaal uit het haken. ;( ...komt wel weer als ik het wat rustiger heb en de rust er voor kan vinden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117313138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef trui het volgende:
ik dacht dat we de 4 laatste haaksels uit 't vorige topic zouden kiezen voor de OP? 't maakt mij op zich niet uit hoor, maar ik had de poppen van EsseEi en Whoop er wel in verwacht.

mooie cadeautjes, Yppy!
Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellen ;( Ik mag nooit in de OP ;(
pi_117313324
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Als dat het criterium is, ga ik mijn posts uitstellen ;( Ik mag nooit in de OP ;(
Maar je angry birds staan er toch gewoon bij? O-)
pi_117313335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Maar je angry birds staan er toch gewoon bij? O-)
:D O+
pi_117313342
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:02 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik blijkbaar ook niet, terwijl ik de laatste was :'(

Edit: oh jij mag wel :'( Zal nog eens een huge pop maken.
pi_117313381
Ik heb overigens wel flowerlooms en van die ronde breicirkels (hoe heten die krengen ook alweer :') ) gekocht bij de voordeelboekenwinkel. Met die flowerlooms kan je ook dekens maken...en sjaals...en weet ik nog wat meer. :D
Optimist tot in de kist
pi_117313449
Vond alle haaksels erg gaaf!

Sorry angelof ik bedoelde eigenlijk beide(poef van trui, trui bedankt en jou kussen bedankt), maar alles gaat hier in rap tempo hahahahaha

Ik vond die pop wel erg sweetie EsseEi. hoe kwam je u aan het patroon is dat van owsly of zoiets?

En oh wat wellicht een domme vraag wat is OP? het opzetten van dit niet gedeelte ofzo? Ik vond het ook veel foto's en miste de mijne ook :( :) hahahaha
By DMB
  donderdag 27 september 2012 @ 15:13:36 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_117313467
Oooh Whoopdidoo wat een mooie pop heb jij gemaakt! O+ Voor degenen die hem gemist hebben (net als ik bijna):

pi_117313503
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef CREADO het volgende:
Vond alle haaksels erg gaaf!

Sorry angelof ik bedoelde eigenlijk beide(poef van trui, trui bedankt en jou kussen bedankt), maar alles gaat hier in rap tempo hahahahaha

Ik vond die pop wel erg sweetie EsseEi. hoe kwam je u aan het patroon is dat van owsly of zoiets?

En oh wat wellicht een domme vraag wat is OP? het opzetten van dit niet gedeelte ofzo? Ik vond het ook veel foto's en miste de mijne ook :( :) hahahaha
OP is OpeningsPost, dus het eerste berichtje in een topic (van de TS = TopicStarter) ;) Is het nog te volgen? :+
Optimist tot in de kist
  donderdag 27 september 2012 @ 15:16:07 #13
211083 Angelof9
I must go first
pi_117313546
Er staan zoveel toffe dingen in het vorige topic, als alles in de OP moet, dan is het gewoon nog een keer het vorige topic! _O-
pi_117313549
dacht ik al hahaha thanx trovey :P
By DMB
pi_117313599
trovey: heb je overigens die brei dingen al gebruikt? ik heb ze ook gezien. ik heb de pompom dingentjes net gekocht :)

ben benieuwd hoe het eruit ziet als je wat heb gemaakt :)

quote:
Er staan zoveel toffe dingen in het vorige topic, als alles in de OP moet, dan is het gewoon nog een keer het vorige topic! _O-
Zo is het Angelof! no worries
By DMB
  donderdag 27 september 2012 @ 15:21:04 #16
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117313732
Whoop, je pop is leuk, heeft wel iets. niet zon standaard popje zeg maar.
Jij vroeg toch ook naar Echtstudio toch? ik ben er nu 2x geweest en de meeste dingen die op hun site staan hebben ze ook in de winkel. op hun blog staan ook veel fotos van hoe het eruit ziet, dan heb je alvast een beeld.
Ze hebben 1wand met garen waarvan een groot gedeelte zpagetti is en het andere gedeelte is gewoon catania en drops enzo. ze hebben meestal wel veel liggen en ook veel kleuren enzo.
moet er wel bij zeggen dat het al een jaar geleden is dat ik daar ben geweest, dus misschien hebben ze weer alles om gegooid....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_117314017
Nu ik die foto zie, vind ik het echt een kopie van het zweedse popje. Alleen is deze groter en is het zogenaamd een beertje.

Oh kan ik mooi even snuffelen daar. Ik ga natuurlijk alleen voor de boekjes, en mag groen voor de kerst kopen. Maar iets zegt me dat het wel meer zal worden...

@Spuuglokje, dankje!

Volgens mij is het hele idee van de laatste paar projecten in de OP, dat ook mensen die niet teruglezen toch de laatste paar dingen zien. De eerste dingen in het topic hebben de meeste wel gezien.

Foto van zweedse popje:

Die heeft dus bolletjes(knotjes?) op het hoofd en wantjes om. Maar het idee is hetzelfde.

Oja Creado, ik weet zeker dat het patroon van die pop van esseEi op ravelry staat. Maar gok dat je dan even bezig bent met zoeken :P
  donderdag 27 september 2012 @ 15:39:45 #18
211083 Angelof9
I must go first
pi_117314488
Deze lijkt wel een stuk kleiner. Maar inderdaad was het me al opgevallen dat deze twee ontwerpsters een erg dezelfde stijl hebben. Maar die Zweedse ontwerpen zijn niet te koop of wel? Of alleen in het Zweeds.
pi_117314611
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:39 schreef Angelof9 het volgende:
Deze lijkt wel een stuk kleiner. Maar inderdaad was het me al opgevallen dat deze twee ontwerpsters een erg dezelfde stijl hebben. Maar die Zweedse ontwerpen zijn niet te koop of wel? Of alleen in het Zweeds.
Heb even gekeken (heb t zweedse boekje namelijk op de comp) het hoofd van de zweedse is 42. Die van de grote 54 of 60(heb 60 gedaan omdat mn wol dunner was en nog kwam het niet overeen met zn muts).
Volgens mij is ie verkocht, anders had ik m ernaast kunnen zetten. Maar denk dat ik er binnekort nog wel een maak.
Maar hij is inderdaad een stuk kleiner. Van de zweede zijn zn benen+lijf 26 rondes, volgens mij bij die grote alleen zn lijf al 51.

Maar die grote is wel leuk hoor. En vrij snel gemaakt ook wel.

En die zweedse is alleen in het boekje geloof ik. En in het zweeds :P Maar daar is met het vertaalschema wel uit te komen hoor.
pi_117315123
Aaaaw, die Zweedse O+

Als ik niet in de OP sta, terwijl ik wel aan het einde van het topic wat liet zien, post ik gewoon nog een keer. *) :+ })
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 27 september 2012 @ 16:00:58 #21
211083 Angelof9
I must go first
pi_117315279
Of als iets weer eens ter sprake komt, zoals nu, met die popjes. Ik heb het draakje gemaakt, tadaaaah!:

pi_117315628
Wat voor wol is dat? Hij is echt tof.

Ik ga m denk ik ook in draakvorm maken. Maar dan zelf bedenken hoe of wat. Neem aan dat het patroon hetzelfde is en alleen de "extra's" verschillen.
pi_117315665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Angelof9 het volgende:
Of als iets weer eens ter sprake komt, zoals nu, met die popjes. Ik heb het draakje gemaakt, tadaaaah!:

[ afbeelding ]
Die vond ik toch zo geweldig! _O_ De beerpop van Whoop is ook supertof _O_

Maar ik ben een groot fan van die patronen O+
pi_117315945
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef CREADO het volgende:
trovey: heb je overigens die brei dingen al gebruikt? ik heb ze ook gezien. ik heb de pompom dingentjes net gekocht :)

ben benieuwd hoe het eruit ziet als je wat heb gemaakt :)

[..]

Ze zitten nog in de verpakking want ik heb ze net een dag :P , eerst maar eens op You Tube zien hoe het precies moet want de gebruiksaanwijzing is een ramp. :') Heb echter hele leuke dingen gezien en omdat dit een heel leuk prijsje was is het het proberen eens waard.
Optimist tot in de kist
  donderdag 27 september 2012 @ 16:15:04 #25
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117315956
ik vind ze ook prachtig, de poppen uit die reeks. O+

en angel, eerst zette ik ook altijd liefst alle afgemaakte projecten uit 't vorige topic in de OP van 't nieuwe topic. maar dat werd toch wat te zwaar qua laad-belasting, vooral voor mensen die via hun telefoon internetten. dus toen is afgesproken de 4 laatst geplaatste afgemaakte haaksels.
in de haak.
  donderdag 27 september 2012 @ 16:18:41 #26
211083 Angelof9
I must go first
pi_117316113
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Wat voor wol is dat? Hij is echt tof.

Ik ga m denk ik ook in draakvorm maken. Maar dan zelf bedenken hoe of wat. Neem aan dat het patroon hetzelfde is en alleen de "extra's" verschillen.
Dat denk ik ook, ja.

De wol is deze: http://www.ravelry.com/yarns/library/zettl-tremori

@ Trui: zullen we dan ook niet dat zinnetje veranderen van "haaksels uit het vorige topic" naar "vier laatste haaksels uit het vorige topic"? Dan is het voor idereen duidelijk.
  donderdag 27 september 2012 @ 16:19:48 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117316159
vind ik prima hoor.
in de haak.
pi_117316362
Wat een hoop dingen in het vorige topic! Mooie dingen :)
Ik kies zelf altijd de laatste 4 dingen in een topic uit voor de nieuwe OP.

Dat draakpoppetje is gaaf net als Flicka (het Zweedse popje :p) en het andere poppetje dat op Flicka lijkt.

Wat is de link van het draakpopje? :)
  donderdag 27 september 2012 @ 16:24:48 #29
211083 Angelof9
I must go first
pi_117316372
Ok, zinnetje aangepast. Maar niet de foto's want ik ben van nature lui :P
pi_117316465
Draakpopje.

Ik vind de kangaroo versie ook zo leuk.
pi_117316611
:D Die versie is ook leuk ja.
Ik had hem al in mijn favorieten staan blijkbaar.

Ik heb nog teveel om af te maken :P Eerst maar eens mijn lijstje afwerken voor ik aan nieuwe patroontjes begin
  donderdag 27 september 2012 @ 16:37:54 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117316947
ja, het is moeilijk kiezen...
in de haak.
pi_117317623
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 16:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Draakpopje.

Ik vind de kangaroo versie ook zo leuk.
Dat patroon heb ik! O+ Ik moet er nog aan beginnen.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:28:55 #34
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_117319064
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:12 schreef CREADO het volgende:

Pop had ik gevonden op Pinterest, het patroon staat hier. Het had wel wat uitgebreider gekunt vind ik, maar opzich kom je er wel uit.

Vroeger stond er in de OP volgens mij wel de laatste haaksels...en hebben we er uiteindelijk de 4 latste en geen WIPjes van gemaakt omdat t soms echt te lang werd.
En denk dat laatste haaksels wel zo eerlijk is, om voorkeur te voorkomen ;) (haha maar heb t idee dat er na mijn pop nog 100 dingen zijn geplaatst, dus ik vind t niet erg dat ze er niet in staat hoor ;) haha, die OP bekijk ik na de eerste pagina toch niet meer)

Whoop je pop is GAAF! :D

Oh en weten jullie nog dat ik die onderzetters en tea-cup cosy had gemaakt?? nou die heb ik zondag op de post gedaan, was cadeautje voor iemand. Maar is nog niet aangekomen! zo duimen dat de post een keertje meewerkt!

[ Bericht 7% gewijzigd door EsseEi op 27-09-2012 17:39:33 ]
  donderdag 27 september 2012 @ 18:30:30 #35
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_117321235
Even een dikke pluim voor Saffiertje-piertje d'r uiltjes. Ik heb altijd respect voor monnikkenwerk, en ze zijn echt schattig geworden. O+

Over monnikkenwerk gesproken: yppy, meen je dat dat je denkt dat je deken pas over 1,5 jaar klaar is? :o

@angelof: de TT !! :D Die had ik van velen verwacht maar niet van jou. ;)

Last but not least: Dotty een fijne dag morgen! En Kirsten nogmaals veel sterkte. :*
... ♥ ik mis je ♥
pi_117321821
Gaaf die poppen....ga eens kijken...heeft die zweedse een naam?
By DMB
  donderdag 27 september 2012 @ 18:50:32 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117321979
volgens herfstblad heet ze Flicka. :)
in de haak.
pi_117323421
Flicka ja. Meisje in het Zweeds :) Ontwerpster is Mia Bengtsson trouwens.
pi_117325091
Mijn dochter met de gehaakte muts. Zij is er blij mee, maar ik ben er niet tevreden over. De overloop van naar de laatste zwarte rand is niet goed gelukt. Ach, de volgende wordt vast beter :D

donderdag 27 september 2012 @ 20:34:08 #40
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_117327019
Grappig die muts Nicole :) niet echt mijn smaak, maar wel leuke kleuren :)

Ik mag trouwens een vloerkleed voor een studiegenootje maken (van de winter ergens), iemand idee wat de juiste zoektermen zijn? Denk dat ik bij doily alleen maar tafelkleedjes krijg?
pi_117327235
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef EsseEi het volgende:
Grappig die muts Nicole :) niet echt mijn smaak, maar wel leuke kleuren :)

Ik mag trouwens een vloerkleed voor een studiegenootje maken (van de winter ergens), iemand idee wat de juiste zoektermen zijn? Denk dat ik bij doily alleen maar tafelkleedjes krijg?
Tapijt=Rug in het Engels of misschien mat als je wat kleiners wilt, maar dat is meer formaatje badmatje.
  donderdag 27 september 2012 @ 20:39:27 #42
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_117327340
Ah dankje :D
pi_117328454
Bij Ravelry is het inderdaad rug

Leuke dingen weer gezien!

Maar eh, ben ik net begonnen met breien, krijg je zo'n TT, leuk hoor :p
  donderdag 27 september 2012 @ 21:24:00 #44
211083 Angelof9
I must go first
pi_117330083
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef KarinvdB het volgende:
Maar eh, ben ik net begonnen met breien, krijg je zo'n TT, leuk hoor :p
Breien is pas bij topic 5! En wij zijn al bij 148! Zoveel cooler is haken dus ;)
pi_117330299
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Breien is pas bij topic 5! En wij zijn al bij 148! Zoveel cooler is haken dus ;)
Mm, ok, point taken.
pi_117335295
ik vind breien stiekem wel uitdagender. het is gewoon wat moeilijker, daarom doe ik het denk ik vaker tegenwoordig. ik doe het liefste patroontjes waarbij ik me moet concentreren en priegelen, anders ga ik me vervelen. dus sokken met kabeltjes, of als ik haak van die japanse vierkantjes met allemaal gekke haaksteken enzo O+

over Echtstudio:

quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto van popding:
[ afbeelding ]

Is iemand hier weleens bij echtstudio geweest? Ik wil maandag gaan, hebben ze ook veel wolletjes in de winkel gewoon?
ja, ik vind dat ze veel hebben - ook achter in de voorraad ligt vanalles. Ik vind t een fijn winkeltje, ga er weleens heen met mijn moeder die er vlakbij woont.

de indeling is nog hetzelfde als iemand anders beschreef, een wand met veel zpagetti en ribbonxl, een kast met alle(?) kleuren catania en veel phildar coton 3,5, een kast met allerlei andere phildar partner en impact enzo, ook wat hele dikke wolsoorten. verder poefvullingen, tassenhengsels, patronen, haaknaalden, leuke geimporteerde boeken enzo. oh ja, en drops paris ook erg veel kleuren. achter de winkel meer voorraad. ben erg benieuwd hoe druk het is 6 oktober, t is niet zo heel groot. ik wilde laast naar de haak-in, maar kon op t laatste moment niet ivm ouderavond... amigurumi maak ik zelden meer, dus niet zoveel zin om te gaan de zesde...
Kwak
  vrijdag 28 september 2012 @ 09:34:17 #47
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_117342936
kwakz0r, daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik blijf voorlopig nog even hangen in de haak-uitdaging-fase. gesproken over haak-uitdagingen, hoe heette dat japanse boek met al die verschillende vierkantjes nou ook alweer dat jij gekocht had? ik heb 'm toen digitaal aangeschaft, maar het erge is... ik kan 'm nergens meer vinden. :@ als ik nou een titel heb, kan ik wat gerichter zoeken.
in de haak.
  Moderator vrijdag 28 september 2012 @ 09:47:32 #48
382129 crew  Donna
pi_117343231
Leuke poppen! En die muts is ook leuk gedaan!

Gisteren op de markt helemaal geen leuke kraampjes met katoen gezien. Alleen 2 van die Zpaghetti/Hooked achtige, maar dat is niets voor mij. Zelfs simpele zwarte knopen ben ik niet eens tegengekomen. Jammer!

Vanavond Hondje Joe nr. 2 af haken en dan eens kijken aan welk project ik ga beginnen haha!
  vrijdag 28 september 2012 @ 11:56:26 #49
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_117346787
Angelof, prachtige draak! ^O^ Ik heb na enig twijfelwerk zonet het patroon van 'Kangaroo Kira' gekocht. Die poppen zijn gewoon té leuk om niet uit te proberen.
pi_117347169
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef phluphy het volgende:

Over monnikkenwerk gesproken: yppy, meen je dat dat je denkt dat je deken pas over 1,5 jaar klaar is? :o

Ja, maar niet fulltime hoor. Nu haak ik er ook afwisselend met andere projecten aan. Anders wordt het te saai. Nu is het wel fijn om af en toe wat makkelijkers te doen. :) en saskia naald 4 zijn veel steken. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_117347754

Deze is ondertussen al wel groter, maar zo krijgen jullie een idee

En deze ligt nog als een WIP in mijn mand. Wordt een dekentje voor mijn dochtertje van bijna 2.
All the freaky people make the beauty of the world
pi_117351965
Als ik zo naar die ripple granny kijk zijn de eerste toeren wat minder puntig maar komt dat naar mate het vordert wel goed! Ik ben namelijk al 3 keer aan zo'n deken begonnen en ook 3 keer uit gehaald :D
pi_117353109
Ja klopt, maar is toch maar voor mijn vriend voor op de bank dus maakt niet zoveel uit. Is ook voornamelijk om wat te oefenen met haken.
Ik ben ook echt iemand die snel opnieuw begint maar hierbij had ik zoiets van - doorzetten anders blijft hij liggen -
pi_117354818
Dat wordt mooi zeg!
pi_117355670
Zo, ik heb een gedeelte uitgehaald en weer opnieuw/anders gehaakt. Nu vind ik hem een stuk leuker geworden, en de bloem maakt het af :) Dochter is er super blij mee in elk geval.

pi_117357438
Ik wil graag deze beanie maken:
http://www.etsy.com/listi(...)eggplant?ref=pr_shop
Alleen kan geen patroon vinden op Ravelry en die Etsy mevrouw vraagt er geld voor O-) .
Iemand een idee/linkje?
:*

Ik zie dat ik ondertussen 35 projecten in mn favorieten heb staan, ben nog steeds bezig met de Ripple deken, een sssssssslang voor bij de voordeur (Lucy inspired) en een Ripple kussenhoesje.
pi_117357880
Ik vind m best geinig Nicole... Het is met die mutsen altijd zo dat ze heel anders worden dan dat je het in je hoofd hebt... 8)7
  vrijdag 28 september 2012 @ 16:57:06 #58
211083 Angelof9
I must go first
pi_117358221
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef YogaLove het volgende:
Alleen kan geen patroon vinden op Ravelry en die Etsy mevrouw vraagt er geld voor O-) .
Iemand een idee/linkje?

Zoiets?
pi_117360718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:57 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Zoiets?
Die had ik al gevonden ja, ik vind die te alleen strak.
Misschien is het wel met hulp van dit patroon te freestylen.
Kun je bij die etsy foto zien welke steken er zijn gebruikt?
Eerst stokjes en dan vasten en dan weer stokjes en een rand?
pi_117361844
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:48 schreef ow_lol het volgende:
Ik vind m best geinig Nicole... Het is met die mutsen altijd zo dat ze heel anders worden dan dat je het in je hoofd hebt... 8)7
Af als je het óp je hoofd hebt? ;)
pi_117361888
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef NicoleM het volgende:
Zo, ik heb een gedeelte uitgehaald en weer opnieuw/anders gehaakt. Nu vind ik hem een stuk leuker geworden, en de bloem maakt het af :) Dochter is er super blij mee in elk geval.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedgekeurd :Y
pi_117373758
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef YogaLove het volgende:
Iemand een idee/linkje?

Ik zie dat ik ondertussen 35 projecten in mn favorieten heb staan, ben nog steeds bezig met de Ripple deken, een sssssssslang voor bij de voordeur (Lucy inspired) en een Ripple kussenhoesje.
Deze en dan zelf het klepje er aan verzinnen. Zoek bij Ravelry eens op 'slouch hat', dan krijg je erg veel resultaten.
pi_117373899
Weet iemand toevallig een vervanger van de niet meer leverbare kleur van phildar coton 3 grenadine :-(...
By DMB
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:04:37 #64
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117374535
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:49 schreef CREADO het volgende:
Weet iemand toevallig een vervanger van de niet meer leverbare kleur van phildar coton 3 grenadine :-(...
hoezo is die niet meer leverbaar? das mijn lievelings :'(

mare nummer 34 oeillet.....lijkt dr een beetje op...is donkerder, tenmiste wat ik via de site kan ziem.
pi_117381204
Het is uit de collectie gehaald :-(. Baal er ook van..

Heeft iemand nog over? Of een adressen waar ze ze nog hebben?
By DMB
  zaterdag 29 september 2012 @ 07:58:29 #66
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_117381225
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 07:48 schreef CREADO het volgende:

http://www.gerarddekok.nl/Phildar.html

Hier staat ie er nog bij.
... ♥ ik mis je ♥
pi_117381273
Phluphy, maar dit is geen coton 3 oftewel katoen :-( :-(

Ik zoek de phildar coton 3 nr 015

Dank in ieder geval

[ Bericht 13% gewijzigd door CREADO op 29-09-2012 08:35:17 ]
By DMB
pi_117381298
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef Nerys het volgende:

[..]

Deze en dan zelf het klepje er aan verzinnen. Zoek bij Ravelry eens op 'slouch hat', dan krijg je erg veel resultaten.
thanks! Hier kan ik ook wel wat mee. :)
  zaterdag 29 september 2012 @ 08:45:08 #69
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_117381472
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 08:12 schreef CREADO het volgende:
Phluphy, maar dit is geen coton 3 oftewel katoen :-( :-(

Ik zoek de phildar coton 3 nr 015

Dank in ieder geval
misschien van een ander merk, volgens mij is het garen kwa dikte en structuur hetzelfde als catania, of katia van de pipoos...
pi_117382014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef trui het volgende:
kwakz0r, daar kan ik me wel wat bij voorstellen, ik blijf voorlopig nog even hangen in de haak-uitdaging-fase. gesproken over haak-uitdagingen, hoe heette dat japanse boek met al die verschillende vierkantjes nou ook alweer dat jij gekocht had? ik heb 'm toen digitaal aangeschaft, maar het erge is... ik kan 'm nergens meer vinden. :@ als ik nou een titel heb, kan ik wat gerichter zoeken.
even zoeken!

hebbes, Crochet 262 patterns. :)
Kwak
pi_117382028
zie nu dat het een uitgave is van Nihon Vogue, de Japanse Vogue dus (Vogue Knitting neem ik aan)
Kwak
pi_117382407
Ik moet mezelf hier echt verbieden te kijken als al met een project bezig ben o|O

Ik ben nu begonnen met een slouch hat voor bij de african flower-sjaal voor mijn oudste....
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:45:22 #73
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117382786
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 07:48 schreef CREADO het volgende:

ik heb volgens mij nog wel ver, maar weet niet hoeveel gram er nog op de bol zit.....
of heb je een hele bol nodig?
pi_117384769
*O* Eindelijk is het zo ver: m'n Baby Ripple is af! *O*
Een rand eromheen maakt echt veel verschil! :Y

Close up van de rand:

Randje bobbelt nog wel een beetje, maar dat komt met wassen wel goed!

Project pagina
Smile, tomorrow will be worse...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 29 september 2012 @ 12:29:49 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_117384825
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:

[ afbeelding ]

Close up van de rand:

[ afbeelding ]

Project pagina
Nice!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_117384951
Mooi hoor!
pi_117385891
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef BrainTeaser het volgende:

[ afbeelding ]

Close up van de rand:

[ afbeelding ]

Project pagina
Wow, prachtig! Het ziet er heel fijn uit, alsof je het met een 3mm ipv 5mm naald hebt gehaakt. Mooi hoor!
pi_117386195
Heel mooi BrainTeaser! Die rand maakt het echt af. Bij mij krulde de rand wat, dat was inderdaad met wassen weg.
pi_117386198
Mooi Brainteaser!! :) Mooi de ripple recht gemaakt voor het randje ook!

Ik krijg zo haakbezoek, hoe leuk is dat! *O*
pi_117386584
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:16 schreef Jumpsje het volgende:
Mooi Brainteaser!! :) Mooi de ripple recht gemaakt voor het randje ook!

Ik krijg zo haakbezoek, hoe leuk is dat! *O*
Gezellig! Helaas hebben mijn vriendinnen vooralsnog weinig interesse in handwerken en fröbelen :)
pi_117387369
Hee, dat is een goed idee! Ik heb de link gelijk opgeslagen, zo kan ik ook een mooie rand om mijn ripple gaan maken.
Je deken is harstikke mooi geworden.
pi_117397971
Mooi, ik zit een beetje op Pinterst te kijken en wil eigenlijk wel weer beginnen....met een andere deken. _O-
Optimist tot in de kist
  zaterdag 29 september 2012 @ 19:49:54 #83
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_117399208
Alweer zo'n mooie ripple! O+
Zou er zo nog een haken, het is zo leuk om te doen en prachtig resultaat :)

Gelukkig voor mijn mutsen-business wordt het weer wat kouder ;) Ben nu voor mijzelf een nieuwe aan het haken met dat mooie nieuwe paars/rozige kleurtje Bianca van de Wibra maar heb ook al weer een hoop bestellingen binnen :)
an urge to help mankind overcomes me
pi_117401722
Oeh die zweedse poppetjes/poppen zijn echt leuk!
Ik ben bezig de granny-babydeken in elkaar te zetten. De ontvanger is inmiddels geboren, maar aangezien mijn vriendin niet om de hoek woont bij mij kan ik de komende tijd toch niet komen (kan ik mooi de deken afmaken). Eigenlijk heb ik er geen zin meer in, pff al die rotdraadjes wegwerken, maar goed het is voor een goed doel. Nog even doorzetten en dan mag ik aan iets anders beginnen!
klerkje
pi_117406402
Ha tyler girl een beetje of nog ruim voldoende op de bol? En waar kom je vandaan? Als het in de buurt is neem ik het graag over te ;-).
By DMB
pi_117414071
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef phluphy het volgende:

Last but not least: Dotty een fijne dag morgen! En Kirsten nogmaals veel sterkte. :*
ERG LIEF! O+
Het was super,, heb mijn bruidssjaal niet meer nodig gehad, dus daar geen foto van,, de rest volgt wel ;) even uitzoeken.. heb wel wat heel grappigs gehad van iedereen op het feest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_117415337
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 02:52 schreef Dottey het volgende:

[..]

ERG LIEF! O+
Het was super,, heb mijn bruidssjaal niet meer nodig gehad, dus daar geen foto van,, de rest volgt wel ;) even uitzoeken.. heb wel wat heel grappigs gehad van iedereen op het feest!

SPOILER
Oh wat zien jullie er mooi uit en wat een romantische foto! Van harte gefeliciteerd! :D
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_117415357
Wow gefeliciteerd en veel geluk samen!
By DMB
  zondag 30 september 2012 @ 08:45:00 #89
366512 BakkieDoen
Lekker tjoffie drinken....
pi_117415525
Wauw Dottey, wat zie je er prachtig uit! Wat zien jullie er alletwee prachtig uit! ^)

Hartelijk Gefeliciteerd en heel veel geluk *O*
  zondag 30 september 2012 @ 08:50:30 #90
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_117415569
Mooi dekentje, met een mooie rand :D

wat zagen jullie er mooi uit Dot :D
  zondag 30 september 2012 @ 09:02:40 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117416207
Gefeliciteerd! O+
pi_117416256
Gefeliciteerd Dottey! Jullie zien er mooi uit!
pi_117416412
Wauw, prachtig stel Dottey! Gefeliciteerd :*
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 30 september 2012 @ 10:15:17 #95
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_117416468
Mooi hoor dottey! O+
naar ben toch nog benieuwd maar de shawl die je gemaakt had
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_117416675
@Dottey: prachtige jurk! Mooie boeket en corsage ook! Ik ben nog wel benieuwd naar de shawl hoor.
  zondag 30 september 2012 @ 11:17:57 #97
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_117417675
Gefeliciteerd Dottey!
pi_117418041
Gefeliciteerd Dottey! Mooie foto, jullie zien er heel gelukkig uit!
Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de shawl :)
  zondag 30 september 2012 @ 12:13:06 #99
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117419015
Dottey, gefeliciteerd! en wat een leuke foto!

Creado, sorry voor het late antwoord. maar er zit nog ongeveer 28gram op mijn bolletje grenadine. ik woon in de buurt van venlo, limburg.....ik weet niet of je er iets aan hebt.
pi_117419261
Gefeliciteerd Dottey!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')