quote:Op donderdag 27 september 2012 18:43 schreef Ethanolic het volgende:
Jna heet jij Real Sranang met FUT?![]()
Ja bijna alles is naar de klote.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef jna het volgende:
Ey maar Fawaka met die (online) opstellingenbotafogo zonder Koning Clarence en barca zonder messi
Wel beter dat ie nu online je opstelling bewaard. Hoef je niet steeds alles te veranderenquote:Op donderdag 27 september 2012 19:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja bijna alles is naar de klote.
Dit ja. Ergernis + tijdverspilling nummer één.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:19 schreef jna het volgende:
[..]
Wel beter dat ie nu online je opstelling bewaard. Hoef je niet steeds alles te veranderen
Ja is goed. Wel later want ik moet zo nog wat doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ja. Ergernis + tijdverspilling nummer één.
Zo dadelijk potje doen?
Wel cool trouwens dat ze Saudi-Arabie toegevoegd hebben.
Laat maar weten.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja is goed. Wel later want ik moet zo nog wat doen.
Het is toch duidelijk dat als ik in de eerste 5 minuten al 2 doelpunten maak, jou gewoon laat winnen.quote:
Niet haten op mijn tactische meesterzet door na die 0-2 mn formatie te veranderen en daarna nog met 3-2 te winnenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat als ik in de eerste 5 minuten al 2 doelpunten maak, jou gewoon laat winnen.
Mwah, geluk, geluk. De eerste pot had je ook al geluk met dat laatste doelpunt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
Niet haten op mijn tactische meesterzet door na die 0-2 mn formatie te veranderen en daarna nog met 3-2 te winnen
Bij het eerste potje was je gewoon een mongool door na die rode kaart gewoon met een verdediger minder te blijven spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, geluk, geluk. De eerste pot had je ook al geluk met dat laatste doelpunt.
Ik was duidelijk de betere.
lolquote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef jna het volgende:
[..]
Bij het eerste potje was je gewoon een mongool door na die rode kaart gewoon met een verdediger minder te blijven spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |