Niet haten op mijn tactische meesterzet door na die 0-2 mn formatie te veranderen en daarna nog met 3-2 te winnenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat als ik in de eerste 5 minuten al 2 doelpunten maak, jou gewoon laat winnen.
Mwah, geluk, geluk. De eerste pot had je ook al geluk met dat laatste doelpunt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
Niet haten op mijn tactische meesterzet door na die 0-2 mn formatie te veranderen en daarna nog met 3-2 te winnen
Bij het eerste potje was je gewoon een mongool door na die rode kaart gewoon met een verdediger minder te blijven spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, geluk, geluk. De eerste pot had je ook al geluk met dat laatste doelpunt.
Ik was duidelijk de betere.
lolquote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef jna het volgende:
[..]
Bij het eerste potje was je gewoon een mongool door na die rode kaart gewoon met een verdediger minder te blijven spelen
Ik wil wel tegen jullie 2 als Etha niet komt. Misschien kan je dan wel winnen Yuriquote:Op donderdag 27 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet Etha meedoen anders schiet het niet op namelijk.
Hahaha, ik own jullie 2 kapot.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil wel tegen jullie 2 als Etha niet komt. Misschien kan je dan wel winnen Yuri
Nee gewoon standaard allesquote:Op donderdag 27 september 2012 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jna, doe jij wel spelsnelheid snel?
Deden wij ook niet. Toch aight?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Helemaal niet gek, ik speelde niet op m'n best, zag je toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |