als mensen aan mij vragen of ze patat mogen zeg ik neequote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef Scuidward het volgende:
Meestal hoeft er niet zo duidelijk gecommuniceerd te worden als we het hebben over het aanzetten van de vetsmelterij.
Jij bent ook wel een zak patat eigenlijk he. Een echte vriend.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als mensen aan mij vragen of ze patat mogen zeg ik nee
Maar friet heb ik wel
Bakje.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Patat natuurlijk.
De echte vraag is: patat in een bakje, of in een puntzak?
Patat in een bakje.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Patat natuurlijk.
bakje.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Patat natuurlijk.
Of klef.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
De friet en mayo natuurlijk afgescheiden zodat de friet niet te snel koud wordt.
Dit ook.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
Het is shoarma met knoflooksaus
En de mayo niet warm.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
De friet en mayo natuurlijk afgescheiden zodat de friet niet te snel koud wordt.
het is friet, en dan in een puntzakquote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef smegmanus het volgende:
Origineel topic wel.
Ow het is patat, en dan in een bakje.
Met mayo en pindasaus.
En ja het is pindasaus, geen satésaus.
Belg gespotquote:Op donderdag 27 september 2012 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is friet, en dan in een puntzak
met ketchup
en het is satésaus
Ketchup bij de patatquote:Op donderdag 27 september 2012 14:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is friet, en dan in een puntzak
met ketchup
en het is satésaus
ditquote:Op donderdag 27 september 2012 14:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ketchup bij de patat_______!!!!!
ketchup bij de frietquote:Op donderdag 27 september 2012 14:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ketchup bij de patat_______!!!!!
Daarna kwamen ze tot inkeer:quote:
Gewoon een beetje doorproppen hè.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb met je te doenquote:
In lijn met jou kaart, frietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |