whahahaha ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotje
quote:
hier neem mijn warme dekentje maarquote:
Ik heb me vanochtend verslapen doordat ik tot half 3 met ezio gespeeld hebquote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
To game natuurlijk, maar alleen als de situatie het toelaat
Ik ookquote:
Ik ben ook niet lady-likequote:
quote:
Oh lekker, liefquote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier neem mijn warme dekentje maar
Kon dat maar voor die paar kilometer..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotje
quote:
Een ieder z'n smaak, maar mijn smaak is het echt nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n jas erbij, denk je echt dat zoiets uitmaakt?
wat is jou smaak dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een ieder z'n smaak, maar mijn smaak is het echt niet
Jeans, hoge hakken, rokjes, voor mijn werk mantelpakjes.quote:
Ik sta op het schoolpleinquote:Op donderdag 27 september 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]ik heb lekker de kachel aan en een dikke trui dus ik heb hem toch niet nodig
oew vrouwen in mantelpakjes dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jeans, hoge hakken, rokjes, voor mijn werk mantelpakjes.
Thuis gewoon in joggingbroek en slobbertrui
Dat is mooi voor op de motor.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n jas erbij, denk je echt dat zoiets uitmaakt?
nu al?quote:
Dat vinden veel mannen, ze kijken me vaak ook wel eens naquote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew vrouwen in mantelpakjes dat vind ik wel mooi
En dat is dus totaal niet mijn smaak.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
waarom niet mooi dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is dus totaal niet mijn smaak.
HakkenRokjes/jurken
Mantelpakjes
whehehehe kan me voorstellen als ze je uitkleden met hun ogen dat je daar niet blij van wordquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat vinden veel mannen, ze kijken me vaak ook wel eens na
Dan denk ik van flikker op klootzak.
Dat is mijn smaak ook wel. Vooral jurkjes draag ik graag.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer... maar heb mezelf voorgenomen geen AC games meer te kopen tot de vorige is uitgespeeld (qua verhaal). Dus ik zit ergens in brotherhood... en moet dan eerst relevations nog voor ik aan 3 mag beginnen van mezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend verslapen doordat ik tot half 3 met ezio gespeeld hebEn ik wil weer
Maar ik heb ook vrij genomen om heel veel aan school te doen vandaag.
dan zeg ik gewoon "zoek een vrouw". Dan zijn ze stilquote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe kan me voorstellen als ze je uitkleden met hun ogen dat je daar niet blij van word
Ik hou totaaaaal niet van die tuttige vrouwendingen. Zo zit ik ook helemaal niet in mekaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
waarom niet mooi dan?
Waar hou jij dan van?
Joggingbroek heb ik nu aan, maar moet straks nog weg, en dan gewoon weer high heels en jeans daarbovenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn smaak ook wel. Vooral jurkjes draag ik graag.
Ik heb niet eens een joggingbroek en slobbertrui.
en als ze dan zeggen ik heb jou gevonden wat zeg je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon "zoek een vrouw". Dan zijn ze stil
Vind ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 11:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Joggingbroek heb ik nu aan, maar moet straks nog weg, en dan gewoon weer high heels en jeans daarboven
het aangezicht mag ook wel wat hebben.
Omdat ze denken dat je als jongetje geboren bent?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon "zoek een vrouw". Dan zijn ze stil
Die van mij is wel mooier, getailleerd enzo. Niet zo lomp.quote:
Rokjes hoeven niet tuttig te zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou totaaaaal niet van die tuttige vrouwendingen. Zo zit ik ook helemaal niet in mekaar.
Geef mij maar lekkere baggy spijkerbroeken, of wijde linnen broeken, met een leuk shirtje erop.
Dat kan ik van de foto toch niet zienquote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij is wel mooier, getailleerd enzo. Niet zo lomp.
Ik vind rokjes, hoe stoer ze er ook uit zien, tuttig.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Rokjes hoeven niet tuttig te zijn
Uitdagend meer
Rokjes en hakkenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jammer, als jij nou een rokje draagt doe ik een spiegel op me schoenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind rokjes, hoe stoer ze er ook uit zien, tuttig.
Ik dus ook, ziet er, imho echt niet uit. Vind het ook een beetje goedkoop staanquote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik houd van vrouwelijke kleding, past ook bij me. Ik moet er niet aan denken er als een skater bij te lopen, word er doodongelukkig van.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, daarom ben ik nog steeds bezig met 2quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer... maar heb mezelf voorgenomen geen AC games meer te kopen tot de vorige is uitgespeeld (qua verhaal). Dus ik zit ergens in brotherhood... en moet dan eerst relevations nog voor ik aan 3 mag beginnen van mezelf
Ook aan het boek begonnen, maar dat schiet helemaal niet op
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zal echt nooit, maar dan ook echt nooit van mijn leven rokjes dragen![]()
Klopt, maar ik heb geen foto van de mijne en kan geen goede foto vindenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik van de foto toch niet zien. Jij post zo'n plompe leerzak.
Dank jequote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik dus ook, ziet er, imho echt niet uit. Vind het ook een beetje goedkoop staan![]()
Ik heb jouw foto's gezien en jij bent echt een mooie meid, net als ik, dat zei je toen
Ook bij mij?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan ik lang en breed over spreken, maar het komt er gewoon op neer dat ik rokjes en jurken gewoon afschuwelijk vind. Klaar.quote:
2 vind ik tot nu toe het beste deel van de hele reeksquote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, daarom ben ik nog steeds bezig met 2Ach, scheelt me straks heel veel geld met 3.
*haalt spiegels van schoen*quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zal echt nooit, maar dan ook echt nooit van mijn leven rokjes dragen![]()
Ik liep vroeger heel vaak in rokjes met kisten eronder. Maar ik was gothic dus dat mocht.quote:
Ik heb gewoon hoe dan ook een hekel aan rokjes, maakt niet uit wie.quote:
Kijk, ik wil niet denigrerend doen, maar je bent en blijft een vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Ja, wij zijn elkaars type wel, volgens mij
.
Brotherhood en Revelations zijn er ook niet mee te vergelijken want dat zijn allebei geen volledige spellen. Is anders.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
2 vind ik tot nu toe het beste deel van de hele reeks
ik kan niet wachten tot 3 uit komt
Rokjes zonder slipjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoe dan ook een hekel aan rokjes, maakt niet uit wie.
Bij jou trek ik 'm dan ook graag uit
Jep, dat iddquote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, daarom ben ik nog steeds bezig met 2Ach, scheelt me straks heel veel geld met 3.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kijk, ik wil niet denigrerend doen, maar je bent en blijft een vrouw
En daar wil je je naar kleden.
Dat vrouwen. meiden zich kleden als een clown, prima, maar ik wil er gewoon goed uitzien, en mooie nette kleding dragen, en tot het ondeugende aan toe.
Bijvoorbeeld een rokje, en daarbij kousen/stockings dragen, met jarretels, dat is gewoon mooi, en sexy
Wat ik draag is geen clownskleding.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat vrouwen. meiden zich kleden als een clown, prima, maar ik wil er gewoon goed uitzien, en mooie nette kleding dragen, en tot het ondeugende aan toe.
Bijvoorbeeld een rokje, en daarbij kousen/stockings dragen, met jarretels, dat is gewoon mooi, en sexy
mja das wel zo maar toch qua spelen enzo ik weet niet ik vind deel 2 gewoon het leukste om te doenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Brotherhood en Revelations zijn er ook niet mee te vergelijken want dat zijn allebei geen volledige spellen. Is anders.
Kan primaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik liep vroeger heel vaak in rokjes met kisten eronder. Maar ik was gothic dus dat mocht.
Fixed.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kijk, ik wil niet denigrerend doen, maar dat is exact wat ik nu ga doen;
-knip-
Een ieder z'n ding natuurlijk, maar ik voel me geen vrouw als ik in kleding moet rondlopen die me niet aanstaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik draag is geen clownskleding.
Ik zal je even een foto laten zien van mijn stijl. Als je het dan nog eens goedkoop noemt, ben ik hier weg
Ik ken niemand die zich kleedt als een clown gelukkigquote:Op donderdag 27 september 2012 11:41 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet, maar dat betekent niet gelijk dat je over anderen kan zeggen dat ze er als een clown bijlopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een ieder z'n ding natuurlijk, maar ik voel me geen vrouw als ik in kleding moet rondlopen die me niet aanstaat.
Tja, maar als ik sommige vrouwen zie hoe die erbij gekleed zijn, net een hobbezakquote:Op donderdag 27 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zich kleedt als een clown gelukkig.
Maar ik vind wel dat je je als vrouw best sexy mag kleden, ja. Maar dat is keuze
.
Ja, daar kan ik ook slecht tegen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Tja, maar als ik sommige vrouwen zie hoe die erbij gekleed zijn, net een hobbezak
je wilt graag ook een rokje aan inmiddels?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:45 schreef TheClown1 het volgende:
krijg leuke gedachten van alle dat rokjes gepraat
Vrouwen jaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat je je als vrouw best sexy mag kleden, ja. Maar dat is keuze
.
Ik ook niet, en ik ken toch eigenlijk wel een van elke "stijl" vrouwen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar dat denk ik wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan doe je het toch niet, maar dat betekent niet gelijk dat je over anderen kan zeggen dat ze er als een clown bijlopen.
Natuurlijk. Mooie jeans met hoge hakkenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrouwen jaMaar sexy kleden kan op meer manieren dan alleen in rokjes en jurkjes.
Ik zit qua stijl meer op jouw lijn geloof ik, Ik heb af en toe wel een rokje aan, maar dan met stoere laarzen eronder, Ik ben te lomp om heel vrouwelijk te zijn. 95% van de tijd gewoon jeans met een t-shirt en gympen eronder,quote:Op donderdag 27 september 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ik draag is geen clownskleding.
Ik zal je even een foto laten zien van mijn stijl. Als je het dan nog eens goedkoop noemt, ben ik hier weg
+1quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
Vrouwen die er bij lopen hoe ze willen, daardoor zekerheid uitstralen vind ik mooier. Dan een vrouw die zich propt in een jurkje of rokje omdat het zo vrouwelijk is.
Kan mij het schelen hoe ze er bij lopen. Wat ze uitstralen vind ik belangrijker.
hahaha ja, een legging aan, een t-shirt waar de navel zichtbaar is, en op gympen. Faken dat ze gaan sportenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook slecht tegen.
Het ergste zijn nog wel vrouwen die te krappe kleding dragen.
En ik ga niet in kleding lopen die verschrikkelijk oncomfortabel zit en waar je constant aan loopt te trekkenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een ieder z'n ding natuurlijk, maar ik voel me geen vrouw als ik in kleding moet rondlopen die me niet aanstaat.
Ik niet zo. Mijn vriendinnen zijn een beetje allemaal zoals ikquote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ken toch eigenlijk wel een van elke "stijl" vrouwen.
dat is wel zo inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
Vrouwen die er bij lopen hoe ze willen, daardoor zekerheid uitstralen vind ik mooier. Dan een vrouw die zich propt in een jurkje of rokje omdat het zo vrouwelijk is.
Kan mij het schelen hoe ze er bij lopen. Wat ze uitstralen vind ik belangrijker.
Leuke stijlquote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik ga niet in kleding lopen die verschrikkelijk oncomfortabel zit en waar je constant aan loopt te trekken![]()
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
En voor speciale gelegenheden (jawel, met hakken):
[ afbeelding ]
Ik vind de muffintops ergerquote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha ja, een legging aan, een t-shirt waar de navel zichtbaar is, en op gympen. Faken dat ze gaan sporten
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik ga niet in kleding lopen die verschrikkelijk oncomfortabel zit en waar je constant aan loopt te trekken![]()
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarover verschil ik van mening.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
Die onderste vind ik leuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies dit ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Tally het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, mooie jeans, hoeft niet eens merkgebonden te zijn, daaronder laarzen of hoge hakken staan gewoon goed. Ook al heb je een maatje meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Mooie jeans met hoge hakken.
Dus jij beoordeeld mensen echt op wat ze aanhebben? Dat vind ik behoorlijk oppervlakkig!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
daarover verschil ik van mening.
Een vrouw die zich juist goed kleedt ondervind van mij meer tolerantie dan een vrouw die zich in vodden kleedt.
Dan zal ik jou echt nooit mogenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een vrouw die zich juist goed kleedt ondervind van mij meer tolerantie dan een vrouw die zich in vodden kleedt.
Sinds wanneer staat 'Aantrekken wat ze willen' gelijk aan 'in vodden kleden' ?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
staat je leukquote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt best wel op mijn stijl doordeweeks. In de weekenden kleed ik me wat eleganter.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is mijn stijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag je vinden. Jouw mening idd.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat 'Aantrekken wat ze willen' gelijk aan 'in vodden kleden' ?
af en toe een kilt, is dat ook in orde?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
je wilt graag ook een rokje aan inmiddels?
dat is iets wat ik dus ook niet snap inderdaad.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de muffintops erger.
Ik vraag me altijd af waarom mooie slanke meisjes te kleine kleding kopen waardoor ze dikker lijken dan ze zijn. Vind dat zo zonde.
Omdat alles wij zij aantrekt waarschijnlijk onder de noemer goed gekleed valt en de rest vodden.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat 'Aantrekken wat ze willen' gelijk aan 'in vodden kleden' ?
En dat is niet eens een jurkje of rokje. Hoe kan het dat je dat okee vind?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Die onderste foto vind ik dan wel weer okee
Lijkt me wel spannend ja... een clown in een kiltquote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
af en toe een kilt, is dat ook in orde?
+1quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind het belangrijker wat voor lekkers er onder de kleding van een dame zit
Zo klinkt het wel ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Omdat alles wij zij aantrekt waarschijnlijk onder de noemer goed gekleed valt en de rest vodden.
Niet uit verband rukken poppedijnquote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is niet eens een jurkje of rokje. Hoe kan het dat je dat okee vind?
Ze vond jeans ook prima. Wel lezen he.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is niet eens een jurkje of rokje. Hoe kan het dat je dat okee vind?
Daar ben ik het wel mee eens, smaken verschillen nou eenmaal. Onzin dat iemand daardoor minder tolerantie zou ontvangen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Jouw mening idd.
De mijne dus niet. En als je iemand die zich lekker voelt in andere kleding dat jij meer kan tolereren vind ik maar sneu.
Dat is dat mijn mening weer
Het is ook geen jeansquote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze vond jeans ook prima. Wel lezen he.
Daar hou ik zo vanquote:Op donderdag 27 september 2012 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet uit verband rukken poppedijn
dat dusquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik snap wel wat Mistress-X bedoelt. Soms zie je vrouwen lopen in kleding dat ronduit versleten is, gaten erin en zo. Dat zijn niet de vrouwen die ik als eerste aan zou spreken wanneer ik nieuwe vriendinnen maak.
Ik weet niet wat het wel is. Maar het lijkt een jeans op mijn pc.quote:
PC, en dan natuurlijk zelfbouwquote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:
Leuk topic wel, hierna de mac/pc discussie?
das toch in tegenwoordig versleten meuk dragen?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik snap wel wat Mistress-X bedoelt. Soms zie je vrouwen lopen in kleding dat ronduit versleten is, gaten erin en zo. Dat zijn niet de vrouwen die ik als eerste aan zou spreken wanneer ik nieuwe vriendinnen maak.
Een kusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar hou ik zo van![]()
Maar oke. Krijg ik dan wat lekkers?
Het is linnen. Een festivalbroek om precies te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het wel is. Maar het lijkt een jeans op mijn pc.
Ja joh, een mooie jeans met gaten erin, maar wel met hakken eronder, helemaal Mistress-X haar stijl!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
das toch in tegenwoordig versleten meuk dragen?
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja joh, een mooie jeans met gaten erin, maar wel met hakken eronder, helemaal Mistress-X haar stijl!
Ik vind het niksquote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
das toch in tegenwoordig versleten meuk dragen?
Mijn stijl is wat anders hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja joh, een mooie jeans met gaten erin, maar wel met hakken eronder, helemaal Mistress-X haar stijl!
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Let op de PI, je moet niet alles zo serieus nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn stijl is wat anders hoor
weet ik veel ik heb me nooit echt bezig gehouden met wat in is en wat uit is qua modequote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Waarom zou je erbij willen lopen alsof de ratten aan je broek hebben gegeten?
Dus kleding-keus op het moment van ontmoeten is zo belangrijk?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
Rustig maar.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is linnen. Een festivalbroek om precies te zijn.
Ohneee, vodden!!!
Ik moest laatst een broek kopen, en er zijn serieus bijna alleen maar jeans met "versleten knieën".quote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het niks. Waarom zou je erbij willen lopen alsof de ratten aan je broek hebben gegeten?
Ohh jaquote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Let op de PI, je moet niet alles zo serieus nemen.
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Rustig maar.Ik heb ook zo'n broek.
Inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 11:57 schreef Giertje het volgende:
[..]![]()
net zoals afgeknipte spijkerbroeken bij vrouwen dat je de broekzakken er onder uit ziet steken
echt zo belachelijk
ik vind dat echt helemaal niksquote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest laatst een broek kopen, en er zijn serieus bijna alleen maar jeans met "versleten knieën".
Blijkbaar hoort dat, maar wat een kansloze shit.
ja, dat vind ik wel. Als ik toeloop op iemand keur ik hem eerst, heeft hij leuke kleding aan? etc etc.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus kleding-keus op het moment van ontmoeten is zo belangrijk?
Kleding is onderdeel van je uiterlijk en uitstraling, het eerste wat je ziet wanneer je een nieuw iemand ontmoet. Dus het is wel een factor dat meetelt.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed hoor. Als iemand er (oke een ander uiterste) onverzorgd uitziet, ben ik minder snel geneigd daar een praatje mee te maken. Sommigen hebben dat met kleding.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niksquote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest laatst een broek kopen, en er zijn serieus bijna alleen maar jeans met "versleten knieën".
Zit heel lekker, ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
Fijne broeken he?
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
mijn kledingkast ligt vol met jeans, basic t-shirt, een paar tuniekjes, 1 rokje, 5 leggings, en voor de winter met hoody's , Ik voel me er goed in, en zelfverzekerd, en dat bereik ik niet als ik hooggehakt en opgetut door het leven ga, dan voel ik mezelf zo lopen.
mijn haar valt 6 dagen van de week onder bad hairday, maar staart of vlecht erin en klaar, Simpel maar wel IK!
En voor anderen is het IK zijn wel op pumps en rokjes, dat is toch prima, maar om iemand daar op af te rekenen vind ik behoorlijk oppervlakkig, en met zulke mensen kan ik dus geen vrienden zijn.
--- mijn mening----
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niks.
Mijn zusje heeft ook zo'n broek gekocht. Echter wel te strak dus er puilen vetjes uit de gaten.
Alsof je niets aan hebtquote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit heel lekker, ja.
Pauze voorbij!
Kleding valt voor mij net zo goed onder een verzorgd uiterlijk hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed hoor. Als iemand er (oke een ander uiterste) onverzorgd uitziet, ben ik minder snel geneigd daar een praatje mee te maken. Sommigen hebben dat met kleding.
Het is fucking herfst, alsof het niet koud genoeg isquote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn beste vriendin (ik denk wel dat ik haar zo kan noemen) draagt wel eens een jeans maar is meestal op en top vrouwelijk. Rokje hier. Laarsjes met hakjes daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En voor anderen is het IK zijn wel op pumps en rokjes, dat is toch prima, maar om iemand daar op af te rekenen vind ik behoorlijk oppervlakkig, en met zulke mensen kan ik dus geen vrienden zijn.
--- mijn mening----
precies. eerste indruk is belangrijk en mensen bekijken je wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleding valt voor mij net zo goed onder een verzorgd uiterlijk hebben. Wanneer ik iemand in de stad zie lopen met versleten jeans, vertrapte schoenen en een jas die bijna uit elkaar valt, dan zal ik die diegene niet zo snel aanspreken.
jij kan zelfs een vuilniszak er modieus uitlaten zienquote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed hoor. Als iemand er (oke een ander uiterste) onverzorgd uitziet, ben ik minder snel geneigd daar een praatje mee te maken. Sommigen hebben dat met kleding.
Ja, in uiterste wel ja...quote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan niemand.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kan zelfs een vuilniszak er modieus uitlaten zien
Nouja, niet gaten, maar gebleekte plekken.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is fucking herfst, alsof het niet koud genoeg is
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niks.
Mijn zusje heeft ook zo'n broek gekocht. Echter wel te strak dus er puilen vetjes uit de gaten.
Dat bedoel ik ook, maar dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kleding valt voor mij net zo goed onder een verzorgd uiterlijk hebben. Wanneer ik iemand in de stad zie lopen met versleten jeans, vertrapte schoenen en een jas die bijna uit elkaar valt, dan zal ik die diegene niet zo snel aanspreken.
Precies hetzelfde hier. Mijn beste vriendin is precies zoals die van jou, en ik ben precies zoals jij. En we weten ook precies van elkaar wat we leuk vinden. Met shoppen is het ook vaak dat zij de kleding koopt die ik voor haar gevonden had en andersomquote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn beste vriendin (ik denk wel dat ik haar zo kan noemen) draagt wel eens een jeans maar is meestal op en top vrouwelijk. Rokje hier. Laarsjes met hakjes daar.
Nou prima. Maar ze heeft er ook geen problemen mee als ik er naast loop in een t-shirt en baggy jeans.
Leven en laten leven hoor. De persoon er in gaat het mij meer om.
Waarom zet je 'm daar neer dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet er goed uit in vuilniszak dan?
mijn zus is precies het tegenovergestelde van mij, dus ook op en top rokjes, hakken, en weet ik het allemaal, maar in de winter wel op uggsquote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat dus. Mijn beste vriendin (ik denk wel dat ik haar zo kan noemen) draagt wel eens een jeans maar is meestal op en top vrouwelijk. Rokje hier. Laarsjes met hakjes daar.
Nou prima. Maar ze heeft er ook geen problemen mee als ik er naast loop in een t-shirt en baggy jeans.
Leven en laten leven hoor. De persoon er in gaat het mij meer om.
Ja, dat is zoquote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Dat bedoel ik ook, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
En vertrapte schoenen zitten lekker
Ik doe niet aan modieus. Ik doe aan sexeh.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kan zelfs een vuilniszak er modieus uitlaten zien
Ik zie er goed uit in alles. Want ik zie er gewoon sowieso goed uitquote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet er goed uit in vuilniszak dan?
Wij gaan maar zelden shoppen want ze woont niet in de buurt. Maar vind het net zo leuk voor mij als ik leuke kleding koop, als ik voor haar als ze leuke kleding (die zij leuk vind) koopt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Mijn beste vriendin is precies zoals die van jou, en ik ben precies zoals jij. En we weten ook precies van elkaar wat we leuk vinden. Met shoppen is het ook vaak dat zij de kleding koopt die ik voor haar gevonden had en andersom
Nou er zijn genoeg dingen die mij absuluut niet staan. Vuilniszakken horend daarbij.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie er goed uit in alles. Want ik zie er gewoon sowieso goed uit
Confirmed.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie er goed uit in alles. Want ik zie er gewoon sowieso goed uit
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe niet aan modieus. Ik doe aan sexeh.
Want?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Jij vind mij overigens helemaal niet sexy, ook niet in mijn goddelijke pak volgens mij.
Die van jou in dat corset is echt schitterendquote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou er zijn genoeg dingen die mij absuluut niet staan. Vuilniszakken horend daarbij.
Wel handig jaquote:Op donderdag 27 september 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Ik heb maar 1 paar vertrapte schoenen en die draag ik naar het paard. Tevens mijn enige paar gymschoenen
.
Kan je dat niet even digitaliseren voor me?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In mijn geheugen. Sorry.
OP mijn trouwdag wilde ik eerst in broek pak trouwen. Ik had zo'n prachtige zijden broek pak gezien toen ik op een avond bij een concert van Ruth Jacott zat. Ik zei meteen tegen mijn moeder: Daar wil ik in trouwen. Maar aangezien die richting de 4000 euro ging, heb ik toch maar iets anders gekochtquote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mijn zus is precies het tegenovergestelde van mij, dus ook op en top rokjes, hakken, en weet ik het allemaal, maar in de winter wel op uggswij kunnen ook heerrlijk samen shoppen, Gewoon uit de rekken halen wat je zelf nooit aanzou doen, en dan is het prima voor haar!
De enige dag dat ik van mijn geloof afpleur is op mijn trouwdag, maar zelfs mijn jurk is vrouwelijk en stoer!
Als er iemand niet op de hoogte is van de mode dan ben ik het welquote:
Neequote:Op donderdag 27 september 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je dat niet even digitaliseren voor me?
I didquote:
Ik kan even niet herinneren welke foto dat isquote:Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die van jou in dat corset is echt schitterend
Hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel handig jaIk heb mijn oude Vans hier ook nog liggen, handig als je snel even naar buiten moet, gewoon aanschieten en gaan. Deed ik vaak toen ik naar mijn ex ging, die schoenen aan, 400m lopen, daar naar binnen lopen en de schoenen uitschoppen
Kijk gewoon in KPDquote:Op donderdag 27 september 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je dat niet even digitaliseren voor me?
ik net zo min hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als er iemand niet op de hoogte is van de mode dan ben ik het welEcht
Ja, ik weet het niet meer. Ik weet sowieso niet meer wie er allemaal waren, het waren zoveel FOK!ersquote:
En op mijn portfolio stond een foto.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet meer. Ik weet sowieso niet meer wie er allemaal waren, het waren zoveel FOK!ers.
Oh, die grijze met rozequote:Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die van jou in dat corset is echt schitterend
Het interesseert me ook gewoon niet. Ik draag wat ik lekker vind zittenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als er iemand niet op de hoogte is van de mode dan ben ik het welEcht
Neem een kijkje in het fobo.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ah, dat gaat mijn baas niet/te leuk vinden.
Ja, ik weet hoe je eruit ziet door je foto, maar ik kan 't mij niet herinneren van de meetquote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
En op mijn portfolio stond een foto.
Ik ben niet het type dat de meeste mensen snel vergeten.
Ik weet ook nog wel foto's van jou te vinden.quote:
Ja, maar die kunnen de anderen niet zienquote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel foto's van jou te vinden.
Ja die zijn er. Dubbel baleind, dubbel gevoerd, 100,-quote:Op donderdag 27 september 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die grijze met roze? Ja, die is wel tof.
Ik wil dit weekend eigenlijk naar de Kamasutrabeurs, kijken of er mooie korsetten te vinden zijn.
Tering, ik heb niet zo'n bijster slimme dag vandaag.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een kijkje in het fobo.
[..]
Ja, ik weet hoe je eruit ziet door je foto, maar ik kan 't mij niet herinneren van de meet.
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Het interesseert me ook gewoon niet. Ik draag wat ik lekker vind zitten
DISCRIMINATIE!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen de anderen niet zien.
Dat is waar. En weten ze niet te vinden waarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar die kunnen de anderen niet zien.
Ik ben benieuwd. Even kijken of ik lief zo ver krijg dat we samen gaanquote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja die zijn er. Dubbel baleind, dubbel gevoerd, 100,-![]()
Of dat was een half jaar geleden in elk geval zo
Omdat je er wat shabby (niet negatief bedoelt) uit ziet? Vind ik niks mis mee, mits schoon en fris.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tering, ik heb niet zo'n bijster slimme dag vandaag.wel raakbaar ja.
Nou, dan weet je toch hoe ik eruit zie.![]()
Ik doe het nooit zo goed bij jouw "type" vrouw.
Sja...quote:
Laten we dat zo houden. Lekken mag nietquote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waar. En weten ze niet te vinden waarschijnlijk.
Ik geloof dat ik er te alternatief uit zie ofzo.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
Omdat je er wat shabby (niet negatief bedoelt) uit ziet? Vind ik niks mis mee, mits schoon en fris.
Alternatief? Vond ik op je foto wel meevallen. Maar goed, dat is maar een foto. Die wenkbrauwpiercing (zag ik dat goed?) is wel echt not donequote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er te alternatief uit zie ofzo.Ook als ik in pak ben.
Ik moet het vooral hebben van de wat alternatievere vrouw ofzo.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ga die DM die ik net ontving niet openbaren, maar allejezuszeg, die persoon mag blij zijn dat ik zijn adres niet ken, viespeuk
Ik ben er in februari geweest met collega's. Eentje had gratis kaartjes weten te regelen, en daar was ik eigenlijk ook wel blij om. Het is die 25,- entree eigenlijk niet waard, of je moet echt samen zo'n doolhof oid inwillen. Of de hele dag naar de strippende mannen kijkenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Even kijken of ik lief zo ver krijg dat we samen gaan. Ik wil er al jaren naar toe, maar niet in m'n eentje.
[..]
Omdat je er wat shabby (niet negatief bedoelt) uit ziet? Vind ik niks mis mee, mits schoon en fris.
Klopt, dan worden we eruit geschopt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja....
[..]
Laten we dat zo houden. Lekken mag niet.
Ja, hoor eens... nou zijn we meteen nieuwsgierig natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ga die DM die ik net ontving niet openbaren, maar allejezuszeg, die persoon mag blij zijn dat ik zijn adres niet ken, viespeuk
Dit dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, hoor eens... nou zijn we meteen nieuwsgierig natuurlijk
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alternatief? Vond ik op je foto wel meevallen. Maar goed, dat is maar een foto. Die wenkbrauwpiercing (zag ik dat goed?) is wel echt not done.
Ik hoorde iets over een wenkbrauwpiercing? Vertrouw nooit een man met een wenkbrauwpiercingquote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alternatief? Vond ik op je foto wel meevallen. Maar goed, dat is maar een foto. Die wenkbrauwpiercing (zag ik dat goed?) is wel echt not done.
Jij was het ook niet hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]DM's mag je ook niet openbaren. Ik heb home-free.
Ach schat, ik zal altijd goed voor je zijn.. Vertrouw me, ik ben net een engel.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een wenkbrauwpiercing? Vertrouw nooit een man met een wenkbrauwpiercing
Sttt, ik wilde mijn reputatie opkrikken.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij was het ook niet hoor
maar betrokkene weet dondersgoed wie ik bedoel.
Het ging om een bijzonder onzedelijk verzoekquote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, hoor eens... nou zijn we meteen nieuwsgierig natuurlijk
hm, iemand uit dit topic dus?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jij was het ook niet hoor
maar betrokkene weet dondersgoed wie ik bedoel.
Hmmm... Ik denk gewoon dat ik het gezien moet hebbenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er in februari geweest met collega's. Eentje had gratis kaartjes weten te regelen, en daar was ik eigenlijk ook wel blij om. Het is die 25,- entree eigenlijk niet waard, of je moet echt samen zo'n doolhof oid inwillen. Of de hele dag naar de strippende mannen kijkenMaar verder...
[..]
Klopt, dan worden we eruit geschopt.
Ik houd niet zo van piercings in het gezichtquote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mn kapsel en piercing idd.
Piercing was een verassing voor een ex van me zo'n 4 of 5 jaar geleden.
Uit nostalgische redenen nooit uitgedaan.
quote:
Zonder naam te noemen... mag je dan wel DM content quoten?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Het ging om een bijzonder onzedelijk verzoek
Vertel me meerquote:Op donderdag 27 september 2012 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een wenkbrauwpiercing? Vertrouw nooit een man met een wenkbrauwpiercing
Ik heb er zelf eigenlijk ook weinig mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet zo van piercings in het gezicht. Maar ieder zijn ding, natuurlijk.
Maakt me niet uit, maar als hij dit recht face to face had gezegd had ik hem tussen zijn ballen getraptquote:Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
hm, iemand uit dit topic dus?
kijken wie er stil blijft nu
Onzedelijke verzoeken..quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Het ging om een bijzonder onzedelijk verzoek
Ik heb al een vent met wenkbrauwpiercing, daar komt dat ook vandaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach schat, ik zal altijd goed voor je zijn.. Vertrouw me, ik ben net een engel.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar als hij dit recht face to face had gezegd had ik hem tussen zijn ballen getrapt
Nope mag ook niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Cryothic het volgende:
Zonder naam te noemen... mag je dan wel DM content quoten?
Of mag dat ook niet? Ben altijd wel benieuwd naar wat voor zieke geesten er rond dwalen hier![]()
Tegen heeft meer zin dan tussen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, maar als hij dit recht face to face had gezegd had ik hem tussen zijn ballen getrapt
Waarom heb je 'm dan nogquote:Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eigenlijk ook weinig mee.
je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 27 september 2012 12:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegen heeft meer zin dan tussen.
Je moet er wel een x geweest zijn ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik denk gewoon dat ik het gezien moet hebben.
[..]
Ik houd niet zo van piercings in het gezicht. Maar ieder zijn ding, natuurlijk.
Ze neuken als beesten.quote:
de grap is natuurlijk... hoe kun je controleren of een DM niet ge-copy-paste wordt naar iemand anders via DM? Dat is niet te traceren natuurlijk.quote:
Jep. Volgens mij is tussen ook best moeilijk. MIsschien moet ik het maar een x uitproberen...quote:
idd, niet:quote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als je het anders formuleert?
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. Volgens mij is tussen ook best moeilijk. MIsschien moet ik het maar een x uitproberen...
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nostalgie, en nooit echt nagedacht om hem eruit te halen.
hoi neuken?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, niet:
ik kreeg een dm, en daarin stond "ik wil je neuken"
maar:
iemand zei laatst tegen me "ik wil je neuken"
Daarvoor hoef je echt niet te kunnen kickboksen hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:22 schreef Mistress_X het volgende:
[..]![]()
Heb zelf kickboksen gedaan, dus ik weet me wel staande te houden tegen die gasten als ze face to face staan
Neem me mee.quote:
Mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi neuken?
En van wie krijg jij die dm
Nee, maar is wel handigquote:Op donderdag 27 september 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet te kunnen kickboksen hoor.
yes pleasequote:Op donderdag 27 september 2012 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoi neuken?
En van wie krijg jij die dm
Wel om perfect er tussen te richten misschien?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je echt niet te kunnen kickboksen hoor.
Wat ze via DM uitvreten moeten ze zelf weten. Maar op het forum neerzetten mag nietquote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de grap is natuurlijk... hoe kun je controleren of een DM niet ge-copy-paste wordt naar iemand anders via DM? Dat is niet te traceren natuurlijk.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als je het anders formuleert?
I've had my fair share of ballkicking.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel om perfect er tussen te richten misschien?
Maar je ontwikkeld wel een betere oog-voet coördinatie.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I've had my fair share of ballkicking.
Sowieso mag je met kickbocksen niet in de ballen schoppen.
Daarom post ik het ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat ze via DM uitvreten moeten ze zelf weten. Maar op het forum neerzetten mag niet
Het is prive.
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
yes please![]()
en eh, van niemand
ik ben niet zo populair...
En je wordt er sterk vanquote:Op donderdag 27 september 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je ontwikkeld wel een betere oog-voet coördinatie.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I've had my fair share of ballkicking.
Sowieso mag je met kickbocksen niet in de ballen schoppen.
Woorden en een foto zijn niet te vergelijken imo.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:28 schreef Tally het volgende:
Volgens mij mag dat ook niet. Omdat het iets is wat in privé besproken is. Maar ik kan het mis hebben
Dat zou hetzelfde zijn als je een naaktfoto neemt uit KPD. Daar het gezicht weg haalt en neerzet. Vergelijking met de naam verwijderen. Of de naaktfoto net iets anders maakt zoals hij was. Vergelijking met de strekking. Beide is gewoon privé.
Lijkt me dat als het serieus is, je daar best mee naar een mod moet kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wat nou als je wordt lastig gevallen per dm?
dan zou je dat toch moeten kunnen aantonen .. maar dat mag niet
Rugby, your point being?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je ontwikkeld wel een betere oog-voet coördinatie.
Hij doet het neitttt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(meeste gifjes zijn naakt, en dat mag geloof ik hier niet)
Dat denk ik ook. Ik wil nog wel een x iemand voluit in zijn ballen schoppen met klompen aan. Bam jongeh.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat het verdomde moeilijk is om iemand tussen zijn ballen te schoppen denk ik.
Ik neem aan dat je dat gewoon met een mod of admin kan besprekenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
Heeft een vriendin van me eens gedaan. Het resultaat was een gescheurde teelbal.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik wil nog wel een x iemand voluit in zijn ballen schoppen met klompen aan. Bam jongeh.
Dan kopieer je alles in een mailtje en stuur je dit naar een FA en leg je uit dat je word lastig gevallen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
Duidelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kopieer je alles in een mailtje en stuur je dit naar een FA en leg je uit dat je word lastig gevallen.
Dan geld dit niet hoor. Maar op een forum neerzetten (je DM) mag niet.
Met klompen?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van me eens gedaan. Het resultaat was een gescheurde teelbal.
Ja, houten klompen.quote:
auwquote:Op donderdag 27 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft een vriendin van me eens gedaan. Het resultaat was een gescheurde teelbal.
Is het zo koud ja?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Net warm.. nu de kou weer in![]()
Het is hier ook gewoon koudquote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
13 graden maar ik heb het koud
Het is ook koudquote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahahahah geniaaaalquote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, houten klompen.
Ik ga/ging altijd naar die tentfeesten en daar lopen veel mensen op klompen. En m'n vriendin dus ook. Maar ze werd lastig gevallen, dus die trap was wel verantwoord.
Alleen was wel lullig voor die knul.
Truien aan.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog kouder!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:46 schreef TheClown1 het volgende:
herfst breekt al een tijdje goed door. wordt steeds kouder. ben benieuwd hoe de winter zal zijn
ik ben dol op winter dus wat mij betreft, bring het on.quote:
Zo:quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil weten hoe Murdera eruit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |