whahahaha ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotje
quote:
hier neem mijn warme dekentje maarquote:
Ik heb me vanochtend verslapen doordat ik tot half 3 met ezio gespeeld hebquote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
To game natuurlijk, maar alleen als de situatie het toelaat
Ik ookquote:
Ik ben ook niet lady-likequote:
quote:
Oh lekker, liefquote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier neem mijn warme dekentje maar
Kon dat maar voor die paar kilometer..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotje
quote:
Een ieder z'n smaak, maar mijn smaak is het echt nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n jas erbij, denk je echt dat zoiets uitmaakt?
wat is jou smaak dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een ieder z'n smaak, maar mijn smaak is het echt niet
Jeans, hoge hakken, rokjes, voor mijn werk mantelpakjes.quote:
Ik sta op het schoolpleinquote:Op donderdag 27 september 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]ik heb lekker de kachel aan en een dikke trui dus ik heb hem toch niet nodig
oew vrouwen in mantelpakjes dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jeans, hoge hakken, rokjes, voor mijn werk mantelpakjes.
Thuis gewoon in joggingbroek en slobbertrui
Dat is mooi voor op de motor.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n jas erbij, denk je echt dat zoiets uitmaakt?
nu al?quote:
Dat vinden veel mannen, ze kijken me vaak ook wel eens naquote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew vrouwen in mantelpakjes dat vind ik wel mooi
En dat is dus totaal niet mijn smaak.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
waarom niet mooi dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is dus totaal niet mijn smaak.
HakkenRokjes/jurken
Mantelpakjes
whehehehe kan me voorstellen als ze je uitkleden met hun ogen dat je daar niet blij van wordquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat vinden veel mannen, ze kijken me vaak ook wel eens na
Dan denk ik van flikker op klootzak.
Dat is mijn smaak ook wel. Vooral jurkjes draag ik graag.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer... maar heb mezelf voorgenomen geen AC games meer te kopen tot de vorige is uitgespeeld (qua verhaal). Dus ik zit ergens in brotherhood... en moet dan eerst relevations nog voor ik aan 3 mag beginnen van mezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend verslapen doordat ik tot half 3 met ezio gespeeld hebEn ik wil weer
Maar ik heb ook vrij genomen om heel veel aan school te doen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |