whahahaha ja preciesquote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotje
quote:
hier neem mijn warme dekentje maarquote:
Ik heb me vanochtend verslapen doordat ik tot half 3 met ezio gespeeld hebquote:Op donderdag 27 september 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
To game natuurlijk, maar alleen als de situatie het toelaat
Ik ookquote:
Ik ben ook niet lady-likequote:
quote:
Oh lekker, liefquote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hier neem mijn warme dekentje maar
Kon dat maar voor die paar kilometer..quote:Op donderdag 27 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als blikjes achter zo'n "Just Married" autotje
quote:
Een ieder z'n smaak, maar mijn smaak is het echt nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n jas erbij, denk je echt dat zoiets uitmaakt?
wat is jou smaak dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Een ieder z'n smaak, maar mijn smaak is het echt niet
Jeans, hoge hakken, rokjes, voor mijn werk mantelpakjes.quote:
Ik sta op het schoolpleinquote:Op donderdag 27 september 2012 11:28 schreef Giertje het volgende:
[..]ik heb lekker de kachel aan en een dikke trui dus ik heb hem toch niet nodig
oew vrouwen in mantelpakjes dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jeans, hoge hakken, rokjes, voor mijn werk mantelpakjes.
Thuis gewoon in joggingbroek en slobbertrui
Dat is mooi voor op de motor.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n jas erbij, denk je echt dat zoiets uitmaakt?
nu al?quote:
Dat vinden veel mannen, ze kijken me vaak ook wel eens naquote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew vrouwen in mantelpakjes dat vind ik wel mooi
En dat is dus totaal niet mijn smaak.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
waarom niet mooi dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat is dus totaal niet mijn smaak.
HakkenRokjes/jurken
Mantelpakjes
whehehehe kan me voorstellen als ze je uitkleden met hun ogen dat je daar niet blij van wordquote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat vinden veel mannen, ze kijken me vaak ook wel eens na
Dan denk ik van flikker op klootzak.
Dat is mijn smaak ook wel. Vooral jurkjes draag ik graag.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer... maar heb mezelf voorgenomen geen AC games meer te kopen tot de vorige is uitgespeeld (qua verhaal). Dus ik zit ergens in brotherhood... en moet dan eerst relevations nog voor ik aan 3 mag beginnen van mezelfquote:Op donderdag 27 september 2012 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb me vanochtend verslapen doordat ik tot half 3 met ezio gespeeld hebEn ik wil weer
Maar ik heb ook vrij genomen om heel veel aan school te doen vandaag.
dan zeg ik gewoon "zoek een vrouw". Dan zijn ze stilquote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehehe kan me voorstellen als ze je uitkleden met hun ogen dat je daar niet blij van word
Ik hou totaaaaal niet van die tuttige vrouwendingen. Zo zit ik ook helemaal niet in mekaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:33 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
waarom niet mooi dan?
Waar hou jij dan van?
Joggingbroek heb ik nu aan, maar moet straks nog weg, en dan gewoon weer high heels en jeans daarbovenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn smaak ook wel. Vooral jurkjes draag ik graag.
Ik heb niet eens een joggingbroek en slobbertrui.
en als ze dan zeggen ik heb jou gevonden wat zeg je dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon "zoek een vrouw". Dan zijn ze stil
Vind ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 11:35 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Joggingbroek heb ik nu aan, maar moet straks nog weg, en dan gewoon weer high heels en jeans daarboven
het aangezicht mag ook wel wat hebben.
Omdat ze denken dat je als jongetje geboren bent?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
dan zeg ik gewoon "zoek een vrouw". Dan zijn ze stil
Die van mij is wel mooier, getailleerd enzo. Niet zo lomp.quote:
Rokjes hoeven niet tuttig te zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou totaaaaal niet van die tuttige vrouwendingen. Zo zit ik ook helemaal niet in mekaar.
Geef mij maar lekkere baggy spijkerbroeken, of wijde linnen broeken, met een leuk shirtje erop.
Dat kan ik van de foto toch niet zienquote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij is wel mooier, getailleerd enzo. Niet zo lomp.
Ik vind rokjes, hoe stoer ze er ook uit zien, tuttig.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Rokjes hoeven niet tuttig te zijn
Uitdagend meer
Rokjes en hakkenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Jammer, als jij nou een rokje draagt doe ik een spiegel op me schoenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind rokjes, hoe stoer ze er ook uit zien, tuttig.
Ik dus ook, ziet er, imho echt niet uit. Vind het ook een beetje goedkoop staanquote:Op donderdag 27 september 2012 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik houd van vrouwelijke kleding, past ook bij me. Ik moet er niet aan denken er als een skater bij te lopen, word er doodongelukkig van.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, daarom ben ik nog steeds bezig met 2quote:Op donderdag 27 september 2012 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weer... maar heb mezelf voorgenomen geen AC games meer te kopen tot de vorige is uitgespeeld (qua verhaal). Dus ik zit ergens in brotherhood... en moet dan eerst relevations nog voor ik aan 3 mag beginnen van mezelf
Ook aan het boek begonnen, maar dat schiet helemaal niet op
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zal echt nooit, maar dan ook echt nooit van mijn leven rokjes dragen![]()
Klopt, maar ik heb geen foto van de mijne en kan geen goede foto vindenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik van de foto toch niet zien. Jij post zo'n plompe leerzak.
Dank jequote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik dus ook, ziet er, imho echt niet uit. Vind het ook een beetje goedkoop staan![]()
Ik heb jouw foto's gezien en jij bent echt een mooie meid, net als ik, dat zei je toen
Ook bij mij?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |