quote:
Goed begin toch? Dat is dan je tweede tijdelijke contract toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Contractverlenging is blijkbaar geregeld. Tot januari slechts, maar beter dan niets
Dit.quote:
Zal ik het Muiderslot vast waarschuwen?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Castle Crashers is gisteren uitgebracht voor pc en ik heb vandaag een vrije dag. Ik zie een combinatie
Ah, het is nog steeds detachering begrijp ik?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Dat zeggen ze ook wel eens, maar van mij mag dat wel worden omgezet in daden eerlijk gezegd. Mijn contract zou 1 oktober aflopen, ik hoorde vandaag pas dat het echt verlengd werd. En nu moet ik ook nog maar zien dat het bij Randstad in 1x goed gaat.
Ik trek me er weinig van aan hoor, maar het is soms gewoon vermoeiend. Niet te veel bij stilstaan en weer gas op die lollie, er ligt nog genoeg werk wat moet gebeuren
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:09 schreef Mark het volgende:
Mijn geredde data is binnen![]()
Meteen maar een kopie getrokken naar mijn nieuwe harde schijf, en er zal er ook wel eentje gemaakt worden naar mijn MyBook. Ook heb ik van een vriend software gekregen die geimporteerde foto's meteen ook naar een tweede locatie (externe schijf dus) wegschrijft. Eens maar nooit weer, het was een dure les.
En belofte maakt schuld, zal eens de mooiste uitzoeken om mijn kinderen hier te showen
Meteen maar een kopie getrokken naar mijn nieuwe harde schijf, en er zal er ook wel eentje gemaakt worden naar mijn MyBook. Ook heb ik van een vriend software gekregen die geimporteerde foto's meteen ook naar een tweede locatie (externe schijf dus) wegschrijft. Eens maar nooit weer, het was een dure les.
En belofte maakt schuld, zal eens de mooiste uitzoeken om mijn kinderen hier te showen
Nee hoor, ik heb alweer een pauze ingelastquote:Op donderdag 27 september 2012 10:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik het Muiderslot vast waarschuwen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |