Daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Dimens het volgende:
Touchscreentechniek Resistief
Dat werkt voor geen meter. Dan moet je het scherm kapot drukken wilt het reageren.
2.2, dit was me ook al opgevallen, ik dacht echter dat dit niet zo'n probleem zou zijn. Hebben jullie me iets aan te raden? 100 euro is echt de max.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ding draait ook een erg oude Android, eigenlijk niet gemaakt voor tablets
Ik wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef VinceAdvance het volgende:
Dus jullie raden aan om door te sparen of het niet te doen?
Bah, met die tablets zou ik mijn 'kont' afvegen. Je krijgt al kotsneigingen als je erna kijkt. Ziet er ook niet uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier is de tweakers pricewatch met als eisen geselecteerd max. 100 euro en een capatief scherm:
http://tweakers.net/price(...)O3Uo92l86W1apWBcluUN
Waar je kunt aanlopen bij dergelijke goedkope tablets:
Matig scherm, processor en batterijduur.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Hier is de tweakers pricewatch met als eisen geselecteerd max. 100 euro en een capacitief* scherm:
http://tweakers.net/price(...)O3Uo92l86W1apWBcluUN
Waar je kunt aanlopen bij dergelijke goedkope tablets:
Matig scherm, processor en batterijduur.
Doorsparen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]![]()
Met de batterijduur kan ik leven, in de auto / het vliegtuig kan ik hem altijd aan de lader doen, thuis ook en zo vaak neem ik hem niet mee naar een plek waar geen stroom beschikbaar is. Ik zal even rondkijken
Die eis kan eigenlijk wel gedropt worden, muziek luisteren kan altijd nog op mijn mobiel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef CafeRoker het volgende:
Je wil er muziek mee luisteren zeg je.. nu dacht ik altijd dat daar nooit echt veel verschil in zat, maar het viel me bij m'n EEE op dat de hoofdtelefoonuitgang echt heel veel slechter geluid (platter/fletser) geeft dan een willekeurige andere pc. Misschien is dat nog iets om in je afweging mee te nemen.
Disclaimer: ik heb verder geen verstand van die dingen, maar het effect was groter dan ik vewacht had.
250% van mijn budgetquote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef Dimens het volgende:
Als je een goedkope tablet zoekt, zou ik minimaal een Google Nexus 7 nemen.
Dan moet je groter nemen. Dan kom je bij de Asus Transformer uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:57 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
250% van mijn budget
En is 7 inch niet aan de kleine kant? Even de afmetingen opzoeken!
Toch adviseer ik hem door te sparen voor een tweedehands ipad in goede staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je groter nemen. Dan kom je bij de Asus Transformer uit.
Ik heb spellen van meer dan 1.5 gb.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:13 schreef VinceAdvance het volgende:
Ik heb even rondgekeken bij de wat betere merken, en 1gb geheugen lijkt meer dan genoeg. Kan iemand me vertellen wat er mis is met deze:
http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
Ik zal even opsommen wat ik persoonlijk de pluspunten vind:
• goedkoop
• goede processor
• genoeg werkgeheugen
• genoeg opslagcapaciteit
• goede schermresolutie / goed touchscreen
• redelijk groot scherm
Het enige minpunt wat ik kan vinden is android 3.2
-edit: Als ik op Azerty klik, kom ik uit bij een e-reader. De rest van de aanbieders hebben wél de tablet, maar voor 2x zo veel
Ik heb het niet zo op chinese electronica eerlijk gezegd. En 100 euro is echt de max.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:18 schreef Gutz het volgende:
O, zie net je edit.
Ik heb laatst deze in mn handen gehad: http://www.takeitnow.nl/p(...)6451&channel_code=40
Is voor jou perfect apparaatje. Volgens mij is het een rebranded chinees tablet, maar de bouwkwaliteit viel me niet tegen.
Ik heb zelf in importchinees als tablet en die werkt ook prima.
2ehands, had ik eerder aan moeten denkenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Toch adviseer ik hem door te sparen voor een tweedehands ipad in goede staat.
Dan kan je stoppen met kopen van alles, aangezien alles ongeveer uit china komtquote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op chinese electronica eerlijk gezegd. En 100 euro is echt de max.
Werkgeheugen heeft niks te maken met opslagcapaciteit hehquote:Op woensdag 26 september 2012 23:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik heb spellen van meer dan 1.5 gb.
1 gb is echt te weinig, neem minimaal 8.
Genoeg 2e hands spullen in prima staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op chinese electronica eerlijk gezegd. En 100 euro is echt de max.
[..]
2ehands, had ik eerder aan moeten denken
Oh werkgeheugen, sorry.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Werkgeheugen heeft niks te maken met opslagcapaciteit hehiPad heeft zelfs 512 mb
Iedereen maakt foutenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Oh werkgeheugen, sorry.
Minn ipad komt aan 1 Gb hoor.
Das genoeg, het gaat meer om de snelheid.
Luxequote:Op woensdag 26 september 2012 23:28 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb deze.
http://tweakers.net/pricewatch/305974/apple-ipad-wifi-+-cellular-(voorjaar-2012)-64gb-zwart.html#tab:info
voor minder dan 100 euro heb je ook geen 2e hands google nexus 7. Daaronder moet je echt niks meer kopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:39 schreef VinceAdvance het volgende:
Nah, ik ben niet van plan om er meer dan 100 euro aan uit te geven, en 2ehands ziet er ook niet zo goed uit. Maar geen zorgen, ik weet mijn geld wel op een andere manier te besteden
[..]
Luxe
Er zit een verschil in geassembleerd in China en ontworpen in China.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dan kan je stoppen met kopen van alles, aangezien alles ongeveer uit china komt
Eens, maar dat zegt TS niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zit een verschil in geassembleerd in China en ontworpen in China.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Zelfs mijn ipad is assembled in china.quote:
Eh. Het mobiele is nou juist *HET* idee van een tablet. Dat je 'm overal mee naartoe kunt nemen en niet eerst stroompunten hoeft te zoeken en met allerlei snoeren zit te kutten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]![]()
Met de batterijduur kan ik leven, in de auto / het vliegtuig kan ik hem altijd aan de lader doen, thuis ook en zo vaak neem ik hem niet mee naar een plek waar geen stroom beschikbaar is. Ik zal even rondkijken
Prima advies om te nemen. Lees veel goeds over die Ainols. Enige is dat je in NL niet kunt kopen en dus uit China moet halen (internet) op in dit geval 2e hands overnemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maak een V&A topic: "gezocht, tablet onder de 100 euro".
Ook een week of wat geleden gedaan, en staan nog wel wat tablets in die mensen niet hebben verkocht, dus stuur die mensen eens een berichtje zou ik zeggen. Zoals loll, die een ainol novo elf 2 aanbood voor 90 euro inc. verzenden:
Ainol Novo 7 Elf 2 16GB Features:
CPU: ARM Cortex-A9 Amlogic8726-M6 Dual Core(1.5GHz)
GPU: Dual Core Mail 400×2
RAM DDR3 1G + 1333MHz
Storage 16GB
Screen: 7 inch 5 points Capacitive Touchscreen, 1024*600 High-resolution LCD Screen
Resolution: 1024*600 Pixels
Display: LCD
G-sensor: Yes
Android Market: Yes
Camera Front camera, 2 Megapixels
Dan heb je best wat tablet voor je geld hoor!
[GEZ] Android Tablet tot 200 euro
Nee is echt niks.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Is deze tablet niks? http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
Anders ga ik misschien voor de iPod Touch. Het is niet echt een tablet, maar wel fijn om mee te internetten, en zeker geschikt om spelletjes mee te doen! Bovendien heb ik hier goede ervaring mee, gezien ik er al een paar in mijn bezit heb gehad.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik vind de ipod touch te klein, en als je de 4 inch versie wil hebben tel je bijna evenveel neer als voor een ipad.
Wat?quote:
Volgens jou heeft TS maar een keuze, en dat is een iPad. Maakt niet uit of hij maar 100 euro ter beschikking heeft, hij zal en moet een iPad kopen. Als je nu eens een tablet, nieuw of tweedehand, dat maakt niet eens uit, post van rond de 100 euro in plaats van de hele tijd dom iPad schreeuwen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Wat?
5th gen ipod kost al 319 euro.
Ik raad hem geen ipad aan, maar ik stel even een vergelijking op.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Volgens jou heeft TS maar een keuze, en dat is een iPad. Maakt niet uit of hij maar 100 euro ter beschikking heeft, hij zal en moet een iPad kopen. Als je nu eens een tablet, nieuw of tweedehand, dat maakt niet eens uit, post van rond de 100 euro in plaats van de hele tijd dom iPad schreeuwen.
Niemand schiet hier iets mee op.
Ik heb sinds een paar uur deze: http://www.buyincoins.com(...)t-17010.html#reviews
Best wel dikke specs, voor best wel weinig geld. Ja, qua degelijkheid is hij niet gelijk aan een iPad, maar hij kost dan ook 3x zo weinig. Hij is vlot, en werkt perfect.
Ik heb thuis ook een galaxy tab, en een iPad 2 liggen, maar ik vind deze qua snelheid echt niet onderdoen.
Neem trouwens ook eens een kijkje in deze reeks: Topicreeks: Android tablet discussie topic
Superveel tips en goedkope tabs te vinden!
Heb er ook niks op tegen als je hem als vergelijking opstelt, maar als TS een budget heeft van maximaal 100 euro, dan heeft weinig nut om hem te vergelijken. Voor een 2e-handse iPad 1, betaal je ook al snel 200 euro. Zelfde geld voor de Nexus 7.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik raad hem geen ipad aan, maar ik stel even een vergelijking op.
Maargoed, mensen die daar kritiek op hebben houd je altijd.
Ik zou zeggen, neem de nexus 7.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Toch adviseer ik hem door te sparen voor een tweedehands ipad in goede staat.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
icmquote:
Dan heeft het ook weinig nut om die van jou aan te bevelen, toch? Ik heb zelf de hyundai a7hd, en die heeft me uiteindelijk ook iets van 168 euro inclusief verzenden en invoerrechten/belasting gekost. Honderd euro is erg weinig als je een 'tablet' wil kopen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Heb er ook niks op tegen als je hem als vergelijking opstelt, maar als TS een budget heeft van maximaal 100 euro, dan heeft weinig nut om hem te vergelijken. Voor een 2e-handse iPad 1, betaal je ook al snel 200 euro. Zelfde geld voor de Nexus 7.
Dat is als een nieuwe ferrari met een fiat panda vergelijken, als TS zegt een budget-auto nodig te hebben.
Waarom is het niks? Heb je een toelichting / bron?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee is echt niks.
Ik vind de ipod touch te klein, en als je de 4 inch versie wil hebben tel je bijna evenveel neer als voor een ipad.
Het kind is 14/15 ofzo,.. Niet al te serieus nemen dat doen ze zelfs in het Apple-topic al niet meerquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:46 schreef Poepoog het volgende:
Topic over iemand die een tablet zoekt van onder de 100 euro.
[..]
icm
[ afbeelding ]
![]()
bewerk mijn reacties niet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:46 schreef Poepoog het volgende:
Topic over iemand die een tablet zoekt van onder de 100 euro.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
icm
[ afbeelding ]
![]()
je zoekt een tablet, en dan is een scherm van 3'5" een beetje weinig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:19 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Waarom is het niks? Heb je een toelichting / bron?
Ik had het over de tablet. En de ipod V4 begint veel lagerquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:55 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
je zoekt een tablet, en dan is een scherm van 3'5" een beetje weinig.
het leest niet fijn, typt niet fijn etc.
de nieuwste ipod begint bij 319 euro en dat is ook meteen de enige met een 4'' scherm.
@haters hierboven, ik kwam niet met het ipod idee.
ik raad een nexus 7 aan.
maar die is kleiner en trager.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:03 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik had het over de tablet. En de ipod V4 begint veel lager
Ja, maar de google nexus is ook een stuk prijzigerquote:Op zaterdag 29 september 2012 21:05 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
maar die is kleiner en trager.
google nexus lijkt me toch beter, is beter voor skype etc.
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef VinceAdvance het volgende:
Is deze tablet niks? http://tweakers.net/price(...)-zwart.html#tab:info
Anders ga ik misschien voor de iPod Touch. Het is niet echt een tablet, maar wel fijn om mee te internetten, en zeker geschikt om spelletjes mee te doen! Bovendien heb ik hier goede ervaring mee, gezien ik er al een paar in mijn bezit heb gehad.
ik weet niet.quote:
Dat is inderdaad een fraaie Ainol Dual core voor 99 dollar (excl verzending) maar als er iets mee is blijft het wel een dure grap qua terugsturen en hopen dat je kosteloos fix krijgt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
Voor een goede tablet voor weinig geld kom je uit bij een Ainol Elf II, een vreselijke naam, maar een zeer goedkope en zeer vlotte 7 inch tablet, zoek maar eens op Youtube. Genoeg filmpjes over te vinden. De tablet draait zo te zien een vanilla ICS, dus dat is alleen maar dikke prima.
Mijn vader wil ook een tablet en ik heb hem deze aangeraden. Goedkoop en snel. De reacties op het apparaat zijn positief. Wat wil je nog meer?
Edit: prijs zou zo'n 70 euro moeten zijn.
voor 400 euroquote:
Nu al helemaal wachten op de iPad mini!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef VinceAdvance het volgende:
Kick!
Mijn budget is groter, gezien ik mijn oude laptop heb verkocht voor 200 euro!
Ik heb nu ongeveer 270 euro te besteden. Belangrijke dingen:
• Android 4.0 of hoger
• capacitief, multitouch touchscreen
• 7'' of groter ( het liefst groter, maar 7'' is echt het uiterste )
Ik weet het, ik weet het: Tweakers! Maar ik heb geen verstand van tablets, dus ik vraag jullie mening. Wat voor mij belangrijk is: Snelheid en accuduur. En de tablet moet minimaal 16 gig aan opslag hebben. Minder mag ook, maar dan moet hij wel uitbreidbaar zijn met een geheugenkaartje.
Wat ik zelf al gevonden heb:
Google Nexus 7
Samsung Galaxy Tab 2 7" ( die van 16gig )
Asus Transformer Pad 16GB ( deze is wel aan de dure kant )
Ik weet het niet hoor, ik heb het niet zo op IOS.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nu al helemaal wachten op de iPad mini!
Blackberry OSquote:[img]http://i.fokzine.net/p/7
[*]s.gif[/img] Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef andreas612 het volgende:
blackberry playbook? mooi spul opzich voor 180 euro, heeft goed responsive scherm en heb je 16gb
edit: oh lamaar, je hebt opeens meer geld
Archosquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Blackberry OS![]()
Maar, wat denken jullie van deze? http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/ Specs zien er netjes uit. Opsomming:
• ARM Cortex A9, geklokt op 1,5 GHz
• 1 GB werkgeheugen
• 10,1" capacitief, multitouch touchscreen ( 1280x800 (WXGA) )
• 16GB ssd, extra geheugen kan worden toegevoegd
• Android 4.0
Alleen de camera is een minpuntje ( 1.3 megapixel ), maar daar koop ik hem ook niet voor.
Ik heb een paar reviews gekeken, het is nu al duidelijk dat archos zijn tablets maakt van goedkoop plastic, en dat het touchscreen ook niet te vertrouwen is. Ik ga toch maar kijken voor een van de betere merken ( samsung, asus )quote:
Archos is zeg maar zo'n net niet tablet. Je betaalt er vaak veel voor en dan krijg je net niet een fijne tablet terwijl je voor iets meer een veel betere tablet kunt krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb een paar reviews gekeken, het is nu al duidelijk dat archos zijn tablets maakt van goedkoop plastic, en dat het touchscreen ook niet te vertrouwen is. Ik ga toch maar kijken voor een van de betere merken ( samsung, asus )
Dit wordt hem waarschijnlijk. Dankquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef funrider het volgende:
Ik zou wachten totdat er weer een leuke BTW actie komt van Mediamarkt of een afprijzing van de kant van Samsung. Een maat van me had laatst de Samsung Galaxy Tab 2 10.1inch met dual core processor, 16Gb opslag, microSD mogelijk, 1GB werkgeheugen en Android 4.0 WIFI only voor 270 euro. Echter inmiddels is ie weer 320 euro zie ik.
Of je zou de Google (Asus) Nexus 7 / 7inch / Quad core processor / 16GB geheugen / 1GB geheugen en Android 4.1 voor 250 euro. Maar zelf vind ik een 7inch voor video kijken toch wat klein (beter kijk je sowieso film/serie op 40inch HD scherm.
Die heb ik nu en hij is wel okay, maar soms ook wel wat traag. Dan kun je beter die nieuwe Samsung Note Tablet kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef funrider het volgende:
Ik zou wachten totdat er weer een leuke BTW actie komt van Mediamarkt of een afprijzing van de kant van Samsung. Een maat van me had laatst de Samsung Galaxy Tab 2 10.1inch met dual core processor, 16Gb opslag, microSD mogelijk, 1GB werkgeheugen en Android 4.0 WIFI only voor 270 euro. Echter inmiddels is ie weer 320 euro zie ik.
Linkje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik nu en hij is wel okay, maar soms ook wel wat traag. Dan kun je beter die nieuwe Samsung Note Tablet kopen.
Linkje: google. Doe er zelf anders ff 3 seconden moeite voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Linkje?
En wat versta jij onder traag? Vastlopen? En nog belangrijker, wanneer is hij dan traag?
Waarschijnlijk heb jij de OP gelezen, maar niet de verdere reacties. Ik heb nu rond de 270 euro te besteden, en dat is ruim voldoende.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef onderjas het volgende:
Ik heb niet heel het topic gelezen maar ik heb ook een tablet in de kast liggen die zeer goedkoop was. Ook een scherm die je eerst kapot moest drukken voordat er enigszins een reactie was, en hij was ook heel traag. Ik heb hem twee dagen gebruikt en sinds dien ligt hij in de kast. Ik kan beter op mijn telefoon kijken of gewoon een laptop meenemen want z'n onding heb je in de praktijk niks aan. Ik zou gewoon sparen voor een ietsje betere waar je daadwerkelijk gelukkig van wordt.
En ik zou dan wel zoeken naar een android systeem, daar heb je een stuk meer keuze en meer voor het zelfde geld.
Het lijkt me toch wel de standaard om even een linkje toe te voegen als je iets aanbeveelt, maar goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Linkje: google. Doe er zelf anders ff 3 seconden moeite voor..
je bent toch geen digibeet..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel de standaard om even een linkje toe te voegen als je iets aanbeveelt, maar goed.
Ik zal de note even bekijken.
Het lijkt me toch wel normaal dat je tips waardeert en er zelf 3 seconden 'moeite' voor kunt doen om een fucking google search te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel de standaard om even een linkje toe te voegen als je iets aanbeveelt, maar goed.
Ik zal de note even bekijken.
Tipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel normaal dat je tips waardeert en er zelf 3 seconden 'moeite' voor kunt doen om een fucking google search te doen.
Dus. Sterf.
jij vraagt toch verder..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tip![]()
Ik zeg dat mijn budget 270 euro is, en jij komt aan met een tablet van 450 euro
Tip? Ik zeg dat de tablet die jij op het oog had wat traag was. Das ook een tip. Dan kun je beter wat meer uitgeven. Tip 2. Ik zei 'sterf'. Dat was de beste tip.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tip![]()
Ik zeg dat mijn budget 270 euro is, en jij komt aan met een tablet van 450 euro
Was zeker 300 euro?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef VinceAdvance het volgende:
Het wordt toch de google nexus 7. Eerst wou ik hem niet omdat hij me nogal klein leek. Maar nadat ik de reviews van tweakers en hardware.info keek was ik overtuigt. Bedankt voor het advies iedereenSpeciaal dank aan Dimens en AppleOcean voor het aanbevelen van de nexus
![]()
Voor minder dan 200 euro heb ik een 32 GiB tabletquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:58 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet besteld hoor![]()
En trouwens, 250
Ja, eentje van plasticquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Voor minder dan 200 euro heb ik een 32 GiB tablet
Je bedoelt die kruidvat tablet?quote:
Ha. Ha.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bedoelt die kruidvat tablet?
Ik haal het liever rechtstreeks uit China/Hong Kong(uit de fabrieken zelfs!!)
10" tablet met rockchip rk3066,scoort zelf beter dan sommige!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Nou, een nexus 7 zal het iig niet zijn
Ja, van een of ander C-merkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
10" tablet met rockchip rk3066,scoort zelf beter dan sommige!!![]()
Je bent net als een Apple fan,maar dan voor Android tablets!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ja, van een of ander C-merk![]()
Ik koop juist de nexus vanwege zijn bouwkwaliteit, en het premium gevoel wat je krijgt als je hem vasthoudt. Kijk de review van tweakers en je bent overtuigt
Haha nee, ik ben totaal geen fanboy. Ik ben wel van de A-merken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent net als een Apple fan,maar dan voor Android tablets!![]()
Veel plezier met je Nexus
Laat me nu met rust!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben totaal geen fanboy. Ik ben wel van de A-merken.
Neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Laat me nu met rust!!
veel plezier met je nexus en succes met je upgrade naar 4.2(als de firmware nog ooit uit komt)
4.0.4/4.1,kan geüpgrade worden naar 4.2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Nee!!!!
Op jou cube zit ook android hoor
Sorry hoor, maar een onbekend merk uit china van 115 euroquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
Ik krijg volgende week de Ainol Novo 7 crystal. Schijnt ook een goed apparaat te zijn. Ik heb er 115 euro voor betaald, maar hij wordt wel uit China verstuurd.
Een vraag als deze kun je trouwens beter hier stellen;
Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Dus? De nexus 7 heeft ook 4.1? Ik zie je punt niet helemaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
4.0.4/4.1,kan geüpgrade worden naar 4.2
bloatwarequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Dus? De nexus 7 heeft ook 4.1? Ik zie je punt niet helemaal
Weet je wat het is? De specs van jou tablet zien er heel goed uit. En hij is ook nog eens 10''. En dat allemaal voor maar 150 euro. Daarom moet de bouwkwaliteit haast wel bagger zijn.quote:
Bagger??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Weet je wat het is? De specs van jou tablet zien er heel goed uit. En hij is ook nog eens 10''. En dat allemaal voor maar 150 euro. Daarom moet de bouwkwaliteit haast wel bagger zijn.
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.quote:These high performance mobile processor is a Dual Core Cortex-A9 processor similar to the Samsung Exynos 4 Dual Core chips. In terms of performance,the RK3066 is between the Samsung Exynos 4210 and the Samsung Exynos 4212.
Ik heb het over de bouwkwaliteit van de behuizing en het touchscreen. Ik keek laatst een review van een tablet rond de 200 euro, ongeveer dezelfde specs als jou cuba, en wat bleek? De behuizing was puur plastic en het touchscreen detecteerde ongemaakte bewegingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bagger??
Heb je wel gezien wat voor chipset het is?
[..]
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.
1 van de Fok! admins had zelf een fucking ipad en heeft een Nexus![]()
Waar worden de Nexus tablets gemaakt??
Behuizing boet me geen fuck,als het apparaat maar goed werkt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:06 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb het over de bouwkwaliteit van de behuizing en het touchscreen. Ik keek laatst een review van een tablet rond de 200 euro, ongeveer dezelfde specs als jou cuba, en wat bleek? De behuizing was puur plastic en het touchscreen detecteerde ongemaakte bewegingen.
De nexus wordt geproduceerd door Asus
Tja, het lijkt me toch redelijk vervelend als het hoekje na een half jaar los zitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Behuizing boet me geen fuck,als het apparaat maar goed werkt!
Ach,ieder zijn ding
nee hoor,nooit gehad(en zeker niet met een gratis leather case)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:11 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me toch redelijk vervelend als het hoekje na een half jaar los zit
Oke, oke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nee hoor,nooit gehad(en zeker niet met een gratis leather case)
Duhquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:13 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Oke, oke.
Zoals je zelf al zei; ieder zijn eigen ding
Ben jij zo'n A-merk hater, zo eentje met een router van sweexquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Duh![]()
ik ben ok geen fan van A-merken
Ik heb deze Linksys router,al meer dan 2 jaar!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:15 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ben jij zo'n A-merk hater, zo eentje met een router van sweex
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb deze Linksys router,al meer dan 2 jaar!
Zoals bij de voeding van je pcquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alleen A-merken kopen bij pure noodzaak
Desktop pc onderdelen(6) zijn A-merk(ASUS mobo,AMD CPU,Radeon 4350,WD harddisk,Kingston geheugen en OCZ voeding),in 1x besteld met Linksys routerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:22 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Zoals bij de voeding van je pc![]()
Wacht...
Jij bent er toch niet zo een die huismerk pinda's met een chocoladerandje verkiest boven M&M's
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Desktop pc onderdelen(6) zijn A-merk(ASUS mobo,AMD CPU,Radeon 4350,WD harddisk,Kingston geheugen en OCZ voeding),in 1x besteld met Linksys router
Ik ga die tablet pas a.s maandag betalenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]![]()
Maar waarom die tablet? Waarom niet 100 euro bijleggen voor de nexus? Ik dacht eerst ook: flikker nou eens op met je nexus, 7'' is veel te kleinMaar na wat research was ik om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |