SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort in dit Theater:
De Tranentrekkers Top 50
Help mee met het samenstellen van de lijst en PM jouw favoriete Tranentrekkers naar SymphonicJuin uit Eigen Tuin!![]()
Peter Henn, Peter Waaldrecht, Peter Wiedemeijer, Peter Held, Peter Kent.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
whehehe als dat zo doorgaat wordt het een marathonquote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Melting het volgende:
Peter Henn, Peter Waaldrecht, Peter Wiedemeijer, Peter Held, Peter Kent.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Zal ik maar stoppen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe als dat zo doorgaat wordt het een marathon
Ain't it funny how it is
Ik heb er nu 40, dus ik denk dat ik het wel red zoquote:
Ik had ook nog een paar anderen
Hij kan lekker zingen, maar hou verdomme die microfoon gewoon stil, ik word er nerveus van
Waarschijnlijk is hij dat zelf ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Hij kan lekker zingen, maar hou verdomme die microfoon gewoon stil, ik word er nerveus van
Ain't it funny how it is
Wie luistert daar dan ook naar?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
dat wijf leert het ook echt nooit he, serieus nooitAin't it funny how it is
Ik duik mijn bed ook maar eens in.
Trusten voor straks.
Ain't it funny how it is
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Melting het volgende:
Ik duik mijn bed ook maar eens in.
Trusten voor straks.
Gedichtje voor Glennis Grace
Elk pad dat zij bewandelt
verandert pardoes in goud
zoals zij de liedjes behandelt
verandert mijn hart in hout
omdat er ook hele mooie dingen tussenzittenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie luistert daar dan ook naar?
volgende week of over 2 weken, eerst de muziek bij elkaar harken.quote:
Peter Noone is genoteerd
Ik wist dat we kaarten voor Doe Maar hadden, maar was even vergeten dat dat inhoudtdat we naar Symphonica in Rosso gaan![]()
Nog snel even rood pak kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 07:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik wist dat we kaarten voor Doe Maar hadden, maar was even vergeten dat dat inhoudtdat we naar Symphonica in Rosso gaan![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
oepsquote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog snel even rood pak kopen
Kneknekneiterrrrhardt. RePIEW. MumumultiMegaaaaProPlus! Dududududubbeldik en EkEkEkExtraaaalekker. Drie DUDUDUDUDUDUIZEND Hits Per UUR Mensen!!!WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
We housen je uit je kousen en we rocken je uit je sokken!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kneknekneiterrrrhardt. RePIEW. MumumultiMegaaaaProPlus! Dududududubbeldik en EkEkEkExtraaaalekker. Drie DUDUDUDUDUDUIZEND Hits Per UUR Mensen!!!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Als er nog mensen zijn die mijn sponsorloop willen spekken met een kleine donatie, vandaag is de laatste dag. Zie sig. Mijn dank is groot, en die van de cheetahs ook.
Jij weet ook hoe je een topic om zeep moet helpen!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef robdriessen het volgende:
Als er nog mensen zijn die mijn sponsorloop willen spekken met een kleine donatie, vandaag is de laatste dag. Zie sig. Mijn dank is groot, en die van de cheetahs ook.![]()
![]()
waar en wanneer is die loop?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef robdriessen het volgende:
Als er nog mensen zijn die mijn sponsorloop willen spekken met een kleine donatie, vandaag is de laatste dag. Zie sig. Mijn dank is groot, en die van de cheetahs ook.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Zondag, 10:30 uur, Zuiderpark, Den Haag.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Haha, Love Is Gone van Netsky is net uitgeroepen als 538 Dance Smash van deze week. Staat toch al zeker 2 weken in Gup
Love has gonequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Haha, Love Is Gone van Netsky is net uitgeroepen als 538 Dance Smash van deze week. Staat toch al zeker 2 weken in Gup
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Potato - Aardappelquote:
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh ligt dat echt aan onssquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
Mag mijn linkeroor ook geluid hebben??
:')![]()
Je mic gaat over links zo te horen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ligt dat echt aan onss?
Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
En nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mic gaat over links zo te horen.:')![]()
Kraken jouw JBL speakers ook al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef ToT het volgende:
Hoor ik daar een goedheiligman door mijn 200 watt actieve JBL studiospeakers?![]()
![]()
Meen je niet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je pakt even de laatste 5 minuten mee?ben net pas op Fok...
![]()
![]()
Hoi nieuwelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meen je niet...ben net pas op Fok...
![]()
![]()
Ja goed, alleen jammer dat het al afgelopen isquote:![]()
Sint (en die andere), bedankt voor je epische geluiden![]()
![]()
Dan plakken ze er toch nog ff een half uurtje aan vast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja goed, alleen jammer dat het al afgelopen is![]()
Sint (en die andere), bedankt voor je epische geluiden![]()
![]()
Ik ga even bankplakken denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan plakken ze er toch nog ff een half uurtje aan vast.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
No problemquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja goed, alleen jammer dat het al afgelopen is![]()
Sint (en die andere), bedankt voor je epische geluiden
Het waren dj sint, dj skrill0x, dj oktopus en wilko
drukke boel hier
Topic zo weer dood dus?quote:
Thx allen voor de laatste 5 minuten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
No problem
Het waren dj sint, dj skrill0x, dj oktopus en wilko
drukke boel hier![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het waren 5 topminutenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Topic zo weer dood dus?
[..]
Thx allen voor de laatste 5 minuten.
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het waren 5 topminuten![]()
Waarom niet nog ff wat langer draaien?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Geen zin meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!![]()
Waarom niet nog ff wat langer draaien?
Zijn al 1.5 uur bezig geweest:')![]()
Jammer dat ik te laat kwam dan...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen zin meer
Zijn al 1.5 uur bezig geweest![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dode reeks gesignaleerdMoet wel wat aan gebeuren!
![]()
Dames, heren, vanavond draai ik niet omdat ik ziek ben.
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Melting het volgende:
Dames, heren, vanavond draai ik niet omdat ik ziek ben.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.quote:Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.!!!! Godverdetering man, heel veel sterkte!!!
![]()
Tjee! Als er maar geen confetti in je bier landt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
Beterschap alvastquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Melting het volgende:
Dames, heren, vanavond draai ik niet omdat ik ziek ben.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.![]()
![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik hier bier kan bestellen, laat staan confetti.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee! Als er maar geen confetti in je bier landt.
Ain't it funny how it is
Beterschap man!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.![]()
Whehehe!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dude!![]()
(ownee das jou woord \ reactie.)
Hoestie dan?![]()
Veel te nuchter!quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gaat wel aardig. Hoest daaro?Ga ik zo verandering in brengen!
Verder lekker aan het rellen met een kutpuber in ABO!![]()
![]()
Whehehe ik ben ook nog te nuchter voor dit tijdstip.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel te nuchter!Ga ik zo verandering in brengen!
Verder lekker aan het rellen met een kutpuber in ABO!
Waar in ABO?![]()
![]()
Het Runescape topic, maar diegene gaat net weg.quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe ik ben ook nog te nuchter voor dit tijdstip.
Waar in ABO?![]()
![]()
Ik dacht alquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Het Runescape topic, maar diegene gaat net weg.Ik zit in de SC maar zie geen rel.
![]()
![]()
beterschap manquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
![]()
wat is er met Melting?
Blinde darm, ik lees het net
sterkte man
[ Bericht 38% gewijzigd door Koen66 op 29-09-2012 23:35:39 ]Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
wat is er aan de hand met R'49? 3 dagen over een half topic
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jah behoorlijk aan het afsterven!quote:Op zondag 30 september 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
wat is er aan de hand met R'49? 3 dagen over een half topic
Ik wil binnenkort een korte reeks shows maken. Hopelijk dat meer mensen weer wat gaan doen.![]()
![]()
paar weken terug liep het weer ff stormquote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah behoorlijk aan het afsterven!
Ik wil binnenkort een korte reeks shows maken. Hopelijk dat meer mensen weer wat gaan doen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben hem kwijt. Hoop dat ik vandaag naar huis mag.![]()
Dank jullie allemaal voor jullie beterschapswensen.
Ain't it funny how it is
Die van mij is er jaren geleden ook uit gesloopt; bleek achteraf dat de klachten van mijn dikke darm af kwamen!quote:Op zondag 30 september 2012 09:06 schreef Melting het volgende:
Ik ben hem kwijt. Hoop dat ik vandaag naar huis mag.![]()
Dank jullie allemaal voor jullie beterschapswensen.Ff lekker rustig aan doen he!
![]()
Doe ik ook. Mag morgen pas naar huis.
Ain't it funny how it is
Proberen niet te lachen enzo, nogal pijnlijk!quote:Op zondag 30 september 2012 10:35 schreef Melting het volgende:
Doe ik ook. Mag morgen pas naar huis.
Lopen valt ook ff tegen door de trekkende hechtingen.
Mag je al wel wat eten? Zeker eerst alleen pap enzo he?![]()
Ik mag gewoon eten. Maar lachen en hoesten doet wel pijn ja. Lopen valt inderdaad nog niet mee.
Ain't it funny how it is
Ik was toen 12 en er was een heel strenge kutzuster die me op een bitse manier uit bed nam en me met een noodtempo door de gangen liet lopen om te oefenen!quote:Op zondag 30 september 2012 11:08 schreef Melting het volgende:
Ik mag gewoon eten. Maar lachen en hoesten doet wel pijn ja. Lopen valt inderdaad nog niet mee.![]()
![]()
Internet doet het weer
En lekker nummer op de radio nu trouwens.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Goftedomme zeg, overal die reclames met spraak!Met name een reclame van één of andere dokter kom je op veel sites tegen. En als dat filmpje is afgelopen, begint-ie gewoon weer van voren af aan!
![]()
![]()
Nooit last van, maar gebruik buiten fok ook een adblocker.quote:Op zondag 30 september 2012 14:43 schreef ToT het volgende:
Goftedomme zeg, overal die reclames met spraak!Met name een reclame van één of andere dokter kom je op veel sites tegen. En als dat filmpje is afgelopen, begint-ie gewoon weer van voren af aan!
Weet nog niet of ik morgenavond kan draaien, of dat ik op tijd op mijn bed lig.
Ain't it funny how it is
Maak je niet druk. Ziek eerst maar even uit, gezondheid gaat voor.quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Melting het volgende:
Weet nog niet of ik morgenavond kan draaien, of dat ik op tijd op mijn bed lig.![]()
idd, even aan je gezondheid denken!quote:Op zondag 30 september 2012 18:56 schreef Melting het volgende:
Weet nog niet of ik morgenavond kan draaien, of dat ik op tijd op mijn bed lig.![]()
![]()
Ja die is heel vaak aangevraagd en heeft als het goed is nog een status dat-ie wat vaker gedraaid wordt.quote:
Alle nummers van de laatste gupdate komen sowieso vaker voorbij. Zo hoor je soms een halve avond lang Alanis Morisette!![]()
![]()
Stiekem vind je dat best leukquote:Op zondag 30 september 2012 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die is heel vaak aangevraagd en heeft als het goed is nog een status dat-ie wat vaker gedraaid wordt.
Alle nummers van de laatste gupdate komen sowieso vaker voorbij. Zo hoor je soms een halve avond lang Alanis Morisette!
Dat heb ik ook steeds meer en meer met Veronica...quote:Op zondag 30 september 2012 20:39 schreef ToT het volgende:
Dit nummer komt ook veel te vaak langs!
Hey Outpost kerel!
ToT
Hoest?![]()
Heh ja herhaling is irritant.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook steeds meer en meer met Veronica...
ToT
Hoest?
Hier issie wel goed hoor, daar ook?![]()
![]()
Net dat buurjochie weer ff geholpen met een online SO voor muziek. Bepaalde dingen die hij niet wist legde ik hem uit, een paar dingen hebben we gegoogled en een paar dingen gegokt.
Resultaat: een 10!![]()
![]()
Ja behoorlijk ja...quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ja herhaling is irritant.
Hier issie wel goed hoor, daar ook?![]()
Ja gaat wel. Morgen even bellen met t asiel al hier met de vraag hoe verder. Ik heb nl 2 katten waar ik serieus interesse in heb.
http://www.asieljulialaan(...)-juli-k12-256-en-257
en
http://www.asieljulialaantje.nl/?kat=gevonden-27-06-k12238
Twix heeft mijn voorkeur omdat ik hem minder kans geef aangezien hij al voor de 2e keer er zit en ik Casa zo mooi vind dat ie wel makkelijker een ander baasje vind. Maar dat is mijn idee en daar zal ik nog even over bellen maandag. Daarna ga ik voor de 1e keer langs en dan merk ik wel wie mij het liefst vind.![]()
Whehehehehe, vals spelen is niet toe gestaan!quote:Op zondag 30 september 2012 20:57 schreef ToT het volgende:
Net dat buurjochie weer ff geholpen met een online SO voor muziek. Bepaalde dingen die hij niet wist legde ik hem uit, een paar dingen hebben we gegoogled en een paar dingen gegokt.
Resultaat: een 10!![]()
![]()
Zien er allebei wel tof uit, maar Casa ziet er idd mooier/schattiger uit.quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja...![]()
Ja gaat wel. Morgen even bellen met t asiel al hier met de vraag hoe verder. Ik heb nl 2 katten waar ik serieus interesse in heb.
en
Twix heeft mijn voorkeur omdat ik hem minder kans geef aangezien hij al voor de 2e keer er zit en ik Casa zo mooi vind dat ie wel makkelijker een ander baasje vind. Maar dat is mijn idee en daar zal ik nog even over bellen maandag. Daarna ga ik voor de 1e keer langs en dan merk ik wel wie mij het liefst vind.
Ik dacht dat je voorlopig geen kat meer wilde?![]()
![]()
Daarom ook mijn keuze voor Twix. Als hij mij tenminste wil als baasje.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zien er allebei wel tof uit, maar Casa ziet er idd mooier/schattiger uit.
Ik dacht dat je voorlopig geen kat meer wilde?
Ik wil eigenlijk zsm een nieuwe kat. Ik wilde geen kat of huisdier toen ik hier wonen kwam maar nu, na Wodan...
Als ik thuis kom is t zo stil....
Vandaag ook...
Zit hier de hele dag voetbal te kijken met de radio aan maar stil dat t is...![]()
![]()
Ben vandaag trouwens in Runescape voor troll uitgemaakt!
Ik was gewoon met een slayer task bezig, niks aan de hand, lekker beestjes afslachten.
Had er al zo'n 200 gedaan of zo, komt er ineens iemand aan en gaat helemaal aan de andere kant van het scherm een kanon plaatsen die flink om zich heen schiet.
Geen probleem, in mijn hoekje komen genoeg monsters die ik afslacht. Af en toe worden ze wel een keertje door die kanon geraakt, maar dat maakte me verder niet uit.
Wordt die andere gozer ineens pissig: zegt dat ik zijn kills niet moet jatten! Oftewel alles wat zijn kanon raakt moet ik van af blijven.
Ik: "Jouw kills? Ik zie er geen naambordje op zitten."
Hij helemaal over de zeik, noemt me een troll en een noob enzo en hopt boos naar een andere wereld.
PRECIES op dat moment krijg ik de melding dat mijn task er op zit!Hij had dus makkelijk kunnen blijven achteraf gezien, want ik moest dus toch weg!
![]()
![]()
Snap ik maar al te goed man.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom ook mijn keuze voor Twix. Als hij mij tenminste wil als baasje.
Ik wil eigenlijk zsm een nieuwe kat. Ik wilde geen kat of huisdier toen ik hier wonen kwam maar nu, na Wodan...
Als ik thuis kom is t zo stil....
Vandaag ook...
Zit hier de hele dag voetbal te kijken met de radio aan maar stil dat t is...
Ik heb heel lang geen huisdieren gehad, maar ik heb zo al vaak dat ik me behoorlijk eenzaam voel in dit lege huis.![]()
Geen toegang tot het netwerk...quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja...![]()
en
Twix heeft mijn voorkeur omdat ik hem minder kans geef aangezien hij al voor de 2e keer er zit en ik Casa zo mooi vind dat ie wel makkelijker een ander baasje vind. Maar dat is mijn idee en daar zal ik nog even over bellen maandag. Daarna ga ik voor de 1e keer langs en dan merk ik wel wie mij het liefst vind.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Casa is zwart met een wit befje en Twix is gestreept.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geen toegang tot het netwerk...
Raar dat jij ze niet kunt zien!![]()
![]()
Neem dan een kat of hond man! Ze helpen je de leegte te vullen in huis!quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik maar al te goed man.
Ik heb heel lang geen huisdieren gehad, maar ik heb zo al vaak dat ik me behoorlijk eenzaam voel in dit lege huis.![]()
![]()
Ja maar ik wil ook het plaatje zienquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Casa is zwart met een wit befje en Twix is gestreept.
Raar dat jij ze niet kunt zien!
geen idee hoe dat kanWhy am I so differently wired? Am I a martian?
Heel vaag... Muisje, mn moeder en net ToT konden ze gewoon bekijken...quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Geen toegang tot het netwerk...![]()
zie je geen plaatjes op hun website dan?quote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook het plaatje zien
geen idee hoe dat kan![]()
![]()
Zou je het es willen proberen via Dm misschien werkt het danquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel vaag... Muisje, mn moeder en net ToT konden ze gewoon bekijken...Why am I so differently wired? Am I a martian?
ik kom helemaal niet op de sitequote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zie je geen plaatjes op hun website dan?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
Wat? Een website is een website...quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zou je het es willen proberen via Dm misschien werkt het dan![]()
Vage shit.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik kom helemaal niet op de site
Zal wel ff wat foto's downloaden en uploaden.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat? Een website is een website...quote:Geen toegang tot het netwerk
Google Chrome ondervindt problemen bij het krijgen van toegang tot het netwerk.
Dit kan zijn omdat uw firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op uw computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Hey wil jij es op je woorden letten ?quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt vast omdat je in t buitenland zit.
doe dattquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage shit.
Zal wel ff wat foto's downloaden en uploaden.
Sorry...quote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hey wil jij es op je woorden letten ?
Casa :
Twix :
Casa en Twix zijn ongeveer 1 jaar. Casa lijkt me een toppertje maar juist door zijn uiterlijk geef ik hem meer kans om opgepikt te worden in een asiel. Daarom gaat mijn 1e keuze uit naar Twix. Deze lieverd is al een keer eerder opgehaald en weer terug gebracht... Daarom dus mijn 1e keuze omdat t misschien mensen afschrikt en hij bij mij alle tijd krijgt om zich lekker te gaan voelen enzo. Niks geen druk of iets. Gewoon lekker kat zijn en rustig wennen aan een nieuwe omgeving.![]()
quote:quote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry...
Casa :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twix :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Casa en Twix zijn ongeveer 1 jaar. Casa lijkt me een toppertje maar juist door zijn uiterlijk geef ik hem meer kans om opgepikt te worden in een asiel. Daarom gaat mijn 1e keuze uit naar Twix. Deze lieverd is al een keer eerder opgehaald en weer terug gebracht... Daarom dus mijn 1e keuze omdat t misschien mensen afschrikt en hij bij mij alle tijd krijgt om zich lekker te gaan voelen enzo. Niks geen druk of iets. Gewoon lekker kat zijn en rustig wennen aan een nieuwe omgeving.![]()
geeft niksquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry...
Casa :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twix :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Casa is inderdaad een mooie kat maar twix ook![]()
Twix gaat het dus worden ?
ik zag hetquote:Why am I so differently wired? Am I a martian?
Als Twix mij wil dan word t Twix ja. Ik ga eerst rustig kennis maken daar en dan kijken welke van de 2 voor mij kiest. Misschien is t wel een ander. Kat moet mij kiezen niet andersom.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
geeft niks![]()
Casa is inderdaad een mooie kat maar twix ook![]()
Twix gaat het dus worden ?
[..]
ik zag het![]()
![]()
Ja maar jij moet hem ook leuk vindenquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als Twix mij wil dan word t Twix ja. Ik ga eerst rustig kennis maken daar en dan kijken welke van de 2 voor mij kiest. Misschien is t wel een ander. Kat moet mij kiezen niet andersom.
Komt-ie uiteindelijk met 2 katten thuis!quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar jij moet hem ook leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga op bed
Eens maar een kat die voor jou kiest is 9 van de 10x ook leuk voor jou. Anders kiest hij \ zij niet voor jou.quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar jij moet hem ook leuk vinden![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:30 schreef robdriessen het volgende:
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Ik ga even nadenken wat ik daar in ga vullen, maar ik doe mee
Ik ga weer meedoen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:30 schreef robdriessen het volgende:
Digitale Pakjesavond 2012: Daar is ie weer!
Ik zit nu een paar daagjes thuis, dus ga eens goed nadenken over wat ik in ga vullen.
Leuk initiatief weer, Rob!
Ain't it funny how it is
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga straks even ploatje draaien vóór Melting![]()
Welke en hoe laat?
Ain't it funny how it is
Knal het op het roosterquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekkere muziek en ook wat recentere dingen. Van 7-9 denk ik![]()
![]()
Dan tune ik straks in.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekkere muziek en ook wat recentere dingen. Van 7-9 denk ik
Ik weet alleen niet of ik het tot 21.00 uur uithoudt. Wil een beetje op tijd mijn bed in duiken.
Ain't it funny how it is
jij draait toch om 21:00?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan tune ik straks in.
Ik weet alleen niet of ik het tot 21.00 uur uithoudt. Wil een beetje op tijd mijn bed in duiken.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Nee..... heb ik doorgegeven gisteren. Ben geopereerd en voel me derhalve niet optimaal.quote:
Ain't it funny how it is
quote:![]()
Kun je dan wel draaien zo meteen?
Ain't it funny how it is
quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik draai nog heel ff kwartiertje non stop
Ain't it funny how it is
Die bedoelde ik.... die ken ik niet.quote:
Brood natuurlijk wel.
Ain't it funny how it is
Laat dat ex er maar vanaf.quote:
Gaat nog steeds niet best. Als ik lach, hoest, nies, beweeg (kortom als ik iets anders doe dan stil zitten of stil liggen) dan doet het pijn.
Vanavond dus op tijd mijn bed in.
Ain't it funny how it is
Ik moest meteen aan jou denken toen ik dit hoorde.quote:
Ain't it funny how it is
En ook met deze doe je mij geen plezier!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken toen ik dit hoorde.![]()
![]()
Melting gaat niet draaien vandaag.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat hoor, ik ga jij na Melting draaien?
Ain't it funny how it is
Ik draai nuquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat hoor, ik ga jij na Melting draaien?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Melting draait niet vandaag, dus ik ga door tot een uur of 10Aww yiss!
![]()
Ik weet nu zeker dat ik uiterlijk 20.30 in bed lig.
Pijnstillers zijn uitgewerkt.
Dus ik ga tot 20.30 uur nog genieten van je plaatjes, Symph!
Ain't it funny how it is
Okequote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Melting het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik uiterlijk 20.30 in bed lig.
Pijnstillers zijn uitgewerkt.
Dus ik ga tot 20.30 uur nog genieten van je plaatjes, Symph!
Heb je geen pijnstillers meegekregen?Juin uit Eigen Tuin!![]()
Jawel, die neem ik in als ik mijn bed in duik. Dus ik probeer het te rekken het tot die tijd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
Heb je geen pijnstillers meegekregen?
Ain't it funny how it is
Gelukkig maar. Vond het anders best een raar nummer.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb de tekst er even op nageslagen, nee dat zingt ze niet
Ain't it funny how it is
Dit is echt het laatste nummer, Symph.
Ain't it funny how it is
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snap
Hoop dat je een beetje kunt slapen
Bedankt voor de fijne muziekjes tot nu toe.
Welterusten en wellicht tot morgen allemaal!
Ain't it funny how it is
Hey trusten man!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Welterusten en wellicht tot morgen allemaal!Beterschap!
![]()
slaap lekker en beterschapquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Anita Ward![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[#1618 Workroom] From 9 to 5
eigenlijk zou ik het gewoon moeten doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap er geen fuck van, Will and the people zijn uit mijn speellijst gerend en ik krijg ze niet terug ook
Zeker geen MP3?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap er geen fuck van, Will and the people zijn uit mijn speellijst gerend en ik krijg ze niet terug ook![]()
![]()
ik ook niet echt, maar kwam het toevallig tegenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:10 schreef ToT het volgende:
Ik ben nooit een fan van The Blues Brothers geweest, maar ach, dit nummer is wel lekker ja.
Whehehehequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand hier in dit topic omschreef deze muziek eens als Charlie and the meat factory!
Dit moet je draaien als je aan de pado's bent
Dat gaat volgens mij niet helemaal goed dan!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Dit moet je draaien als je aan de pado's bentVeel te chaotisch en druk!
sinterklaaskapoentje
![]()
Die chicks die jij altijd mee naar huis neemt he...quote::')![]()
dan schrik je je echt de pleuris als het 's ochtends licht wordtquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die chicks die jij altijd mee naar huis neemt he...
Juin uit Eigen Tuin!sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan schrik je je echt de pleuris als het 's ochtends licht wordt
NEEM ME NOG EENS IN MIJN DARK HOLE:')![]()
OMG :"(quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NEEM ME NOG EENS IN MIJN DARK HOLEJuin uit Eigen Tuin!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: