SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk, robdriessen of Rafeiro. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: Meld je minimaal 10 minuten voor je show in het topic, anders loop je kans je uurtje(s) mis te lopen!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: Inhoud Gupdate SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnenkort in dit Theater:
De Tranentrekkers Top 50
Help mee met het samenstellen van de lijst en PM jouw favoriete Tranentrekkers naar SymphonicJuin uit Eigen Tuin!![]()
Peter Henn, Peter Waaldrecht, Peter Wiedemeijer, Peter Held, Peter Kent.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
whehehe als dat zo doorgaat wordt het een marathonquote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Melting het volgende:
Peter Henn, Peter Waaldrecht, Peter Wiedemeijer, Peter Held, Peter Kent.
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Zal ik maar stoppen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe als dat zo doorgaat wordt het een marathon
Ain't it funny how it is
Ik heb er nu 40, dus ik denk dat ik het wel red zoquote:
Ik had ook nog een paar anderen
Hij kan lekker zingen, maar hou verdomme die microfoon gewoon stil, ik word er nerveus van
Waarschijnlijk is hij dat zelf ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Hij kan lekker zingen, maar hou verdomme die microfoon gewoon stil, ik word er nerveus van
Ain't it funny how it is
Wie luistert daar dan ook naar?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Symphonic het volgende:
dat wijf leert het ook echt nooit he, serieus nooitAin't it funny how it is
Ik duik mijn bed ook maar eens in.
Trusten voor straks.
Ain't it funny how it is
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Melting het volgende:
Ik duik mijn bed ook maar eens in.
Trusten voor straks.
Gedichtje voor Glennis Grace
Elk pad dat zij bewandelt
verandert pardoes in goud
zoals zij de liedjes behandelt
verandert mijn hart in hout
omdat er ook hele mooie dingen tussenzittenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie luistert daar dan ook naar?
volgende week of over 2 weken, eerst de muziek bij elkaar harken.quote:
Peter Noone is genoteerd
Ik wist dat we kaarten voor Doe Maar hadden, maar was even vergeten dat dat inhoudtdat we naar Symphonica in Rosso gaan![]()
Nog snel even rood pak kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 07:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik wist dat we kaarten voor Doe Maar hadden, maar was even vergeten dat dat inhoudtdat we naar Symphonica in Rosso gaan![]()
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
oepsquote:Op donderdag 27 september 2012 10:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nog snel even rood pak kopen
Kneknekneiterrrrhardt. RePIEW. MumumultiMegaaaaProPlus! Dududududubbeldik en EkEkEkExtraaaalekker. Drie DUDUDUDUDUDUIZEND Hits Per UUR Mensen!!!WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
We housen je uit je kousen en we rocken je uit je sokken!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kneknekneiterrrrhardt. RePIEW. MumumultiMegaaaaProPlus! Dududududubbeldik en EkEkEkExtraaaalekker. Drie DUDUDUDUDUDUIZEND Hits Per UUR Mensen!!!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Als er nog mensen zijn die mijn sponsorloop willen spekken met een kleine donatie, vandaag is de laatste dag. Zie sig. Mijn dank is groot, en die van de cheetahs ook.
Jij weet ook hoe je een topic om zeep moet helpen!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef robdriessen het volgende:
Als er nog mensen zijn die mijn sponsorloop willen spekken met een kleine donatie, vandaag is de laatste dag. Zie sig. Mijn dank is groot, en die van de cheetahs ook.![]()
![]()
waar en wanneer is die loop?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef robdriessen het volgende:
Als er nog mensen zijn die mijn sponsorloop willen spekken met een kleine donatie, vandaag is de laatste dag. Zie sig. Mijn dank is groot, en die van de cheetahs ook.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Zondag, 10:30 uur, Zuiderpark, Den Haag.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Haha, Love Is Gone van Netsky is net uitgeroepen als 538 Dance Smash van deze week. Staat toch al zeker 2 weken in Gup
Love has gonequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Haha, Love Is Gone van Netsky is net uitgeroepen als 538 Dance Smash van deze week. Staat toch al zeker 2 weken in Gup
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Potato - Aardappelquote:
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Oh ligt dat echt aan onssquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
Mag mijn linkeroor ook geluid hebben??
:')![]()
Je mic gaat over links zo te horen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ligt dat echt aan onss?
Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
En nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mic gaat over links zo te horen.:')![]()
Kraken jouw JBL speakers ook al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:29 schreef ToT het volgende:
Hoor ik daar een goedheiligman door mijn 200 watt actieve JBL studiospeakers?![]()
![]()
Meen je niet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je pakt even de laatste 5 minuten mee?ben net pas op Fok...
![]()
![]()
Hoi nieuwelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meen je niet...ben net pas op Fok...
![]()
![]()
Ja goed, alleen jammer dat het al afgelopen isquote:![]()
Sint (en die andere), bedankt voor je epische geluiden![]()
![]()
Dan plakken ze er toch nog ff een half uurtje aan vast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja goed, alleen jammer dat het al afgelopen is![]()
Sint (en die andere), bedankt voor je epische geluiden![]()
![]()
Ik ga even bankplakken denk ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan plakken ze er toch nog ff een half uurtje aan vast.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
No problemquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja goed, alleen jammer dat het al afgelopen is![]()
Sint (en die andere), bedankt voor je epische geluiden
Het waren dj sint, dj skrill0x, dj oktopus en wilko
drukke boel hier
Topic zo weer dood dus?quote:
Thx allen voor de laatste 5 minuten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
No problem
Het waren dj sint, dj skrill0x, dj oktopus en wilko
drukke boel hier![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Het waren 5 topminutenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Topic zo weer dood dus?
[..]
Thx allen voor de laatste 5 minuten.
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het waren 5 topminuten![]()
Waarom niet nog ff wat langer draaien?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Geen zin meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!![]()
Waarom niet nog ff wat langer draaien?
Zijn al 1.5 uur bezig geweest:')![]()
Jammer dat ik te laat kwam dan...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen zin meer
Zijn al 1.5 uur bezig geweest![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dode reeks gesignaleerdMoet wel wat aan gebeuren!
![]()
Dames, heren, vanavond draai ik niet omdat ik ziek ben.
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Melting het volgende:
Dames, heren, vanavond draai ik niet omdat ik ziek ben.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.quote:Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.!!!! Godverdetering man, heel veel sterkte!!!
![]()
Tjee! Als er maar geen confetti in je bier landt.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
Beterschap alvastquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:16 schreef Melting het volgende:
Dames, heren, vanavond draai ik niet omdat ik ziek ben.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.![]()
![]()
![]()
Ik geloof niet dat ik hier bier kan bestellen, laat staan confetti.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjee! Als er maar geen confetti in je bier landt.
Ain't it funny how it is
Beterschap man!quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zit nu in het ziekenhuis. Ze vermoeden blinde darm. Krijg zo een scan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |