Nja, ik ben dan ook voorstander van verplichte vaderschapstests, zeker als volgens sommige bronnen 10% of zo van de papa's niet de echte papa's blijken te zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gebeurd vaker niet dan wel
Waar woon jij ook weer?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom komt er eens niemand naar mij toe?
Ik vind dat aan de toekomstige vader en moeder om te regelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top TT!
[..]
Nja, ik ben dan ook voorstander van verplichte vaderschapstests, zeker als volgens sommige bronnen 10% of zo van de papa's niet de echte papa's blijken te zijn.
Die 10% weet ik niet zeker, maar hoog was dat percentage wel.
In geval van twijfel je vriendin dumpen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In geval van twijfel: Vaderschapstest!
Ja maar dan nog of het nou de vader is of niet.. erkend of niet ... dan nog gebeurd het dan een vader niet meebetaalt aan de opvoedingquote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top TT!
[..]
Nja, ik ben dan ook voorstander van verplichte vaderschapstests, zeker als volgens sommige bronnen 10% of zo van de papa's niet de echte papa's blijken te zijn.
Het probleem daarbij is meteen dat als de vader zoiets voorstelt, dat de moeder dan zoiets zal zeggen als "vertrouw je me niet?" als ze weet dat ze een ander geneukt heeftquote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat aan de toekomstige vader en moeder om te regelen.
Biologische vaders zijn volgens mij sowieso verplicht alimentatie te betalen in Nederland.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan nog of het nou de vader is of niet.. erkend of niet ... dan nog gebeurd het dan een vader niet meebetaalt aan de opvoeding
Bij Zaltbommel.quote:
Vrijdag kan niet, ga ik stappen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil wel langskomen hoor FeraVrijdagavond kan ik op zijn vroegst
Nou, het antwoord lijkt me duidelijk. Nee, ik vertrouw je niet, dus testen die handel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem daarbij is meteen dat als de vader zoiets voorstelt, dat de moeder dan zoiets zal zeggen als "vertrouw je me niet?" als ze weet dat ze een ander geneukt heeft
Ga mij dan maar eens vertellen waarom mijn ex dan geen ali betaaltquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Biologische vaders zijn volgens mij sowieso verplicht alimentatie te betalen in Nederland.
* AldoTheApache stapt in de treinquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel.
[..]
Vrijdag kan niet, ga ik stappen waarschijnlijk.En mijn moeder komt ook. (niet mee stappen hoor
)
Das wel heel kort door de bocht!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
In geval van twijfel je vriendin dumpen.
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache stapt in de trein
Alleen als deze vaders de kinderen erkend hebben en ook geld hebben om alimentatie van te betalenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Biologische vaders zijn volgens mij sowieso verplicht alimentatie te betalen in Nederland.
Volgens mij zijn ze dat verplicht, desnoods kan het via de rechtbank.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga mij dan maar eens vertellen waarom mijn ex dan geen ali betaalt
1/10 klopt ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Top TT!
[..]
Bij Zaltbommel nogalliefst. Niet gewoon in het vrij onbekende kutgehucht Zaltbommel, maar in een nóg kleiner gesorteerd rijtje huizen daar in de buurt. Ik snap het.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel.
[..]
Vrijdag kan niet, ga ik stappen waarschijnlijk.En mijn moeder komt ook. (niet mee stappen hoor
)
Psiesquote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als deze vaders de kinderen erkend hebben en ook geld hebben om alimentatie van te betalen.
Dat is nog wel een eindje. Rij maar naar Den Bosch, kan ik je met de bus oppikken.quote:
als de vrouw zo reageert is het natuurlijk allang duidelijk..quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het antwoord lijkt me duidelijk. Nee, ik vertrouw je niet, dus testen die handel.
Zou ook lastig worden voor mij hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel.
[..]
)
Ga jij nou niet haten, meneer die in een dorp woont zonder station.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel nogalliefst. Niet gewoon in het vrij onbekende kutgehucht Zaltbommel, maar in een nóg kleiner gesorteerd rijtje huizen daar in de buurt. Ik snap het.
Als je het goed speelt.. kom je daar wel onderuitquote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat verplicht, desnoods kan het via de rechtbank.
Geld heb je volgens de rechtbank zelfs als je een minimuminkomen hebt. Ken 1 vader (heeft 4 kinders verwekt bij 3 verschillende vrouwen...true story) en moest ondankt dat, toch ali betalenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als deze vaders de kinderen erkend hebben en ook geld hebben om alimentatie van te betalen.
Dat zegt helemaal niets.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als mijn vriend denkt dat ik ben vreemd gegaan kan die beter geen relatie met mij hebben en al helemaal niet op zo'n manier aan kinderen beginnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das wel heel kort door de bocht!![]()
Gewoon vaderschapstest, de moeder heeft toch niks te vrezen?
Ik kan tenminste zeggen dat ik bij Leiden woon.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij nou niet haten, meneer die in een dorp woont zonder station.
Nah, ik woon zelfs in een andere gemeente. Maar het is de dichtstbijzijnde bekende plaats. Den Bosch ligt ook in de buurt, maar iets verder weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Bij Zaltbommel nogalliefst. Niet gewoon in het vrij onbekende kutgehucht Zaltbommel, maar in een nóg kleiner gesorteerd rijtje huizen daar in de buurt. Ik snap het.
Ik ken ook gevallen waarin de vader geen alimentatie hoeft te betalen. Het ligt genuanceerder dan wat de wet voorschrijft.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geld heb je volgens de rechtbank zelfs als je een minimuminkomen hebt. Ken 1 vader (heeft 4 kinders verwekt bij 3 verschillende vrouwen...true story) en moest ondankt dat, toch ali betalen
Volgens mij is de potentiele vader verplicht aan een vaderschapstest mee te werken. Werkt hij niet mee, dan gaat de rechtbank er vanuit dat de potentiele vader, de biologische vader is en hangt hij sowiesoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je het goed speelt.. kom je daar wel onderuit
En ik vond het nog wel zo'n goede reden om mijn eigen oude wieg weer in gebruik te nemenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
Als mijn vriend denkt dat ik ben vreemd gegaan kan die beter geen relatie met mij hebben en al helemaal niet op zo'n manier aan kinderen beginnen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nog wel een eindje. Rij maar naar Den Bosch, kan ik je met de bus oppikken.
Mits deze test door de rechtbank opgelegd wordt. En wanneer papa goede argumenten heeft hoeft hij niet perse zijn kroost te erkennen en dus ook geen alimentatie te betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is de potentiele vader verplicht aan een vaderschapstest mee te werken. Werkt hij niet mee, dan gaat de rechtbank er vanuit dat de potentiele vader, de biologische vader is en hangt hij sowieso
Maar je hebt toch niks te vrezen? Waarom dan niet? Kun je gelijktijdig laten doen met andere testsquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets.
[..]
Als mijn vriend denkt dat ik ben vreemd gegaan kan die beter geen relatie met mij hebben en al helemaal niet op zo'n manier aan kinderen beginnen.
Geen idee dat is bij mij nooit zo ter sprake geweest, ex heeft gewoon erkendquote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is de potentiele vader verplicht aan een vaderschapstest mee te werken. Werkt hij niet mee, dan gaat de rechtbank er vanuit dat de potentiele vader, de biologische vader is en hangt hij sowieso
Dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan tenminste zeggen dat ik bij Leiden woon.
Ik had vroeger een poppenbedje, met mijn naam en geboortedatum erin.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
En ik vond het nog wel zo'n goede reden om mijn eigen oude wieg weer in gebruik te nemen
Maar als hij weigert mee te werken aan de vaderschapstest, zal de rechtbank hem er niet onderuit laten komenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mits deze test door de rechtbank opgelegd wordt. En wanneer papa goede argumenten heeft hoeft hij niet perse zijn kroost te erkennen en dus ook geen alimentatie te betalen.
Ja, maar niet gegraveerd door de graveur van de koningin zeker?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poppenbedje, met mijn naam en geboortedatum erin.Door mijn opa gemaakt.
Zou Mireille er in passen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had vroeger een poppenbedje, met mijn naam en geboortedatum erin.Door mijn opa gemaakt.
Dan moet de rechtbank hem dat eerst opleggen, nadat de moeder dat heeft aangevochten. Ook de vader heeft tegenwoordig de mogelijkheid niet voor een kind te kiezenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij weigert mee te werken aan de vaderschapstest, zal de rechtbank hem er niet onderuit laten komen
Wat schattigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar lees jij ook maar iets over angst voor die test? Ik vind gewoon dat je geen relatie moet hebben en al helemaal geen kinderen moet krijgen als je ook maar ergens twijfelt of het jouw kind is. Dan zit je relatie gewoon niet goed.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niks te vrezen? Waarom dan niet? Kun je gelijktijdig laten doen met andere tests
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm .3 liter biertje 10%,
Goed bodempje om een verslag op te tikken dunkt mij.
De test zou dan ook niet uit twijfel gedaan moeten worden.... Maar uit zekerheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar lees jij ook maar iets over angst voor die test? Ik vind gewoon dat je geen relatie moet hebben en al helemaal geen kinderen moet krijgen als je ook maar ergens twijfelt of het jouw kind is. Dan zit je relatie gewoon niet goed.
Jaloersheid is normaal, maar je vriendin ervoor aanzien dat ze vreemd zou gaan en dat stil zou houden is niet echt een goede basis voor een relatie.
Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar niet gegraveerd door de graveur van de koningin zeker?
Dat is ook wel heel erg tof.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat schattig
Mijn oudste had een zelfgemaakte houten auto (met klep waar houten blokken in zaten) en zijn naam erop ..
Beter neem je sushi mee, dan ben je mijn held.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maaltijdsalade
die neem ik dan wel mee ok?
Zie het als een voorzorgsmaatregel. En is bovendien risikobeperkendquote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar lees jij ook maar iets over angst voor die test? Ik vind gewoon dat je geen relatie moet hebben en al helemaal geen kinderen moet krijgen als je ook maar ergens twijfelt of het jouw kind is. Dan zit je relatie gewoon niet goed.
Jaloersheid is normaal, maar je vriendin ervoor aanzien dat ze vreemd zou gaan en dat stil zou houden is niet echt een goede basis voor een relatie.
Je zou al zekerheid moeten hebben zonder test, anders is er dus al twijfel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De test zou dan ook niet uit twijfel gedaan moeten worden.... Maar uit zekerheid.
Jahoor.quote:
En snel stuk gaat...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Watertornado wint.
[..]
Dat is ook wel heel erg tof.![]()
Sowieso vind ik stiekem houten speelgoed wel tof. Beter dan die herrie makende plastic troep die veel te duur is.
Je bedoelt door zich te laten steriliseren? Ik volg je effe niet helemaalquote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet de rechtbank hem dat eerst opleggen, nadat de moeder dat heeft aangevochten. Ook de vader heeft tegenwoordig de mogelijkheid niet voor een kind te kiezen.
Zijn goed recht, imo.
In Rotterdam zijn heul goede sushitentenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter neem je sushi mee, dan ben je mijn held.
Die zekerheid is er ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zou al zekerheid moeten hebben zonder test, anders is er dus al twijfel.
[..]
Jahoor.Volgens mij heb ik er zelf ook nog in gelegen, en daarna zeker tot m'n 10de al mn knuffels.
Waar is de beste sushi in Rotterdam?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn heul goede sushitentenKunnen we wel samen gaan eten hoor
Nee, door de mogelijkheid te hebben een geboren kind niet te erkennen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt door zich te laten steriliseren? Ik volg je effe niet helemaal
Moshi Moshiquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar is de beste sushi in Rotterdam?
Het liefste eentje waar de vis in de sushi niet zo visserig smaakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar is de beste sushi in Rotterdam?
Als je een vaderschaptest wil, dan vertrouw je het toch ook gewoon niet? Wat klinkt daar fout aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
Dat hele: ''Hij vertrouwd mij niet als hij een vaderschapstest wilt'' idee vind ik in die zin al fout klinken, het moet je gewoon verteld worden als een kind niet van jou is is mijn mening.
In Den Bosch zit een heeeeele goeie. Mijn stamrestaurant.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
In Rotterdam zijn heul goede sushitentenKunnen we wel samen gaan eten hoor
Nou, done deal lijkt me zoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
In Den Bosch zit een heeeeele goeie. Mijn stamrestaurant.
Ik wil gewoon nog sushi met je eten en dan ga je lopen haten. Nee laat maar weer hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Het liefste eentje waar de vis in de sushi niet zo visserig smaakt.
Ergens ben ik het wel met je eens, maar moet er nog even over nadenken. Het belang van het kind telt natuurlijk ook voor wat mee he?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, door de mogelijkheid te hebben een geboren kind niet te erkennen.
Als de vader een kind niet wil en de moeder wel, vind ik het niet meer dan terecht dat de vader ook de optie heeft om er niks mee te maken te hebben. Als de moeder het niet wil en de vader wel, heeft pa ook pech, andersom mag dat imo ook zo zijn.
Damnquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, done deal lijkt me zoIk ga daarheen en we eten sushi
Daarom zou een vaderschapstest ook verplicht moeten zijn. Ligt er geen druk op de vader om het aan de moeder voor te stellen!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een vaderschaptest wil, dan vertrouw je het toch ook gewoon niet? Wat klinkt daar fout aan.
Er komt niet spontaan een kind dat niet van jou is, in je vriendin hoor.
Heeft het kind belang bij een vader die het niet wil?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ergens ben ik het wel met je eens, maar moet er nog even over nadenken. Het belang van het kind telt natuurlijk ook voor wat mee he?
Wel bij een vader die dokt voor het kind dat ie verwekt heeft. Had ie maar een condoom moeten gebruikenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft het kind belang bij een vader die het niet wil?
Lekker makkelijk hequote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel bij een vader die dokt voor het kind dat ie verwekt heeft. Had ie maar een condoom moeten gebruiken
Are you seeing anyone?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef fietsie het volgende:
Mijn favo Sushi restaurant is op mijn eigen woon-adres...
1x in de 3 weken maak ik op zondag een hele berg....
Je bent serieus?quote:
Vader kan het kind niet willen, vader is medeplichtig aan het bestaan van het kind, en het kind kost geld, dus pa mag meedokken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, door de mogelijkheid te hebben een geboren kind niet te erkennen.
Als de vader een kind niet wil en de moeder wel, vind ik het niet meer dan terecht dat de vader ook de optie heeft om er niks mee te maken te hebben. Als de moeder het niet wil en de vader wel, heeft pa ook pech, andersom mag dat imo ook zo zijn.
Ik vind het niet terecht.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vader kan het kind niet willen, vader is medeplichtig aan het bestaan van het kind, en het kind kost geld, dus pa mag meedokken.
Moeder heeft daar het veto recht op, en het is scheef, maar dat komt door de biologie in deze... Geef god maar de schuld.
Vind jij dan dat de verantwoordelijkheid voor het wel of niet krijgen van een kind, helemaal bij de moeder moet liggen?quote:
Genoteerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
Als ik zwanger zou zijn en mijn vriend zou een vaderschaptest willen laten doen, dan zou ik abortus plegen en een nieuwe vriend zoeken.
Moeder kan het weg laten halen, vader kan lopen haten wat die wilt, maar kan het niet weg laten halen. Als vader niet wilt, en dat heeft laten merken vind ik niet dat hij mee zou moeten betalen. Daar houd de medeplichtigheid op. Zodra een meisje bewust de keuze maakt om het te houden terwijl haar vriend niet wilt, is dat een keuze, haar keuze, haar verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vader kan het kind niet willen, vader is medeplichtig aan het bestaan van het kind, en het kind kost geld, dus pa mag meedokken.
Moeder heeft daar het veto recht op, en het is scheef, maar dat komt door de biologie in deze... Geef god maar de schuld.
Geloof ik niks van. Op dat moment krijg je allerlei moedergevoelens en ga je twijfelenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
Als ik zwanger zou zijn en mijn vriend zou een vaderschaptest willen laten doen, dan zou ik abortus plegen en een nieuwe vriend zoeken.
Ik wil een vaderschapstest uit principe dat het vaak genoeg gebeurt dat de moeder niet verteld dat het kind niet van haar man is.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je een vaderschaptest wil, dan vertrouw je het toch ook gewoon niet? Wat klinkt daar fout aan.
Er komt niet spontaan een kind dat niet van jou is, in je vriendin hoor.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom zou een vaderschapstest ook verplicht moeten zijn. Ligt er geen druk op de vader om het aan de moeder voor te stellen!
Je kunt het op heel erg veel manieren verwoorden, maar uiteindelijk komt het er dus op neer dat je je vriendin verdenkt van vreemd gaan. Heeft niets met "uit principe" te maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil een vaderschapstest uit principe dat het vaak genoeg gebeurt dat de moeder niet verteld dat het kind niet van haar man is.
Vermoedelijk heeft ze iets tegen een vriend die geen vertrouwen in haar monogamie heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Myra, heb jij iets tegen verplichte vaderschapstests?
Wat vind je niet terecht? Dat moeders veto recht heeft of dat pa betaald voor zijn daden?quote:
Ik zal even kijken wanneer ik tijd heb in oktober, is een drukke maand. Waarschijnlijk m'n nieuwe woonruimte opknappen en jarig zijn.quote:
Nee, dat ligt bij de beide betrokkenen. Maar ik vind wel dat als de vader niet wil en de moeder wel, de volledige kosten bij de moeder liggenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind jij dan dat de verantwoordelijkheid voor het wel of niet krijgen van een kind, helemaal bij de moeder moet liggen?
Waarom niet? Maakt je leven toch net ietsjes prettiger?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
Nou ik hoef het geld van mij ex niet
Hij tieft maar een eind op
Coolquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal even kijken wanneer ik tijd heb in oktober, is een drukke maand. Waarschijnlijk m'n nieuwe woonruimte opknappen en jarig zijn.
Nou, dit dusquote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeder kan het weg laten halen, vader kan lopen haten wat die wilt, maar kan het niet weg laten halen. Als vader niet wilt, en dat heeft laten merken vind ik niet dat hij mee zou moeten betalen. Daar houd de medeplichtigheid op. Zodra een meisje bewust de keuze maakt om het te houden terwijl haar vriend niet wilt, is dat een keuze, haar keuze, haar verantwoordelijkheid.
Daarom moet vriend het ook niet voorstellen maar moet het gewoon gedaan worden. Onafhankelijk of je vriend het wilt of niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
Ja, daarom stel ik deze vraag ookquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoedelijk heeft ze iets tegen een vriend die geen vertrouwen in haar monogamie heeft.
Ach als ik wat extra maak mag je van eega vast mee-etenquote:
Ja, dat vind ik ookquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat ligt bij de beide betrokkenen. Maar ik vind wel dat als de vader niet wil en de moeder wel, de volledige kosten bij de moeder liggen.
Dank je. Maar ik ga bij m'n mama wonen hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Cool
gefeliciteerd alvast
Weet ik, heb je al wel eens gezegdquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik ga bij m'n mama wonen hoor.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ach als ik wat extra maak mag je van eega vast mee-eten
Wat voor kleur zal ik m'n kamer sauzen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik, heb je al wel eens gezegd
1 muur groen, de rest witquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor kleur zal ik m'n kamer sauzen?
Dat is niet zo heul stoer.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Maar ik ga bij m'n mama wonen hoor.
Rozequote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen. Ik zie er ook geen voordelen van. Dat is makkelijk, want ik weet het zelf als ik zwanger ben van wie dat is. Ik snap alleen niet waarom mensen nog een relatie zouden houden zodra er twijfel is van vreemdgaan, dat blijft namelijk door je hoofd spoken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Myra, heb jij iets tegen verplichte vaderschapstests?
Abortus is geen 1-2-3 tje wat dat betrefd, het is geen ''vrije'' keuze.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeder kan het weg laten halen, vader kan lopen haten wat die wilt, maar kan het niet weg laten halen. Als vader niet wilt, en dat heeft laten merken vind ik niet dat hij mee zou moeten betalen. Daar houd de medeplichtigheid op. Zodra een meisje bewust de keuze maakt om het te houden terwijl haar vriend niet wilt, is dat een keuze, haar keuze, haar verantwoordelijkheid.
Beetje neutrale tinten, kun je lekker losgaan met de inrichtingquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Bruin met wit.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Andere ideeën dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet zo heul stoer.
En nog een mooi canvas op de muur:quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
1 muur groen, de rest wit
ow wacht... Dat heb ik al
Never!quote:
Nee, dat moet niet aangekaard worden door de man, dat moet gewoon gedaan worden in het ziekenhuis klaar. Of de man wilt of niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt het op heel erg veel manieren verwoorden, maar uiteindelijk komt het er dus op neer dat je je vriendin verdenkt van vreemd gaan. Heeft niets met "uit principe" te maken.
Ja nouja dat is dan maar zoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet? Maakt je leven toch net ietsjes prettiger?
Nu dok jij voor de volle 100% zoals ik kan begrijpen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
En nog een mooi canvas op de muur:
[ afbeelding ]
De slaapkamer van pa en stiefma was paars. Echt knalpaars. Ik vond het geen gezicht.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pimpelpaars met een groen randje
Rood. Geel. Blauw. Grijs. Wit. Limegroen. Paars.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Never!
En groen heb ik al eens gehad Aldo, samen met oranje.
maar had het ook een groen randje?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
De slaapkamer van pa en stiefma was paars. Echt knalpaars. Ik vond het geen gezicht.
Dat hoeft niet, maar het gebeurt meer dan genoeg dat dat vertrouwen onterecht is.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er niets tegen. Ik zie er ook geen voordelen van. Dat is makkelijk, want ik weet het zelf als ik zwanger ben van wie dat is. Ik snap alleen niet waarom mensen nog een relatie zouden houden zodra er twijfel is van vreemdgaan, dat blijft namelijk door je hoofd spoken.
Ik ben ook heel stoer.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar het klonk heel stoer eerst.
groenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Never!
En groen heb ik al eens gehad Aldo, samen met oranje.
Bruin en witquote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
De slaapkamer van pa en stiefma was paars. Echt knalpaars. Ik vond het geen gezicht.
Hier nog een paar suggesties:quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rood. Geel. Blauw. Grijs. Wit. Limegroen. Paars.
De man heeft een keer seks gehad, onveilig blijkbaar. Het meisje kiest om het te houden. Dat staat helemaal niet gelijk aan elkaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Abortus is geen 1-2-3 tje wat dat betrefd, het is geen ''vrije'' keuze.
En vader heeft net zo hard meegewerkt aan die verwekking als moeders...
TBH ik heb hier lang genoeg over nagedacht, zelf 2 topics geopend of vrouwen dan ''meer verantwoordelijkheid'' zouden moeten hebben omtrent anticonceptie...
Jullie stemmen wat dat betrefd voor, maar zo is dat niet met de wet geregeld.
Pas als vrouwen alle verantwoordelijkheid hebben bij anticonceptie heeft de man de keuze om te zeggen dat hij er niks mee te maken wilt hebben.
Ik zou voor die ene gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hier nog een paar suggesties:
[ afbeelding ]
Petrolquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Rood en geel, te fel. Blauw als eens gehad. Grijs is lelijk ... Wit komt er sowieso in denk ik. Limegroen al gehad. Paars, zie paar posts terug.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rood. Geel. Blauw. Grijs. Wit. Limegroen. Paars.
Dus de man kan niks verweten worden omtrent anticonceptie en de vrouw wel?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
De man heeft een keer seks gehad, onveilig blijkbaar. Het meisje kiest om het te houden. Dat staat helemaal niet gelijk aan elkaar.
Abortus is geen makkelijke keuze, maar het is wel een keuze. Soms moet je lastige keuzes maken en moet je daar ook mee leren leven. Niet iemand anders die een andere keuze maakte er mee op zadelen.
mijn lievelingskleur.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lichtbruinquote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Rood en geel, te fel. Blauw als eens gehad. Grijs is lelijk ... Wit komt er sowieso in denk ik. Limegroen al gehad. Paars, zie paar posts terug.
Ik dacht meer aan een wat zachtere, warme kleur. Het moet wel knus worden voor alle mannen die ik ga hosselen.
Onderste rij, tweede van rechtsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn wel overwegend zachte kleuren, kan ik wel wat mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zacht geel. Maar dan is het net zo'n ei.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Rood en geel, te fel. Blauw als eens gehad. Grijs is lelijk ... Wit komt er sowieso in denk ik. Limegroen al gehad. Paars, zie paar posts terug.
Ik dacht meer aan een wat zachtere, warme kleur. Het moet wel knus worden voor alle mannen die ik ga hosselen.
Hoezo is abortus geen vrije keuzequote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus de man kan niks verweten worden omtrent anticonceptie en de vrouw wel?
Ik vind, abortus nogmaals geen vrije keuze...
Bruin dusquote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Goeie! Mooie kleur.quote:
Maar ga je dan voor petrolgroen of voor petrolblauwquote:
Het is in sommige ogen leven... Je ongeboren kind even dood maken...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo is abortus geen vrije keuze? Natuurlijk wel, je kiest ervoor of niet. En daar ben je vrij in.
Geeeeen rooooze.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zacht geel. Maar dan is het net zo'n ei.
Misschien zachtroze?
Lichtbruin kan ook mooi zijn. Wat een haat jegens rozequote:
Ik denk meer richting blauw, maar moet even staafjes kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ga je dan voor petrolgroen of voor petrolblauw?
Ik heb gewoon niks met roze ... Het is niet mijn kleur.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lichtbruin kan ook mooi zijn. Wat een haat jegens roze.
Een klompje cellen is geen leven.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is in sommige ogen leven... Je ongeboren kind even dood maken...
Nee, heel vrijblijvend hoor....
Genoeg mensen die er hun hele leven spijt van blijven houden.. Doe er svp niet zo luchtig om dat het een geheel vrije keuze is.
quote:
Ik weet niet hoe het met jou seksleven is. Maar de meeste mensen hebben toch wel een keer seks zonder een condoom. Gewoon omdat dat fijner is. De pil vind ik dus wel de verantwoordelijkheid van een vrouw ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus de man kan niks verweten worden omtrent anticonceptie en de vrouw wel?
Ik vind, abortus nogmaals geen vrije keuze...
quote:
Wel ff letten op ruimtelijk effect he; een donkerdere muur en een lichtere kan de ruimte behoorlijk beinvloedenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk meer richting blauw, maar moet even staafjes kijken.
rozo is voor hommo'squote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met roze ... Het is niet mijn kleur.
Is prima!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nouja dat is dan maar zo
Hij heeft het destijds zo voor elkaar gekregen en ik was emotioneel gezien gewoon kapot.
Hij heeft het slim gespeeld.. maar goed ik wil er niet teveel over uitwijden
Tis goed met je.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een klompje cellen is geen leven.
En waar maak je je druk om? Zelf ooit een abortus ondergaan of zo?
Wel of geen abortus is een keuze. Dat jij het er niet mee eens bent, is jouw probleem. Een keuze is het. Klaar.quote:
Als je een donkere tegenover een witte zet, gaat er niet veel ruimte verloren, toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel ff letten op ruimtelijk effect he; een donkerdere muur en een lichtere kan de ruimte behoorlijk beinvloeden
Stil maar.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters die geen 6 roze shirts hebben.
Dan neem je beide dat risico, en neem je beide het risico op ouderschap, tenzij abortus natuurlijk geen punt is of de pil geslikt wordt.. (ja die werkt schijnt soms ook niet helemaal zuiver en dan ben je genaaid, shit happens...)quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jouw seksleven is. Maar de meeste mensen hebben toch wel een keer seks zonder een condoom. Gewoon omdat dat fijner is. De pil vind ik dus wel de verantwoordelijkheid van een vrouw ja.
En abortus is wel een keuze, je zult vaker keuzes moeten maken die je niet wilt maken. Zwaar leven.
de helft natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een donkere tegenover een witte zet, gaat er niet veel ruimte verloren, toch?
Vind ik hier wel meevallenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een donkere tegenover een witte zet, gaat er niet veel ruimte verloren, toch?
Ik heb dan ook nergens gezegd dat het geen keuze is. Leg me geen woorden in de mond.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel of geen abortus is een keuze. Dat jij het er niet mee eens bent, is jouw probleem. Een keuze is het. Klaar.
En op die momenten heb je dus de mogelijkheid tot abortus. Mocht je überhaupt zwanger raken, waarop maar 20% kans is bij iedere vrijpartij.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan neem je beide dat risico, en neem je beide het risico op ouderschap, tenzij abortus natuurlijk geen punt is of de pil geslikt wordt.. (ja die werkt schijnt soms ook niet helemaal zuiver en dan ben je genaaid, shit happens...)
Ah neppert, ik ben ook nep, brofist.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar maar ik heb helemaal geen roze
Ik had dat in mijn vorige kamer ook, met een groene muur tegenover een witte en dan een ander muurtje er tussen in, waar de deur zat, was oranje.quote:
Geen echte man dusquote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar maar ik heb helemaal geen roze
vetquote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had dat in mijn vorige kamer ook, met een groene muur tegenover een witte en dan een ander muurtje er tussen in, waar de deur zat, was oranje.
Ja, prima. Met jou?quote:
Helloquote:
Dan heb je nog nooit een goeie outfit gezien met roze.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wansmaak goed proberen te praten, dit.
kleine piemolquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb pandapunten, ben een megool en ben geen eckte man...what else could go wrong!
20%?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En op die momenten heb je dus de mogelijkheid tot abortus. Mocht je überhaupt zwanger raken, waarop maar 20% kans is bij iedere vrijpartij.
Goed hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, prima. Met jou?
[..]
Hello![]()
Jeetjemina, wat gaan jullie snel
Als vrouw kan je je terugtrekken doormiddel van abortus. Als man kun je je terugtrekken door dat gewoon te vertellen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan neem je beide dat risico, en neem je beide het risico op ouderschap, tenzij abortus natuurlijk geen punt is of de pil geslikt wordt.. (ja die werkt schijnt soms ook niet helemaal zuiver en dan ben je genaaid, shit happens...)
Eh, file terwijl je een belangrijke afspraak hebt? Koffie over je heen gooit in de auto en geen reserve kleding?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb pandapunten, ben een megool en ben geen eckte man...what else could go wrong!
Dat is wel veel, hebben mensen dan allemaal alleen seks op de vruchtbare dagen?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En op die momenten heb je dus de mogelijkheid tot abortus. Mocht je überhaupt zwanger raken, waarop maar 20% kans is bij iedere vrijpartij.
20%.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20%?
Ik weet dat je in principe maar 4 dagen per 28 vruchtbaar bent. En verder heb je natuurlijk te maken met de gebruikelijke obstakels als interne milieu van de vagina die vijandig is, misvormde zaadcellen ditdat.
Vannacht maar eens een combinatie van melatonine en wiet gedaan. Als een roosje geslapen. Vanavond weer, aangezien ik morgen uit kan slapen en dan hopelijk gewoon echt goed uitrust zodat ik morgenmiddag ook gemotiveerd met school aan de slag kan.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoorwel last van mij rug van t vele lopen
Hoe is t met je nachtrust?
nog erger....quote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh, file terwijl je een belangrijke afspraak hebt? Koffie over je heen gooit in de auto en geen reserve kleding?
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw kan je je terugtrekken doormiddel van abortus. Als man kun je je terugtrekken door dat gewoon te vertellen.
En elke vrouw die dan alsnog een man zijn geld wil, is een sneu hoopje zieligheid. En zal meer spijt krijgen van het houden van het kind, dan ze had gekregen als ze het weg had laten halen. Want kinderen met zo'n alleenstaande moeder, die haar prioriteiten helemaal verkeerd heeft, egoïstisch is en waarschijnlijk nog 20 andere mannen na de vader heeft worden meestal niet erg succesvol.
Een kind zien falen in het leven, ongelukkig zien zijn en steeds verder weg zien zakken omdat het nooit een juist voorbeeld heeft gehad, doet je vast nog veel schuldiger voelen dan een kind niet hebben laten komen.
Wel bij vrijpartijen waarbij geen enkele vorm van anticonceptie aan te pas komt, hequote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel veel, hebben mensen dan allemaal alleen seks op de vruchtbare dagen?
Overigens is dat dus elke dag een kans.Dat worden een hoop kindjes.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nog erger....
ik heb niet eens een auto![]()
Ik heb niet eens een rijbewijs.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een waggel voor de deur staan?
ik heb geen waggel maar een barrel!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een waggel voor de deur staan?
Is goed voor je.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb geen waggel maar een barrel!![]()
Trap, trap hard door de wind!
Geen geld ... Daarom moest ik stoppen.quote:
oh balenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld ... Daarom moest ik stoppen.
En het vrucht wordt altijd verwerkt door man + vrouw.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Melatonine zegt me zo niet wat, maar ben blij dat je goed geslapen hebt. Hoop dat t snel beter gaatquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vannacht maar eens een combinatie van melatonine en wiet gedaan. Als een roosje geslapen. Vanavond weer, aangezien ik morgen uit kan slapen en dan hopelijk gewoon echt goed uitrust zodat ik morgenmiddag ook gemotiveerd met school aan de slag kan.
Daarna weer op mijn normale manier proberenSowieso wat ontspanningsoefeningen gekregen van mn psycholoog
Nee hoor, mijn pa heeft ook een auto en fietst elke dag op en neer naar zijn werk. Ook in het weekend doet hij wielrennen of mountainbiken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen zonder auto
Idemquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld ... Daarom moest ik stoppen.
Dat klopt. Laat eens zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een goeie outfit gezien met roze.
Kan ook met ov gebeurenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
nog erger....
ik heb niet eens een auto![]()
Trusten Vinniiee!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Melatonine zegt me zo niet wat, maar ben blij dat je goed geslapen hebt. Hoop dat t snel beter gaat
Ik ga slapen, hopen dat me pa niet weer zo erg snurkt
superpapaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn pa heeft ook een auto en fietst elke dag op en neer naar zijn werk. Ook in het weekend doet hij wielrennen of mountainbiken.
Maar als ze ongesteld is hebben ze minder vaak seks dus 23 dagen per maand seks... 4/5 dagen vruchtbaar... 1/5 = 20%quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20%?
Ik weet dat je in principe maar 4 dagen per 28 vruchtbaar bent. En verder heb je natuurlijk te maken met de gebruikelijke obstakels als interne milieu van de vagina die vijandig is, misvormde zaadcellen ditdat.
Heb ik nooit last van, ik snurk harder dan de restquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Melatonine zegt me zo niet wat, maar ben blij dat je goed geslapen hebt. Hoop dat t snel beter gaat
Melatonine is een stofje dat je zelf ook aanmaakt, daar word je moe van en kun je slapen. Mijn broertje maakt het stofje bijvoorbeeld overdag aan in plaats van 's nachts, waardoor hij geen fatsoenlijk nachtritme heeft. Voor de nacht krijgt hij dan melatonine voorgeschreven, zodat hij 's nachts slaapt en overdag minder moe is.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je eens wat meer verdiepen in abortus.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En het vrucht wordt altijd verwerkt door man + vrouw.
Beide verantwoordelijk, niet alleen de vrouw.
Je legt nu alle verantwoordelijkheid op de vrouw omdat wij het geluk hebben dat we de mogelijkheid hebben tot abortus in Nederland. Ik vind dat zo scheef als de neten omdat je niet kan verwachten van een vrouw dat ze bij een ongewenste zwangerschap zomaar over een abortus heenstapt.
Het is geen Morning after pil, het is een hele operatie die zogezegd je ongeboren kind even weg gaat halen.
En je doet er lekker kil over dat et een klompje cellen is en dat ze niet moeten zeiken,
Over dat klompje cellen ben ik het best met je eens, maar als iemand daar een ander idee over heeft (en die zijn er genoeg) ga je ze dat niet opdringen... Dat vind ik niet normaal.
Je zat vorige keer zo te geilen op mijn autodrop shirtje.quote:
Heb zo geen pic maar:quote:
Abortus.. Ik ben heel blij dat we de mogelijkheid ertoe hebben, maar om het als normaal / vanzelfsprekend te zien... Daar ben ik nog niet beland.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als vrouw kan je je terugtrekken doormiddel van abortus. Als man kun je je terugtrekken door dat gewoon te vertellen.
En elke vrouw die dan alsnog een man zijn geld wil, is een sneu hoopje zieligheid. En zal meer spijt krijgen van het houden van het kind, dan ze had gekregen als ze het weg had laten halen. Want kinderen met zo'n alleenstaande moeder, die haar prioriteiten helemaal verkeerd heeft, egoïstisch is en waarschijnlijk nog 20 andere mannen na de vader heeft worden meestal niet erg succesvol.
Een kind zien falen in het leven, ongelukkig zien zijn en steeds verder weg zien zakken omdat het nooit een juist voorbeeld heeft gehad, doet je vast nog veel schuldiger voelen dan een kind niet hebben laten komen.
Ik zal je de uitleg wel even via dm of pm sturen, typte het net hier maar is gewoon een lange uitleg die voor anderen niet zo boeiend isquote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen zat ik eigenlijk te geilen op jou, wat kon dat shirtje mij nu schelenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zat vorige keer zo te geilen op mijn autodrop shirtje.
Ik zeg nergens dat de vrouw de enige verantwoordelijke is. Dat is ze pas wanneer de man aangegeven heeft het kind niet te willen en de vrouw het kind wel wil.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En het vrucht wordt altijd verwerkt door man + vrouw.
Beide verantwoordelijk, niet alleen de vrouw.
Je legt nu alle verantwoordelijkheid op de vrouw omdat wij het geluk hebben dat we de mogelijkheid hebben tot abortus in Nederland. Ik vind dat zo scheef als de neten omdat je niet kan verwachten van een vrouw dat ze bij een ongewenste zwangerschap zomaar over een abortus heenstapt.
Het is geen Morning after pil, het is een hele operatie die zogezegd je ongeboren kind even weg gaat halen.
En je doet er lekker kil over dat et een klompje cellen is en dat ze niet moeten zeiken,
Over dat klompje cellen ben ik het best met je eens, maar als iemand daar een ander idee over heeft (en die zijn er genoeg) ga je ze dat niet opdringen... Dat vind ik niet normaal.
Jij weet niet wat ik versta onder hele operatie, dus je hoeft daar niet over te oordelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga je eens wat meer verdiepen in abortus.Want het is geen "hele operatie" hoor.
Ah oké. Vrij onschuldig als ik het goed begrijp. Welterusten mensenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Melatonine is een stofje dat je zelf ook aanmaakt, daar word je moe van en kun je slapen. Mijn broertje maakt het stofje bijvoorbeeld overdag aan in plaats van 's nachts, waardoor hij geen fatsoenlijk nachtritme heeft. Voor de nacht krijgt hij dan melatonine voorgeschreven, zodat hij 's nachts slaapt en overdag minder moe is.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Toen zat ik eigenlijk te geilen op jou, wat kon dat shirtje mij nu schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dan ben ik benieuwd hoe jij een openhartoperatie kwalificeert, wanneer een 'simpele' abortus al een hele operatie isquote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik versta onder hele operatie, dus je hoeft daar niet over te oordelen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké. Vrij onschuldig als ik het goed begrijp. Welterusten mensen![]()
Oh ik zie je dm verschijnen. Dankje!
Om je outfit te zien? Nee, iets te veel moeite voor me. En veel andere redenen om te gaan zie ik niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb zo geen pic maar:
Lichtgrijze pantalon, bruine schoenen en riem (of zwart) roze (geruit) overhemd. Kom naar de meet and i'll show you.
Dat is dan een gecompliceerde operatiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe jij een openhartoperatie kwalificeert, wanneer een 'simpele' abortus al een hele operatie is.
Operatie is niet echt een relatief begrip hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik versta onder hele operatie, dus je hoeft daar niet over te oordelen.
En een harttransplantatie danquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dan een gecompliceerde operatie
Dus zolang de vrouw niet weet of haar sekspartner vader wilt worden, berust alle verantwoording op de vrouw?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de vrouw de enige verantwoordelijke is. Dat is ze pas wanneer de man aangegeven heeft het kind niet te willen en de vrouw het kind wel wil.
Het is ook geen hele operatie, het is onder een roesje via de vagina naar binnen waar de baarmoeder wordt leeggezogen. Dat het geestelijk zwaar is, zal ik niet ontkennen, maar daar kies je voor. Lichamelijk ben je er relatief snel weer bovenop.
Ik zeg ook nergens dat ze niet moeten zeiken en ik dring helemaal niks op. Alleen dat abortus een vrije keuze is, wat het ook gewoon is.
je hebt operatie en operátiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Operatie is niet echt een relatief begrip hoor.
Daar heb je het toch over als blijkt dat je zwanger bentquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus zolang de vrouw niet weet of haar sekspartner vader wilt worden, berust alle verantwoording op de vrouw?
Niet alleen daarom natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Om je outfit te zien? Nee, iets te veel moeite voor me. En veel andere redenen om te gaan zie ik niet.
En óperatie. Maar die is meestal in het concertge.... oké, die is te slecht, die ga ik niet afmaken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt operatie en operátie
... Nooit van spreekwoorden gehoord? Rlly?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe jij een openhartoperatie kwalificeert, wanneer een 'simpele' abortus al een hele operatie is.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
En óperatie. Maar die is meestal in het concertge.... oké, die is te slecht, die ga ik niet afmaken.
Ja, kom eens met een leuke!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Nooit van spreekwoorden gehoord? Rlly?
Liever 1 vogel in de hand, dan een dansende kat op tafelquote:
Nee dan ben je al te laat want dan ben je al zwanger?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb je het toch over als blijkt dat je zwanger bent. Wat zit jij er dan allemaal dingen bij te halen
?
Een abortus is geen operatie, maar een ingreepquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je hebt operatie en operátie
van de trap vallen is gratisquote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een abortus is geen operatie, maar een ingreep. Vaak komt er niet eens een verdoving aan te pas.
Abortus bij een Rutgerhuis ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van de trap vallen is gratis![]()
![]()
quote:
Als je niet zwanger bent is een abortus toch ook helemaal niet in sprakequote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee dan ben je al te laat want dan ben je al zwanger?
GMTA met Lola.quote:
Je hebt gelijk, zeven is toch echt het maximum.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat past ook helemaal niet
Is een hele operatie een spreekwoord? Of een manier van spreken?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
... Nooit van spreekwoorden gehoord? Rlly?
Dat is een mond vol.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zeven is toch echt het maximum.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe groot jouw mond is of hoe klein de penisjes in kwestie zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog verder open Aldo.quote:
houdoe en bedankt ole oleequote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik ging slapen.
Slaap lekker boefjes
Weltrusten lieve Kaneelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik ging slapen.
Slaap lekker boefjes
Trusten Kaneelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik ging slapen.
Slaap lekker boefjes
Slaap lekker. Ik zal aan je denken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten lieve KaneelSucces morgen!
That's mah boy.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik zal aan je denken.
gr gr
Je gebruikt het feit dat wij hier abortus kennen in nederland, als argument dat de man zijn koffers kan pakken en nooit meer iets laat horen aan de moeder. Tevens niet betaald voor ZIJN kind.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je niet zwanger bent is een abortus toch ook helemaal niet in sprake?
omdat de dagen steeds korter wordenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Bijna elf uur alweer. Waarom vliegen die dagen zo snel voorbij?
''Het was een hele operatie''quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een hele operatie een spreekwoord? Of een manier van spreken?
Imo geen van beide.
Gelukkig maar, des te sneller is het weekend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
Bijna elf uur alweer. Waarom vliegen die dagen zo snel voorbij?
Hij wilde het toch ook niet?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt het feit dat wij hier abortus kennen in nederland, als argument dat de man zijn koffers kan pakken en nooit meer iets laat horen aan de moeder. Tevens niet betaald voor ZIJN kind.
Dus ja, tenzij de vrouw gehoord heeft van de man dat hij wel de vader wilt worden, heeft de vrouw geen zekerheid of hij wel financieel bijdraagd aan een mogelijk kind.
En in dat geval ligt dus alle verantwoordelijkheid van de anticonceptie bij de vrouw, want de man kan immers gewoon weglopen.
Ik ben blij dat het anders geregeld is in nederland, hoewel ook deze situatie voor oneerlijke situaties kan zorgen.
weekendquote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar, des te sneller is het weekend.
Als je als vrouw niet kan vertellen dat je zwanger bent, of om wat voor reden geen contact hebt. Dan kun je er vanuit gaan dat je er alleen voor staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je gebruikt het feit dat wij hier abortus kennen in nederland, als argument dat de man zijn koffers kan pakken en nooit meer iets laat horen aan de moeder. Tevens niet betaald voor ZIJN kind.
Dus ja, tenzij de vrouw gehoord heeft van de man dat hij wel de vader wilt worden, heeft de vrouw geen zekerheid of hij wel financieel bijdraagd aan een mogelijk kind.
En in dat geval ligt dus alle verantwoordelijkheid van de anticonceptie bij de vrouw, want de man kan immers gewoon weglopen.
Ik ben blij dat het anders geregeld is in nederland, hoewel ook deze situatie voor oneerlijke situaties kan zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |