SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja van watquote:
Je kan mijn ballen zuigen, mutsquote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tyf op met topics jatten jonge
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan mijn ballen zuigen, muts
hommoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Baasquote:
Mutsen zuigen niet. Tenzij het aan je hoofd is, want dan zuigen ze zich vast.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat danquote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Dankje geluid. Maarh eb liever sopcast
Kwam het niet op EL 3quote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Dankje geluid. Maarh eb liever sopcast
Waar volg je het ?quote:
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef baswijchen het volgende:
[..]
was jij team voor mij aan het builden of niet
en nu maar hopen dat je de goede zoekcriteria hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef over_hedge het volgende:
Zo eindelijk 59e minNa 915 paginas
Heb ikquote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je de goede zoekcriteria hebt
Het is al bijna een kwartier pauze hoorquote:
Weet ikquote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is al bijna een kwartier pauze hoor
Op de console ook, ze hebben het weer voor mekaarquote:
#Lief Dagboekquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
PSV A1 doet het in de competitie niet zo goed, maar in de NextGenseries al 2x met 1-0 gewonnen.
Bakkali en Bazoer spelen daar mee, 2 grootste talenten uit de jeugd.
Bazoer gaat binnenkort een 3 jarige contract tekenen. Een Centrale verdediger, hopelijk kan hij over 2/3 jaar zijn opwachting in het 1e maken.
Dafuq?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef DutchSL het volgende:
Zit al uren te wachten op bronze opponents en heb er maar 1 gehad
100k - 120k had ik wel vermeld en wat voor een team ik wil tja dan kan ik hem net zo goed zelf builden ... ik weet niksquote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee.
Je postte 5x 'wie wil een team maken' maar aangezien je steeds niet zei wat je erin wou en wat je budget was had ik er geen zin in.
/nobodycaresquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
PSV A1 doet het in de competitie niet zo goed, maar in de NextGenseries al 2x met 1-0 gewonnen.
Bazoer gaat binnenkort een 3 jarige contract tekenen. Een Centrale verdediger, hopelijk kan hij over 2/3 jaar zijn opwachting in het 1e maken.
nee hoor, hoe kom je er bij?quote:
Ik care er om, en misschien Timmy Turner en DutchSL ook wel, dat weet ik niet.quote:
quote:
Uit de PSV jeugd misschien de grootste talenten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
Ja dat bedoel ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uit de PSV jeugd misschien de grootste talenten.
verkeerde topicquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
DIt is een SCquote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
verkeerde topic
Het grote PSV topic #627 Met Ola blijf je scherp
PSV heeft nou niet bepaald een goede jeugdopleiding, anders zouden ze niet zoveel spelers kopen voor het eerstequote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Maar op 15 jarige leeftijd in de A1 spelen, en dan gewoon een van de betere zijn. Dat kan iets zeggen over het niveau van de A1 van PSV, maar ook iets over de kwaliteiten van die speler.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
verkeerde topic
Het grote PSV topic #627 Met Ola blijf je scherp
Ik las het op twitter, en heel goed dat je het meldt. Zeker Feyenoorders die erover zeurenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik care er om, en misschien Timmy Turner en DutchSL ook wel, dat weet ik niet.
Arsenalquote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef Thorb het volgende:
Ach NextGen, Arsenal verloor van Olympiacos
Laatste in de poule
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik las het op twitter, en heel goed dat je het meldt. Zeker Feyenoorders die erover zeuren
1 ster hihihi hahaha hohohoh
Ja en je hoort gewoon on-topic te postenquote:
Ach valt ook wel weer mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV heeft nou niet bepaald een goede jeugdopleiding, anders zouden ze niet zoveel spelers kopen voor het eerste
Graafland voor 150cquote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Maver24 het volgende:
mensen nog koopjes gevonden vanavond ?
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik las het op twitter, en heel goed dat je het meldt. Zeker Feyenoorders die erover zeuren
1 ster hihihi hahaha hohohoh
Ja, dat deed ik vanmiddag maar was het ook niet goedquote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja en je hoort gewoon on-topic te posten.
Ritzmaier is eigenjeugd, zo zegt ajax dat ook altijd..quote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach valt ook wel weer mee.
Dit jaar alleen Narsingh gekocht.
Reis, Locadia (komt er aan), Labyad, Bakkali (komt eraan), Bazoer (komt eraan), Depay, Ritzmaier (weet niet zeker of dit eigen jeugd is, of op 16 jarige leeftijd gehaald) , Van Ooijen.
Toch genoeg, met Goes die voor de jeugdopleiding zorgde, is er veel meer door gebroken, jammer dat het ook een geldwolf is en naar Anzhi vertrekt.
Sterkhouder vandaag bij de A1 en dat terwijl hij nog niet 16 is, wel bijna. Ik bedoel met komt er aan, dat hij zeker potentie heeft om het 1e te halen in 3 jaar. Koch was ik trouwens helemaal vergetenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ritzmaier is eigenjeugd, zo zegt ajax dat ook altijd..
Bazoer komt er aan vind ik een beetje te snel gezegd..
Het gaat ook om de inhoud van je on-topic post.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik vanmiddag maar was het ook niet goed
En al die live uitslagen van hier die 200 x geqoute worden zijn ook niet ontopic.
Bij Feyenoord is het al lang op , hi ha ho, kopen ze Lexie, bakt die boy er niks van Hihahoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Mooi voor psv, het geld van de gemeente raakt ooit op
Live Goal dan, wat jij wilt.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het gaat ook om de inhoud van je on-topic post.
En een uitslag is niet live.
Gaat Feyenoord de nieuwe Kuip zelf financieren dan? 300 miljoen moet lukkenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
HEREN. Netjes tegen elkaar zijn! Dit is onder de gordel, grrr...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het al lang op , hi ha ho, kopen ze Lexie, bakt die boy er niks van Hihaho
30 miljoen uitgeven en niet kampioen worden of niets besteden en 2e worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het al lang op , hi ha ho, kopen ze Lexie, bakt die boy er niks van Hihaho
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
30 miljoen uitgeven en niet kampioen worden of niets besteden en 2e worden.
[ afbeelding ]
Neenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef Confetti het volgende:
Werkt die shizzle wel goed op de console?
Ben de WebApp zat.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
PSV stadion is wel door psv gebouwd?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord de nieuwe Kuip zelf financieren dan? 300 miljoen moet lukken
[..]
[ afbeelding ]
Japquote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV stadion is wel door psv gebouwd?
quote:
30 miljoen ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dude niet op ingaanquote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
30 miljoen ja.
14 voor Mertens en strootman. Matavz 4,5 en Wijnaldum 5, is echt 30.
Verder hebben we voor Doedel 14 mln + ontvangen, En het geld van Lazovic en dergelijke ook nog!
Jullie zijn zaterdag weer met beide benen op de grond gezet, nog lang niet terug aan de top van Nederland.
Het gaat dit jaar gewoon weer tussen Ajax, Fc twente en psv ( en misschien AZ)
Ja oke, ik hou wel op.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude niet op ingaanDie discussie heb ik al 100x gevoerd. Ze willen niet luisteren, laat gewoon hangen
En dat Feyenoordfans er iets over durven te zeggen, na al dat geld dat er door Rotterdam ingestoken is, en zeker wat er nog in het nieuwe stadion gaat komen!!!!
Ze zouden wel even gaan winnen, viel beetje tegen iddquote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke, ik hou wel op.
Allemaal jaloezie, zeker na zondag
Jij hebt er geen kaas van gegetenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude niet op ingaanDie discussie heb ik al 100x gevoerd. Ze willen niet luisteren, laat gewoon hangen
En dat Feyenoordfans er iets over durven te zeggen, na al dat geld dat er door Rotterdam ingestoken is, en zeker wat er nog in het nieuwe stadion gaat komen!!!!
Psv heeft veel geld ontvangen door VERKOPEN!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt er geen kaas van gegeten![]()
Ik heb het over investeren en niet over verkopen of wel?BEGRIJPEND LEZEN!
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke, ik hou wel op.
Allemaal jaloezie, zeker na zondag
Jullie worden zeker geen kampioen zolang Ajax sterk blijft spelen en Twente/Feyenoord/AZ niet achteruit gaanquote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koeman ook, elke keer zeuren over PSV, vorig jaar ook al, maar dan zo worden aangepaktquote:Op woensdag 26 september 2012 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zouden wel even gaan winnen, viel beetje tegen idd
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt er geen kaas van gegeten![]()
Ik heb het over investeren en niet over verkopen of wel?BEGRIJPEND LEZEN!
PSV HEEFT 45 MILJOEN GEKREGEN VOOR EEN PARKEERPLAATS EN DAARVAN DIE SPELERS GEKOCHTquote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Psv heeft veel geld ontvangen door VERKOPEN!
Als je iets VERKOOPT mag je het ook INVESTEREN, behalve bij Feyenoord natuurlijk
Voor Feyenoord en AZ ben ik niet bang, daar eindigen we waarschijnlijk wel boven als het uitwedstrijden syndroom weg gaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Jullie worden zeker geen kampioen zolang Ajax sterk blijft spelen en Twente/Feyenoord/AZ niet achteruit gaan
Je kont verkopen om je te kunnen versterken voor een kampioenschap , wat mislukt hahahhaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Psv heeft veel geld ontvangen door VERKOPEN!
Als je iets VERKOOPT mag je het ook INVESTEREN, behalve bij Feyenoord natuurlijk
Gast hou op manquote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV HEEFT 45 MILJOEN GEKREGEN VOOR EEN PARKEERPLAATS EN DAARVAN DIE SPELERS GEKOCHT
Hockey-kenner toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV HEEFT 45 MILJOEN GEKREGEN VOOR EEN PARKEERPLAATS EN DAARVAN DIE SPELERS GEKOCHT
Niet eens roodquote:
Nee, jij hebt echt geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het uitwedstrijden syndroomquote:Op woensdag 26 september 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord en AZ ben ik niet bang, daar eindigen we waarschijnlijk wel boven als het uitwedstrijden syndroom weg gaat.
Ajax speelt goed, al hoewel ze ook al 3x gelijk hebben gespeeld, erg wisselvallig dus.
Twente makkelijk programma + 2 x 1-0 door penalty
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt echt geen kaas van gegeten.
Ze hebben het parkeerterrein verkocht, lening my assquote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ze hebben het geld gebruikt om leningen en schulden af te lossen, met een hoge rente. Hierdoor hebben ze tegen een lager rente bij de Gemeente, en bespaard dus geld.
Ze hebben 25 mln uit gegeven, en ze hadden 20 mln gekregen van speler verkopen. Tel daarbij een paar miljoen van de Europa cup en voila.
Dit, en dan zeg je nog niet eens dat de gemeente gewoon als tussenpersoon dient tussen PSV en de Duitse bank, en dat dit de gemeente 1.3 miljoen per jaar oplevert.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ze hebben het geld gebruikt om leningen en schulden af te lossen, met een hoge rente. Hierdoor hebben ze tegen een lager rente bij de Gemeente, en bespaard dus geld.
Ze hebben 25 mln uit gegeven, en ze hadden 20 mln gekregen van speler verkopen. Tel daarbij een paar miljoen van de Europa cup en voila.
Tegen feyenoord was er niks aan de hand hoor, Oost ging lekker en heb Feyenoord niet gehoord, ik zat dan wel aan de andere kant van het stadion, maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het uitwedstrijden syndroomPSV is gewoon zwak zodra er meer dan 80 decibel van de tribune komt. In het Phillipus stadion lijkt het wel golf wedstrijd ieder keer.
Daar hebben ze een lening van gekregen ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hebben het parkeerterrein verkocht, lening my ass
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit, en dan zeg je nog niet eens dat de gemeente gewoon als tussenpersoon dient tussen PSV en de Duitse bank, en dat dit de gemeente 1.3 miljoen per jaar oplevert.
Handig van die feyenoord supporters dat ze de hele 2de helft stil waren danquote:Op woensdag 26 september 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het uitwedstrijden syndroomPSV is gewoon zwak zodra er meer dan 80 decibel van de tribune komt. In het Phillipus stadion lijkt het wel golf wedstrijd ieder keer.
Het liedje het is stil aan de overkant is afgeleid van het is stil in het psv stadionquote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tegen feyenoord was er niks aan de hand hoor, Oost ging lekker en heb Feyenoord niet gehoord, ik zat dan wel aan de andere kant van het stadion, maar dat maakt niet uit.
2x boeren geroepen en PSV ofzo hahahhahahaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tegen feyenoord was er niks aan de hand hoor, Oost ging lekker en heb Feyenoord niet gehoord, ik zat dan wel aan de andere kant van het stadion, maar dat maakt niet uit.
Vandaag zei iemand bij Engels tegen een meisje :quote:Op woensdag 26 september 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mijn docent maatschappijleer zei vandaag pijpsletje
Dan weet ik niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar misschien moet je eerst een keer naar het PSV stadion gaan, en dan oordelen. Jij bent er niet geweest en kan dus niet oordelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het liedje het is stil aan de overkant is afgeleid van het is stil in het psv stadion
quote:
Elke club hebben zulke types, kun je niet tegenhouden.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar misschien moet je eerst een keer naar het PSV stadion gaan, en dan oordelen. Jij bent er niet geweest en kan dus niet oordelen.
De Goaltune van jullie Feyenoord kwam anders goed door, maar dat kunnen jullie niet hebben.
En respectvol man : Jan Vennegoor of Hesselink gaat iets zeggen door een microfoon, ja ga maar fluiten man, dat is echt sportief.
Debielen
Lijkt mij dat de spelers vanaf morgen weer gaan stijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Straks blijven de spelers maar dalen en dan verkoopt Benzema maar voor 39k.
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Misschien maar voor 1kquote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Je bent jaloers op de goaltune haha, daarom wordt het gebruikt bij andere clubsquote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet welke wedstrijd jij hebt gekeken, maar misschien moet je eerst een keer naar het PSV stadion gaan, en dan oordelen. Jij bent er niet geweest en kan dus niet oordelen.
De Goaltune van jullie Feyenoord kwam anders goed door, maar dat kunnen jullie niet hebben.
En respectvol man : Jan Vennegoor of Hesselink gaat iets zeggen door een microfoon, ja ga maar fluiten man, dat is echt sportief.
Debielen
Weet ik, en die zullen er vast ook wel een paar zijn bij PSV, maar bij Feyenoord gingen ze eerst fluiten, ,en toen een feyenoord liedje zingen terwijl hij aan het praten wasquote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Elke club hebben zulke types, kun je niet tegenhouden.
Hoop het.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de spelers vanaf morgen weer gaan stijgen.
Nergens jaloers op, maar wel mooi om jullie zo op je plek te zetten, en als we scoren even jullie tune gebruiken, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent jaloers op de goaltune haha, daarom wordt het gebruikt bij andere clubslosers haha, beetje de goaltune van iemand anders jatten looool
Pace is niet allesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef kilozout het volgende:
Hoe kan het zijn dat Walker (RB) in 1 keer 3K minder waard is?
Weet je 2 seizoenen terug nog? Door te verliezen bij ons de titel verspelenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nergens jaloers op, maar wel mooi om jullie zo op je plek te zetten, en als we scoren even jullie tune gebruiken, niks mis mee.
Ooh wat is het toch fijn, om voor Feyenoord te zijn.
Elke week weer een jas
Wat een bras, wat een bras
quote:
En die andere verliespartijen hadden daar geen invloed opquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je 2 seizoenen terug nog? Door te verliezen bij ons de titel verspelenkoetsie koetsie koeeee
Vorig seizoen, in de Kuip weggespeeld en onder ons geeindigd
hahahaha
Ik wilde stoppen maaruhm, weet je nogquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weet je 2 seizoenen terug nog? Door te verliezen bij ons de titel verspelenkoetsie koetsie koeeee
hahahaha
Die telt niet volgens VDM, dat was anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde stoppen maaruhm, weet je nog
10-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het kampioenschap verspeelde we niet bij jullie, maar dat deden wij bij de anderequote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
hahahaha
Had je niet 10-0 gewonnen dat zou je kampioen worden, helaas was het revanche tijd en koekoek dag dag titelquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde stoppen maaruhm, weet je nog
10-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, dat is natuurlijk mazzolquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die telt niet volgens VDM, dat was anders.
We eindigden 4 punten achter de nummer 1 koekoekquote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had je niet 10-0 gewonnen dat zou je kampioen worden, helaas was het revanche tijd en koekoek dag dag titel
En bedankt daarvoor nog hé.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had je niet 10-0 gewonnen dat zou je kampioen worden, helaas was het revanche tijd en koekoek dag dag titel
Eredivisie is sws pauper + alle clubsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het kampioenschap verspeelde we niet bij jullie, maar dat deden wij bij de andere
1x worden ze 2e, meteen denken jullie dat je mee kan draaien, jullie hebben geluk gehad met Guidetti en bakkal () die er nu allebei niet meer zijn.
Graag gedaan, zolang die lampenkappen maar niet kampioen wordenquote:
Daar maak jij je wel druk om. Achja dat zou ik ook doen als je eigen clubje geen kans heeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Graag gedaan, zolang die lampenkappen maar niet kampioen worden
Zing eens een mooi PSV liedjequote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
VDM is een blind paard als het over Feyenoord gaat. Terwijl hij bijna nooit in het stadion is, en ook bijna nooit naar uitwedstrijden gaat. Hij beoordeelt alles vanuit zijn Tv/Laptop. Prima maar ga dan niet oordelen over sfeer en dergelijke, daar begon het mee.
Weehheeee weeeheheeee, net alsof je pas een oordeel mag hebben als je nooit iets mistquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
VDM is een blind paard als het over Feyenoord gaat. Terwijl hij bijna nooit in het stadion is, en ook bijna nooit naar uitwedstrijden gaat. Hij beoordeelt alles vanuit zijn Tv/Laptop. Prima maar ga dan niet oordelen over sfeer en dergelijke, daar begon het mee.
Net al gedaan man, lees maar even terug, 2x zelfsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zing eens een mooi PSV liedje
Leuk je eigen spelers aanprijzenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Vet goedkoop maar ik heb de coins niet.
Xbox.
Als wij 40 miljoen mochten investeren zouden we het een stuk beter doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar maak jij je wel druk om. Achja dat zou ik ook doen als je eigen clubje geen kans heeft.
Je bent nog nooit in het PSV stadion geweest gok ik zo?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Weehheeee weeeheheeee, net alsof je pas een oordeel mag hebben als je nooit iets mist
Encore!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Net al gedaan man, lees maar even terug, 2x zelfs
quote:
Voorwerpen gegooid naar Cillessen en spreekkoren.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Confetti het volgende:
Wtf, waarom is Ajax gestaakt?![]()
Ik kan honderd euro winnen als die wedstrijd afgemaakt wordt.
Omdat PSV een bioscoop publiek heeft. En daarvoor hoef ik niet naar dat stadion om een mening te hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in het PSV stadion geweest gok ik zo?
Hoe kan je dan oordelen over de sfeer?
Nog nooit met Feyenoord een uitwedstrijd denk ik, dus hoe weet je dan dat hun PSV overklassen?
Nogmaals we hebben geen 40 mln geinvesteerdquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als wij 40 miljoen mochten investeren zouden we het een stuk beter doen.
16quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
He Marcie, dit is echt serieus, hoe oud was je ook alweer..?
Of je verkoopt een parkeerplaatsquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nogmaals we hebben geen 40 mln geinvesteerd
En verder : Dan moet je kapitaal op het veld hebben, dat je kan verkopen voor 40 mln en dan kan je versterkingen halen. Maar bij jullie zijn ze allemaal niet zo veel waard op, De vrij/BMI en Clasie na.
Maar we stonden 4 punten achter de nummer 1, dus we dankzij die wedstrijd tegen jullie geen kampioen zijn? Dan zou ik zeggen dat Twente en Ado ons de titel ook gekost hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Graag gedaan, zolang die lampenkappen maar niet kampioen worden
Hoe oordeel je dan dat het een bioscooppubliek is, want ik zit er elke thuiswedstrijd en een aantal uitwedstrijden, maar beleef het echt toch heel anders, dus denk dat jij af gaat op meningen van andere, en die zijn bullshit want iedereen lult maar wat raak.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat PSV een bioscoop publiek heeft. En daarvoor hoef ik niet naar dat stadion om een mening te hebben.
Met een discman op met liedjes in het stadion zittenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoe oordeel je dan dat het een bioscooppubliek is, want ik zit er elke thuiswedstrijd en een aantal uitwedstrijden, maar beleef het echt toch heel anders, dus denk dat jij af gaat op meningen van andere, en die zijn bullshit want iedereen lult maar wat raak.
Je bent echt te koppig om mee te discussieren, ga maar gouw terug naar je clubje.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of je verkoopt een parkeerplaats
Gestaakt ? NEEE, had +2,5 goals laatste in combiquote:Op woensdag 26 september 2012 22:07 schreef Confetti het volgende:
Wtf, waarom is Ajax gestaakt?![]()
Ik kan honderd euro winnen als die wedstrijd afgemaakt wordt.
Ze moesten 2 goals 1e helft scorenquote:
En terecht, daar hebben we de selectie niet voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je bent echt te koppig om mee te discussieren, ga maar gouw terug naar je clubje.
Oja : 2e worden en niet eens CL halen, en dan ook geen EL, Dat is goed zeg.
Hier hebben ze voortaan Mp3 of een Smartphone, maar in Friesland loopt het wat achter ja. Vandaar dat jij nog steeds de zelfde mening over het PSV publiek hebt, die mensen 10 jaar geleden hadden, en jij het alleen over hebt genomen, TOP!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met een discman op met liedjes in het stadion zitten
BIOSCOOP BIOSCOOP BIOSCOOP
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze moesten 2 goals 1e helft scoren
EL hadden jullie makkelijk moeten halen, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
En terecht, daar hebben we de selectie niet voor.
De waarheid is soms hard, only singing when your'e winning mentaliteit. De wedstrijd na de 10-0 tegen PSV zat ik in de kuip tegen VVV, nog nooit zo'n sfeer meegemaakt.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier hebben ze voortaan Mp3 of een Smartphone, maar in Friesland loopt het wat achter ja. Vandaar dat jij nog steeds de zelfde mening over het PSV publiek hebt, die mensen 10 jaar geleden hadden, en jij het alleen over hebt genomen, TOP!
Netjesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
@Geluid naar aanleiding van jouw Caulker heb ik er ook maar even eentje gekocht voor 1500
Ja, daarom verlies je ook van een gare oekrainse clubquote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
EL hadden jullie makkelijk moeten halen, al zeg ik het zelf.
Is het niveau van FC BalopHetdak.
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, only singing when your'e winning mentaliteit. De wedstrijd na de 10-0 tegen PSV zat ik in de kuip tegen VVV, nog nooit zo'n sfeer meegemaakt.
Niveau van FC Legit is hoger!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
EL hadden jullie makkelijk moeten halen, al zeg ik het zelf.
Is het niveau van FC BalopHetdak.
Wat was het voor sfeer dan ?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
De waarheid is soms hard, only singing when your'e winning mentaliteit. De wedstrijd na de 10-0 tegen PSV zat ik in de kuip tegen VVV, nog nooit zo'n sfeer meegemaakt.
Dnpr Dnpropetrovsk ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, daarom verlies je ook van een gare oekrainse club
Ff hip doenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat was het voor sfeer dan ?
Only sing when your wining? Ja man, 1-1 bij RKC uit, waren we nog vol op aan het zingen, 1-2 ook nog, dus wat ben je aan het lullen?
Die gare oekrainse club is hofleverancier van Oekraine, en staan 2e in de competitie. Zijn nog niet zo slecht. Zegt genoeg dat jullie de EL niet eens halen, slechte selectie.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, daarom verlies je ook van een gare oekrainse club
Ah joh het is maar goed dat Feyenoord dat niet heeft, is het zo vaak stil enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat was het voor sfeer dan ?
Only sing when your wining? Ja man, 1-1 bij RKC uit, waren we nog vol op aan het zingen, 1-2 ook nog, dus wat ben je aan het lullen?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die gare oekrainse club is hofleverancier van Oekraine, en staan 2e in de competitie. Zijn nog niet zo slecht. Zegt genoeg dat jullie de EL niet eens halen, slechte selectie.
De top 5 :
AJAX/PSV/VITESSE/TWENTE/AZ (op willekeurige volgorde)
Pricefix?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Lindgren vertrekt transfervrij bij Salzburg
kun je doenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef baswijchen het volgende:
zal ik deze maken? [ afbeelding ]
Bron waarin staat dat ze hofleverancier zijn? Volgens mij is dat Kiev maar okquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die gare oekrainse club is hofleverancier van Oekraine, en staan 2e in de competitie. Zijn nog niet zo slecht. Zegt genoeg dat jullie de EL niet eens halen, slechte selectie.
De top 5 :
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
De top 5 :
Reken er niet op. Siem de Jong scoorde ook een hattrick op woensdagavond maar kreeg geen IFquote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef BDIL het volgende:
Cavani HattrickIF Cavani next week dus
Dit bedoel ik, op TV.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]denk het ook wel, dan was het wel heel zacht want heb niets gehoord op de tv en die microfoons vangen genoeg op.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah joh het is maar goed dat Feyenoord dat niet heeft, is het zo vaak stil enzo
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, op TV.
Ga in het stadion zitten, en dan oordelen. De Spelers kijken toch ook niet op TV, die horen wat er in het stadion gaande is. Ik zat in het uitvak, een vriend van mij zat aan de andere kant in de hoek, en zei dat wij kwa sfeer domineerde tot de 1-3.
Oekraine - Engeland.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bron waarin staat dat ze hofleverancier zijn? Volgens mij is dat Kiev maar ok
Bron? Je duim telt niet en aangepaste wikipedia pagina's ook niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oekraine - Engeland.
Waren er 6 van die Dnepre zei de commenator. Diegene die de wereldgoal maakte zat ook bij Djnepr
Wat de commentator zei is genoeg, ga de wedstrijd maar terug kijken, dan zie je het wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bron? Je duim telt niet en aangepaste wikipedia pagina's ook niet.
Bullshit. Hoe heet die van Dniprquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je even tellen?
Allemaal broodje aap wat je zegt.
57quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoeveelste minuut werd het gestaakt?
Konoplianka?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bullshit. Hoe heet die van Dnipr
OOOOO SNAP MARCIE JUST GOT SERVEDquote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je even tellen?
Klopt sowieso niet want diegene die scoorde met een zieke finesse, stond linskvoor. En was van Djnepr.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wil je even tellen?
Kan wel ja.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt sowieso niet want diegene die scoorde met een zieke finesse, stond linskvoor. En was van Djnepr.
Zoek de selectie Engeland - Oekraine maar op
Boateng lijkt mij echt zo achterlijk goedquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar gemaakt.
Hoeveel heeft het je gekost (ps3/xbox)?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team maar gemaakt.
Ok, post eventjesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wikipedia lijstje klopt niet vergeleken met de laatste interland.
Dat wou ik hem ook al duidelijk maken, maar hij wou de lijst van Engeland - Oekraine niet opzoeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wikipedia lijstje klopt niet vergeleken met de laatste interland.
Jij moet het bewijzen, meneertjequote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wou ik hem ook al duidelijk maken, maar hij wou de lijst van Engeland - Oekraine niet opzoeken.
Nee hoor, ik ben er vrij zeker van. 6 van Dnjepr (tenminste Hofleverancier)quote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij moet het bewijzen, meneertje
[ afbeelding ]
Mijn lijst zegt anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er vrij zeker van. 6 van Dnjepr (tenminste Hofleverancier)
120k op de xbox.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft het je gekost (ps3/xbox)?
Je pakt een lijst van vorig jaar. Ik had het over de wedstrijd tegen Engeland.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn lijst zegt anders.
[ afbeelding ]
Post danquote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je pakt een lijst van vorig jaar. Ik had het over de wedstrijd tegen Engeland.
Skeere bb, kan niet zoeken.quote:
Koop galaxy of htc danquote:
http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1228763quote:Op woensdag 26 september 2012 22:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er vrij zeker van. 6 van Dnjepr (tenminste Hofleverancier)
Of jij zoekt het gewoon op, en je ziet dat je fout zitquote:
Daaromquote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1228763
ik heb even doorgeklikt en zie er 3 of 2dat kan ook nog. Sowieso geen 6, dus ik weet niet waar je dat verhaal vandaan hebt.
Deze is toch van het EK?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
http://nieuwsuit.com/2012/selectie-groep-d-ek-voetbal-2012/
Nou wel 2 stuks!
Commentator zei dat er een aantal van Djnepr bij zaten, en hofleverancier waren van de Oekrainse selectiequote:Op woensdag 26 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1228763
ik heb even doorgeklikt en zie er 3 of 2dat kan ook nog. Sowieso geen 6, dus ik weet niet waar je dat verhaal vandaan hebt.
Zei hij niet gewoon dit?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Deze is toch van het EK?
[..]
Commentator zei dat er een aantal van Djnepr bij zaten, en dat Dinamo Kiev hofleverancier waren van de Oekrainse selectie
Ik heb hem net naar bed gestuurd, dat joch ook altijd met zijn rare fratsenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:29 schreef Thorb het volgende:
Kan het neefje van Vandermar het account van Vandermar verlaten, bij voorbaat dank.
Potje?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met bronzes tegen goud is geen genotIk ben gewoon beter, maar al hun kansen gaan erin
Lees eens wat er staatquote:Op woensdag 26 september 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
Nu is het al een aantal, zonet nog hofleverancier
[ afbeelding ]
Dan heb ik hetzelfde gevoel denk ik, maar vooruit met de geit, slechter dan dit kan toch nietquote:
Stop gewoonquote:
Als de spits van je tegenstander beter is dan je keeper en verdediging dan ga je veel tegengoals vangen door al die afstandsschotenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Met bronzes tegen goud is geen genotIk ben gewoon beter, maar al hun kansen gaan erin
Ja ik las nu pas dat jullie allemaal zo flipte.quote:
Te fanatiek, ga maar naar bed.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik las nu pas dat jullie allemaal zo flipte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |