SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja van watquote:
Je kan mijn ballen zuigen, mutsquote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tyf op met topics jatten jonge
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan mijn ballen zuigen, muts
hommoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Baasquote:
Mutsen zuigen niet. Tenzij het aan je hoofd is, want dan zuigen ze zich vast.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg dat danquote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Dankje geluid. Maarh eb liever sopcast
Kwam het niet op EL 3quote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef Rijst het volgende:
Dankje geluid. Maarh eb liever sopcast
Waar volg je het ?quote:
Neequote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef baswijchen het volgende:
[..]
was jij team voor mij aan het builden of niet
en nu maar hopen dat je de goede zoekcriteria hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef over_hedge het volgende:
Zo eindelijk 59e minNa 915 paginas
Heb ikquote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat je de goede zoekcriteria hebt
Het is al bijna een kwartier pauze hoorquote:
Weet ikquote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is al bijna een kwartier pauze hoor
Op de console ook, ze hebben het weer voor mekaarquote:
#Lief Dagboekquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
PSV A1 doet het in de competitie niet zo goed, maar in de NextGenseries al 2x met 1-0 gewonnen.
Bakkali en Bazoer spelen daar mee, 2 grootste talenten uit de jeugd.
Bazoer gaat binnenkort een 3 jarige contract tekenen. Een Centrale verdediger, hopelijk kan hij over 2/3 jaar zijn opwachting in het 1e maken.
Dafuq?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef DutchSL het volgende:
Zit al uren te wachten op bronze opponents en heb er maar 1 gehad
100k - 120k had ik wel vermeld en wat voor een team ik wil tja dan kan ik hem net zo goed zelf builden ... ik weet niksquote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee.
Je postte 5x 'wie wil een team maken' maar aangezien je steeds niet zei wat je erin wou en wat je budget was had ik er geen zin in.
/nobodycaresquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
PSV A1 doet het in de competitie niet zo goed, maar in de NextGenseries al 2x met 1-0 gewonnen.
Bazoer gaat binnenkort een 3 jarige contract tekenen. Een Centrale verdediger, hopelijk kan hij over 2/3 jaar zijn opwachting in het 1e maken.
nee hoor, hoe kom je er bij?quote:
Ik care er om, en misschien Timmy Turner en DutchSL ook wel, dat weet ik niet.quote:
quote:
Uit de PSV jeugd misschien de grootste talenten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |