SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierquote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102
[ Bericht 17% gewijzigd door Snakey op 26-09-2012 20:50:17 ]YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Nu ben je vereeuwigd...
Wil je een sticker?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik bleef on topic.quote:YouTube
Je bent het eendje in je icoontje?quote:
Het was algemeen bedoeld. Je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen.![]()
Doe eens lief tegen elkaar, die jongen maakte gewoon een grapje.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu ben je vereeuwigd...
Wil je een sticker?![]()
Feit blijft, dat alles nu brand
I like it.YouTube
Vandaag maar eens een dagje rust genomen.
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Interessant artikel over proteïnesupplementen: http://nexxtlevelup.com/fitness/lets-talk-protein-supplements"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Spuit jij bij jezelf?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Vandaag maar eens een dagje rust genomen.If not now, then when.![]()
Nice, en deze nog.quote:Mr. Olympia Livestream
http://streaming.bodybuilding.com/2012-olympia-webcast
Deelnemers
http://contest.bodybuilding.com/results/23102If not now, then when.![]()
Als je niet zelf durft te spuiten ben je in mijn ogen een prutser die nog niet klaar is voor een kuur. Stelt niks voor als je weet waar je mee bezig bent.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Mwah, ken wel een gast die het liet doen door een bevriende verpleegster. Lekker wijf en vond hij handiger. Niks mis mee, vind ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je niet zelf durft te spuiten ben je in mijn ogen een prutser die nog niet klaar is voor een kuur. Stelt niks voor als je weet waar je mee bezig bent.
Ik doe het zelf. Ik ga niet naar het ziekenhuis lopen om een spuitje te laten zetten. Doe ik zelf veel sneller."A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"![]()
Lol.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Done. Gaat allemaal een beetje klote op een spaans keyboard.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je niet zelf durft te spuiten ben je in mijn ogen een prutser die nog niet klaar is voor een kuur. Stelt niks voor als je weet waar je mee bezig bent.
If not now, then when.![]()
Met een langwerkende ester zoals enanthate nog wel prima te doen 1x per week, maar als je een kuur doet met kortwerkende waarbij je elke dag moet prikken dan moet je het toch echt zelf kunnen. Zijn ook genoeg plekken om bij jezelf te doen, schouders, triceps, quads, glutes, allemaal ideale prikplekken.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
[..]
Mwah, ken wel een gast die het liet doen door een bevriende verpleegster. Lekker wijf en vond hij handiger. Niks mis mee, vind ik.
Ik doe het zelf. Ik ga niet naar het ziekenhuis lopen om een spuitje te laten zetten. Doe ik zelf veel sneller.Land of the free. Home of the brave.![]()
Heb maar eens even op een rijtje gezet wat ik dagelijks eet. Veels te weinig dus moet op zoek naar wat goede aanvullingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit vaak op school dus kan niet alles eten."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
Forum Opties Forumhop: Hop naar: