abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117285573

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

quote:

[ Bericht 17% gewijzigd door Snakey op 26-09-2012 20:50:17 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117285651
Nu ben je vereeuwigd...

Wil je een sticker?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117285736
Shittiest workout so far

http://www.lineargains.com/?p=243

Ellebogen doen pijn, sucks.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:28:06 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117287215
  woensdag 26 september 2012 @ 20:34:12 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117287546
quote:
15s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Snakey het volgende:
Stop the stiereshit, of ik doe het.
Ik bleef on topic.
YouTube
  woensdag 26 september 2012 @ 20:37:16 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117287718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik bleef on topic.
Je bent het eendje in je icoontje?

Het was algemeen bedoeld. Je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen.
pi_117287741
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nu ben je vereeuwigd...

Wil je een sticker?
Doe eens lief tegen elkaar, die jongen maakte gewoon een grapje.
pi_117287847
Feit blijft, dat alles nu brand :D

I like it.
YouTube
pi_117287945
Vandaag maar eens een dagje rust genomen. :)
"A handful of soldiers is always better than a mouthful of arguments"
pi_117288042
Interessant artikel over proteïnesupplementen: http://nexxtlevelup.com/fitness/lets-talk-protein-supplements
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_117288118
Snakey, fix die OP eens bitte.
If not now, then when.
pi_117288151
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Johnny_Tzunami het volgende:
Vandaag maar eens een dagje rust genomen. :)
Spuit jij bij jezelf?
If not now, then when.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:47:35 #15
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117288343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snakey, fix die OP eens bitte.
Done. Ik zal er binnekort wat meer bull shit uit halen.
pi_117288356
If not now, then when.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:51:20 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117288548
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice, en deze nog. :@

[..]

Done. Gaat allemaal een beetje klote op een spaans keyboard. :')
pi_117288710
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Spuit jij bij jezelf?
Yep.
pi_117288827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Spuit jij bij jezelf?
Als je niet zelf durft te spuiten ben je in mijn ogen een prutser die nog niet klaar is voor een kuur. Stelt niks voor als je weet waar je mee bezig bent.
Land of the free. Home of the brave.
pi_117288896
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als je niet zelf durft te spuiten ben je in mijn ogen een prutser die nog niet klaar is voor een kuur. Stelt niks voor als je weet waar je mee bezig bent.
Mwah, ken wel een gast die het liet doen door een bevriende verpleegster. Lekker wijf en vond hij handiger. Niks mis mee, vind ik.

Ik doe het zelf. Ik ga niet naar het ziekenhuis lopen om een spuitje te laten zetten. Doe ik zelf veel sneller.
pi_117288913
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Snakey het volgende:

[..]

Done. Gaat allemaal een beetje klote op een spaans keyboard. :')
Lol. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

:')
If not now, then when.
pi_117289097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Johnny_Tzunami het volgende:

[..]

Mwah, ken wel een gast die het liet doen door een bevriende verpleegster. Lekker wijf en vond hij handiger. Niks mis mee, vind ik.

Ik doe het zelf. Ik ga niet naar het ziekenhuis lopen om een spuitje te laten zetten. Doe ik zelf veel sneller.
Met een langwerkende ester zoals enanthate nog wel prima te doen 1x per week, maar als je een kuur doet met kortwerkende waarbij je elke dag moet prikken dan moet je het toch echt zelf kunnen. Zijn ook genoeg plekken om bij jezelf te doen, schouders, triceps, quads, glutes, allemaal ideale prikplekken.
pi_117289169
Moet er niet aan denken om elke dag met een naald mezelf vol te spuiten :r
pi_117289184
Heb maar eens even op een rijtje gezet wat ik dagelijks eet. Veels te weinig dus moet op zoek naar wat goede aanvullingen.

SPOILER
Zit vaak op school dus kan niet alles eten.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_117289188
quote:
Bang voor naalden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')