SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dit. Ik kan hier echt niet tegenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg bij elke zoekopdracht een error
Teampje hoor!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team gemaakt.... [ afbeelding ]
Succes, silvers spelen matigquote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Wat is jou team?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Succes, silvers spelen matig
Is dat niet leuk? Was voor mij ook een rede om het spel te kopen, hij komt morgen binnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Roypsv het volgende:
ja hoor tering clubs 11 v 11 wat een tering zooi is dat
Je speelt ook tegen silvers dus dat maakt geen reet uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je speelt ook tegen silvers dus dat maakt geen reet uit.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je speelt ook tegen silvers dus dat maakt geen reet uit.
Heb Afrikaantjes nuquote:
zijn gewoon allemaal ego'squote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Fifut het volgende:
[..]
Is dat niet leuk? Was voor mij ook een rede om het spel te kopen, hij komt morgen binnen.
Oh, het komt niet in je op om met Silvers het Zilveren toernooi te gaan doen?quote:
Bij mij werkt de 59th methode niet, ik krijg constant te zien dat er niks beschikbaar is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef zerokil het volgende:
Krijg steeds geen nieuwe spelers bij de 59ste minuut...
Ik speel gewoon seizoenen, ik wil geen toernooien spelenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, het komt niet in je op om met Silvers het Zilveren toernooi te gaan doen?
Je stijgt in mijn baasranking.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Koffie drinken op de wc #fuckit #yolo
Er is een verschil tussen 11 v 11 of pro club he. Pro clubs speel je met vrienden/bekenden/mensen die enigzins normaal spelen. Als je gewoon online gaat speel je met allemaal debielen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Fifut het volgende:
[..]
Dat is toch juist een voordeel als je als goede club goed samen speelt?
Dan moet je niet klagen dat je niet tegen silvers wordt gematchmaked.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel gewoon seizoenen, ik wil geen toernooien spelen
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel gewoon seizoenen, ik wil geen toernooien spelen
manne chill bazen teamquote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
stond ik nog niet op 1 danquote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je stijgt in mijn baasranking.
6 browsers open #yoloquote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef fetss het volgende:
Kunnen jullie wel de webapp op meerdere tabbladen openen? gay dat dit niet kan
Silvers tegen gold is win.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ooh ok, online met onbekende andere profs speelde ik toch al nooit. Was in FIFA 11 en 12 ook alleen ego-trippen en invites voor profclubs.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 11 v 11 of pro club he. Pro clubs speel je met vrienden/bekenden/mensen die enigzins normaal spelen. Als je gewoon online gaat speel je met allemaal debielen.
Nee man, golds hebben steeds mazzel met klutsballenquote:
Kutteamquote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/15568/#squad-player
Ik kom alleen niet meer op de 59'.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
nu kan je dus echt koopjes gaan spotten, ontzettend veel items nu op de markt
Dat heeft iedereen, niet alleen golds.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, golds hebben steeds mazzel met klutsballen
650k inderdaad, het stijgt aardig door.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
quote:
Dan moet ik wel kunnen zoeken en dat kan dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik gebruik wa.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef Maks0s het volgende:
Hoe kom je op 59' minuut? Cheatengine of wa
Het is toch zo man. Matige aanvallersquote:
Loop 8/3 met ze ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is toch zo man. Matige aanvallers
Moet je nagaan als je fatsoenlijke spitsen had gehad.quote:
Zal inderdaad meespelen. Best irritantquote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef Confetti het volgende:
Oh oh, dat zoeken werkt echt voor geen meter meer. Vandaar dat de prijzen in elkaar zakken, er wordt niets gekocht.
Sla je slag want straks als mensen weer teams gaan maken gaan de prijzen dik stijgen.quote:
Wat jij wil. Elke kans gaat er zowat in, prima spitsenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je fatsoenlijke spitsen had gehad.
Mooie uitspraakquote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
De prijzen zakken als een oude onderbroek!
1 voor 1 allemaal aanpakken.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Huisgenoten die met het internet aan het kloten zijn als je FUT aan het spelen bent
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Joodnl het volgende:
Als ik op een bepaalde selectie wil zoeken, dan krijg het onderstaande scherm te zien...Meer mensen dit?
Ben net terug van training geven, dus weet ff niet verdere stand van zaken!
[ afbeelding ]
quote:
Doe je dat toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
Godver de godver de facking kut ....... **********%**%*%*#
Ik wil gewoon facking mijn team maken
Kan niet, want elke keer als ik een speler wil opzoeken flikkert die webapp eraf.quote:
Ik heb het idee dat ik het vooral krijg als ik iets zoek wat er niet is. Dus of een speler die er helemaal niet is of een te lage prijs. Verder bij minimum prijzenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan niet, want elke keer als ik een speler wil opzoeken flikkert die webapp eraf.
waaaqaaaaarquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is er een duplicate glitch uitgelekt..
Anders geef je je wachtwoord, email,en geheime vraag aan me, hier werkt alles!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan niet, want elke keer als ik een speler wil opzoeken flikkert die webapp eraf.
Bij mij niet, ik was aan het zoeken naar een Kaboul, kwam er een paar tegen, maar wou weten wat de goedkoopste was, pagina 2 flikkert hij eruit. Nu krijg ik niet eens meer de 1e pagina..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik het vooral krijg als ik iets zoek wat er niet is. Dus of een speler die er helemaal niet is of een te lage prijs. Verder bij minimum prijzen
wat dan ???quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is er een duplicate glitch uitgelekt..
Isgoed, DM je het wel even.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anders geef je je wachtwoord, email,en geheime vraag aan me, hier werkt alles!
quote:
Persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Maver24 het volgende:
wat is nu de beste formatie voor een colombiaans team?, 4-2-2-2 of 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2 , ik weet het even niet meer
Hebben ze 2 snelle CAM's? Dan 4231quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Maver24 het volgende:
wat is nu de beste formatie voor een colombiaans team?, 4-2-2-2 of 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2 , ik weet het even niet meer
41212 is wel al duurderquote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat zou het beste zijn kwa skills enzo
Wat Marcie zegt. Als ze goede LM's/RM's hebben -> 41212.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4222quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Herhalingquote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Goal wel meegekregen? Mooie volley
Pics streamquote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Maks0s het volgende:
Ik ga zo mijn broertje wurgen of zo kut webapp
yoo. en ga je nog zo?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Maver24 het volgende:
ik heb Ortega en Quintero , CF en CAM , en Falcao ST,
wie moet RB, dat wordt een probleem denk ik
Bakkes kutdebielquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:29 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga naar de 59e min op mijn ps3. hoelang zou het duren?Controller zo neergelegd dat ik zelf niks hoef te doen
quote:
Je komt niet verder na een bepaalde pagina's zonde van de tijd?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:29 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga naar de 59e min op mijn ps3. hoelang zou het duren?Controller zo neergelegd dat ik zelf niks hoef te doen
Zit toch voetbal te kijken.quote:
Gewoon maar 1 comp doen. Dan zit je er bij pagina 300 of zo. En dat gaat wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je komt niet verder na een bepaalde pagina's zonde van de tijd?
kijk dit is nou postwaardigquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoi Webapp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja oke dan lukt het welquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gewoon maar 1 comp doen. Dan zit je er bij pagina 300 of zo. En dat gaat wel.
Nu ben je nog blij, maar straks niet meer doordat je bijna niks kan zoekenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Hoi Webapp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, verdommequote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu ben je nog blij, maar straks niet meer doordat je bijna niks kan zoeken
Kutteamquote:
Baaaasquote:
Kaboul zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Lindgren. het volgende:
De beste verdediger in het spel kost 1k.Wat is dezen.
Hmm, beste verdediger is dat denk ik niet, of heeft hij stats upgrade gehad?quote:
iemand de beste verdediger vinden is subjectief hequote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, beste verdediger is dat denk ik niet, of heeft hij stats upgrade gehad?
quote:
Een vriend van me speelder eergister tegen jouquote:
Hij is niet zo groot dus ik denk dat er andere betere CB's zijn.quote:
Daarom wil ik kijken waarom hij hem zo goed vindquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand de beste verdediger vinden is subjectief he
[..]Rik schiet eens op.
Maar om een CB van 1.80 de beste te vinden moet je wel een subjectiviteit van het niveau Steefie hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand de beste verdediger vinden is subjectief he
[..]Rik schiet eens op.
Dit wordt dus aan het einde van de week 14K ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Maver24 het volgende:
IF Rodriquez gekocht voor 23k, nice nice
lolquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maar om een CB van 1.80 de beste te vinden moet je wel een subjectiviteit van het niveau Steefie hebben.
inb4 Silva
1-1
Ajax is zeker wel van dat niveauquote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef over_hedge het volgende:
UtrechtZe doen of ze de CL finale moeten spelen.
Maakt niet uit, ff handelen, nu zeker, ff 10k terugverdienen danquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit wordt dus aan het einde van de week 14K ofzo.
Ga je nu direct met hem spelen? Wat voor team precies?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ff handelen, nu zeker, ff 10k terugverdienen dan
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Compliment het volgende:
Als je geen pakjes koopt he? Kun je dan uberhaupt wel een fatsoenlijk team maken?
natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Compliment het volgende:
Als je geen pakjes koopt he? Kun je dan uberhaupt wel een fatsoenlijk team maken?
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Compliment het volgende:
Juist dan kan je een fatsoenlijk team maken, pakjes zijn niet winstgevend.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Compliment het volgende:
Jazeker, handelen. Hangt ook vanaf wat je ziet als een fatsoenlijk team.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Compliment het volgende:
Mooie actie van Badeljquote:
4222 heeft meer ruimte en dus kan je creatiever spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Maver24 het volgende:
ik ga 4-2-3-1 proberen met me Colombianen
oke dan zetten we Quintero in de spits en Rodriquez op CAMquote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
4222 heeft meer ruimte en dus kan je creatiever spelen.
Muriel en Falcao zou ik de spits doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oke dan zetten we Quintero in de spits en Rodriquez op CAM
Liverpool fans betalen graag te veel, net zoals Liverpool zelf.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat mensen zoveel voor Sterling betalen snap ik niet, hij heeft dan wel 88 pace en 4* maar zijn shooting en passing zijn laag. Tot nu toe is hij wel de enige 'nieuwe' speler die ik heb gevonden.
Het is een grote hype, dat ventje is 17 jaar. En hij speelt in de PLquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat mensen zoveel voor Sterling betalen snap ik niet, hij heeft dan wel 88 pace en 4* maar zijn shooting en passing zijn laag. Tot nu toe is hij wel de enige 'nieuwe' speler die ik heb gevonden.
En hij heeft twee kinderen, bij twee verschillende vrouwen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is een grote hype, dat ventje is 17 jaar. En hij speelt in de PL
drie nu toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hij heeft twee kinderen, bij twee verschillende vrouwen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hij heeft twee kinderen, bij twee verschillende vrouwen meisjes.
Ik heb Ortega ook , die 5 star skillerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Muriel en Falcao zou ik de spits doen.
wtf, dit zou nooit op tv kunne worden uitgezondenquote:
Mtv na 12 uur ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wtf, dit zou nooit op tv kunne worden uitgezonden
quote:
? Wiequote:
zo snap jequote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef vandermar het volgende:
Ik ga even grienen, tering wat een pauper wisselbeleid van Koeman en wat een pauper wedstrijd
Als er maar 3 doelpunten vallen klaag ik nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
misschien dat ajax nu wel een keer van Utrecht gaat winnen
Neequote:
mooi liedje goed over na gedachtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
Die ajaxiedjes jatten meteen het liedje wat wij gebruiken bij willems.
JETROOOOO!! JETROOOOOO
SANAAAAAA SANAAAAAAA
Ondanks dat als een stadion dat doet is het wel krachtig, mooi voor Sana, mooie goal ook.
Idd, krijg er oogtyfus vanquote:
Anderson moet hem maken!quote:
Gewoon allemaal panenkaas over hem heen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neewordt zo wel penalty's als Lamprou niet onder een bal doorschiet
Maar wel Fernandezquote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
Koeman weigert gewoon om Vilhena in te brengenwat een kneus
Benne gij un homo ofwaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bwhehehe nu in de Eredivisie nog.
Ryan <3 Lekker ding.
hagaaaaay.gifquote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bwhehehe nu in de Eredivisie nog.
Ryan <3 Lekker ding.
quote:
Echt het wisselbeleid van een keutelquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nouhou.Ik vond je nog zo aardig.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Dat gevoel wanneer je een Kompany voor 1.5k tegen komt en je zelf 1.3k hebt
Feyenoord heeft Drenthe nog afgewezen toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt het wisselbeleid van een keutel
En dan Drenthe niet halen maar vervolgens: Pelle, Verhoek, Immers, Singh, Goossens, Te Vrede wel
Snap ook niet waarom Leerdam nog in de basis staat terwijl hij zijn contract niet wil verlengenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt het wisselbeleid van een keutel
En dan Drenthe niet halen maar vervolgens: Pelle, Verhoek, Immers, Singh, Goossens, Te Vrede wel
Ja, fucking debielenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Drenthe nog afgewezen toch?
Betaal dat salaris van Mathijsen, Verhoek, Immers, Pelle en die andere meuk dan aan hemquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij vroeg teveel salaris gewoon toch?
2-0 ofzoquote:
De belasting in fifa land is verlaagdquote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zijn de prijzen opeens gedaald vanavond? Doordat er een grote bende nieuwkomers is?
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
JETROOOOO!! JETROOOOOO
SANAAAAAA SANAAAAAAA
Ondanks dat als een stadion dat doet is het wel krachtig, mooi voor Sana, mooie goal ook.
Is Championship club hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
2-0 ofzoIs tegen een amateur team
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zijn de prijzen opeens gedaald vanavond? Doordat er een grote bende nieuwkomers is?
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef marcie216 het volgende:
JETROOOOO!! JETROOOOOO
SANAAAAAA SANAAAAAAA
Ik had hem gisteren voor 450 voor in me teamquote:
Oh no.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had hem gisteren voor 450 voor in me team
Oh sorry was geen Championship neequote:Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef BDIL het volgende:
IF VdV !!!!!!!!!!!!
Gvd mist penalty homo
Wat ik daarmee wil zeggen, laat die plaatjes lekker achterwegequote:
Zeikurd.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen, laat die plaatjes lekker achterwege
slecht van hunquote:
ps3 of xboxquote:Op woensdag 26 september 2012 21:19 schreef baswijchen het volgende:
kan iemand een goed team maken voor me op futhead.com budget 100k - 120k -- beste team krijgt 7,5k
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 26 september 2012 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor feyenoord weet niet of het uit of thuis was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |