SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dit. Ik kan hier echt niet tegenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg bij elke zoekopdracht een error
Teampje hoor!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe team gemaakt.... [ afbeelding ]
Succes, silvers spelen matigquote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Wat is jou team?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Succes, silvers spelen matig
Is dat niet leuk? Was voor mij ook een rede om het spel te kopen, hij komt morgen binnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Roypsv het volgende:
ja hoor tering clubs 11 v 11 wat een tering zooi is dat
Je speelt ook tegen silvers dus dat maakt geen reet uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je speelt ook tegen silvers dus dat maakt geen reet uit.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je speelt ook tegen silvers dus dat maakt geen reet uit.
Heb Afrikaantjes nuquote:
zijn gewoon allemaal ego'squote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Fifut het volgende:
[..]
Is dat niet leuk? Was voor mij ook een rede om het spel te kopen, hij komt morgen binnen.
Oh, het komt niet in je op om met Silvers het Zilveren toernooi te gaan doen?quote:
Bij mij werkt de 59th methode niet, ik krijg constant te zien dat er niks beschikbaar is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef zerokil het volgende:
Krijg steeds geen nieuwe spelers bij de 59ste minuut...
Ik speel gewoon seizoenen, ik wil geen toernooien spelenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, het komt niet in je op om met Silvers het Zilveren toernooi te gaan doen?
Je stijgt in mijn baasranking.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Koffie drinken op de wc #fuckit #yolo
Er is een verschil tussen 11 v 11 of pro club he. Pro clubs speel je met vrienden/bekenden/mensen die enigzins normaal spelen. Als je gewoon online gaat speel je met allemaal debielen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Fifut het volgende:
[..]
Dat is toch juist een voordeel als je als goede club goed samen speelt?
Dan moet je niet klagen dat je niet tegen silvers wordt gematchmaked.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel gewoon seizoenen, ik wil geen toernooien spelen
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik speel gewoon seizoenen, ik wil geen toernooien spelen
manne chill bazen teamquote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef wieisboos het volgende:
stond ik nog niet op 1 danquote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je stijgt in mijn baasranking.
6 browsers open #yoloquote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef fetss het volgende:
Kunnen jullie wel de webapp op meerdere tabbladen openen? gay dat dit niet kan
Silvers tegen gold is win.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ooh ok, online met onbekende andere profs speelde ik toch al nooit. Was in FIFA 11 en 12 ook alleen ego-trippen en invites voor profclubs.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 11 v 11 of pro club he. Pro clubs speel je met vrienden/bekenden/mensen die enigzins normaal spelen. Als je gewoon online gaat speel je met allemaal debielen.
Nee man, golds hebben steeds mazzel met klutsballenquote:
Kutteamquote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/15568/#squad-player
Ik kom alleen niet meer op de 59'.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
nu kan je dus echt koopjes gaan spotten, ontzettend veel items nu op de markt
Dat heeft iedereen, niet alleen golds.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, golds hebben steeds mazzel met klutsballen
650k inderdaad, het stijgt aardig door.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
quote:
Dan moet ik wel kunnen zoeken en dat kan dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik gebruik wa.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef Maks0s het volgende:
Hoe kom je op 59' minuut? Cheatengine of wa
Het is toch zo man. Matige aanvallersquote:
Loop 8/3 met ze ofzoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het is toch zo man. Matige aanvallers
Moet je nagaan als je fatsoenlijke spitsen had gehad.quote:
Zal inderdaad meespelen. Best irritantquote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef Confetti het volgende:
Oh oh, dat zoeken werkt echt voor geen meter meer. Vandaar dat de prijzen in elkaar zakken, er wordt niets gekocht.
Sla je slag want straks als mensen weer teams gaan maken gaan de prijzen dik stijgen.quote:
Wat jij wil. Elke kans gaat er zowat in, prima spitsenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je fatsoenlijke spitsen had gehad.
Mooie uitspraakquote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
De prijzen zakken als een oude onderbroek!
1 voor 1 allemaal aanpakken.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Huisgenoten die met het internet aan het kloten zijn als je FUT aan het spelen bent
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Joodnl het volgende:
Als ik op een bepaalde selectie wil zoeken, dan krijg het onderstaande scherm te zien...Meer mensen dit?
Ben net terug van training geven, dus weet ff niet verdere stand van zaken!
[ afbeelding ]
quote:
Doe je dat toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
Godver de godver de facking kut ....... **********%**%*%*#
Ik wil gewoon facking mijn team maken
Kan niet, want elke keer als ik een speler wil opzoeken flikkert die webapp eraf.quote:
Ik heb het idee dat ik het vooral krijg als ik iets zoek wat er niet is. Dus of een speler die er helemaal niet is of een te lage prijs. Verder bij minimum prijzenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan niet, want elke keer als ik een speler wil opzoeken flikkert die webapp eraf.
waaaqaaaaarquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is er een duplicate glitch uitgelekt..
Anders geef je je wachtwoord, email,en geheime vraag aan me, hier werkt alles!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan niet, want elke keer als ik een speler wil opzoeken flikkert die webapp eraf.
Bij mij niet, ik was aan het zoeken naar een Kaboul, kwam er een paar tegen, maar wou weten wat de goedkoopste was, pagina 2 flikkert hij eruit. Nu krijg ik niet eens meer de 1e pagina..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik het vooral krijg als ik iets zoek wat er niet is. Dus of een speler die er helemaal niet is of een te lage prijs. Verder bij minimum prijzen
wat dan ???quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is er een duplicate glitch uitgelekt..
Isgoed, DM je het wel even.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anders geef je je wachtwoord, email,en geheime vraag aan me, hier werkt alles!
quote:
Persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Maver24 het volgende:
wat is nu de beste formatie voor een colombiaans team?, 4-2-2-2 of 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2 , ik weet het even niet meer
Hebben ze 2 snelle CAM's? Dan 4231quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Maver24 het volgende:
wat is nu de beste formatie voor een colombiaans team?, 4-2-2-2 of 4-2-3-1 of 4-1-2-1-2 , ik weet het even niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |