zo totally mee eens.. en tussen je benen onder de dekentjes (no pun intended voor de viespeuken onder onsquote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik kijk wat ze mij allemaal voor liefde geeft heb ik het er graag voor over.
Bij mij op schoot, spinnen, op bed komen liggen naast me.Gewoon leuk.
Komt jouw kat echt onder de dekens? Mijne durfden dat nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo totally mee eens.. en tussen je benen onder de dekentjes (no pun intended voor de viespeuken onder ons)
niet zo heel vaak.. wel als ze t koud heeft of als er vreemd bezoek aanwezig is hier in huis.. of met stofzuigenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt jouw kat echt onder de dekens? Mijne durfden dat niet
Nee inderdaad, maar niet doordenken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo totally mee eens.. en tussen je benen onder de dekentjes (no pun intended voor de viespeuken onder ons)
Met stofzuigen kunnen ze niet tegen de herrie, de deken dempt dat dan een beetjequote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo heel vaak.. wel als ze t koud heeft of als er vreemd bezoek aanwezig is hier in huis.. of met stofzuigen
Kruip maar rap onder de dekentjes dan als je thuis bent.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
Koffie kan ik wel gebruiken, ik denk dat ik zelf ook n beetje ziek wordt.
ik w... saglnegsnngdslgnslrdghd mwopppppppppppppppppppppppppquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar niet doordenken.hihihihihaaahohoohohoh.
Ik ga zo eten en daarna klaverjassen.
Niet best, ga maar snel een hete bak koffie makenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
Koffie kan ik wel gebruiken, ik denk dat ik zelf ook n beetje ziek wordt.
ja ze vindt t doodengquote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met stofzuigen kunnen ze niet tegen de herrie, de deken dempt dat dan een beetje
Pasta met spinazie a la creme, boursin en zalm.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik w... saglnegsnngdslgnslrdghd mwoppppppppppppppppppppppppp
wat ga je eten
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
Mijn hond wordt grasmaaier van beroep.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pasta met spinazie a la creme, boursin en zalm.Door elkaar allemaal.
Iquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
Deze kou is ook onmenselijk. Ik wil naar Hawai. Who's with me?
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
Eerst nog in de kou wachten op de bus. Zielig he?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet best, ga maar snel een hete bak koffie maken
Is ook heul lekker.quote:
Ik heb medelijden met je, het is 25 graden. Hierquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
Oh damn!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst nog in de kou wachten op de bus. Zielig he?
ja daarom wil ik dat ookkkkkkquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is ook heul lekker.Enne we hebben een kilo zak pasta gekocht bij zo'n turk voor 1 euro dus die moet maar eens op.
quote:
Oke, morgen om 3 uur gaat het vliegtuig. Pak je koffers en let's go!quote:
ok dan pak ik alleen boxersquote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Oke, morgen om 3 uur gaat het vliegtuig. Pak je koffers en let's go!Ik pak alleen bikini's in.
Goed plan!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Oke, morgen om 3 uur gaat het vliegtuig. Pak je koffers en let's go!Ik pak alleen bikini's in.
Lekker, behalve dat het net regende.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, het is 25 graden. Hier
I will survive.quote:
De helft is nog over nu geloof ik. De Turk.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom wil ik dat ookkkkkk![]()
hahaha nice![]()
hoeveel zat er nog in?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dan pak ik alleen boxers
ok en hempjes
Inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker, behalve dat het net regende.![]()
lost myself and i was nowhere to be foundquote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
rokje, waar ben je al die tijd geweest. heb je wel een beetje gemist.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]Kiek kiek kiek. Wie wil er nou niet meer mee?
Ja, de tijd gaat hard vandaag. Geen idee waar het gebleven isquote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Half 8 al ineens. Jezus. Tijd vliegt als je plezier hebt.
i know, right O.oquote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jup, hier ook maar ff eten zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus wat ben ik toch een onproductief stuk vretenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lost a friend to cocainequote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lost myself and i was nowhere to be found.. maar een koene ridderin heeft mij gered
en ik jou ook hoor![]()
Ik wil naar huihuis, ik verkleum hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
En heb je nog gesport vandaag?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik toch een onproductief stuk vreten
dat komt ook wel aardig overeen jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lost a friend to cocaine
Couple friends to smack
Troubled hearts map deserts
And they rarely do come back
Lost a friend to oceans
Lost a friend to hills
Lost a friend to suicide
Lost a friend to pills
Lost a friend to monsters
Lost a friend to shame
Lost a friend to marriage
Lost a friend to blame
Lost a friend to worry and
Lost a friend to wealth
Lost a friend to stubborn pride
And then i lost myself
Geen emo.gif bij dat prachtige nummer aub.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat komt ook wel aardig overeen ja![]()
Nee, ga dat sinds eeuwen weer doen vanavond... Na de koffie.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En heb je nog gesport vandaag?
sorryquote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen emo.gif bij dat prachtige nummer aub.
FUlltime werken is makkelijker als parttime school in mijn ervaringquote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Heerlijk weekend strak.
Maar ik heb wel te horen gekregen dat ik op stage 38 uur per week moet werken.
Ik ben veel te lui voor dat soort onzin.
Waarheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus wat ben ik toch een onproductief stuk vreten
Ahhhquote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil naar huihuis, ik verkleum hier.
Heheheh, jij wilt in je hangmat liggen en cocktails drinken?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
Heerlijk weekend strak.
Maar ik heb wel te horen gekregen dat ik op stage 38 uur per week moet werken.
Ik ben veel te lui voor dat soort onzin.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
When the world is sick
Can't no one be well?
But I dreamt we was all beautiful and strong
Was je gestopt dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ga dat sinds eeuwen weer doen vanavond... Na de koffie.
En dan pas druk voelen als je moe bent en wilt slapen... Of het gewoon niet doen...quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst vertraging met de trein, dan thuis en vervolgens 2 uur comics lezen terwijl ik nog een les moet maken.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarheid.
Ik ook hoor.
Eerst vertraging met de trein, dan thuis en vervolgens 2 uur comics lezen terwijl ik nog een les moet maken.
[..]
Ahhh
Komt wel goed.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
FUlltime werken is makkelijker alsdan parttime school in mijn ervaring
Ben +- 5 kilo afgevallen, heb in juli en augustus september nauwelijks gesport denk ik.quote:
Ik vond dat 3 dagen bikkelen en daarna 4 dagen weekend wel prettig eigenlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh, jij wilt in je hangmat liggen en cocktails drinken?
Afgevallen? Maar je woog toch al bijna niks?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ben +- 5 kilo afgevallen, heb in juli en augustus september nauwelijks gesport denk ik.
Je gaat?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hij s wel tof murdera
maar nu mijn koene ridderin eten is ga ik ook ff wat anders doen, miss tot straks![]()
+- 70 kilo bij 1.83 meter.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afgevallen? Maar je woog toch al bijna niks?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hij s wel tof murdera
maar nu mijn koene ridderin eten is ga ik ook ff wat anders doen, miss tot straks![]()
Hehe, ik ben gewend weken van 50 uur per week te maken. Werken loefje.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond dat 3 dagen bikkelen en daarna 4 dagen weekend wel prettig eigenlijk.
50 uurquote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik ben gewend weken van 50 uur per week te maken. Werken loefje.
Kwam ze spullen ophalen dan of zo?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag kwam mijn ex dus langs
Was heel awkard
Ik ga een trein koppen, grgr.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet denken maar doen. En dan loeimoe zijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
50 uur
Ik snap niet hoe mensen dat doen
Ze wilde serieus gaan pratenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kwam ze spullen ophalen dan of zo?
ik ga er overheen met 70..quote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee broeder. Wij moeten onze verjaardag nog vieren.quote:
Wou ze je weer terug dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze wilde serieus gaan praten
geneukt en weggestuurd toch zeker?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze wilde serieus gaan praten
Nou, ze kwam. Ik vroeg waar ze het over wilde hebben. Daar wilde ze nog even mee wachtenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wou ze je weer terug dan?
Vaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ze kwam. Ik vroeg waar ze het over wilde hebben. Daar wilde ze nog even mee wachtenAlsof er niets aan de hand was, en of we het laatste jaar elkaar praktisch elke dag gezien hadden begon ze met 'kletsen'. Daarna ging ze weg
Weird.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ze kwam. Ik vroeg waar ze het over wilde hebben. Daar wilde ze nog even mee wachtenAlsof er niets aan de hand was, en of we het laatste jaar elkaar praktisch elke dag gezien hadden begon ze met 'kletsen'. Daarna ging ze weg
En dat van Meester Smurfquote:Op woensdag 26 september 2012 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij moet compenseren.
Echt vaag, zeker wel een 8 op de schaal van 10 op de weirdometerquote:Op woensdag 26 september 2012 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
En niets zinnigs of serieus dus![]()
Toen ik de deur dicht dacht ik bij mezelf: wtf just happened
Dat vond ik dus ook, maar ik was te verbouwereerd om normaal te reagerenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt vaag, zeker wel een 8 op de schaal van 10 op de weirdometer
't enige dat ik heb meegemaakt dat weird was was min of meer hetzelfde, alleen belandden we uiteindelijk in bed. helaas was 't 1-maligquote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook, maar ik was te verbouwereerd om normaal te reageren
Ik doe nu ongeveer inclusief thuis leren 30 uur studie en 14 uur werken, maar alsnog is mijn vrije tijd doodsaaiquote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow gelukkig gebeurde dat nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't enige dat ik heb meegemaakt dat weird was was min of meer hetzelfde, alleen belandden we uiteindelijk in bed. helaas was 't 1-malig
verspilde kans man..quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow gelukkig gebeurde dat nietMaarja, ik heb nog steeds 25 pandapunten
Jij wilde haar gewoon terug ofwat?
Tuurlijk. Een week heeft 7x24=168 uur.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe nu ongeveer inclusief thuis leren 30 uur studie en 14 uur werken, maar alsnog is mijn vrije tijd doodsaai
Volgens mij ligt het niet aan mijn leven maar aan mij.
Ja, ik doe verder genoeg. Ik spreek nu ook weer vaker af met vrienden, weekenden ben ik met Newb, maar als ik dan een avond achter de PC zit denk ik nog steeds de hele tijd aan wat voor saai kutleven ik toch hebquote:Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een week heeft 7x24=168 uur.
Voor de rest een beetje sociale contacten onderhouden, lezen, film kijken, gamen, andere leuke dingen doen. Jij doet newb ook er nog erbij.
Op dat moment wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ow gelukkig gebeurde dat nietMaarja, ik heb nog steeds 25 pandapunten
Jij wilde haar gewoon terug ofwat?
Neequote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op dat moment wel ja
Ach ja, oude tijden
Anders ga je gamen, dan vliegt de tijd voorbijquote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik doe verder genoeg. Ik spreek nu ook weer vaker af met vrienden, weekenden ben ik met Newb, maar als ik dan een avond achter de PC zit denk ik nog steeds de hele tijd aan wat voor saai kutleven ik toch heb
hoeveel heb je der?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik heb trouwens meer pandapunten dan jij (ook dat nog)___!
Weet niet precies, maar iets van 40+ of zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoeveel heb je der?![]()
En ik ben student he, dan tikt het hard aan
Die vrouwen van tegenwoordig geilen ook op alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
Eindelijk thuis. Wat 'n leuke buschauffeur.
ik zat in de tram, dat is ook echt geen pretjequote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
Dankje.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
Heb het geprobeerd, flitsend schermquote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders ga je gamen, dan vliegt de tijd voorbij
Dat wel, maar ik heb gewoon echt 0 interesse in haarquote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
niet? Dan bakte ze er niet veel van of wel?
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die vrouwen van tegenwoordig geilen ook op alles wat los en vast zit
Ik ken mensen die er meer hebben (of gehad).quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar iets van 40+ of zo.
En ik ben geen student
Sja, er zijn mensen die non-stop bezig willen zijn omdat ze niet tegen dit soort gedachten kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik doe verder genoeg. Ik spreek nu ook weer vaker af met vrienden, weekenden ben ik met Newb, maar als ik dan een avond achter de PC zit denk ik nog steeds de hele tijd aan wat voor saai kutleven ik toch heb
Jeetje.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
He wat? Ik heb al sinds 19:00 een lege bus hoor..quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
Wat voor hont heb jij?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.![]()
Het hondje was wel gratis volgens hem. De vorige zei van niet en dat ik maar moest hopen dat er geen controle kwam. Maar deze zei dat Arriva altijd honden gratis in de bus laat.
O dat is wel tofquote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.![]()
Het hondje was wel gratis volgens hem. De vorige zei van niet en dat ik maar moest hopen dat er geen controle kwam. Maar deze zei dat Arriva altijd honden gratis in de bus laat.
FOK! jij tijdens werktijd?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
He wat? Ik heb al sinds 19:00 een lege bus hoor..
Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken mensen die er meer hebben (of gehad).
[..]
Sja, er zijn mensen die non-stop bezig willen zijn omdat ze niet tegen dit soort gedachten kunnen.
Geniet nog maar even van je rust, straks is het gedaan ermee.
[..]
Jeetje.
Heb je zijn nummer gevraagd?
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Maar dat hoeft ook niet. Ik heb jouw nummer toch?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
FOK! jij tijdens werktijd?
ah okquote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
meestal in pauzes, vandaag had ik meer stil gestaan dan gereden
ik moet nu om 10 uur ergens zijn dat max een half uur van waar ik nu ben is
Tijdens het rijden, als een eckte baas!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ah okIk dacht tijdens het rijden
![]()
O, daar heb ik niet aan gedacht, sorry.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Maar misschien vond ik hem ook wel leuk.
Volgens mensen die ik ken in hun 2e en 3e jaren is het de komende jaren nog best relaxt enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, er zijn mensen die non-stop bezig willen zijn omdat ze niet tegen dit soort gedachten kunnen.
Geniet nog maar even van je rust, straks is het gedaan ermee.
Zo oud had ik je echt niet geschat.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo oud had ik je echt niet geschat.
Hij bedoelt pandapunten!quote:
No way. Arme ziel.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt pandapunten!
Dat zijn 60 weken, of 60 maandenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Hij bedoelt pandapunten!
Ik bedoel ook na je studie.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mensen die ik ken in hun 2e en 3e jaren is het de komende jaren nog best relaxt enzo
Ja, arme Faxie.quote:
Kun je nagaan met mijn 40+quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zijn 60 weken, of 60 maanden
60 maanden geen sexMoet er niet aan denken. als het boven de 30 weekpunten komt ga ik mijn standaard al verlagen denk ik
Ahhh.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je nagaan met mijn 40+
En nee, 't helpt niks
Had is niet erg, zolang je ze maar niet hebtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh.
Ik had er ook best veel.
Ik word gewoon zoals mijn vader met een nog relaxter leven dan ikquote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel ook na je studie.
Getrouwd zijn hequote:
ik vind je dan echt geen baasquote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tijdens het rijden, als een eckte baas!
Yup, een hele toffe ook nog eensquote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een vriend?
jij?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup, een hele toffe ook nog eens
Aaaahhh, schijterd!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik vind je dan echt geen baas
ow jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch net dat ik 40+ pandapunten had
40 weken of maanden?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee nee, ik zei toch net dat ik 40+ pandapunten had
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar iets van 40+ of zo.
En ik ben geen student
Ja, in mijn tijden van wanhoop rond gaan hangen op FOK! en het pakte zelfs veel beter uit dan verwachtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een vriend?
Ik moet echt eens beter gaan lezenquote:
mooiquote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in mijn tijden van wanhoop rond gaan hangen op FOK! en het pakte zelfs veel beter uit dan verwacht
Wie was de gelukkige?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
Ik ben bezig met 1 opsparen at the moment.
Iedereen dacht eerst wel dat het niet langer dan een maand ofzo zou duren omdat omstandighedenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet echt eens beter gaan lezen
[..]
mooi
Wie is het dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen dacht eerst wel dat het niet langer dan een maand ofzo zou duren omdat omstandigheden
Zo romantisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in mijn tijden van wanhoop rond gaan hangen op FOK! en het pakte zelfs veel beter uit dan verwacht
Owjee. Dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:06 schreef Fera het volgende:
Ik ben bezig met 1 opsparen at the moment.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
haha heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Misschien kunnen we er wel wat aan doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo romantisch.
[..]
Owjee. Dat kunnen we niet hebben.
Tja, die omstandigheden hadden ook wat beter gekund jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen dacht eerst wel dat het niet langer dan een maand ofzo zou duren omdat omstandigheden
Hij post niet zoveel hoor, maar newbie114.quote:
ahhhquote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij post niet zoveel hoor, maar newbie114.
Tegengekomen in als versieren niet zo makkelijk gaat en na een dagje spijbelen en pillen en ontmaagding enzo is het gevoel nooit meer weggegaan![]()
En vergeet het gedoe met je ouders en de tentakelporno nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tegengekomen in als versieren niet zo makkelijk gaat en na een dagje spijbelen en pillen en ontmaagding enzo is het gevoel nooit meer weggegaan![]()
Vast wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er wel wat aan doen.
Goed beschreven.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dan doe ik meequote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel.
[..]
Goed beschreven.
Oh jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vergeet het gedoe met je ouders en de tentakelporno niet
Die verhalen over tentakelporn, hentai en furry'squote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja
Maar tentakelpr0n is iets van alle tijden![]()
Nee.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die verhalen over tentakelporn, hentai en furry's
Ik mis die tijd.
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:11 schreef Murdera het volgende:
Ph, ik geloof dat ik hier toch beter weg kan gaan.
Furries.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die verhalen over tentakelporn, hentai en furry's
Ik mis die tijd.
[..]
Nee.
Hmm, altijd fijn.. Note'je erbij.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Kanker mag pertinent niet, in welke vorm dan ook. Genote en verwijderd. En de reacties dus ook (alleen verwijderd).
Dit ging over pakjes en niet over echte haargroei toch?quote:
Mijn vriend had een vet grote verzameling plaatjes van furries, maar die computer is een keer gecrasht, ik weet niet of ze er nog opstaan eigenlijkquote:
Ik ben daar niet zo into.quote:
Dat is geen echte.quote:
Ik tekende vroeger Furries.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit ging over pakjes en niet over echte haargroei toch?
Ik dacht dat ie geformatteerd had? Zo ja, dan zijn ze wegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vriend had een vet grote verzameling plaatjes van furries, maar die computer is een keer gecrasht, ik weet niet of ze er nog opstaan eigenlijk
Dat lijkt me logisch, FOK! breed en al een tijd van toepassing.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, altijd fijn.. Note'je erbij.
Hoe moest ik dat overigens weten?
Ik ook niet, seksueel gezien.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo into.
Maar misschien kan newbie me wat leren.
Neuh, ik ben slechts een bewonderaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben jij dan wel een echte? :
gek kindquote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuh, ik ben slechts een bewonderaar.
alleen als link is toch toegestaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog wel wat plaatjes maar ze zijn vast hier verboden. Is dat zo trouwens bij getekende plaatjes, is daar ook verbod op?
Geen idee, moet je een modje vragen. Ik ken de regels hier nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
alleen als link is toch toegestaan?
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, FOK! breed en al een tijd van toepassing.
Oh, maar ik heb geen linkjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
alleen als link is toch toegestaan?
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb geen linkjes.
als je ze upload wel, anders kun je ze uberhaupt niet laten zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had je dat creepy gevonden dan?quote:
Komop Loka. Deel je porno met ons, net als vroeger.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je post was laatquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komop Loka. Deel je porno met ons, net als vroeger.
Is niet echt mijn ding, sorriequote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
Dit soort plaatjes vind ik wel sexy
[ afbeelding ]
Ja, ik vind ze altijd wel heel mooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wordt mijn plasser echt niet harder van hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had geen idee gehad wat ik er mee aan moest.
valt nog wel mee toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
koffiequote:
Ik zie het.quote:
Ik vind het een hoog ehm " ik heb ervan gehoord maar durf er zelf niet aan te beginnen " gehalte hebben....quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, maar als het erg leuk had gevonden zou ik er mee uit de voeten willen. Denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]Je gaat er van uit dat ik er meteen iets mee zou willen doen?
Scheelt per topic en per mod.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het prima.http://zoeken.fok.nl/zoek(...)d26bbcdef7545344105f
![]()
![]()
Echt waar?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar als het erg leuk had gevonden zou ik er mee uit de voeten willen. Denk ik.
Dus je zou hier niet op kunnen fappen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het een hoog ehm " ik heb ervan gehoord maar durf er zelf niet aan te beginnen " gehalte hebben....
Onzin. Lees de FAQ er maar op na. Prima dat sommige mods het voor lief nemen. Ik niet, pertinent omdat ik het gewoon ridicuul vind dat we dat soort woorden gebruiken terwijl er dagelijks mensen dood aan gaan!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scheelt per topic en per mod.
"fokbreed" is dus gelul
dm/pm is openquote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja deze is netjes, er is ook echt disturbed furry porn
Blijkt...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scheelt per topic en per mod.
"fokbreed" is dus gelul
Nee daar gaat echt he-le-maal niets fapbaars van ontstaannee... sorryquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je zou hier niet op kunnen fappen?
Ik vind het alleen leuk om op te soppen, zou niet weten wat er verder mee gedaan moet worden want de getekendheid is juist de charme ervan, die is er niet meer als je je gaat verkleden enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar als het erg leuk had gevonden zou ik er mee uit de voeten willen. Denk ik.
Experimenteren.quote:
sopsapsopsopsapquote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk om op te soppen, zou niet weten wat er verder mee gedaan moet worden want de getekendheid is juist de charme ervan, die is er niet meer als je je gaat verkleden enzo
Soms vind ik je best wel liefquote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Lees de FAQ er maar op na. Prima dat sommige mods het voor lief nemen. Ik niet, pertinent omdat ik het gewoon ridicuul vind dat we dat soort woorden gebruiken terwijl er dagelijks mensen dood aan gaan!
Hey Twi!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef twi het volgende:
Misschien als ze roze haar gehad zou hebben. Fapfapfap.
Ik vind het altijd zo'n enorm kansloos onderwerp.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Lees de FAQ er maar op na. Prima dat sommige mods het voor lief nemen. Ik niet, pertinent omdat ik het gewoon ridicuul vind dat we dat soort woorden gebruiken terwijl er dagelijks mensen dood aan gaan!
Tekeningen kunnen wel wat hebben ja, maar ik heb niet zoveel met het antropomorphisme er van.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk om op te soppen, zou niet weten wat er verder mee gedaan moet worden want de getekendheid is juist de charme ervan, die is er niet meer als je je gaat verkleden enzo
Altijd.quote:
Twi weet, zoals altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef twi het volgende:
Misschien als ze roze haar gehad zou hebben. Fapfapfap.
Mjah, zijn gewoon principes waar ik achter sta.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms vind ik je best wel lief
Nee, hoezo? Heb ik een kleurtje?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Twi!
Was je op vakantie?
Ik vind je wel een punt hebben hier...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n enorm kansloos onderwerp.
Kanker mag niet, maar aids tyfus en tering mogen wel, kop een trein mag, kanker als metafoor? altijd een risico. het is zo'n enorme bullshit allemaal.
Tuurlijk, iedereen zou zich gewoon moeten gedragen, maar dat onderscheid is zo enorm hypocriet.![]()
Ik kan slecht tegen kansloze censuur.
En disneyprinsesjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tekeningen kunnen wel wat hebben ja, maar ik heb niet zoveel met het antropomorphisme er van.
Ik weet nog wel wat stomende avondjes van vroeger hoor. Misty, Android 18.
Ik ga er ook niet over wat wel of niet mag natuurlijk. Maar in dit geval zou ik het zelfs reporten als ik geen moderator was. Vind het gewoon nergens op slaan en pijnlijk voor sommige mensen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n enorm kansloos onderwerp.
Kanker mag niet, maar aids tyfus en tering mogen wel, kop een trein mag, kanker als metafoor? altijd een risico. het is zo'n enorme bullshit allemaal.
Tuurlijk, iedereen zou zich gewoon moeten gedragen, maar dat onderscheid is zo enorm hypocriet.![]()
Ik kan slecht tegen kansloze censuur.
goede principes...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah, zijn gewoon principes waar ik achter sta.
Ja jammer dat andere mensen dat soms vertrappen als een madeliefje op de grond.quote:
Dat is prima, ik zie dat je ook genoeg bijstand hebt hier, maar note dan ook als iemand tyfus of tering of pest of aids zegt, anders is het allemaal slap gelul in de ruimte.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet over wat wel of niet mag natuurlijk. Maar in dit geval zou ik het zelfs reporten als ik geen moderator was. Vind het gewoon nergens op slaan en pijnlijk voor sommige mensen.
Bedoel je mij?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jammer dat andere mensen dat soms vertrappen als een madeliefje op de grond.
Nee, zoals ik al zei; dit is het beleid wat gevoerd wordt op FOK!. Volgens de regels, daar hou ik me aan. Verder vind ik het ook geen discussie waard dus dit is mijn laatste post hierover.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is prima, ik zie dat je ook genoeg bijstand hebt hier, maar note dan ook als iemand tyfus of tering of pest of aids zegt, anders is het allemaal slap gelul in de ruimte.
Tis wel een feitje dat kanker nogal een lading met zich meebrengt, en ik snap opzich wel dat je daar iets tegen doet (ook al ben ik het een beetje oneens met die krampachtigheid omtrent dat woord)quote:Op woensdag 26 september 2012 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet over wat wel of niet mag natuurlijk. Maar in dit geval zou ik het zelfs reporten als ik geen moderator was. Vind het gewoon nergens op slaan en pijnlijk voor sommige mensen.
't Meisje tevreden houden met aandacht geven hè?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, je was gewoon lang weg leek het
Anime ftw.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tekeningen kunnen wel wat hebben ja, maar ik heb niet zoveel met het antropomorphisme er van.
Ik weet nog wel wat stomende avondjes van vroeger hoor. Misty, Android 18.
[..]
Altijd.
[..]
Twi weet, zoals altijd.
Ja iddquote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja jammer dat andere mensen dat soms vertrappen als een madeliefje op de grond.
Ow zo. Nee, het moet wel een beetje doorgepuberd zijn, anders is het niet geilquote:Op woensdag 26 september 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij geilt op net de kindertijd ontstegen puberdisneymeisjes.
ehm.. net vond je dat antromorphdinges niks, maar je geilde wel op een meermin?quote:
Het is slap gelul in de ruimte, maar het gaat niet zozeer om het woord an sich, maar de emotionele lading die het draagt bij onze maatschappij, het woordje is een beetje overhyped zou je kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is prima, ik zie dat je ook genoeg bijstand hebt hier, maar note dan ook als iemand tyfus of tering of pest of aids zegt, anders is het allemaal slap gelul in de ruimte.
lekker typen jijquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Fera het volgende:
Net een opdracht voor het werk ingestuurd, krijg ik alweer een nieuwe.
Dat is alles dat ik keek.quote:
Hehe, vuilakje. Maar jij bent dan ook houdster van een pedopas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wel.
Ik doe het nog wel soms
Is ook wel een beetje lomp om te schelden met ziektes waar de meesten wel iemand kennen die eraan doodgaat he?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is slap gelul in de ruimte, maar het gaat niet zozeer om het woord an sich, maar de emotionele lading die het draagt bij onze maatschappij, het woordje is een beetje overhyped zou je kunnen zeggen.
Weet je dat mijn moeder het laatst had over onze buurvrouw die kanker heeft, en het woord kanker gewoon even niet durfde uit te spreken omdat ze dacht dat iemand er aanstoot aan zou nemen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is slap gelul in de ruimte, maar het gaat niet zozeer om het woord an sich, maar de emotionele lading die het draagt bij onze maatschappij, het woordje is een beetje overhyped zou je kunnen zeggen.
Weet je welke anime je zeker moet kijken? Death Note.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is alles dat ik keek.
Heb nog wel een lijst met manga die ik moet lezen.
[..]
Hehe, vuilakje. Maar jij bent dan ook houdster van een pedopas.
Lekker centjes verdienen.quote:
Je scheld of je scheld niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje lomp om te schelden met ziektes waar de meesten wel iemand kennen die eraan doodgaat he?
Die notebook wil ik ook wel...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je welke anime je zeker moet kijken? Death Note.Zoveel awesomeness in één serie.
Frustraties kun je ook op andere manieren kwijtrakenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je scheld of je scheld niet.
Als je je serieus iets aanttrekt van dat feit scheld je gewoon niet met ziektes waar mensen aan dood gaan, maar mensen zijn te hypocriet om zich daar aan te houden.
Nee ik gebruik het woord als scheldwoord omdat het heerlijk vloekt, omdat je er een beetje frustratie mee kunt laten wegvloeien, meer niet.
Als ik eens tijd heb (dus niet werk, stage of FOK), zal ik eens kijken.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je welke anime je zeker moet kijken? Death Note.Zoveel awesomeness in één serie.
Jij bent iemand die nooit echt scheld he? Ook geen Kut of Shitzooi.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Frustraties kun je ook op andere manieren kwijtraken
Zou misschien liever zijn...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Frustraties kun je ook op andere manieren kwijtraken
Oooooowww, maar dan ken je mij nog niet goed genoegquote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent iemand die nooit echt scheld he? Ook geen Kut of Shitzooi.
Ik heb de DVD boxen, kan het wel voor je mee brengen een keer.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik eens tijd heb (dus niet werk, stage of FOK), zal ik eens kijken.
Ik doe dat door bijvoorbeeld te gamen en door te sportenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou misschien liever zijn...
Hoe zou jij het doen?
Mja ben nu bezig met huiswerk wat wil niet lukken, frustreer me er een beetje kapot aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe dat door bijvoorbeeld te gamen en door te sporten
En dat, lieverd, is wat het scheldwoord zijn kracht geeft. In de tijd van de pest begonnen mensen "krijg de pest" als scheldwoord te gebruiken, toen ook schurft, tering, typhus. Het heeft enkel de lading die anderen er aan geven als ze zich er zo aan storen dat ze het willen censureren.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje lomp om te schelden met ziektes waar de meesten wel iemand kennen die eraan doodgaat he?
Ik dacht dat hij doelde op seks.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik scheld nooit op werk of stage. Verder best wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik probeer sowieso weinig te vloeken, omdat ik veel met kinderen werk
Dat zou best eens kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb de DVD boxen, kan het wel voor je mee brengen een keer.
Ik ook bijna nooit eigenlijk. Als het me echt te gortig wordt zeg ik cholera, nog nooit iemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet het morgen af zijn?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ben nu bezig met huiswerk wat wil niet lukken, frustreer me er een beetje kapot aan.
Je zegt het maar, is geen probleem hoor. Dan zie ik ze wel 'n keer terug.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij doelde op seks.
[..]
Ik scheld nooit op werk of stage. Verder best wel.
[..]
Dat zou best eens kunnen.
Vinnie, tief op met je posts zoals deze.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
En weer valt me op dat KT weer lekker bezig is
Ik ken best een hoop mensen die daar aanstoot aan zouden nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit eigenlijk. Als het me echt te gortig wordt zeg ik cholera, nog nooit iemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |