zo totally mee eens.. en tussen je benen onder de dekentjes (no pun intended voor de viespeuken onder onsquote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik kijk wat ze mij allemaal voor liefde geeft heb ik het er graag voor over.
Bij mij op schoot, spinnen, op bed komen liggen naast me.Gewoon leuk.
Komt jouw kat echt onder de dekens? Mijne durfden dat nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo totally mee eens.. en tussen je benen onder de dekentjes (no pun intended voor de viespeuken onder ons)
niet zo heel vaak.. wel als ze t koud heeft of als er vreemd bezoek aanwezig is hier in huis.. of met stofzuigenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt jouw kat echt onder de dekens? Mijne durfden dat niet
Nee inderdaad, maar niet doordenken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo totally mee eens.. en tussen je benen onder de dekentjes (no pun intended voor de viespeuken onder ons)
Met stofzuigen kunnen ze niet tegen de herrie, de deken dempt dat dan een beetjequote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet zo heel vaak.. wel als ze t koud heeft of als er vreemd bezoek aanwezig is hier in huis.. of met stofzuigen
Kruip maar rap onder de dekentjes dan als je thuis bent.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
Koffie kan ik wel gebruiken, ik denk dat ik zelf ook n beetje ziek wordt.
ik w... saglnegsnngdslgnslrdghd mwopppppppppppppppppppppppppquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar niet doordenken.hihihihihaaahohoohohoh.
Ik ga zo eten en daarna klaverjassen.
Niet best, ga maar snel een hete bak koffie makenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
Koffie kan ik wel gebruiken, ik denk dat ik zelf ook n beetje ziek wordt.
ja ze vindt t doodengquote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met stofzuigen kunnen ze niet tegen de herrie, de deken dempt dat dan een beetje
Pasta met spinazie a la creme, boursin en zalm.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik w... saglnegsnngdslgnslrdghd mwoppppppppppppppppppppppppp
wat ga je eten
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
Mijn hond wordt grasmaaier van beroep.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pasta met spinazie a la creme, boursin en zalm.Door elkaar allemaal.
Iquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
Deze kou is ook onmenselijk. Ik wil naar Hawai. Who's with me?
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
Eerst nog in de kou wachten op de bus. Zielig he?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet best, ga maar snel een hete bak koffie maken
Is ook heul lekker.quote:
Ik heb medelijden met je, het is 25 graden. Hierquote:Op woensdag 26 september 2012 19:22 schreef Tamashii het volgende:
Oh damn!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerst nog in de kou wachten op de bus. Zielig he?
ja daarom wil ik dat ookkkkkkquote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is ook heul lekker.Enne we hebben een kilo zak pasta gekocht bij zo'n turk voor 1 euro dus die moet maar eens op.
quote:
Oke, morgen om 3 uur gaat het vliegtuig. Pak je koffers en let's go!quote:
ok dan pak ik alleen boxersquote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Oke, morgen om 3 uur gaat het vliegtuig. Pak je koffers en let's go!Ik pak alleen bikini's in.
Goed plan!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Oke, morgen om 3 uur gaat het vliegtuig. Pak je koffers en let's go!Ik pak alleen bikini's in.
Lekker, behalve dat het net regende.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je, het is 25 graden. Hier
I will survive.quote:
De helft is nog over nu geloof ik. De Turk.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja daarom wil ik dat ookkkkkk![]()
hahaha nice![]()
hoeveel zat er nog in?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ok dan pak ik alleen boxers
ok en hempjes
Inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker, behalve dat het net regende.![]()
lost myself and i was nowhere to be foundquote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
rokje, waar ben je al die tijd geweest. heb je wel een beetje gemist.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]Kiek kiek kiek. Wie wil er nou niet meer mee?
Ja, de tijd gaat hard vandaag. Geen idee waar het gebleven isquote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Half 8 al ineens. Jezus. Tijd vliegt als je plezier hebt.
i know, right O.oquote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jup, hier ook maar ff eten zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |