Heb ik niet jammer man, adres staat in dm dus kom maar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:47 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Wil je je zusje er ook bij op zetten?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:43 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
hoe heet dat blad dan mss wil ik het kopen
Heb mijn baas gebeld en die is toevallig wielrenliefhebber en hij zegt dat je niet op dit bod moet in gaan en dat wij er veel meer uit kunnen halen voor jequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
DeHangUi ik hoop dat je niet trolt ik verwact je tussen 9 en 10 dus kom je echt of niet?
Als hij vandaag niet komt dan doe ik met jouquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb mijn baas gebeld en die is toevallig wielrenliefhebber en hij zegt dat je niet op dit bod moet in gaan en dat wij er veel meer uit kunnen halen voor je
Busje voor de fiets en jou en je vriend is bij deze al geregeld
topquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet komt dan doe ik met jou
Oke, rond 11uur ben ik weer op me pc, ik ga nu ff naar het adres wachten op UIquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat jij er minimaal 8000 uit kan halen als we het slim spelen.
Hij wil het gratis voor je doen zolang we de foto van jouw vriend en de fiets mogen gebruiken voor op de voorkant van het advocatenblad.
Daar reclame maken is veel duurder en dit is gratis reclame
Dat zei een meisje uit me klas ook tegen me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als hij vandaag niet komt dan doe ik met jou
Ik zou Dehangui laten stikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, rond 11uur ben ik weer op me pc, ik ga nu ff naar het adres wachten op UI
Zo'n bijzonder stuk hoort in een museum, niet bij de rijke elite in de schuurquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn baas denkt dat jij er minimaal 8000 uit kan halen als we het slim spelen.
Hij wil het gratis voor je doen zolang we de foto van jouw vriend en de fiets mogen gebruiken voor op de voorkant van het advocatenblad.
Daar reclame maken is veel duurder en dit is gratis reclame
Mij baas wil hem niet kopen maar meerdere dingen afgaan waaronder een sportmuseumquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo'n bijzonder stuk hoort in een museum, niet bij de rijke elite in de schuur
Wij staan TS geheel gratis bij in alle juridische stappen die er mogelijk ondernomen gaan worden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Mijn vader is goed kwaad ieder geval, Olympion overweegt ook juridische stappen.
RIP tsquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke, rond 11uur ben ik weer op me pc, ik ga nu ff naar het adres wachten op UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |