abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117282430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:44 schreef Fascination het volgende:

[..]

Het wil niet zo lukken in de liefde?
Nee -O-

En aan de tips die hier worden gegeven heb ik ook niet veel ;(

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2012 18:53:29 ]
pi_117282927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee -O-

En aan de tips die hier worden gegeven heb ik ook niet veel ;(
russianbrides.com
polishdating.nl
thai-dating.com

:*
know'm sayin?
word? word.
pi_117282980
quote:
14s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef alors het volgende:

[..]

russianbrides.com
polishdating.nl
thai-dating.com

:*
Even melding gedaan van spam :{w
pi_117283012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Even melding gedaan van spam :{w
Helaas, ik zou willen dat ik die sites beheerde, moet goud geld zijn.
know'm sayin?
word? word.
pi_117283102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:04 schreef alors het volgende:

[..]

Helaas, ik zou willen dat ik die sites beheerde, moet goud geld zijn.
Voor goud moet je hier zijn: http://www.postalgold.nl/
pi_117283163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:06 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor goud moet je hier zijn: http://www.postalgold.nl/
Dat is echt fantastisch!
know'm sayin?
word? word.
pi_117283878
Het valt me op dat men in Nederland nou nooit wordt verveeld met bagger als sexlijnen en dating met (buitenlandse) mannen. :') Het gaat altijd over vrouwen, en vaak is het nog scam ook waarbij iemand voor vele duizenden uit de zakken geklopt wordt als je naïef bent, en dan heb je nog niks. Waarom zou al die tegenwoordige shit nodig zijn wanneer er hier in NL niets aan de hand is in de man/vrouw verhouding? Bovendien, deze organisatie's verdienen hier goudgeld aan en vaak nog op criminele wijze ook. :')
pi_117284031
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:24 schreef Nugter_Neerlands het volgende:
Het valt me op dat men in Nederland nou nooit wordt verveeld met bagger als sexlijnen en dating met (buitenlandse) mannen. :') Het gaat altijd over vrouwen, en vaak is het nog scam ook waarbij iemand voor vele duizenden uit de zakken geklopt wordt als je naïef bent, en dan heb je nog niks. Waarom zou al die tegenwoordige shit nodig zijn wanneer er hier in NL niets aan de hand is in de man/vrouw verhouding? Bovendien, deze organisatie's verdienen hier goudgeld aan en vaak nog op criminele wijze ook. :')
Omdat de wanhoop van trieste mannen?
pi_117284527
Op Nederlandse datingsites is de verhouding man/vrouw al belachelijk scheef, dus waarom zouden die vrouwen dan nog uitwijken naar het buitenland? Vrouwen hebben in principe de keuze.

Daarbij zijn trappen mannen veel sneller in dat soort zaken. Er zijn ook geen/nauwelijks sekslijnen voor vrouwen, hoeren voor vrouwen, er is gewoon geen markt voor. Vrouwen willen liever een man die ze zekerheid biedt, niet iemand die ze eerst moeten halen en die misschien hier niet kan aarden.

Bijvoorbeeld zo'n programma als Exotische Liefde, enkel mannetjes die Thaise vrouwtjes laten overkomen en één hele domme lelijke vrouw die een Afrikaan haalt.
know'm sayin?
word? word.
pi_117284842
quote:
3s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Omdat de wanhoop van trieste mannen?
Dat is waar. Maar in dit geval is dat ook een geval van oorzaak en gevolg. Het geldt vanzelfsprekend niet voor iedereen maar waar vrouwen al fors in de minderheid zijn en ze daarbij vaak ook nog veeleisend gedrag vertonen jegens mannen vallen er nu eenmaal veel mannen af en krijgt je dit soort situaties. Met betere man/vrouw verhoudingen zouden er logistiek ook minder wanhopige mannen zijn.
pi_117285089
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:45 schreef Nugter_Neerlands het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar in dit geval is dat ook een geval van oorzaak en gevolg. Het geldt vanzelfsprekend niet voor iedereen maar waar vrouwen al fors in de minderheid zijn en ze daarbij vaak ook nog veeleisend gedrag vertonen jegens mannen vallen er nu eenmaal veel mannen af en krijgt je dit soort situaties. Met betere man/vrouw verhoudingen zouden er logistiek ook minder wanhopige mannen zijn.
Die dingen bestaan alleen maar omdat er vraag is vanuit mannen die wel heel erg graag willen, en het teveel gedoe vinden om zoiets op de gewone manier bij een vrouw te zoeken. Niet omdat de verhoudingen zo scheef zijn, want dat is nauwelijks zo.
pi_117285618
quote:
3s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Die dingen bestaan alleen maar omdat er vraag is vanuit mannen die wel heel erg graag willen, en het teveel gedoe vinden om zoiets op de gewone manier bij een vrouw te zoeken. Niet omdat de verhoudingen zo scheef zijn, want dat is nauwelijks zo.
Het geldt dan niet voor alle mannen en het blijft ook bij een bepaald percentage, maar blijkbaar liggen de verhoudingen toch scheef genoeg om dit verschijnsel te veroorzaken. Daardoor kan het sowieso wat moeilijker liggen voor mannen die wat moeilijker zijn in contacten maken, whatever.
  woensdag 26 september 2012 @ 20:51:28 #50
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117288553
Nederlandse vrouwen zijn veel meer vrijgevochten, adrem, ontwikkeld en zelfstandig als buitenlandse vrouwen. Daar staat wel tegenover dat je qua uiterlijk een hoop in moet leveren. NL vrouwen zijn over het algemeen lang, breed, grof gebouwd, te dik en middelmatig qua gezicht. En natuurlijk heb je ook de Doutzens hier rondlopen. Maar het gemiddelde is niet veel.

Het is maar in hoeverre dat nog belangrijk is als je wat ouder ( en wijzer) bent.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_117289385
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb om eerlijk te zijn. Nog nooit gehoord dat de nl vrouw negatief bekend staat in t buitenland. Ook niet in Nl trouwens :') alleen op fok.
Er klopt ook geen fuck van, veel buitenlandse mannen vinden Nederlandse vrouwen juist geweldig.
Ik heb toevallig nu een buitenlandse vriend, hij komt uit IJsland maar woont in Denemarken.
Maar dat is geen bewuste keuze geweest omdat ik geen Nederlandse man wil.

Het enige wat me tegenstaat bij veel Nederlandse mannen is dat ze te graag zeiken en denken dat ze helemaal geweldig zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_117289756
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er klopt ook geen fuck van, veel buitenlandse mannen vinden Nederlandse vrouwen juist geweldig.
Ik heb toevallig nu een buitenlandse vriend, hij komt uit IJsland maar woont in Denemarken.

Het enige wat me tegenstaat bij veel Nederlandse mannen is dat ze te graag zeiken en denken dat ze helemaal geweldig zijn.
Dat laatste is bij de vrouwen helaas ook hoor alhier in Nederland. Zou zelf niet kunnen voorstellen dat ik ooit met een Nederlander in relatie zal gaan onmogelijk.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  woensdag 26 september 2012 @ 21:12:44 #53
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117289851
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn veel meer vrijgevochten, adrem, ontwikkeld en zelfstandig als buitenlandse vrouwen. Daar staat wel tegenover dat je qua uiterlijk een hoop in moet leveren. NL vrouwen zijn over het algemeen lang, breed, grof gebouwd, te dik en middelmatig qua gezicht. En natuurlijk heb je ook de Doutzens hier rondlopen. Maar het gemiddelde is niet veel.

Het is maar in hoeverre dat nog belangrijk is als je wat ouder ( en wijzer) bent.
Was dat maar zo. Ik heb meer het idee dat veel vrouwen zichzelf zo zien, maar in de praktijk klopt er vaak geen reet van.
pi_117290114
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat laatste is bij de vrouwen helaas ook hoor alhier in Nederland. Zou zelf niet kunnen voorstellen dat ik ooit met een Nederlander in relatie zal gaan onmogelijk.
Dat is het gekke aan Nederlanders, er is geen saamhorigheidsgevoel, eigenlijk zijn we maar een egoistisch volkje, inplaats van op te komen voor elkaar zeiken we elkander liever af.
Erg jammer is dat naar mijn mening en ook best beschamend.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 26 september 2012 @ 21:23:39 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117290504
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is het gekke aan Nederlanders, er is geen saamhorigheidsgevoel, eigenlijk zijn we maar een egoistisch volkje, inplaats van op te komen voor elkaar zeiken we elkander liever af.
Waar mis je dat saamhorigheidsgevoel dan? Waar komen we dan niet voor elkaar op?
The love you take is equal to the love you make.
pi_117290505
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat maak ik dagelijks mee het afzeiken al maakt het mij allemaal niet zoveel uit. Ik vind en dit is mijn mening dat Nederlanders zich te veel focussen op het krijgen van de beste carrière het mooiste huis en weet ik wat meer.

Wander iemand om wat voor reden in de weg staat zet je hem/haar aan de kant boort hem/haar de grond in en gaat rustig verder met het behalen van je ''dromen''

En dat word ons van jongs af aan al met de paplepel er ingegoten. Doe je daar niet aan mee is daar in Nederland eigenlijk geen plaats meer voor. Laat ik nu net een persoon welke net niet aan die rat race mee wil doen dus voor mij is het exit :D

En dat boeit mij helemaal niks...
  woensdag 26 september 2012 @ 21:25:06 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117290589
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Dat maak ik dagelijks mee het afzeiken al maakt het mij allemaal niet zoveel uit. Ik vind en dit is mijn mening dat Nederlanders zich te veel focussen op het krijgen van de beste carrière het mooiste huis en weet ik wat meer.

Wander iemand om wat voor reden in de weg staat zet je hem/haar aan de kant boort hem/haar de grond in en gaat rustig verder met het behalen van je ''dromen''

En dat word ons van jongs af aan al met de paplepel er ingegoten. Doe je daar niet aan mee is daar in Nederland eigenlijk geen plaats meer voor. Laat ik nu net een persoon welke net niet aan die rat race mee wil doen dus voor mij is het exit :D

Ik denk niet dat jij nou zo'n uitzondering bent, hoor.
pi_117290722
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik denk niet dat jij nou zo'n uitzondering bent, hoor.
Genoeg mensen in de leeftijd van 20 tot 35 jaar die zo denken en bezig zijn. Wat wel is en dat merk ik ook hoe ouder hoe minder men kijkt naar alles wat zo'n iemand heeft of bereikt heeft maar meer naar de persoon kijkt hoe hij/zij werkelijk is.
  woensdag 26 september 2012 @ 21:41:58 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117291555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Genoeg mensen in de leeftijd van 20 tot 35 jaar die zo denken en bezig zijn. Wat wel is en dat merk ik ook hoe ouder hoe minder men kijkt naar alles wat zo'n iemand heeft of bereikt heeft maar meer naar de persoon kijkt hoe hij/zij werkelijk is.
Precies. Veel beginnen ambitieus, en komen er later achter dat geld en carrière misschien leuk zijn, maar niet altijd gelukkig maken.
pi_117291676
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Was dat maar zo. Ik heb meer het idee dat veel vrouwen zichzelf zo zien, maar in de praktijk klopt er vaak geen reet van.
Dit dus. Nederlandse vrouwen zijn veel minder geemancipeerd dan ik graag zie, ik hou juist van dames die hun eigen ding doen. Voor mij dus Zweeds.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117291774
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Precies. Veel beginnen ambitieus, en komen er later achter dat geld en carrière misschien leuk zijn, maar niet altijd gelukkig maken.
Weetje wat het is wat veel mensen eens zouden moeten leren? Het gras is altijd groener bij de buren. En geluk maak jezelf niet door die carrière geld of spullen om je heen. Dat heb ik jaren gelden al op een vrij aparte manier uitgevonden _O-
pi_117292918
Ach, sommige mensen worden wel gewoon gelukkig van geld of carriere. De een is de ander niet.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_117294032
quote:
99s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Vrouwen uit Hong Kong daarentegen. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 26 september 2012 @ 22:35:17 #64
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117295269
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vrouwen uit Hong Kong daarentegen. _O_
Geen idee hoe die vrouwen zijn.
pi_117298558
Heb zelf ook een buitenlandse en ik denk niet dat ik zo snel op Nederlandse vrouwen zou vallen. Ik vind de Nederlandse vrouw vaak overdreven geëmancipeerd. Daarnaast zie je ook vaak dat de vrouwen hier (niet alleen in Nederland maar eigenlijk in het westen over het algemeen) arrogant zijn en vooral verwend. Ook vind ik ze lang niet zo vrouwelijk als de meeste buitenlandse vrouwen..

Het klinkt misschien erg negatief, maar dit is mijn bescheiden mening over de Nederlandse/westerse vrouw. Als je bijvoorbeeld naar het oosten gaat, dan zie je dat de vrouw veel meer een vrouw is. Niet dat ik nu vind dat vrouwen geen rechten moeten hebben en dat vrouwen maar één recht hebben, het aanrecht. Absoluut niet zelfs. Maar ik vind wel dat er nog steeds bepaalde typische vrouwen en mannen taken zijn, rollen die vanuit de natuur zijn verdeeld over man en vrouw. En deze verschillen hoeven op geen enkele wijze invloed te hebben op de rechten die een vrouw of man als mens zijnde heeft in de huidige maatschappij.

Voor de rest voor mij persoonlijk vind ik de spanning/uitdaging die ik heb met een buitenlandse aantrekkelijker, ik val zelden op Nederlandse vrouwen. Dit betekent overigens niet dat ik ze niet knap kan vinden, maar dit zal minder snel voorkomen.
  donderdag 27 september 2012 @ 00:49:01 #66
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_117300056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Kostyan het volgende:
Heb zelf ook een buitenlandse en ik denk niet dat ik zo snel op Nederlandse vrouwen zou vallen. Ik vind de Nederlandse vrouw vaak overdreven geëmancipeerd. Daarnaast zie je ook vaak dat de vrouwen hier (niet alleen in Nederland maar eigenlijk in het westen over het algemeen) arrogant zijn en vooral verwend. Ook vind ik ze lang niet zo vrouwelijk als de meeste buitenlandse vrouwen..

Het klinkt misschien erg negatief, maar dit is mijn bescheiden mening over de Nederlandse/westerse vrouw. Als je bijvoorbeeld naar het oosten gaat, dan zie je dat de vrouw veel meer een vrouw is. Niet dat ik nu vind dat vrouwen geen rechten moeten hebben en dat vrouwen maar één recht hebben, het aanrecht. Absoluut niet zelfs. Maar ik vind wel dat er nog steeds bepaalde typische vrouwen en mannen taken zijn, rollen die vanuit de natuur zijn verdeeld over man en vrouw. En deze verschillen hoeven op geen enkele wijze invloed te hebben op de rechten die een vrouw of man als mens zijnde heeft in de huidige maatschappij.

Voor de rest voor mij persoonlijk vind ik de spanning/uitdaging die ik heb met een buitenlandse aantrekkelijker, ik val zelden op Nederlandse vrouwen. Dit betekent overigens niet dat ik ze niet knap kan vinden, maar dit zal minder snel voorkomen.
De NLse vrouw ziet 'emancipatie' vaak vooral als een excuus om zich als een arrogante bitch te gedragen tegenover mannen.
pi_117300754
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef snakelady het volgende:

[..]

Geweldig!!! wellicht als vakantieliefde oid, in de sociale omgang en mentaal gezien komen de meeste NL dames op erg veel vlakken tekort. De meeste mannen in het buitenland kijken dan ook wel uit om in zo'n situatie te belanden :{w .

Wat dat zeiken betreft spreek voor u zelf, dwaze doos :W
  donderdag 27 september 2012 @ 01:38:47 #68
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_117300778
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 23:46 schreef Kostyan het volgende:

Ik wil alleen even reageren op het vetgedrukte deel van je post.
Helemaal mee eens dat het bij de meeste vrouwen aan vrouwelijkheid ontbreekt. Daarentegen zullen veel vrouwen ook vinden dat het bij een hoop mannen aan mannelijkheid ontbreekt.
Desondanks vind ik het ook moeilijk een geschikte, of op z'n minst leuke vrouw te ontmoeten.

Waarschijnlijk ligt het probleem gewoon bij mezelf, omdat ik vast te hoge eisen stel o.i.d.
Toch vind ik ook dat er veel arrogante vrouwen rondlopen in NL. Onze onderburen (B) zullen dit volmondig beamen denk ik.
  donderdag 27 september 2012 @ 06:27:12 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117301496
Wat een hoop conservatieve, ouderwetse mannen in dit topic :P De realiteitszin totaal kwijt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 27 september 2012 @ 07:34:11 #70
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117301756
Ach ergens blijven het ook gewoon hoeren natuurlijk die nederlandse vrouwen, dat verander je niet. :')
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_117301774
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 01:35 schreef Toxinus het volgende:

[..]

Geweldig!!! wellicht als vakantieliefde oid, in de sociale omgang en mentaal gezien komen de meeste NL dames op erg veel vlakken tekort. De meeste mannen in het buitenland kijken dan ook wel uit om in zo'n situatie te belanden :{w .

Wat dat zeiken betreft spreek voor u zelf, dwaze doos :W
Ach, voel je je aangesproken? Is je ego nu gekwetst?
En nee, geen vakantieliefde.
pi_117302202
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar mis je dat saamhorigheidsgevoel dan? Waar komen we dan niet voor elkaar op?
Waar wel? We klagen toch veel liever over de herrie die de buren maken bij een verbouwing inplaats van ze te helpen zodat ze sneller klaar zijn.
Ok, niet iedereen is zo, maar de meerderheid toch wel.
Mannen zeiken vrouwen af en vrouwen zeiken mannen af, ik heb die afkeur jegens elkander nooit begrepen.
pi_117302234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Inderdaad, status, dat is belangrijk voor veel Nederlanders, we maken ons veel te druk over wat anderen van ons zouden kunnen vinden en werken ons in de schulden om maar een auto voor de deur te kunnen zetten waar de buren jaloers op kunnen zijn.
  donderdag 27 september 2012 @ 08:32:58 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117302312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 08:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waar wel? We klagen toch veel liever over de herrie die de buren maken bij een verbouwing inplaats van ze te helpen zodat ze sneller klaar zijn.
Ok, niet iedereen is zo, maar de meerderheid toch wel.
Mannen zeiken vrouwen af en vrouwen zeiken mannen af, ik heb die afkeur jegens elkander nooit begrepen.
Ik kan niks met dit soort uitspraken als 'de meerderheid wel'. Dat zegt jouw gevoel en dat zegt iets over jouw perceptie. En het is zeker niet mijn perceptie. Dus dat wordt 'welles-nietes' en je schiet er niks mee op.

En dat afzeiken van mannen en vrouwen zie ik eigenlijk alleen op FOK! en daar neem ik het niet serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')