SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
88, 87 en 90 pace. Dat is lang niet zo erg als Young-Agbonlahor-Walcott vorig jaar. Om te zeggen dat iemand dood moet omdat hij zo'n team heeft gaat ook wat ver.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:43 schreef Jay_Snake het volgende:
Fc Gelukvogels met voorrin Bent, Sturridge en Gervinho....dan moet je echt dood. Wat een pace hoer
Proberen een Quintero te halen!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu 40k, wat zal ik ermee doen? Behalve aan jullie geven.
handelen in duurdere spelers?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nu 40k, wat zal ik ermee doen? Behalve aan jullie geven.
?quote:
Ja had ik ook gedaan gister maar volgens mij had ik gelezen dat ik dan 70 slots had terwijl ik er al ver overheen benquote:Op woensdag 26 september 2012 14:49 schreef stoereboii het volgende:
@Rijst nee, je kan wel bijkopen met die EASFC punten las ik
Vorige week gekocht voor 4.4 en later weer verkocht voor 14.5 maar hij lijkt nu door te stijgenquote:
quote:
De NSB'ers van dit topic zijn weer bezig.quote:
Kunnen het toch wel een keer door de vingers zien.. Ik wil me wel als zijn ouder opwerpen en een hartig woordje met me zoon pratenquote:
ahquote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja had ik ook gedaan gister maar volgens mij had ik gelezen dat ik dan 70 slots had terwijl ik er al ver overheen ben
biecht dan op vdm. Jij was het!quote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
De NSB'ers van dit topic zijn weer bezig.
Wat een faal van jou als ouder. Ajacied zijn een een zoontje hebben die voor PSV is met een Manolev UI.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Kunnen het toch wel een keer door de vingers zien.. Ik wil me wel als zijn ouder opwerpen en een hartig woordje met me zoon praten
Nope, report nooit posts.quote:
mijn pa is een Ajacied met seizoenkaart en ik een Feyenoorder met seizoenkaart, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een faal van jou als ouder. Ajacied zijn een een zoontje hebben die voor PSV is met een Manolev UI.
Fittie in de woonkamerquote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa is een Ajacied met seizoenkaart en ik een Feyenoorder met seizoenkaart, niks mis mee.
Je houd van je kind ondanks alles....quote:Op woensdag 26 september 2012 14:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een faal van jou als ouder. Ajacied zijn een een zoontje hebben die voor PSV is met een Manolev UI.
Joh, ik ben geen mod, maar zag van alles blinken en hoorde luchtalarmen en zoquote:Op woensdag 26 september 2012 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Omg. Hij wist het niet. Iemand postte een DM, maar hij wist niet dat het niet mocht.
Nee hoor, in 10/11 zelfs vanuit De Kuip gefeliciteerd met het kampioenschap tegen Twente. Al is het wel de enige Ajacied waar ik dat doe uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Je houd van je kind ondanks alles....
Ik vind het toch ook niet erg dat hij ook nog met poppen speelt en op ballet zit
Ramptoeristquote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, ik ben geen mod, maar zag van alles blinken en hoorde luchtalarmen en zoDus ik nog hopen op een goede paar banbare tieten. Nee hoor.
heb jij fifa al?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef marcie216 het volgende:
Wie is trouwens die vrouw uit de op OP
Jaquote:
Heeft iemand met Duarte gespeeld trouwens? Is hij een beetje de moeite waard voor die 5k...quote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef StijnDa het volgende:
Speelt er iemand Eredivisie zilver 442 toevallig?
Net een Duarte opgepikt voor 3k.
Wil hem ook wel ruilen tegen Duarte 4321 of 433. Graag zelfs.
Je kan (nog) geen blessures oplopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:58 schreef Roypsv het volgende:
valt me trouwens op dat er veel minder blessures zijn bij fifa 13
De nieuwe hoofdcoach van een of andere club in Servie ofzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:55 schreef marcie216 het volgende:
Wie is trouwens die vrouw uit de op OP
Minder??? Me eerste wedstrijden moest ik steeds wisselen vanwege spierblessuresquote:Op woensdag 26 september 2012 14:58 schreef Roypsv het volgende:
valt me trouwens op dat er veel minder blessures zijn bij fifa 13
Ik heb op dit moment geen team meer.quote:
why is thatquote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan (nog) geen blessures oplopen.
Serieusquote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De nieuwe hoofdcoach van een of andere club in Servie ofzo.
Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek mien junges, fifa punkten
How?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
xbox?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dus daarom koopt niemand die healing kaartenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan (nog) geen blessures oplopen.
Kan wel hoor, had iemand al een kaartje moeten gevenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus daarom koopt niemand die healing kaarten
dus als je een pakje koopt krijg je ook nog punten? of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
Nah, 1 pakje gekocht om te zien of het werkte!
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij had toch bij Weekampf besteld? Heb je hem al, ik niet
Nee nog niet. Bij mijn Weehkamp staat dat hij vandaag aan moet komen maar in een mail staat morgen of overmorgenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij had toch bij Weekampf besteld? Heb je hem al, ik niet
Ik zou ze lekker bewaren die kaartjes totdat EA het heeft gefixtquote:Op woensdag 26 september 2012 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus daarom koopt niemand die healing kaarten
Nee, ik had gewoon 1050 punten gekocht omdat 50 punten gratisquote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus als je een pakje koopt krijg je ook nog punten? of begrijp ik het nu verkeerd?
ohquote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon 1050 punten gekocht omdat 50 punten gratis10¤ aan MP was dat.
Klopt ja en in de mail van 9 uur vanmorgen stond dit: Hartelijk dank voor je aankoop bij wehkamp.nl. We hebben de onderstaande bestelling inmiddels naar het door jou opgegeven adres verzonden.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee nog niet. Bij mijn Weehkamp staat dat hij vandaag aan moet komen maar in een mail staat morgen of overmorgen
Ja die had ik ook om 9 uurquote:Op woensdag 26 september 2012 15:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt ja en in de mail van 9 uur vanmorgen stond dit: Hartelijk dank voor je aankoop bij wehkamp.nl. We hebben de onderstaande bestelling inmiddels naar het door jou opgegeven adres verzonden.
Netjes.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Roypsv het volgende:
hey lindgren het is me toch gelukt om nog 7 goals te maken
Hoe kan je hem dan hebben, volgens mij is er nog niemand uit packs gehaald toch...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Hahaa, ik had vanmorgen 10k op een diame geboden en nu zie ik dat ik hem heb!
Er staat er maar een op de markt en die gaat voor 75kIs hij misschien 0 weight?
1.5-2k op de Xbox.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:04 schreef Anthony9219 het volgende:
Zojuist een Majrashi uit een pakket. Een 50 RB met 92 Pace uit Saudie-Arabie. Iemand een idee hoe duur die is?
Ik las "dame".quote:Op woensdag 26 september 2012 15:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Hahaa, ik had vanmorgen 10k op een diame geboden en nu zie ik dat ik hem heb!
Er staat er maar een op de markt en die gaat voor 75kIs hij misschien 0 weight?
Ik zoek al een paar dagen naar een goedkope Diame en heb er nooit meer dan 3 tegelijk gezien>quote:Op woensdag 26 september 2012 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan je hem dan hebben, volgens mij is er nog niemand uit packs gehaald toch...
Nee, ik moest eerst MP kopen, dat gedaan en toen fifa points kopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:04 schreef KrAlex het volgende:
oooh dus 1000 FIFA Points = 10¤
2500 FIFA Points = 25¤ + 600 bonus voor EA Season Ticket toch?
Er staan er op de Xbox 3 voor rond de 20k. Ik had Diakite van QPR nog niet op de markt gezien maar hij is er inmiddels ook en hij kost minder dan 10k.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zoek al een paar dagen naar een goedkope Diame en heb er nooit meer dan 3 tegelijk gezien>
Ook heeft hij een hoge prijs voor zijn stats
Driehoekje / Y indrukken dan krijg je dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
Ik kan weer niet op de webapp en de spelerslijsten op de console zijn zo onoverzichtelijk, niet normaal. Laat gewoon alle spelers in mijn club zien ipv per land, divisie en de rest.
Op de PS3 kost Diakite 18k. Dan verkoop ik Diame maar gewoon voor 20k, hopen dat iemand hem kooptquote:Op woensdag 26 september 2012 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staan er op de Xbox 3 voor rond de 20k. Ik had Diakite van QPR nog niet op de markt gezien maar hij is er inmiddels ook en hij kost minder dan 10k.
Beste eredivisie LWquote:Op woensdag 26 september 2012 15:09 schreef Roypsv het volgende:
Ryan Babel is ook best fijn moet ik zeggen
En met die points kan je weer packs kopen...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Alovenac het volgende:
Wtf is dit? Fifa met 20eu psn kaart gekocht en nu kan je geen packs meer kopen ofwa? Alleen via fifa points?
Weet ik, maar die prijs kan hogerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is geen pricefix daar zijn er gewoon heel weinig van
Mertens is fucking slap. Babel heeft goede strength en shot powerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat is een leugen. Mertens is meer killer
En hoe kom ik aan die fifa points dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
En met die points kan je weer packs kopen...
Kopen met PSN tegoedquote:Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan die fifa points dan?
Kopen op de console.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:12 schreef Alovenac het volgende:
[..]
En hoe kom ik aan die fifa points dan?
Heb je hem weer met zn eeuwige PS store gefaalquote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Alovenac het volgende:
Wtf is dit? Fifa met 20eu psn kaart gekocht en nu kan je geen packs meer kopen ofwa? Alleen via fifa points?
Is dat logo een beetje wat waard?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
Nu moet ik nog een nieuwe bal kopen
[ afbeelding ]
200c binquote:Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Is dat logo een beetje wat waard?
Die badge heb ik ookquote:Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef stoereboii het volgende:
Nu moet ik nog een nieuwe bal kopen
[ afbeelding ]
4-2-3-1quote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef Maver24 het volgende:
Wat is nu de beste formatie met een team met Falcao en Quintero,
wil wel een beetje gemixed blijven
Even wat koopjes zoeken voor een uurquote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
#FIFA13 online service will be down for maintenance 3pm-6pm UK (7am-10am PT) to prep for EU launch & resolve the FUT trade pile issue
capt. obviousssquote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef Thorb het volgende:
#FIFA13 online service will be down for maintenance 3pm-6pm UK (7am-10am PT) to prep for EU launch & resolve the FUT trade pile issue
Ortega heet die gast, haha nice nicequote:Op woensdag 26 september 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-2-3-1
Falcao
Quintero - Muriel - (bundesliga 2 colombiaan 5* skills)
Heb je geen track&trace?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef Thorb het volgende:
Baal wel dat FIFA er niet is, had nu een vrij middagje. Hopelijk morgen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Vijf_voor het volgende:
Baek Ji Hoon is veel te duur
Hij is dan ook een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe moeten wij dit weten? het spel is nog niet eens uitquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef Rickk_ het volgende:
Wat vinden jullie de beste spitsen voor een bronze eredivisie team? 3-5-2 formatie.
Je hebt nog 35 min.quote:
Bug, die blijft geschorst.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe kun je zien hoe lang een schorsing duurt? Wijnaldum al 2 wedstrijden geschorst en nog steeds staat het rode kaartje er
oke even kijkenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee
@roy moet je in de database kijken!
Lekkerquote:
Anders even bellen naar de filiaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef DutchSL het volgende:
Geen SMS gehad van gamemania, dus kan hem wsl nog niet vandaag ophalen.
Ach dankzij early access maakt dat ook niet meer uit.
Weet je de naam?quote:
Dan ligt het er net uitquote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef stoereboii het volgende:
Over 2 uur zit ik nu mss aan FIFA
Even opslaan dquote:
Gewoon ere gold jeweetzellufquote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Weet er iemand een tof team voor ongeveer 30k?
Wat heb je al?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Feyenoordteam.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Mwah, ook zo onorigineel.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon ere gold jeweetzelluf
Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
Voor 30k ga je op dit moment weinig originele teams makenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, ook zo onorigineel.Ik wil een lekker team dat ik binnenkort nog niet hoef te verkopen, zo eentje waar ik even gauw een potje mee kan spelen en wat toernooitjes kan gaan doen.
Niets. Een Eredivisie Bronze team is het enige. Ik wil ongeveer 30k aan dit team besteden, dan kan ik eromheen dik blijven traden.quote:
Gewoon wat mixen van silvers en goldsquote:Op woensdag 26 september 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mwah, ook zo onorigineel.Ik wil een lekker team dat ik binnenkort nog niet hoef te verkopen, zo eentje waar ik even gauw een potje mee kan spelen en wat toernooitjes kan gaan doen.
Ja, maar dat werkt in 13 zo lullig. Met die gouden tegenstanders.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon wat mixen van silvers en goldsDoe ik vaak, werkt altijd wel leuk.
Wat een briljant idee. Hier denkt vast niemand aan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Tauchmeister het volgende:
Kan je niet flink profiteren van het feit dat die web app offline gaat? Dat je net voor 16.00 uur 150c biedt op een speler met een hoge BIN die er korter dan 3 uur op zal staan?
Ohja, niet aan gedacht.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt in 13 zo lullig. Met die gouden tegenstanders.
Roy. Je bent 24. Zoek zelf eens wat uit.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Roypsv het volgende:
kijken jullei voor spelers bij ps3 trading of database?
24?!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Roy. Je bent 24. Zoek zelf eens wat uit.
Ik had er nog nooit aan gedachtquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een briljant idee. Hier denkt vast niemand aan.
Ik wil ook wel, maar dan moet er eerst iets gaan lopen op mijn trade pile.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een briljant idee. Hier denkt vast niemand aan.
Omdat we niet altijd nooit zin hebben om jouw vragen te beantwoordenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef Roypsv het volgende:
het antwoord ligt al klaar dus waarom zoeken ?
ook gemerkt in de demoquote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ligt het aan mij of is het menu op de PS3 veel sneller geworden?
Ik krijg altijd SMS, al zo vaak gedaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Anders even bellen naar de filiaal.Had ik vorig jaar ook gedaan dag van te voren. Kon hem toen ophalen.
Dat zou wel eens mogenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Yes! Ik dacht dat ik de enige was. Sowieso is alles sneller, kaartjes toepassen etc. Op Xbox was dat al snel, maar nu ook op PS3.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik hou hem in de gaten, wat is een goed bedrag?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
2.1k pas geboden op Caulker, PS3'ers die een centje willen verdienen: Over 8 minuten loopt 'ie af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik,Ik!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef Lindgren. het volgende:
2.1k pas geboden op Caulker, PS3'ers die een centje willen verdienen: Over 8 minuten loopt 'ie af.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom nemen we afscheid van Roy?ban wegens dm postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coins gegenereerd door discards en door te spelen telt ie niet mee, puur het kopen van pakjes en het handelen tellen daarvoor meequote:Op woensdag 26 september 2012 15:29 schreef stoereboii het volgende:
Hoe kan dit eigenlijk? [ afbeelding ]
Benzema en Tchite zijn nu mn spelers, en samen zijn ze gekocht voor ong 55k
Oh oke, bedanktquote:
discards tellen wel meequote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Coins gegenereerd door discards en door te spelen telt ie niet mee, puur het kopen van pakjes en het handelen tellen daarvoor mee
Veel heb ik niet gediscard, en kon nog niet spelen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Coins gegenereerd door discards en door te spelen telt ie niet mee, puur het kopen van pakjes en het handelen tellen daarvoor mee
15.43quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef PureDemon het volgende:
[..]
gaat de webapp dan ook offline?
hij lult maar watquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef PureDemon het volgende:
[..]
gaat de webapp dan ook offline?
Ook voor aandeelhouders toch? Weet niet of dat extern isquote:Op woensdag 26 september 2012 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Is een financial report vooral bedoelt voor interne of externe? Wiki is daar niet zo duidelijk over
Ik gok op beiden truequote:Op woensdag 26 september 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ook voor aandeelhouders toch? Weet niet of dat extern isde jaarcijfers moeten altijd ook naar de KvK ofzo toe of iets anders? Ik heb het wel gehad maar het interesseert mij niet echt
O, dan weet ik het niet.quote:
Yes!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Caulker weg voor 3.6k.Ik hoop naar een FOK!'er.
Ja die komt er wel, is al 100.000 keer gezegd.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zie dat de spelers weer een klein beetje dalen.
Ik hoop dat er nog een prijsstijging gaat komen.
Wat was er toen met die Taiwo pricefix.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh great, de gast die onze Taiwo pricefix nakte
Hij ging onder ons door de Taiwo's er weer opzetten.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat was er toen met die Taiwo pricefix.
Gingen Taiwo pricefixen, maar dat ging finaal verkeerd. Ik besloot toen om de prijs te verlagen en begon ze redelijk te verkopen, daar zijn mensen nog niet overheen zie ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat was er toen met die Taiwo pricefix.
Ik heb hem.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Caulker de duurste non-shiny silver? Op de Xbox is hij ook gewoon 4k.
Zo gaat het in het echt ookquote:Op woensdag 26 september 2012 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hij ging onder ons door de Taiwo's er weer opzetten.
Zo maakte hij wel winst en bleven de onze onverkocht
Het was ook echt een NSB-streek.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:49 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Gingen Taiwo pricefixen, maar dat ging finaal verkeerd. Ik besloot toen om de prijs te verlagen en begon ze redelijk te verkopen, daar zijn mensen nog niet overheen zie ik.
Snitchquote:Op woensdag 26 september 2012 15:49 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Gingen Taiwo pricefixen, maar dat ging finaal verkeerd. Ik besloot toen om de prijs te verlagen en begon ze redelijk te verkopen, daar zijn mensen nog niet overheen zie ik.
Viespeukquote:Op woensdag 26 september 2012 15:49 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja daarom zijn alle nieuwe fietsen nu 1¤ per stuk. Batavus en Gazelle bleven elkaar undercutten.quote:
Er zit immers ergens Duits bloed in de familie. Maar ja, iedereen wist wel dat het mis ging, kwestie van voor je eigen eieren kiezenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was ook echt een NSB-streek.Toen zeiden we al dat je dat nog lang zou horen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heitinga is zo achterlijk slecht![]()
ik denk dat laatstequote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zou ik nog een potje kunnen spelen, of word je er om 16:00 zonder pardon uitgeknikkerd.
is er weer een maintenance?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zou ik nog een potje kunnen spelen, of word je er om 16:00 zonder pardon uitgeknikkerd.
Kwam niet puur door jou dat het mis ging, dat snap ik. Maar als je met zn allen een prijs afspreekt en 1 iemand meent dan eieren voor zijn geld te moeten kiezen dan is dat gewoon een naaistreek.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Er zit immers ergens Duits bloed in de familie. Maar ja, iedereen wist wel dat het mis ging, kwestie van voor je eigen eieren kiezen
Die Braziliaan van Inter is duurder toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is Caulker de duurste non-shiny silver? Op de Xbox is hij ook gewoon 4k.
hoe de neuk kom je aan 250kquote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie kan er even een beestenteam verzinnen voor 200-250k?
RVP en Xavi voor 30k kopenquote:
Nee, de laagste BIN van Juan zit lager dan die van Caulkerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Braziliaan van Inter is duurder toch?
Hij is ongeveer even duur (3.9k)quote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Braziliaan van Inter is duurder toch?
Beesten zei je? Ik had een tof BPL 352 team gemaakt, als ik mijn potje af heb zal ik hem posten.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie kan er even een beestenteam verzinnen voor 200-250k?
Ik ook. Tik 'em aan!quote:
Bron?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Iedereen die nu op de App zit wordt gebanned
en terecht!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef OmniRocket het volgende:
wat is er met Roy??
nog 8 uur!!!
[..]
ah ok
Was bekend 4 uur..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef Roypsv het volgende:
wordt nu ineens uit UT gekicked midden in de match kk spel
Duurt tot 7 uur toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef over_hedge het volgende:
Ik word opeens uit de servers gegooid
Ah, eruit.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook. Wil eigenlijk dat hij offline gaat.
Geen idee. ik wist er niks vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |